Luxmend レビュー 

457
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I was very skeptical about the split end trimmer as i was scared about it cutting l too much off/ making my hair shorter or uneven since my hair is very thin and damaged, however it worked really well... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Im not sure what people love about this trimmer, but it cuts everything not just split ends, it doesnt detect nothing, it took off a lot of my length way more than expected. Theres no trial, because y... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I was apprehensive about it but did lots of research, but was still apprehensive. Thought let's do it. I was really pleased with the results absolutely looked amazing and I had a wedding to go to, an... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I love this product. I've used it a couple of times now. Yes it does leave some flyaway hairs, but the overall condition of my hair IS a lot smoother and the look of my hair is a lot better.... もっと見る

企業情報

  1. 毛髪製品店

当該企業による記述

Luxmend's Split Ends Trimmer gently removes split ends while preserving your hair’s length. Designed for all hair types, it helps reduce breakage, tame frizz, and leave your hair looking smooth, healthy and salon fresh all from home. 💗


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

457件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 92%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(457)

過去12か月のレビュー数: 287件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Absolutely WORST CUSTOMER SERVICE

Absolutely WORST CUSTOMER SERVICE! Will not provide a full refund. The product damages hair. Yes it cuts but it cuts hair. It can NOT specify dead ends from what was healthy hair! 10/10 DONT RECOMMEND OH yeah it’s cheap made ships from China which is NOT stated when ordering either

In response to your reply I have emails that show you will give only a partial refund, you don’t stand behind your product and you push for people to keep it for a small portion of money back. 10/10 would NOT recommend this product nor this company!

2026年1月12日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Margaret, We’re very sorry to hear that you’re unhappy with your experience. That’s certainly not the outcome we want for any of our customers.

The tool is designed to trim the small damaged ends that extend beyond the hair strand, which is why it removes the split portions while preserving overall length when used according to the recommended technique (small sections, fully detangled, dry hair). That said, we understand that results can vary depending on hair type and how the device is used.

Regarding your refund request, we do honor our money-back guarantee in line with the terms outlined in our return policy. Once the item is returned and received at our designated returns facility, we are able to process the refund accordingly. We also offer refund options.

We truly appreciate feedback from customers and take concerns seriously as we continue to improve both our products and customer experience.

5つ星のうち1の評価

Zero Returns Accepted

Worst experience ever. When you purchase they claim 30 day money back guarantee. However once you contact they provide you with an area code in China where shipping is double the cost of the product. So to get a refund you have to spend twice as much. Such a false refund policy. Shoddy product and even worse customer service practices.

2026年3月12日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Moria, We’re sorry to hear that you feel this way about your experience.

Our money-back guarantee is genuine, and we do honor refunds in accordance with the terms outlined in our policy. While our returns facility is located overseas and customers are responsible for return shipping, our support team also works to provide alternative refund options when possible to help avoid high return costs.

In your specific case, our team issued a full refund to you, even though the item was not returned. Because of this, we were surprised to see this review stating that refunds are not provided.

We always aim to treat customers fairly and resolve concerns whenever possible. If there is anything further you would like us to clarify, please feel free to reach out to our support team.

5つ星のうち4の評価

I tried the split end tool and it works…

I tried the split end tool and it works great. I have even put on my calendar to do again in 6 weeks. Trying to empty and clean the tool has proved to be interesting. If there is a trick to it, please share. There still remains to be quite a bit to be cleaned out, but with the sharp blades, do not know the best way to clean it.

2026年3月5日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Monique, Thank you so much for sharing your experience! 💛 We’re really glad to hear the tool worked great for you — and scheduling it every 6 weeks is a great idea for keeping split ends under control.

For cleaning, here are a few tips that usually help:

• Make sure the device is turned off before cleaning.
• Open the hair chamber and empty the collected hair over a trash bin.
• Use a small cleaning brush (like a makeup brush or soft toothbrush) to gently sweep out any remaining hairs.
• You can also use compressed air or a cotton swab to remove tiny pieces stuck in the corners.
• Avoid touching the cutting blades directly, since they are sharp.

