Lonvera レビュヌ 

325
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Lonvera WILL charge your card automatically no matter if you sign up for a subscription or not!! They are scam artists!! I bought three bottles of Boneflex in August (around $65) then in October they... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I have been using Lonvera Boneflex for around 6 - 7 months. I recently had to undergo rotator cuff repair surgery due to a serious sporting injury. My recovery has been amazing, and I am thanking Bone... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I have several unopened bottles! The first bottle did nothing, except make me feel drained and generally unwell, so I stopped taking them. They still kept coming and even after I unsubscribed th... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I have hypothyroidism, trying to find ways to improve my health. Found beef liver missing in my diet so this is a good way to get it without eating it. All my new hair growth is coming in dark, lo... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

圓該䌁業による蚘述

Natural health and wellness company specializing in beef organs.


連絡先

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

325件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 96に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.2

すべおのレビュヌ

(325)

過去12か月のレビュヌ数: 325ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

I have been using boneflex for about


I have been using boneflex for about 21days. So far i have not had much improvement with my knee pain. Hopefully the longer I use it I will see less pain.

2026幎7月2日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for sharing your experience. While results can vary from person to person, many customers notice improvements after using BoneFlex consistently for a bit longer. We hope you start feeling the benefits soon, and if you have any questions, our support team is always here to help.

5぀星のうち1の評䟡

Have not received my latest as of yet!

2026幎8月7日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Hi, we're sorry to hear your latest order hasn't arrived yet. Please contact our support team with your order number so we can investigate this for you and provide an update as quickly as possible. We'll be happy to help.

5぀星のうち2の評䟡

I tried to return product since it


I tried to return product since it dudnt work for me at all. Instead they gave a 40 % refund. Rip off. They didn't offer me return option, just said it was too late to cancel.

2026幎7月21日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

We're disappointed to see this review, as it does not reflect what actually happened. During your communication with our support team, you never requested to return the product and instead presented a different explanation for your request. Despite that, we still offered you a 40% refund as a goodwill gesture for customer satisfaction.

Claiming that you tried to return the product is simply not supported by our conversation history. We encourage customers to share honest feedback, but it should also be accurate.

5぀星のうち1の評䟡

Scam.

Scam.. product is totally rubbish . Its a china base product . And steal your bank details . Only place i gave my bank details . Honestly since 3 times someone tried using my bank detils . Even this company dishonestly hook you on auto subscription. Which you never realised they been taking money .
I got this shit lying under my kitchen sink if someone needs it text me.i will post free . Be ready very bad on stomach
Totally rubbish .

2026幎8月5日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Dear customer,
before responding, we'd like to clarify a few points.

The subscription was not added without your consent. During checkout, the subscription option is clearly displayed on the website, and customers who choose it receive a discounted price. According to our records, this option was selected when the order was placed.

Regarding shipping, we operate three fulfillment warehouses (US, EU, and Asia). Orders are dispatched from the warehouse with available stock that is closest to the delivery destination to ensure the fastest possible delivery.

We're sorry to hear the product wasn't a good fit for you. While many customers have a positive experience, results and tolerability can vary from person to person. If you experienced stomach discomfort, we recommend discontinuing use and consulting your healthcare provider. If you have any questions about your order, our support team will be happy to assist.

5぀星のうち5の評䟡

Lonvera has been very good for me

Lonvera has been very good for me. The products, Vital Bull and Boneflex have helped reduce inflammation in all of my joints. I noticed especially in my knees, less pain each morning. Sleep has improved, soreness has faded noticeably. I made mistakes on my orders/subscriptions and the staff has fixed the issues quickly. Very happy

2026幎7月15日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for your thoughtful feedback! We're so glad to hear you're feeling more comfortable and sleeping better.
We truly appreciate your trust and support!

