Macros レビュー 

439
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Didn’t even receive our delivery after being initially informed of an early arvo timeslot via text message. Tracking then updated to On Hold and when you try to contact their support via phone it pu... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great pre-meal! We used for years. They have ingredients listed clearly on the top of each containers, so you can pick under dietary requirements. Plant based quantities a bit reduce these days, but m... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I have been using Macros for about four years. I have tried various other providers but always return. I find their meals to be fresh, tasty, and above all consistent. I order 15 meals each time, free... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Meals taste amazing! Such healthy and quality ingredients used to make a beautiful tasting meals with great calories, proteins and carbs! Having a busy lifestyle and dedicated to the gym, macro... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. レストラン・バー

当該企業による記述

MACROS is a zero-commitment meal subscription service. Make healthy eating easy with MACROS ready-made meals, delivered fresh to your door!


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

439件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(439)

過去12か月のレビュー数: 26件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Best ever food delivery service.

This is by far the best ever food delivery service. The food tastes great and lots of options to pick from.

2023年11月10日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Lee, Thank you for taking the time to share your wonderful feedback with us! We're delighted to hear that you consider MACROS the best food delivery service. Your satisfaction is our top priority, and we're thrilled that our meals meet your taste preferences.

We appreciate your trust in MACROS, and we look forward to continuing to provide you with delicious, convenient, and nutritious meals.

Thank you for being a valued part of the MACROS community!

5つ星のうち5の評価

My macros order !

I’ve been meaning to start meal prepping but my busy work schedule doesn’t allow me to. So I decided to give macros a go and I am so glad I did. The food is tasty, I never have to worry about food prepping and I love the fact it keeps me full, filled with nutrition and just tasting like actual home cooke meals!!!

2023年11月9日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi JP, We're thrilled to hear that you chose MACROS to make your life a bit easier, especially with your busy work schedule! It's fantastic to know that our meals have become a tasty and convenient solution for you, eliminating the need for meal prepping.

Our team is dedicated to creating meals that not only taste like home-cooked goodness but also provide the nutrition you need to power through your day. We understand the importance of keeping you full and satisfied, and we're delighted to have achieved that for you.

Thank you for trusting MACROS to be a part of your routine. If there's anything specific you'd like to see on our menu or any way we can further enhance your experience, please feel free to share.

Here's to delicious, hassle-free meals!

5つ星のうち5の評価

Meals taste amazing

Meals taste amazing! Such healthy and quality ingredients used to make a beautiful tasting meals with great calories, proteins and carbs!

Having a busy lifestyle and dedicated to the gym, macros allows me to do my day by day tasks and the easy usability of the website and great food lets me order and hit my goals easily.

Very keen to try the new product drink range and keep enjoying those meals!

Thank you Macros!

2023年11月7日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Kelvin, Thank you so much for taking the time to share your experience with MACROS! We're absolutely thrilled to hear that our meals have become a tasty and integral part of your busy lifestyle and fitness routine.

It's fantastic to know that our dedication to quality ingredients and balanced nutrition is helping you achieve your fitness goals. We understand the importance of convenience, especially for those with a hectic schedule, and we're delighted that our website's easy usability makes ordering a breeze for you.

We're equally excited for you to try our new drink range! We're always striving to bring you innovative and delicious options to complement your meals.

If there's ever anything specific you're looking for or if you have suggestions for new additions to our menu, feel free to let us know. We're here to support you on your journey to health and wellness!

Thank you for being a valued member of the MACROS community!

5つ星のうち5の評価

Would recommend!

Been ordering Macros for almost a year and the experience so far has been great!
Meals were always fresh and tasted great.
Experienced an issue with my order 4 weeks ago however, the service has returned to being excellent.
Would definitely recommend to anyone looking for an easy and convenient fix.

2023年11月8日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Kai, Thank you for being a loyal member of the MACROS community for almost a year! We're delighted to hear about your positive experience with our meals and the convenience they bring to your routine.

