mannersldn.com レビュヌ 

366
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

How awesome are these pants? I've sat on buying these forever, because I'm tall (180cm) and really don't need another pair of too-short flares. So glad I finally risked it, because they are so good!... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Manners clothing is incredible. Sally really knocked it out of the park with the new corset pants. 😍 keep up the good work and bring us some more colours next season?

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a pair of leggings from this company in their sale (would have cost around £100 at full pr9ce). On the first wear the gusset started coming apart. I contacted them and tp their credit they... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I am always happy with the service I get from manners, it’s easy to order and my items come either next day or the day after, I love the quality of the clothes, it little bit expensive but definitely... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

The next generation of stretch. Deliciously supportive for every body! Freedom looks good on you x.


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

366件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 38に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.0

すべおのレビュヌ

(366)

過去12か月のレビュヌ数: 71ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Overall experience

Love love love . Ordering - easy, delivery excellent, clothes stunning, haven’t got tops/bra size quite right yet but dress and hoodie and balloon bottoms fantastic love the fabric brilliant quality. Definitely be ordering again

2026幎3月25日
mannersldn.com ロゎ

mannersldn.com からの回答

Thank you so much! xx

5぀星のうち1の評䟡

Fraudulent business practices

I love the clothing from this company and have ordered from them multiple times. However, I received a random charge to my account last week (March 2026) from FedEx and when I contacted them to understand this charge I was told Manners London was charging me extra shipping for an order I placed in September 2025. This business did not notify me of this extra charge and simply charged my credit card I had initially used to make my purchase last year (which included excess fees for shipping already). I attempted to contact the business to dispute this charge and did not hear back. This is shady/fraudulent business practice on their part - so they have lost a repeat customer. I write this as a warning to other customers- you may get charged a random hefty sum from this business in 6 months and never receive an explanation. This should be unacceptable. I am still fighting it.

2026幎3月17日
自発的なレビュヌ
mannersldn.com ロゎ

mannersldn.com からの回答

We are so sorry to hear of your experience with this order. We have responded to your email on 26th March requesting more information as we are not sure why these charges have been sent to you from FedEx. To date we are yet to hear back from you.

Please be assured that these charges have not come directly from us and we have not instructed FedEx to invoice you in this way.

The tariffs and customs charges relating to outbound shipments from our warehouse in the UK to US addresses were the responsibility of the customer at the time of your order but this should have been charged to you after it left customs processing, before it was delivered. We are completely unsure as to why they would have charged you for it several months after the fact?

We are more than happy to try and help you resolve this matter so please feel free to come back to us on the email we sent you a couple of weeks ago.

Love,
Team Manners x

5぀星のうち1の評䟡

Refund not received

I sent my return back to Manners and it was received on the 9th Feb and approved on the 10th Feb. However, as of posting this I have still not received my refund. I emailed them on the 9th March with no response and so followed up on the 17th March. Still nothing! So disappointing wanting to support a small women-led business and to be treated like this. Would recommend steering clear of Manners.

2026幎3月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

This dress has given me a bit of mojo back!

This company popped up on my Instagram and I've been looking for a little black dress, so I thought I'd give them a try. I'm so menopausal, nothing fits, I feel dreadful, don't feel sexy anymore and I can't wait to get home and get out of whatever I've managed to squeeze myself into because it's so uncomfortable.
I ordered the Asri midi-dress in black, hoping I could wear it for a meal this weekend. Ordered on Friday and it arrived Monday morning. Well what can I say, I'm absolutely delighted! It looks absolutely amazing! It's so comfortable, but my boobs look epic and I definitely don't need to wear a bra with it. I actually have a waist back in this dress, I'm so excited to get some heels on and actually feel a bit more like my old self before I gained 3 stone and constantly feel hot, sweaty and trussed up in clothes that don't fit me properly. I shall be ordering every colour and I have my eye on the tracksuit you have just brought out come pay day. Thank you so much for making me feel nice again, my new favourite brand I'll be ordering everything!

2026幎2月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Great company, bad returns experience

I really want to support this company as a small business, and because I think their values and size inclusivity are great. Sizing is hard to get right so I could forgive them if the sizes were a bit off - I ordered several sizes, and I checked their returns policy before ordering. Several items did not fit as expected but a few tops did and were extremely comfortable, flattering, and well made.

However, I was unpleasantly surprised this week when I realised that a return I sent in December 2025 still had not been refunded, despite the returns portal stating it had been processed. I sent an email to chase and they have got back to me saying the refund will be issued with a time frame. I can't help thinking that if I never chased it I would just never have received my refund. I'll wait and see if it arrives now.