5぀星のうち1の評䟡

After taking boneflex for couple weeks


After taking boneflex for couple weeks I started having upset stomach symptoms, couldn’t figure out why, when I realized is was the boneflex I stopped and it went away. The company somehow had signed me up for auto delivery which I had not requested sent me more , when I said I didn’t want it because of what happened, they refused to give me my money back, even though when they advertise they say money back guarantee, DON’T believe them they are lying, I had to keep the ones that I had bought before because they wouldn’t take back and the ones that they had auto sent me I had to pay for return postage. The product tastes horrible with horrendous taste, and the company takes advantage of people. I would give them 0 star but that option doesn’t exist 😡, I don’t remember the exact date but around that time

2026幎4月29日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for sharing your experience. According to our records, the subscription was voluntarily enrolled in during your initial purchase to receive a discounted price. We also processed your refund and informed you once it had been completed.

Regarding the stomach discomfort, we're sorry to hear about your experience. Results can vary from person to person, and we have not received similar reports from other customers using this product. As everyone's health is different, we strongly recommend consulting your GP to determine the underlying cause.

We regret that your experience did not meet your expectations and wish you the very best.

5぀星のうち5の評䟡

Blood and guts

Love the vital bull at 74 i remember vividly the childhood foods we could get all the time. The animals and the ground still had all of the goodness in them. The food reflected this truth. We were strong and healthy. I take Vital Bull and feel better and stronger and sleep better too

2026幎7月18日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for sharing your experience! We're glad to hear Vital Bull has helped you feel stronger, sleep better, and support your overall well-being. Your perspective and kind words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share them. Wishing you continued health!

5぀星のうち1の評䟡

Scam! Will not cancel subscription!

Ordered the product, but didn't realize it was a subscription. Contacted the company to cancel the subscription and received a confirmation email from the company. Two months later, I'm still getting charged and the subscription has not been canceled. Very shady practices. Avoid this company! I now have to file a complaint with my credit card.

2026幎7月31日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

We're sorry to hear about your experience. We'd like to look into this for you, but we couldn't identify your account based on this review. Please contact our support team with your full name, order number, or the email address used for your purchase so we can investigate this case and resolve it as quickly as possible.

5぀星のうち5の評䟡

Really working

I had no illustrations when I bought this product. I did try many similar ones. But to my surprises, after taking BoneFlex for two weeks I stated feel the very positive effect on my hip joint. The pain was reduced for 50%... So I bought another portion and I am more mobile now. Highly recommend.

2026幎8月1日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for sharing your experience! We're so pleased to hear BoneFlex has helped reduce your hip discomfort and improve your mobility in such a short time. We truly appreciate your recommendation and wish you continued progress!

5぀星のうち5の評䟡

Love it

Seems like I have extra energy now! Only been almost 2 weeks but love it this far.

2026幎7月26日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for sharing your experience! We're very haoppy to hear you've noticed an increase in energy after just a couple of weeks. We appreciate your support and hope you continue seeing great results!

5぀星のうち5の評䟡

I've been taking beef liver a some


I've been taking beef liver a some months now and actually say its been a wonderful experience. Will continue my subscription if nobody doesn't change. 👌

2026幎5月5日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear you've had such a positive experience with Beef Liver. We truly appreciate your continued support and look forward to being part of your wellness journey!

5぀星のうち5の評䟡

I’m so happy with Bone flex

I’m so happy with Bone flex , I have pain in my knees for over the 2 years, I can’t walk very well, in the first week I feel the difference .i can walk better, I recommend you , Thank you Lonvera & Bone Flex

2026幎7月30日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for your wonderful review! We're so happy to hear BoneFlex has already helped improve your knee pain and mobility. Thank you for your recommendation and for choosing Lonvera! 💙

5぀星のうち1の評䟡

I canceled the subscription on June


I canceled the subscription on June 21st and one month later I received a notification that a new order was made and I was charged again. I went to the website and confirmed there are no subscriptions active and sent them an email that they did not reply. Opened a paypal case and they say they will no refund because their system shows recurring order so what I'm supposed to do to have my money back and to stop the shipments if I already canceled and rhey keep sending orders with no active subscriptions! BEWARE SCAM COMPANY!! In additionto that their label doesn't have a full disclosure of amount of each ingredient so trash products.