We sincerely apologise for any inconvenience you may have faced four weeks ago, and we're glad to know that our team has resolved the issue promptly, returning the service to the level of excellence you expect from MACROS.

Your recommendation means the world to us, and we truly appreciate your trust in our service. If there's ever anything you need or if you have specific preferences for your meals, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue enjoying a seamless and delicious experience with MACROS.

Thank you for your ongoing support, and here's to many more months of convenient and tasty meals!

5つ星のうち5の評価

Tasty, healthy and convenient meals

Love the convenience of their meals. Tastes great, too - my favourite is the chicken tenders with spuds and smoky mayo - yum!

Would also recommend the lamb and shepherds rosemary pie.

Their meals are also very well insulated with ice when packed, I don’t have to worry about it going off after they deliver and leave on my porch.

2023年11月8日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

HI Rebecca, Thank you for sharing your love for MACROS! We're thrilled to hear that you find our meals both convenient and delicious. The Chicken Tenders with Spuds and Smoky Mayo is indeed a crowd-pleaser, and we're glad it's one of your favourites!

Your recommendation of the Lamb and Shepherd's Rosemary Pie is fantastic—our chefs put a lot of thought into crafting diverse and delightful options, and it's wonderful to know you enjoy them.

Ensuring the freshness and safety of your meals is a top priority for us, and we're delighted to hear that our packaging meets your expectations. Your satisfaction motivates us to keep delivering exceptional experiences.

Thank you for being a part of the MACROS community, and we look forward to continuing to provide you with tasty and convenient meals!

5つ星のうち4の評価

Great products, prices can be a little bit steep

Overall, all of the meals I've had are at least 4 stars (most I'd rate 5 but there's been a couple that have not been as great). Weekly subscriptions are good and easy to manage, changing meals is simple and you do get plenty of notifications for when your meal arrives and when you have to change your meals by.

If you don't want to eat the meals now then you can freeze them, I've found that when you microwave thaw them straight from the freezer they still taste just as good.

The only real issue is the pricing of the meals can be a little high, even when ordering the bigger packs (I get 18/week). If you can look past the pricing and can manage it well then I'd definitely say Macros is worth a try, I have not been disappointed yet.

2023年10月3日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Thank you so much for sharing your detailed and thoughtful feedback! We're delighted to hear that you've enjoyed the majority of our meals and found the subscription process to be easy and convenient.

We appreciate your insights on pricing. We understand that the cost can be a consideration for many, and your feedback is invaluable as we continue to refine our offerings. Rest assured, we're committed to providing the best value for our customers.

It's fantastic to know that freezing and reheating our meals from the freezer has worked well for you. We're always striving to make the MACROS experience as flexible and enjoyable as possible.

If you ever have more suggestions or specific meals you'd like to see on our menu, please feel free to let us know. We're here to ensure your experience with MACROS remains positive.

Thank you for being a valued member of the MACROS community!

5つ星のうち1の評価

Absolutely poor delivery and customer…

Absolutely poor delivery and customer service. On multiple occasions our meals did not show up until many days after scheduled delivery. Macros were not contactable. Their phone line had been disconnected and there was no reply to my email until after the food finally showed up. This was not an isolated instance. We gave them another chance after the first few delays but our last delivery was a no show which was the final straw.

It is a pity. Their meals are quite decent. They offer good variety and their was not a meal that I disliked. In the end it was not worth the inconvenience caused by their poor logistics and lack of customer service.

2023年10月31日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Dear Dru,

Thank you for sharing your concerns with us. Your feedback is invaluable, and we genuinely appreciate you taking our call to discuss the situation.

We understand how crucial it is to receive your meals as expected, and as advised during our conversation, the issue on this occasion was primarily due to a payment processing issue.

We have since escalated this particular instance of the failed payment to our technical team for a thorough investigation. Rest assured, we are committed to identifying the root cause of the problem to prevent any future occurrences.

