レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

When asking about the dispatch of the package I was given a generic message to say it would be dispatched soon with no possible time scale. I asked again a few days later when this would be disp... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Came across this little site on Instagram and bought a few items, couldn't believe how cheap they were compared to other sites, delivery was spot on an the items are fab.. looking forward to seeing th... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Kettlebells are exactly as described Bought the 4kg size and they are small and exactly as they should be ! I’ve have bought other from elsewhere that turned up huge. But these are small and com... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. フィットネス甚品店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Liveup Sports have been creating and manufacturing fitness equipment for your home and gyms for over 12 years. Our focus is on excellent quality and reliable functionality. BSCI & SGI Standards compliant. We develop our products with the help of experienced fitness trainers, physio and rehab experts and only use high-quality materials. All stock is supplied from our Warehouse In Northamptonshire, United Kingdom and sent out tracked via trusted couriers.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

63件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(63)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

My order never arrived

My order never arrived, I would have given 0 stars but it didn’t give me the option

2021幎12月27日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Hello Michelle, Sorry to see your 1 star review. We did explain the issue in an email to you on 21.12.2021.

"Sorry to hear you have not received your parcel. We have tracked your order with the courier and unfortunately, it seems as though the order has been lost in transit. This item is now out of stock, so we cannot issue a replacement."

We have processed a full refund for your order, and we can only apologise on behalf of the courier. Unfortunately once the parcel leaves us we have to put our trust in the courier to get it to you safely, and on this occasion they did not.

We have launched a full investigation with the courier in regards to this missing item.

Again, we apologise for the inconvenience caused. We have done everything in our power from this side and have notified and issued you with a full refund.

Kind Regards,
Customer Service Team
Liveup Sports UK

5぀星のうち5の評䟡

I really like the weights I ordered

I really like the weights I ordered. Delivery was on time. Product is what it great.

2021幎12月13日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommended

Excellent to train with and as described.

2021幎11月22日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Great product

Great product, price and service

2021幎10月28日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service. Great products.

2021幎9月11日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Kettlebells are exactly as described

Kettlebells are exactly as described
Bought the 4kg size and they are small and exactly as they should be ! I’ve have bought other from elsewhere that turned up huge. But these are small and compact ! Perfect in every way
Delivery was fast and the option to pay by Clearpay made it all so much easier.
Will definitely be buying the heavier ones when I’m ready

2021幎9月10日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Fast delivery

Fast delivery, great quality, so good I ordered more no complaints.

2021幎9月9日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Very quick delivery and hassle free

Very quick delivery and hassle free. Good quality yoga mats. Defo recommend !

2021幎9月8日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち4の評䟡

Easy to navigate ordering system

Easy to navigate ordering system. Parcel arrived on time. Used it and it seems ok.

2021幎9月4日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち4の評䟡

First time user of this website

First time user of this website. I ordered a set of dumbbells.. arrived on time..box was slightly damaged but obviously the dumbbells were still ok..would order from here again.

2021幎8月22日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback.
We are sad to hear that you have had a negative experience with our company.
We would like to discuss and resolve this for you, therefore, if you would be so kind as to get in touch with us either by calling us on 020 3983 6209 or contacting us via email on info@liveupsports.co.uk, we would greatly appreciate it.

5぀星のうち5の評䟡

I would recommend this company :-)

I was very surprised at how quicky my item's arrived, just 2 days after ordering. I purchased x2 paddleboards one in red and other in blue. I think they are of a fantastic quality! We took away with us camping and i have tested one of them out in the sea. Im more than pleased with these purchases. Great communication with live up sports also, when i had a query they were very fast at responding to my messages. I woud definitely recommend this company ( which i already have done so to a friend asking where i purchased mine from) they are now ordering the same from live up site. Thanks so much x

2021幎8月19日
自発的なレビュヌ
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Good service good customer service

2021幎8月8日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services.

5぀星のうち5の評䟡

Tip Top !

Quality products, fast delivery.
Really pleased, would most definitely use again!!

2021幎8月6日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services.

5぀星のうち5の評䟡

Very speedy delivery 
 shame the box


Very speedy delivery 
 shame the box was all bashed and broken as this is a birthday gift

2021幎8月5日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback and for your 5 stars.
We are sad to hear that you have had a negative experience with our company.
We would like to discuss and resolve this for you, therefore, if you would be so kind as to get in touch with us either by calling us on 020 3983 6209 or contacting us via email on info@liveupsports.co.uk, we would greatly appreciate it.

5぀星のうち5の評䟡

Good Choice

I am totally enjoying my first set of dumbbells ever! Nice colours and light weights to lift for now. Wasn’t expecting delivery to be so fast! Thanks for everything Liveup Sports 🥰

2021幎7月8日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent and fast service

Excellent and fast service.

2021幎7月3日
Liveup Sports UK ロゎ

Liveup Sports UK からの回答

Thank you for your feedback! We really appreciate you taking the time to leave us a good review. We are happy to know you’re pleased with your order and had a good experience with us.
We hope to see you again as our customer in the future!
Kind regards,
Customer Services.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報