Loveoutlet レビュー 

162
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Received a faulty item, have filled out their returns Webform twice and sent 3 emails requesting a return and have received NO reply whatsoever. Do not trust this site.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Did not receive item and loveoutlet did not care whether I received the item or not. I can't figure out how to reply the comments reply. My order number is #UK230843806. There's no need fo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Not 48hr delivery. Item took longer than expected , PO misrouted but never changed the status. Emailed Love outlet twice for feedback. Never bothered to respond to any which I was disappointed. I unde... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

A simple and easy to navigate website made it very easy to select an adult gift from Loveoutlet's extensive range. The item was delivered quickly and discretely. The item was of excellent quality nice... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. オンライン市場
  2. ・
  3. セクシー ランジェリー店
  4. セックス トイ店
  5. ランジェリー専門店

当該企業による記述

This is the official Reviews page of Loveoutlet.co.uk Sex Toys, Better Sex & Lingerie Unbeatable prices & Daily offers! Free UK Delivery & Hassle Free 30 Day Returns.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

162件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(162)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

They threaten you with legal action when you ask for a refund

Well done LO you have breached GDPR by sharing sensitive customer information in public domain - my email address. Thank you for this, now passing onto GDPR compliance for further investigation. Yes, that email came from me. Did I threaten legal action like you claim? NO. That came from LO. Anyway you will have much larger fines and problems now GDPR has been breached - congratulations.

In response to LO. If they looked at video which clearly showed a faulty product why is there a refusal to refund at this point? Per THEIR OWN policy they want goods to be returned to be inspected - they THEMSELVES admit fully in plain sight to touching (potentially) USED SEX TOYS and then sending them back! They actually threatened ME with legal action and said if I did not remove my review they would sue me for damages - see photo of them saying this and their ridiculous cease and desist letter. None of my emails were rude, I didn't use any abusive language. They think asking for a refund is abusive. I am still waiting for them to follow out on their threat of legal action because as anyone with half a brain cell knows there is ABSOLUTELY NO LEGAL CASE just a case of disgusting people who want to handle sex toys and not refund when their cheap tat doesn't work and resort to scaring and bullying people into being silent. Well LO, let the world now see!

2023年11月8日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Hannah Patel, in response to your 5th edit: we find your review beyond misleading.
1. We never refused to look at any video, we provided you with a free return label to exchange your product or issue a refund. You refused to return your product and threatened us with legal action, trading standards action, defamation to your "15K followers" and harassed our customer care team with dozens of aggressive emails on a daily basis and continue to do so to this day.
2. We never threatened you with legal action, we responded to your threats where you proclaimed yourself as a "qualified barrister".
3. Your attempts at confusing readers on this page, especially regarding our hygiene measures are beyond defamatory and make absolutely no sense. As clearly advised on our website, we have strict measures in place to ensure a safe and hygienic shopping experience to our customers, we do not accept returns on products where the packaging has been opened for obvious hygiene reasons unless they arrive faulty or develop a fault under our 1 year warranty. Just like any other retailer in the world, if your product arrives faulty or develops a fault, we first provide you with guidance on ensuring the product does not function correctly, if that is the case we offer a free return and inspect the product upon return before issuing an exchange or a refund. We notice from your other reviews (which are all 1 star) you have a history of not understanding basic common practice when it comes to return policies.
4. We are eager to see any photo of any communication originating from us, threatening you with any legal action other than a response to your very own threats and to hear back from any of the organisations you supposedly filed a case with. We hope they have the manpower to respond to your dozens of ridiculous nonsense angry emails like the one below which leave us with nothing but utter confusion. We are not sharing any of your sensitive data here, we do feel it is important that readers of this review form an honest opinion by sharing some of your communications.

From: Hannah Patel
Date: Wed, 8 Nov 2023 at 20:24
Subject: Re: UK230832734
To: Loveoutlet hello@loveoutlet.co.uk

Ok be prepared for bad reviews everywhere and for me to take this up with trading standards. Once a refund has been issued I will send the product back. I sincerely hope you manage to receive some sort of guidance from someone who is qualified to help you manage yourself better.
Absolutely disgusting this company - so sickening!

