Loravelle レビュー 

254
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Fake company. Ordered and paid (£50) for leather sandals and received plastic ones. Upon asking for a return, I was given an address in China, although the company address is Denmark, and no return po... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered shorts and said they were delivered and they said they would resend and that one said delivered so I never received anything. But they got my money!!!! SCAMMERS DO NOT ORDER FROM THEM!!

5つ星のうち1の評価

Ordered shorts back in June 2026 took a month th get here says it was delivered but never received items.They offered to resend they did again showed delivered never received them. Plus link to pur... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I am still waiting on my shorts i was told it was delivered on my porch. No picture taken no proof of delivering it. And I did not get it. I contacted your company and now they're saying they delivere... もっと見る

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

254件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(254)

過去12か月のレビュー数: 24件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Fake and dodgy company

Fake and dodgy company. Everything is fake there. No return available on any item even if we pay our own postage. Please do not buy front here and this website should be shut down.

2025年11月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fake company

Fake company. Ordered and paid (£50) for leather sandals and received plastic ones. Upon asking for a return, I was given an address in China, although the company address is Denmark, and no return postage was provided. I paid for postage and returned them. After 6 months, the shoes were returned because the address was wrong and no one claimed them.

2025年12月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT ORDER FROM THIS SITE 🚩🚩🚩🚩🚩

I ordered from this place off of Facebook and it took over a month before the shipment showed delivered... But I accidentally entered the wrong zip code, which is weird because I don't even know where that zip code came from. But my physical address was correct and when I looked up my address with that zip code it had on the delivery, Google automatically pulled up my correct zip code. So we emailed back and forth a few times and they said they would reship my order again but for me to correct any address or zip codes that needed to be corrected. I emailed them my whole address along with correct zip code . Well now the package shows delivered but they never made the corrections on the zip code and since there is no same physical address in that zip code area .. I don't know who or where they delivered the package to... DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE!!!!!! 🚩🚩🚩🚩

2026年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I am still waiting on my shorts i was…

I am still waiting on my shorts i was told it was delivered on my porch. No picture taken no proof of delivering it. And I did not get it. I contacted your company and now they're saying they delivered it again on August 2nd or whatever. And then they delivered it. I did not get it, so your company is lying. And I'm going to put you on Facebook, where I found you.

2026年8月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Would have given a zero if I could

Would have given a zero if I could. I was one of those people who as I ordered had other items added by their system and no way to remove them. I contacted them to cancel but they said it was too late although it was only a couple of minutes since I ordered. They told me to accept my order and return what I didn’t want for a refund. They only sent me part of the order although they insisted they had sent the complete order. I returned everything they had sent me and after numerous emails to their company managed to get them to refund what I had paid for those items but the would not accept that some items were missing and would not refund me the rest of my money so I have lost about £50. They still advertise and people should be aware the whole thing is a scam. I didn’t if even their positive reviews are true.

2026年5月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Stolen money

They took my money then blocked my email address so I cant track or reach out to them.they are definitely a scam site if I could protect one person from making this mistake dealing with them I've done my job.

2026年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAMMIMG A******s

I ORDERED DRESSES OFF AN ADVERTISEMENT OFF FACEBOOK ‼️
Ordered $50 worth of dresses and Track117 says they were DELIVERED BUT I DIDNT GET THEM‼️‼️‼️‼️
NOT AT MY HOUSE, NOT IN THE MAILBOX
AND TRACK117 HAS NO CONTACT INFORMATION ‼️‼️‼️‼️‼️‼️
IVE ASKED 3 TIMES FOR A REFUND
THEY ONLY OFFERED %25 AND I STILL DONT HAVE MY REFUND‼️‼️‼️‼️‼️
I READ ALL THE HORRIBLE REVIEWS SMD I SHOULD HAVE LEARNED FROM ALL THE RED FLAGS 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
PLEASE DONT PURCHASE FTOM TJIS BUSINESS ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
THEY ARE COMPLETE SCAMMING A******s‼️🤬‼️🤬‼️🤬‼️🤬‼️🤬

2026年4月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAM

SCAM! No one will return my messages by email, through the website, or by phone. Items arrived 2 weeks late. Also quality of items are cheap.

2026年2月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ordered an item that did not fit

Ordered an item that did not fit. They wanted me to keep it for 10% discount. But it was too small they said I had to return it. Which I did. That was in May of last year, I have proof of posting it back. And now they are saying they cannot find the order. Do not use this company. Really bad customer service.

2025年4月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dress ordered and was awful quality

Dress ordered and was awful quality. Returned dress and the postage was almost half the cost of the item. I did everything as instructed and four months later I still have not received any refund or communication. They are a scam and they treat their customers like dirt. Do not ever use this disgusting company. Absolutely awful experience

2025年9月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fake Callaway Jacket

Ordered a Callaway branded golf jacket from Loravelle a few months ago. Turned out to be a poor quality copy. As it was not what I ordered, I tried to demand a refund but they kept trying to offer me partial refunds if I agreed to keep the jacket. They said the only way to get a full refund was to return it to China at my expense. I ended up getting a refund via my credit card company instead.

2025年9月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This company is 100% a scam

This company is 100% a scam. Very poor quality goods, virtually non existent customer service.
They will not offer a refund and try to make you order more items instead.
DO NOY BUY from these cowboys!!! You will waste your money and get nowhere

2025年12月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT TRUST.!!!!!!!!!!!!!

DO NOT TRUST.!!!!!!!!! THIS COMPANY SELLS TEMU /SHEIN/AMAZON ITEMS 100% POLYESTER CLAIMING TO BE WOOL/LEATHER/MOHAIR. I PUSHED HARD FOR A REFUND - TOOK WEEKS TO GET AS FAR AS 60% REFUND BUT THEY STILL WANT THE ITEM RETURNED AT MY EXPENSE TO CHINA. I ENDED UP ASKING BARCLAYS TO LOOK INTO THEM AND I WAS FULLY REFUNDED FROM LORAVELLE AND THE COAT IS NOW UP ON VINTED FOR SALE AS 100% POLYEASTER COAT WIN WIN.
I WILL BE SENDING THEIR DETAILS TO CHINESE FRAUD TEAMS.

2025年10月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought two dresses at a cost of over…

I bought two dresses at a cost of over £70 and did not like them so sent them back at great expense to China, their distribution centre is in Holland. I have conversed with their support for months now and they are saying that I have to pay Customs duty on the returned item and only get half a refund .
DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY UNLESS YOU WANT TO HAVE PROBLEMS IN GETTING YOU MONEY BACK.
Hi Janine,

Thank you for reaching out regarding your order #876. I'm sorry to hear that the items did not meet your expectations and that you are unhappy with the material. We want to ensure that you have a satisfactory experience with us.

Could you please provide a photo of the items you received? This will help us process your return more efficiently.
This was on the 13/08/2025 and I have now to pay customs duty over £20 . I don`t believe it. JMJ

2025年8月13日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報