We're delighted to hear that you've found our meals to be quite decent and enjoyed the variety we offer. Your support as a loyal customer is genuinely appreciated. We want to acknowledge that, apart from the recent issue on October 1st, we have been able to provide a reliable service for you, and we aim to maintain this standard moving forward.

We are working diligently to rectify the situation and ensure a smoother experience for you. Our team will be in touch as soon as we have updates regarding the investigation. In the meantime, should you have any further questions or require assistance, please don't hesitate to reach out.

Thank you for being part of the MACROS community.

5つ星のうち1の評価

Absolutely Terrible customer service

Absolutely Terrible customer service

No receipt/email confirmation of purchase
Received notification that delivery will occur on the 16th October
Received link to track delivery - link did not work/update
No delivery on the 16th, no update that meals would not be delivered on time (other companies update on delays) no answer from macros phone, nor reply on email (finally received an email reply on 23/10/23 stating "the delivery was completed")
Meals delivered on 17/20/23 out of a total of 15 meals
- 2 meals had use by date of the 15/10/23
- 1 meal had use by date 16/10/23
- 2 meals had use by date of 17/10/23
Sent further 3 emails - no replies.
Contacted via facebook messenger - replied and offered credit when I had explicitly requested a refund. I think having to contact via facebook is very unprofessional.
Refund is being processed, may take 10 days (have not yet received).
Meals are not tasty - overcooked vegetables that appear to have no ongoing nutritional value.

Much better meals, delivery service and customer service from other companies.

2023年10月16日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Sammy,,

I hope this message finds you well. I want to begin by extending our most sincere apologies for the experience you've had with our service. We genuinely appreciate you taking the time to provide us with your valuable feedback, as it helps us improve and rectify issues like the one you encountered.

First and foremost, I understand your frustration and disappointment in the series of events that occurred, and for this, I am truly sorry.

Regarding your order and delivery, I understand that there were numerous complications, which is certainly not the level of service we aim to provide. I'd like to address each point:

1. Lack of receipt/email confirmation: We acknowledge the importance of order confirmation, and I'm sorry you didn't receive this as expected.

2. Delayed Delivery: The situation regarding your delivery is inexcusable. We failed to provide timely updates on the delay, and for this, I'm truly sorry.

3. Unresponsive Customer Support: We experienced an exceptionally high volume of inquiries, leading to delays in our response times. However, this in no way justifies your inconvenience.

4. Incorrectly Dated Meals: We apologise for the incorrect use-by dates on some of your meals. This should not have happened.

5. Taste and Quality: It's regrettable that the quality of the meals didn't meet your expectations. We are continually working to enhance the taste and nutritional value of our offerings.

6. Facebook Messenger: We do understand your concerns about contacting us via Facebook, and we appreciate your feedback on this matter.

Regarding your request for a refund, I'm pleased to inform you that it's being processed. However, we understand that the delays you've experienced have been frustrating.

In an effort to regain your trust, we'd like to extend to you a credit in addition to the refund, which will be applied to your next order.

Lastly, we would appreciate it if you could respond to our "request for information" with the email address associated with your subscription. This will help us ensure your refund and credit are processed as quickly as possible.

We're committed to learning from this experience and taking the necessary steps to improve our service. Your feedback is invaluable in this process, and I want to thank you for bringing this matter to our attention.

Once again, I want to extend our deepest apologies for the issues you've encountered. Please know that we're dedicated to making things right and ensuring a much smoother experience for you in the future.

If you have any more questions or concerns, please don't hesitate to reach out. We are here to assist you.

Thank you for giving us the opportunity to address this situation.

5つ星のうち1の評価

Missing meals and Wrong items

Unable to contact support regarding missing & wrong meals.
Been over a week, dozen of emails, online contact number doesn't work, Help bot wont link me to staff.

Just frustrating and over it at this point

2023年10月9日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Cameron,

We deeply apologise for the issues you've encountered with your orders and the frustrating experience you've had while trying to contact our support team.