5つ星のうち5の評価

Full refund

2023年10月23日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Rob, thank you for your review, whilst we would have preferred to hear you were very happy with your order we unfortunately could not obtain further information from the Spanish customs on this order. As mentioned via email, we have just started offering delivery via DHL which is find is much more reliable with orders to Spain as the customs have been increasingly difficult to work with. We hope to see you again on our store. Kind regards,

5つ星のうち5の評価

Great product

Great product, fast delivery, brilliant.

2023年10月14日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Peter, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad to hear you were happy with your order and experience! We look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち5の評価

great product

great product, price and delivery

2023年9月30日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Mervyn, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad to hear you were happy with your experience! We look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち1の評価

Parcel didn’t arrive

Parcel didn’t arrive, was told Royal Mail needed to investigate as the tracking number couldn’t be tracked, waited, haven’t heard a thing. I emailed and asked for a full refund and didn’t not even receive a reply.

2023年8月26日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Lisa, we are very sorry about your experience on this order. As explained via email, we have filed an investigation and a claim with Royal Mail and we kindly ask for your patience until Royal Mail concludes this. These types of delays with Royal Mail are extremely rare and are sadly completely out of our control. While we understand how frustrating this experience must be, we do find your review quite misleading, we have responded to your emails and provided you with clear explanations as to the steps we were taking to resolve the situation. We thank you for your patience and your understanding on the fact that this situation is not a result of our wrongdoing and as we are limited by Royal Mail's response times.
Kind regards,

5つ星のうち5の評価

Best about xxxxxxxxxxxx

2023年9月23日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear David, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad to hear you were happy with your experience. We look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち2の評価

Way to big

Way to big , keeps sliding out , not very well designed… wouldn’t recommend don’t even think I’ll use it again..

2023年9月12日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Melissa, we're sorry to hear you were not fully satisfied with one of the products in your order. We do hope you enjoyed the other products. Please do get in touch with us via email on hello@loveoutlet.co.uk if you encounter any other issues.
Kind regards,

5つ星のうち5の評価

fine service.

2023年9月10日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Timothy, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community. We are glad our service met your expectations and hope to see you again soon on our store.

Kind regards,

5つ星のうち1の評価

I returned an item which did not work…

I returned an item which did not work despite doing everything suggested. I was later informed by them that there was nothing wrong with it and it would be returned to me if I paid the postage. Told them to keep it, it did not work! Why couldn’t they just exchange and return? Heard nothing more from them so they obviously aren’t bothered about customer care or bad reviews. Total waste of money. There are better companies who care more about their customers.

2023年8月11日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Lyle, I have reviewed the communications you exchanged with our customer service and you were provided with instructions in regards to changing the batteries to ensure the product was clearly faulty before returning it. We received your return and simply changed the batteries as we had advised you try before returning it and the product functions correctly. For this reason and as explained to you via email, I'm afraid we are unable to process an exchange. We find your review quite unfair and quite misleading, we have responded to all communications from you in a timely manner providing assistance and you clearly and simply disregarded this to return the item without even trying to change the batteries. We offered to return this product to you and you refused - we don't recognise this as any lack of care on our part.

5つ星のうち1の評価

Not as advertised

The product was a disappointment did not work how it was discribed

2023年7月10日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Kris, we find your review quite misleading and unjustified, you contacted us claiming the product you received was not working properly, we provided you with instructions on how to use it and confirmed we would proceed with an exchange if our instructions did not help, we are still waiting for a response from you.

5つ星のうち1の評価

Late Delivery

I have received this message to rate my order before my order has even arrived. So this does not relate to my order and I will review this when it arrives but it does relate to the delivery time. I placed the order on the 2nd and it is suppose to take 2-3 working days and it has still not arrived and it has been 5 working days and 7 days in total.