Because the trimmed hairs are very fine, a few tiny pieces can sometimes stay behind, but brushing it out gently usually removes most of them.

We appreciate you taking the time to ask and are so happy you’re enjoying the results! ✨

5つ星のうち5の評価

It works great

It works great! Thankyou!

2026年3月11日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Jessica, Thank you so much! 💛

We’re so happy to hear it’s working great for you. We really appreciate you taking the time to share your feedback. Enjoy your smoother, healthier-looking hair! ✨

5つ星のうち4の評価

The order took a bit of time to arrive…

The order took a bit of time to arrive but I used the “hair trimmer “ and I could see immediately an improvement in my hair . It’s a bit messy though cause some of the hair escapes from the container that’s supposed to keep it in . But in general it’s a good and cheap alternative for a hair cut

2026年3月6日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Mirella, Thank you so much for sharing your experience! 💛

We’re really glad to hear you noticed an immediate improvement in your hair after using the trimmer — that’s always great to hear. You’re also right that sometimes a few of the tiny trimmed ends can escape the container, especially if there’s a lot being removed during the session.

We truly appreciate your feedback and are happy you see it as a good alternative to frequent salon trims. Thanks again for taking the time to share your thoughts! ✨

5つ星のうち1の評価

Horrible customer service

I bought the split end trimmer and immediately used it and my hair is extremely thin so there should have been no issues I also did very small sections and it just ripped my hair out so I contacted the company for a refund I had deleted my email so I went on to my shop account because I had to purchase receipt on there I contacted Luxmend and told them that I wanted a refund because of the issues I had they asked for information I gave them all the information and they proceeded to tell me that I did not buy it from their website but my receipt clearly says their website so I try to emailing them back and I have been ignored the entire time so I would rate it zero Stars if I could just based on the customer service it says that there's a full refund guarantee but yet they just ignore you so they don't have to give it back to you horrible service

2026年2月26日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Amanda, We’re very sorry to hear about your experience and the frustration you’ve described. That’s certainly not the level of service we want anyone to feel they received.

In some cases, orders are placed through third-party platforms or marketplaces, which can make it appear as though the purchase was made directly through our website when the transaction was actually processed through a different seller. When that happens, the order details don’t appear in our system, which is why we sometimes ask for additional information to locate the purchase.

We absolutely do not ignore customers, and we’d genuinely like to help resolve this for you. If you could please reach out again with your order number, receipt screenshot, and the email used at checkout, our team will review it and work to clarify where the order was processed so we can guide you on the correct refund process.

Your feedback is important to us, and we appreciate you bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

Amazing product

Amazing product and it works like a charm. Got read of all my split ends and hair feels silky smooth.

2026年3月5日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Krystal, Thank you so much for the wonderful feedback! 💛

We’re so happy to hear it worked like a charm for you and that your hair is feeling silky smooth after removing those split ends. That’s exactly what we love to hear!

Thank you for your support and for sharing your experience ✨

5つ星のうち4の評価

Only used once so far!

Have used the product once. I think it works good. Just wish there were more detailed instructions. I was very confused on what and how I should be using it. Ended up looking up videos of others using it to figure it out.

2026年3月6日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Josie, Thank you for sharing your experience with us! 💛

We’re glad to hear it worked well for you after your first use. We also really appreciate your feedback about the instructions — that’s very helpful for us. We’re always looking for ways to improve the guidance we provide so customers feel confident using the tool right away.

Thanks again for your feedback and for giving it a try! ✨

5つ星のうち5の評価

Skeptical but worked amazing!

2026年3月8日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Jamie, We hear that a lot! 😊

It’s completely normal to be skeptical at first, so we’re really happy to hear it worked so well for you. Thank you for giving it a chance and for sharing your experience! 💛

5つ星のうち5の評価

I was truly amazed at this product…

I was truly amazed at this product after using it for the first time, it was so easy to use it made my hair feel even much softer got rid of that brittle feeling from my split ends highly recommend this to anyone

2026年3月2日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Veda, Thank you so much for your wonderful feedback! 💛

We’re so happy to hear that you were amazed after your first use and that it helped make your hair feel softer and less brittle. That’s exactly what it’s designed to do — remove those damaged split ends while keeping your length.