We'd like to explain that our customer service team has been under immense pressure due to an unusually high volume of calls and emails. This surge in demand has led to longer response times than we would like.

We've heard your concerns and want to assure you that we take them seriously. In light of the discrepancies you've faced with missing and incorrect items, we will be crediting your account appropriately.

Your patience during this time is greatly appreciated. We're committed to addressing your concerns promptly and providing you with the service you deserve.

Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to serve you more effectively moving forward.

5つ星のうち5の評価

Tasty meals and delivery on point

They offer a good variety of meals delivered straight to your door. I chose Balanced programme and was happy with choice of meals delivered. Meals were tasty and good size. Love their organic kombucha too. I will keep using them as it saves me so much time in the kitchen which I can spend with my family.

2023年10月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I paid for 7 meals but only received 3

I paid for 7 meals but only received 3. The company have not responded to my complaint or refunded me for the missing meals.

2023年10月4日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Valerie,

We sincerely apologise for the inconvenience you've experienced with your recent order. Your feedback is essential to us, and we deeply regret the challenges you've faced.

We want to acknowledge that our customer service team has been dealing with a high volume of calls and emails, which has led to delays in our response times. We genuinely appreciate your patience as we work diligently to address all customer concerns and inquiries.

We have located and responded to your email regarding the missing meals. We understand the frustration you must have felt, and we're committed to resolving this matter for you.

In response to your concern, credits have been added to your account for use on your next order. We hope this provides a suitable resolution for the issues you've faced.

Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are dedicated to ensuring you have a more positive experience with MACROS in the future. We understand that the recent experience may not have met your expectations, and for that, we apologize.

If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to reach out to us. We hope to address your concerns promptly and regain your trust in MACROS.

Thank you for choosing MACROS, and we look forward to assisting you further.

5つ星のうち1の評価

Completely wrong order

Completely wrong order, one meal short, never heard back, number is not in service. Never buy from these guys.

2023年10月6日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

We deeply regret any inconvenience you've experienced, and we are committed to making this right for you.

Our customer service team was overwhelmed with a high volume of calls and emails, which unfortunately caused delays in our response time.

Rest assured, we're committed to rectifying this situation. If you haven't already, we kindly request you to respond with the email address associated with your subscription. This will help us locate your order and issue the appropriate corrections.

We value your feedback as it provides us with the opportunity to improve our services and ensure such issues are addressed promptly in the future. Thank you for your patience and understanding.

5つ星のうち1の評価

Terrible

1. They CONSTANTLY forget meals. The amount of times I've received 8 meals instead of the 10 that I paid for is insane.

2. Ever since about a month or two ago, there has been this weird chemical taste in all of the food. I've also had weird crunchy sand-like textures in the food. I don't trust the cleanliness of their kitchen anymore.

3. They changed their packaging to some obnoxious split design, without asking, and as a result you're getting heavier packaging and less actual food in the meals (lower than the advertised weight by about 20g on average. It's also incredibly annoying to use.

4. Regardless of what meals you ask for in your plan, they deliver whatever they feel like instead. I.e. If you ask for "2x A meal", "2x B meal", "2x C meal", you might get "5x A meal", "1x B meal", "0x C meal".

5. Support either take forever to respond, or do not respond at all. It's been nearly a week and I'm still waiting to hear back about a refund for the meals they continuously miss.

I've notified support of these problems, they don't care. This company has gone downhill so incredibly fast since I first signed up around a year ago.

2023年10月11日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Patrick,
We apologise for the inconvenience you've experienced and appreciate your feedback. At MACROS, we take customer reviews seriously, and I'd like to address your concerns.

1. We're sorry to hear about the issues with missing meals. We understand how frustrating that can be. We have been experiencing a high volume of orders recently, which has, unfortunately, led to some errors in meal counts. Rest assured, we are actively working to improve our meal packaging and delivery accuracy.

2. The strange taste and texture you've encountered are unacceptable, and we take food quality very seriously. We are currently investigating these issues.