2026幎7月24日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

We're sorry to hear this. After reviewing your account, we can confirm the subscription was still active when this order was processed. It has now been canceled, so there will be no further shipments or charges.

We also replied to your email, so please check your spam or junk folder. Regarding the product, our label complies with all applicable labeling requirements. We appreciate your feedback and are here if you need any further assistance.

5぀星のうち5の評䟡

Boneflex

Very quick to reply to my email,and my 40% refund,which I am very pleased,many thanks

2026幎7月26日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for your kind words! We're happy to hear you were happy with the speed of our support and that your refund was processed to your satisfaction. We truly appreciate your feedback and are always here if you need anything else. Take care!

5぀星のうち1の評䟡

I wanted to try this product and then I


I wanted to try this product and then I noticed it was recurring subscription which I thought I canceled but they keep sending it to me and billing me. I would not order this product because of poor communication and what they’re actually selling.

2026幎7月26日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you feel this way. According to our records, the subscription was enabled on your end during your initial purchase to receive the discounted price. As soon as you contacted us, we canceled the subscription from our end, and we have not processed any further rebills after your request. While we respect every customer's opinion, we also ask that reviews accurately reflect the facts, as misleading statements may create an incorrect impression for other customers. If you need any further assistance, our support team is always happy to help.

5぀星のうち5の評䟡

Make sure you're not on the automatic reorder system

I was surprised to see that I had placed an order which was to be shipped out the next day. It was actually an automatic reorder which I had no idea of this happening. I contacted the company right away and they solved the issue then and there. From now on I'll definitely make sure this doesn't happen with other companies.

2026幎7月24日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for your honest feedback. We're glad you reached out and that our team was able to resolve everything quickly. We appreciate your understanding, and if you ever need any assistance in the future, we're always here to help.

5぀星のうち5の評䟡

Boneflex is a winner

I have been taking Boneflex for 2 months now and it seems to be working. Pain is almost gone.
Customer service is great, prompt replies when contacted. Can highly recommend the product and the company.

2026幎7月24日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

Thank you for sharing your experience! We're happy to hear that BoneFlex has helped reduce your pain and that our support team has been there when you needed us. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your trust. Wishing you continued progress!

5぀星のうち1の評䟡

Horrible

Horrible. Only good thing on this product is taking your money

2026幎7月24日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. We understand how frustrating this must have been. Please reach out to our support team by phone or email so we can review your case, address your concerns, and do our best to make things right.

5぀星のうち1の評䟡

I am very disappointed with my


I am very disappointed with my experience with Lonvera. I only placed one order with this company in May, but an additional order was processed and sent to me that I did not place or authorise.
When I discovered the package had arrived, I contacted Lonvera to ask why this order had been sent and to request a refund and instructions on how to return the unwanted items. Despite sending emails, I have received no response or support from the company.
The items are still unopened in the original packaging, and I am simply trying to return them and resolve this matter, but I have been unable to get any communication from Lonvera.
I am a single working parent of three children and I cannot afford to lose my hard-earned money over an order I did not place. I hope Lonvera takes this matter seriously and responds so this can be resolved fairly.

2026幎7月6日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration. After reviewing your account, we can confirm that the 90-day subscription was selected during your initial purchase to receive the 20% discounted price, and the recent order was processed as part of that subscription.

We also checked our communication logs and found that our replies have been repeatedly returned, which usually indicates that your mailbox is full or our emails are being blocked. We kindly ask you to check your email settings or contact our Customer Support through an alternative email address or by phone so we can assist you with your return request and work toward a fair resolution as quickly as possible.

Rest be assured, we will make everything right for you.

5぀星のうち1の評䟡

Be careful

Be careful. Will not return money after debuting account on a subscription never signed up for. Terrible Company to deal with.

2026幎7月3日
自発的なレビュヌ
Lonvera ロゎ

Lonvera からの回答

We’re truly sorry to hear about your experience. After carefully reviewing your account, we confirmed that your refund was processed on the very same day. If you haven't seen the funds yet, we recommend contacting your bank, as processing times can vary between financial institutions. If there's anything else we can help with, please don't hesitate to reach out—we're always here to assist.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報