レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I’ve been ordering from LKM Aesthetics Supplies for my aesthetic practice for some time now, and I’m always very happy with their service. The products are consistently high quality and exactly as des... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I have used LKM Aesthetics Supplies several times now and they are always a great company. Good range of products, fast shipping, packaged well and when iv had queries they have always been really hel... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

His tactic is to cancel the order, ask you to make a new one, never refunds and tries to take as much money as possible without sending anything. Even admitted it and started cussing. Funny thing is h... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Always fast delivery and quality products & great customer service and loyalty points. I'll be using LKM for all my future orders from now on.

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 矎容甚品店
  2. 矎容補品提䟛業者
  3. オンラむン薬局

圓該䌁業による蚘述

UK AESTHETICS SUPPLIER AND PHARMACY


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

95件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 58に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Not professional. I didn’t receive products what I have irdered

Not professional and i don’t received what I purchased. No goid

2025幎10月6日
LKM Aesthetics Supplies  ロゎ

LKM Aesthetics Supplies からの回答

Hi please contact us. You have not contacted us about this. We don’t know what your issue is. To resolve this problem. Please delete review and contact us first and if you then feel were unprofessional the right a review.

5぀星のうち5の評䟡

Honestly

Honestly, they are the best with everything product. Customer service delivery. Everything no problems at all. Thanks a lot for your service.

2025幎10月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

So i placed an order for 2 items and


So i placed an order for 2 items and I've only received one item not happy about that as nothing to say why, however I've emailed and have now had a response and the other item was not in stock, this has now been refunded just waiting for this to go back in my bank .
And have been advised if i re order once in stock i will received item. I will review again once i have completed this.

2025幎10月9日
5぀星のうち1の評䟡

Waiting for a refund for products which


Waiting for a refund for products which were not sent and missing from packaging. As a result i lost clients. When asked i was told they had tried to contact me to say items were not available but i did not hear from them. I asked how long it would be before i would receive the missing items and received no response. I have now asked for a refund and again, no reply

2025幎10月7日
5぀星のうち1の評䟡

Wrong item’s sent couldn’t get through


Wrong item’s sent couldn’t get through to anyone on the phone. Just kept ringing with them a message they were busy. After 3 attempts I gave up. Had to email got a reply 11-00pm the next night. Told me to return them and they would ship out the correct products. Then the next day they said we have issued a refund and I had to order them again. I don’t think so I used a supplier that can cope with my order correctly. Stay well clear useless

2025幎9月29日
LKM Aesthetics Supplies  ロゎ

LKM Aesthetics Supplies からの回答

What a silly review this is.

You got given the wrong product. We apologised. We asked you to send it back. We refunded it you before we even got it back and told you to re order the new product, where it could be rectified.

Mistakes happen. We accept that. But when rectifying it in the way we did which was swif and accurate within 24h. How you having a little cry about it??? We love all our customers. We respect them all too. But if you’re going to have a little cry about an accidental order which has been refunded and sorted quickly then we’re sorry.

I hope you get yourself back on your feet soon x

5぀星のうち1の評䟡

awful customer service

awful customer service, bad products. maybe that's why all of his other companies are now dissolved. avoid avoid avoid

2025幎7月21日
自発的なレビュヌ
LKM Aesthetics Supplies  ロゎ

LKM Aesthetics Supplies からの回答

Hi, Natalie. We’re not sure where this review has come from. It seems like an attack on a person rather than a service.

Could you please contact us and explain the situation in a bit more depth so one of the team can resolve it for you.

All of our products are industry standard products which can be reviewed by our 5 star reviews on here which are actually verified by Trustpilot as official customers. Unlike this one.

And the fact it seems like you have took it upon yourself to attack a person rather than a company or experience is something we would love to speak about and get to the bottom of.

So if you please contact the office or the person you’re referring to in this review. Then we can resolve any issues. But this review is not based on an experience as it doesn’t have much context to it and we don’t have a clue what scenario we’re dealing with and are finding it pretty hard to resolve with the lack of information we have.

Thank you.


If you can get back to us with more context. We can sort this issue out right away for you.

5぀星のうち1の評䟡

Vile company

Vile company, didn’t deliver my parcel- didn’t update me over 4 days as to where it is and when I call they are aggressive and rude and tell me my custom is not wanted. Had to reclaim from bank to get my money back. Kept on trying to argue with me instead of apologising for my parcel not being delivered.

2025幎7月6日
自発的なレビュヌ
LKM Aesthetics Supplies  ロゎ

LKM Aesthetics Supplies からの回答

Friend of Martines.

Never bought from us.

Unverified review.

Never reviewed any where else.

If this is how far you would go for £40. You should come and work for us. You’ll get triple for an hours work

5぀星のうち1の評䟡

Terrible service

Ordered 4 days ago with NDD and hadn’t heard anything so called them yesterday and the guy got very agitated and rude when I asked where my parcel is! No apology or anything just told me there was a problem with DPD and that parcel would arrive yesterday with Royal Mail, but nothing came. I’m trying to contact him today but he’s not replying now! What a waste of money do not order from this company seems like a scam to me. I was nothing but polite just contacted to ask where my parcel was and got a very rude guy telling me that he doesn’t need customers like me I’m not worth the headache- all I did was ask where my parcel is. Shocking service.

2025幎7月4日
自発的なレビュヌ
LKM Aesthetics Supplies  ロゎ

LKM Aesthetics Supplies からの回答

Apologies. We have dealt with the staff member in question. But our staff do not tolerate rude and aggressive behaviour from customers and we have barred you from our system due to the language and slurs used against our staff.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報