3. Your feedback on our packaging is appreciated. I'm pleased to inform you that we have passed your comments along to our design teams, and as a result, we have returned to single-compartment containers to provide you with more convenient and efficient packaging.

4. The inconsistency in meal delivery is not the level of service we aim to provide. We sincerely apologise for this inconvenience. Our team is working diligently to ensure that your meal preferences are accurately fulfilled in the future. Note that we have credited you for the missing items in your previous order. This should be visible when you log in to your dashboard and will apply towards your next order.

5. I understand your frustration with our customer support response times. Due to the recent increase in customer inquiries, we've been dealing with higher-than-usual volumes. Rest assured, we are actively addressing this issue to ensure quicker responses and resolution of your concerns.

We value your feedback, and we are committed to improving our services. We look forward to resolving your concerns and providing you with the excellent experience you deserve. Thank you for your patience and for being a valued customer at MACROS.

Please let us know if we may be of further assistance.

5つ星のうち5の評価

Taste Flavour Sensation

"I am absolutely enamored with the sheer convenience and delectable flavors that macro meals bring to the table. These culinary delights have proven to be a lifesaver during my weight loss journey. As someone who has authored not one but two cookbooks, I can attest to the incredible depth of flavor that macro meals offer, making them an unequivocal recommendation in my opinion.

What truly sets them apart is the unparalleled ease of delivery and the effortless accessibility of their customer service. The attention to detail displayed by the team behind macro meals is nothing short of extraordinary. It's a culinary experience that continues to exceed my expectations at every turn, and I couldn't be more delighted."

2023年10月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Missed delivery and incorrect meals

After my order not arriving on the specified date, I received an apology text three days later stating they were ‘very sorry for the delay’, and that my meals would be delivered the following day. Once my 18 meal order finally arrived at my door 4 days after the original delivery date, none of the delivered meals were those that I originally ordered. I have emailed customer service twice, with no response. Don’t bother, this service is more hassle than convenience.

2023年10月5日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hello Matthew,

We deeply regret the inconvenience you've experienced with your recent order, and we sincerely apologise for the delays and the mix-up in your meal selections.

We acknowledge that our response times have been affected by a high volume of calls, and we genuinely appreciate your patience as we work diligently to improve our support responsiveness.

We want to assure you that the issues raised in your emails have been addressed. While we understand the frustration you've encountered, we have taken measures to resolve these matters and ensure you receive the service you deserve.

We regret that your experience with us has not met your expectations, and we want to make things right. If you have any further questions or if there's anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out to us at support@macros.com.au.

Your satisfaction is important to us, and we value your feedback as it helps us make improvements to provide a better experience.

Thank you for choosing MACROS, and we hope to have the opportunity to serve you more effectively in the future.

5つ星のうち1の評価

Paid but no meals were delivered

I also have not received my order. Initially meant to arrive 27 Sept, then told it would arrive 29 Sept, then 1 Oct. Today is the 3rd of October and still no meals have been delivered. I have tried to contact them several times vis email but they haven't replied. Their contact phone number says it's no longer in service.

2023年10月3日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

We're deeply sorry for the delay in your recent MACROS order and the difficulty you've encountered trying to reach us. Your experience is far from the standard we strive for, and we're committed to making it right.

The delivery delays and communication issues you've faced are due to a sudden surge in demand, which impacted our response times. We understand how frustrating this must have been for you, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

Rest assured that if you've emailed us with your concerns, we're working diligently to get back to you, and your issues will be addressed promptly. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience.

As we are committed to providing you with a solution to your concerns, could you please share the email address linked to your subscription? This will help us locate your account and resolve these issues.

If you have any additional questions or require further assistance, please feel free to reach out to us. We're here to help and ensure you have the best possible experience with MACROS.

5つ星のうち1の評価

Delivery did not arrive - zero customer support

I do not recommend this product.