2023年7月9日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Ria, we're very sorry to hear the delivery of your order was delayed, I have just checked your tracking and I see this was finally delivered yesterday. Please note this is extremely rare with Royal Mail and unfortunately this is completely out of our control. We have processed a full refund for the delivery fee and will be filing a claim with Royal Mail on your behalf. We do hope you enjoy your order and look forward to seeing you again on out sore.

5つ星のうち5の評価

Fast service

2023年7月1日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Gordon, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad to hear you were happy with your experience. We look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち5の評価

Sehr gute Artikel die Spaß machen

Sehr gute Artikel die Spaß machen, schnelle und diskrete Lieferung. Wir sind sehr zufrieden!!!😊

2023年6月9日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad to hear you were happy with your experience. We look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち1の評価

No return policy and poor custumer…

No return policy and poor custumer service with disgusting attitude;
Contacted them right after i got the package and they had no intention whatsoever to help with returning, got their money for the good photos taken and not from the poor quality of cheap chinese goods sold.

2023年5月26日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Gabriel Ilinca, our returns policy is published on every single page of our website. We offer a 30 days returns policy and a 1 year warranty. Unfortunately, in case of a change of mind, as advised on our returns policy, we are unable to accept returns on sex toys which have been used for obvious hygiene reasons. Under our 1 year warranty, we do of course provide a free exchange in case any sex toy develops a fault, whether they have been used or not. Our customers appreciate these guidelines to ensure a safe and hygienic shopping experience.

I have reviewed the communications you entertained with our customer care, you were asked if the products had been used to which you responded yes, you were then asked several times if there was anything wrong with the products and you did not respond, you were extremely rude and requested that we "resell" the sex toys you have already used.

In regards to your claims on the quality and location of manufacture, I notice you ordered an ElectraStim product which is made in Britain and a Secret Play Liquid Vibrator which is made in Spain.

We find your review quite surprising and extremely misleading.

5つ星のうち5の評価

Excellent all round service

2023年5月23日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Paul, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad to hear you were happy with your experience. We look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち5の評価

Quick delivery

2023年5月15日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Allan, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad to hear you received your order quickly and we hope you enjoy it! We look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち2の評価

First and last time buying from them

I made my first purchase from them, not going to lie my order was delivered promptly as promised. But that's where the customer service ended, the minute i i requested a return for some of the items (lingerie in this case) they immediately outright refused. Regardless of the fact that I kept it unopened and in original packing.

I would rate it a 1 star for customer care, but i did get it delivered on time. So 2 stars for me.

2023年5月9日
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Esther, we are sorry to hear you are not satisfied with our customer care, after reviewing your emails I understand you are unhappy about our returns policy on intimate lingerie items. Our customers appreciate the guidelines we have in place to ensure a safe and hygienic shopping experience. I see our customer service team responded to your emails and asked what was the issue with the 2 products you wished to return and provided you with all the necessary information that is already clearly published on our website. We find your review quite misleading and unjustified.

5つ星のうち5の評価

Speedy delivery and top quality…

Speedy delivery and top quality products also helpful staff who can always be relied upon

2023年3月30日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Amanda, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad you enjoyed your experience shopping with us and look forward to seeing you again on our store.

5つ星のうち5の評価

item' s on view.Package damaged,contents ok,will buy…

Package damaged,contents ok,will buy again

2023年1月10日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Michael, thank you for very much for taking the time to share this great review with us and the community, we're glad to hear we can expect to see you again on our store. We are very sorry to hear the package was damaged, sadly in extremely rare occurrences minor damage can be caused during transport with the courier. If however any of the products in your parcel are affected in any way, please let us know and we will file a claim with the courier and send you a replacement.

5つ星のうち5の評価

Excellent product very quick delivery .

2023年1月2日
自発的なレビュー
Loveoutlet ロゴ

Loveoutlet からの回答

Dear Mark, thank you very much for taking the time to share this great review with us and the community, we’re glad you enjoyed your experience shopping with us and look forward to seeing you again on our store.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報