We really appreciate your recommendation and your support. Enjoy your smoother, healthier-looking hair!

5つ星のうち5の評価

Shipping was fairly quick- it took 15…

Shipping was fairly quick- it took 15 days, which is much faster than other international mail order companies. When I reached out to customer support to check on my tracking info they were quick to respond and were very helpful.

2026年3月2日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Deana, Thank you so much for sharing your experience! 💛

We’re thrilled to hear your order arrived quickly and that our team was able to help you promptly. Your kind words really mean a lot to us, and we’re so glad everything worked out smoothly.

We hope you continue enjoying your product! ✨

5つ星のうち3の評価

So far it works well

I've only used it once so far, but I definitely notice results. I wish it came with real instructions though. It comes with a small paper woth a qr code and it just seems to give helpful hint, but no absolute recommendations. It makes it seem cheap, which then really made me worry about it ripping all my hair out (which did not happen)

2026年2月27日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi A, Thank you so much for sharing your experience! 💛

We’re really glad to hear you noticed results after the first use and that the tool worked well for you. It’s completely understandable to feel a little cautious at first — especially with a new hair tool — so we’re happy it ended up being a positive experience.

We also appreciate your feedback about the instructions. That’s very helpful for us, and we’re always looking for ways to improve the guidance we provide so customers feel confident using the tool right away.

If you’d ever like more detailed tips on how to get the best results (section size, number of passes, etc.), we’d be more than happy to share them. Please email us at support@luxmend.com. Thanks again for giving it a try and for taking the time to leave your feedback! ✨

5つ星のうち5の評価

Love this product

Love this product. It did take like two weeks to get. But that's ok. The product works great. I was skeptical at first due to some reviews but decided to trust all the positive reviews. I think it works great and you have to separate hair into small sections. If you get too much hair it sometimes kind of pulls slightly. It did exactly what they said it would. Hair is softer

2026年3月5日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Amber, Thank you so much for sharing your experience! 💛

We really appreciate you giving it a chance despite the mixed reviews, and we’re so glad it worked well for you. You’re absolutely right — using small sections makes a big difference and helps the tool work smoothly.

It’s great to hear your hair feels softer and that the results matched what you expected. Thank you again for your trust and for taking the time to share your tips with others ✨

5つ星のうち1の評価

I still haven't received my product and…

I still haven't received my product and I don't understand why it's coming from china.Another thing I got scammed on I guess. It really was excited about getting it still.Haven't received it and didn't know it was from china.Everything you order nowadays seemed like a scam

2026年3月5日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Shelley, I’m really sorry you’re feeling this way — I completely understand how frustrating it can be when a package takes longer than expected.

Your order hasn’t been lost or forgotten. It’s shipped from our fulfillment warehouse, and it doesn’t mean the order is a scam.

Shipping can sometimes take a bit longer due to international transit, customs processing, or carrier delays. That said, your package is still in transit and should continue updating as it moves through the delivery network.

If you’d like, please email us your order number at support@luxmend.com, and I’ll be happy to check the latest tracking details for you and help make sure everything is moving along as it should.

We truly appreciate your patience, and we’re here to help until your order arrives. 💛

5つ星のうち5の評価

It’s pretty cool

It’s pretty cool! I’ll definitely be using this to keep my hair, nice and smooth and hopefully growing longer.

2026年3月3日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Michelle, We love hearing this — thank you so much! 💛

Keeping your ends smooth is one of the best ways to support longer, healthier-looking hair over time ✨ Consistency really makes the difference!

We’re so glad you’re enjoying it and can’t wait for you to see even more results.