My first delivery was delivered without incident on 24 September 2023. My second delivery, due on 1 October 2023, simply never arrived.

No one told me there had been a change, or a delay. All of my attempts to contact Macros whether by e-mail, its automated chat or via Facebook have been ignored. I also tried to call, but gave up after being on hold for 51 minutes.

As of right now I have paid $126.00 for a delivery that never arrived, and I have had no explanation as to what has happened or what will be done to fix it. I suspect that Macros is waiting for another automated payment to go through before they bother getting back to me.

Quick to take your money, slow to help when things go wrong. I will be cancelling my subscription today.

2023年10月1日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hello,

We deeply regret the challenges you've faced with your recent delivery, and we sincerely apologise for the inconvenience you've experienced.

We want to acknowledge that our response times have been affected by a high volume of calls and emails. Your feedback is crucial to us, and we genuinely appreciate your patience as we work diligently to improve our support responsiveness.

Rest assured that our customer service team is working tirelessly to address all the issues and concerns, including your missing delivery. We understand the frustration this situation has caused, and we are actively working to ensure your concerns are addressed promptly.

To assist you further, we kindly request that you provide us with the email address associated with your subscription. You can do this by replying to our Request for Information here and this will allow us to access your account information and ensure a speedy resolution to your issue.

We are committed to resolving this matter for you and providing you with the service you deserve. We apologise again for any inconvenience and frustration you've experienced.

If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to reach out to us. We hope to resolve your issue promptly and regain your trust in MACROS.

Thank you for choosing MACROS, and we look forward to assisting you further.

5つ星のうち1の評価

Order never delivered at all

I never received my 1st order at all. I was expecting it 1st October (yesterday). I did not also receive any notification regarding the status of my order. i have sent an email twice for inquiry about this matter. But the contact support team is non responsive. This is indeed very disappointing on my end. There will be no more next order from this company!!!

2023年10月1日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Annabelle,

We deeply regret the inconvenience you've experienced with your first order, and we sincerely apologise for the delay and the lack of communication.

We want to acknowledge that our response times have been affected by a high volume of calls and emails. We understand your frustration, and we genuinely appreciate your patience as we work diligently to improve our support responsiveness.

While the delivery of your original order was delayed, we're grateful that you've reached out to us to address this matter. We're fortunate to have your support, and we want to assure you that your feedback is essential to us.

We were able to locate and resolve the issue for your original order, and we hope this provides some resolution to the challenges you've faced. We understand that the experience may not have met your expectations, but we genuinely appreciate your continued support.

If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to reach out to us. We are committed to ensuring that your future experiences with MACROS are more positive, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Thank you for choosing MACROS, and we look forward to assisting you further.

5つ星のうち1の評価

I placed my 1st order last week

I placed my 1st order last week, and after many follow-up emails - they tell me its arriving 5 x days late (tomorrow) on a weekend when I'm not there to collect.
Appalling service!!!
Now trying to get my money back and I'll go elsewhere.

2023年9月29日
自発的なレビュー
Macros ロゴ

Macros からの回答

Hi Jo,

We deeply apologise for the inconvenience you've experienced regarding the delay in your order and the subsequent difficulties you've faced in getting the necessary assistance. This certainly doesn't align with the level of service we aim to provide, and we're determined to make things right.

We understand your frustration with the delay and the inconvenience of receiving your order when you're not available. We're genuinely sorry for this disruption to your plans.

We regret to inform you that our customer service response times were severely impacted due to an unusually high volume of calls and emails recently. This has made it challenging for us to provide our usual level of support.

Fortunately, after reading your review, we were able to locate your email and resolve your issue promptly. We're grateful for your feedback and patience, and we hope that your experience with us moving forward will be more positive.

Should you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our priority, and we're here to ensure you have a more seamless experience in the future.

We hope you'll consider giving us another chance to serve you. Your support is greatly appreciated, and we're committed to making your future experiences with MACROS more positive.

Thank you for your understanding, and we look forward to providing you with a better experience.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報