5つ星のうち4の評価

Long delivery, makes a mess, but overall seems to be a good tool

The delivery took a while. The product seems to work as it should, however, the reservoir doesn’t catch all of the hair pieces, and they end up everywhere. Maybe mine was really in need of this split end tool, but there was A LOT of little hairs all over by the time I was done. My hair seems softer and less thick, so we’ll see if helps promote hair growth and continues to be an effective tool.

2026年3月2日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Anna, Thank you so much for taking the time to share your experience 💛

We really appreciate your patience with the delivery time, and we’re glad to hear the tool is working and that your hair already feels softer — that’s a great sign!

Regarding the hair pieces, if there was quite a bit of damage to remove, it’s normal for there to be more trimmed ends than usual. The reservoir is designed to catch most of them, but very fine or lightweight pieces can sometimes escape, especially if the chamber gets full during use. Emptying it midway through longer sessions can help minimize that.

It’s also completely normal for hair to feel slightly lighter or less bulky after removing split ends — that’s often just the damaged thickness being taken away, not healthy length.

As for growth, you’re absolutely right — it helps with length retention over time by reducing breakage. We’re excited for you to continue seeing the results!

5つ星のうち3の評価

No shut off

I like the product itself, however I need to have it replaced or refunded. It doesn’t shut off. There is a power button that should turn it off so when you close it should not run, but it does. There is nothing you can do about it. I had small children around. And they heard it and were curious they would grab it and stick their fingers in there. It just continued to run. You couldn’t do nothing about it. Because there’s no batteries to take out you just charge it. It was very frustrating. It ran for over a week I have not contacted the seller yet. Just because I haven’t had time.

2026年2月12日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Annette, to turn it off, please close the upper and lower covers of the machine, push down the ON/OFF button, and lock the machine.

5つ星のうち5の評価

Et super godt produkt

Et super godt produkt. Jeg var meget overrasket. Prøvede den i mit hår og den tog en del spidser og så prøvede jeg den på min datters hår, som er meget mere sundt og den tog meget mindre. Så den tager virkelig kun spidserne.
Det tog lang tid for den at komme frem men det var ok.

2026年3月1日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Stine, Thank you so much for this amazing review! 💛

We love that you tested it on both your hair and your daughter’s — that’s actually the perfect example of how it works! The fact that it removed more from yours and less from her healthier hair shows it’s really targeting just the split and damaged ends ✨

We also truly appreciate your patience with the shipping time. Thank you for sticking with us — it means a lot.

So happy you’re enjoying it!

5つ星のうち4の評価

Pretty good but..

I bought this because my hair doesn’t grow past my shoulders, and my split ends are very visible. Overall I’m happy with this purchase. But, it doesn’t visibly show a difference to my hair after I use it.
I can definitely see my split ends in the back of the tool after use, but my actual hair doesn’t look smoother. My hair doesn’t grow past my shoulders, so I’ll have to use this long term to actually see if it increases and benefits hair growth.
But overall, I don’t think its worth the $75. Maybe $20.

2026年2月28日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Scarlett, Thank you so much for sharing such an honest review — we truly appreciate the detailed feedback 💛

You’re absolutely right that the split end trimmer works by removing damaged ends without taking off overall length, which is why you’ll see the split ends collected inside the chamber. However, the visible smoothness can sometimes take a few consistent uses, especially if breakage has been ongoing for a while.

Because your hair tends to stop at shoulder length, it’s very likely a length-retention issue rather than a growth issue — meaning your hair is growing, but breakage prevents you from seeing that extra length. Regular removal of split ends can help reduce continued splitting up the hair shaft, which over time supports healthier-looking length.

That said, we completely understand that value is personal, and we genuinely appreciate you sharing how you feel about the price point. Feedback like yours helps us improve and continue refining our products.

5つ星のうち5の評価

Love it and so dose my granddaughter

Love it and so dose my granddaughter

2026年2月26日
自発的なレビュー
Luxmend ロゴ

Luxmend からの回答

Hi Connie, This makes us so happy to hear! 💛

We love knowing that not only you’re enjoying it, but your granddaughter too — that’s extra special!

Thank you so much for sharing your experience and for your support. It truly means the world to us ✨

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報