Manners, I want to love you but you have to sort out this returns problem! It's not truly size inclusive if you don't have a good returns process, since clothes are bound to fit different bodies differently and returns are inevitable!

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Why can't I get a reply from your email


Why can't I get a reply from your email address? Returned an item, but no email, no refund, no-one to contact. Just radio silence!!! I've been a good customer but this is ridiculous!! Its bad enough I had to pay to return it, now I haven't even got the refund! Reply to your emails or better still do the refunds.

2026幎2月1日
自発的なレビュヌ
mannersldn.com ロゎ

mannersldn.com からの回答

Hi Rachel,

We are so sorry that you have been frustrated by the communication and refund timeline.

We know it can take us a little longer to respond to emails than some of the big names, as we are a very small team here at Manners so we do state our response time on our auto response to set realistic expectations.

I can confirm your email was responded to on 5th February which is in line with our response timeline.

Your return was delivered to our warehouse on 27th January. Returns can take 14 days from the time we receive them, as stated in our returns policy on the site and I can see your refund was processed on 5th February so this is all within our stated timeframes.

I hope this helps to clear things up for you. The refund should clear in your account in the next few days, if it has not done so already but feel free to send us an email to info@mannersldn.com if there is anything else you need help with.

Love,
Manners London

5぀星のうち2の評䟡

The clothes and the ethos are fabulous


The clothes and the ethos are fabulous without doubt. However, the lengthy delays for returns is extremely disappointing.

I am currently waiting to receive a pair of trousers I ordered in December last year 5 weeks ago.

I have sent several emails to chase this. Some have had no response. I want to buy more clothes from this brand because the quality of the clothes is excellent and first class.
However, lengthy returns, ignoring emails,
And delays with the exchanges for me means the customer service isn’t what it could or should be.
I am suitably put off ordering anything else.

2026幎2月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Omg !!!!

Omg !!!!! Just received my second dress in two days and can I just say oh my f@@kin God they are incredible. I was having a bit of a jan day ,I dress up a lot for work. I just wanted something stylish that would make my body look great. it’s done all of that thank you so much. women Shop manners London bloody love it. ᅩ

THANK YOU

2026幎1月26日
5぀星のうち1の評䟡

Refunds take > 3 months

The clothes are wonderful. The actual operations of the company are not and, unfortunately, this is more essential. I returned some clothes in November - 3 months later and they haven't refunded my money, they acknowledged receipt of the parcel, but not a word since. No refund money, no responses to my emails, nothing. But in the meantime I've received about 1000 marketing emails from them.

2026幎1月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I ordered a dress

I ordered a dress, which arrived with a hole on a sleeve. Not what you expect for a dress worth £159 plus shipping cost.Impossible to contact the Manners. No reply to email,
Instagram or FB messages (despite them posting on social media few times a day).
I read people wait ages for refund. Should have read reviews before ordering :-/
Think twice before ordering!

2025幎12月26日
5぀星のうち1の評䟡

Disappointed.

Disappointed.

Order number: 76243.

I have been desperate to try this company for a long time and saved up money to try. Unfortunately despite using the size guide all 3 items were far too small with no chance of fitting based on the measurements.

I returned my items within the time frame and as I had paid with klarna I extended my payment to cover the refund window as I cannot afford £300 on clothes I don’t own. Unfortunately despite confirmation my return was received on 21/11, I have yet to receive a refund and have not received a response to my email chasing this up.

Very disappointing given the high cost point, I would struggle to justify ordering again as I could not afford to lose out to the return window again.

If anyone from manners sees this please could you look into my return at your earliest convenience.

2025幎12月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Julie

Have purchased before, great quality every time fast delivery and fabulous customer service being able to follow on a journey together .More than just a company.highly recommend

2025幎11月24日
5぀星のうち1の評䟡

I bought some items last week

I bought some items last week, I have sent a message for the process of return as I need to return some due to size but I have had no response

2025幎11月24日
mannersldn.com ロゎ

mannersldn.com からの回答

Hi there,

We are so sorry you have not been happy with the response time. We can see you emailed on Saturday 29th November and you were responded to on Monday 1st December, so this is all well within our stated response timeframe as you were responded to 1 business day after you enquired.

Our return information is all listed on our website for easy processing but you have also been sent the link in our email response, so we hope this resolves everything for you.

Please don't hesitate to get in touch if there is anything else you need.

Team Manners

5぀星のうち2の評䟡

Disappointing

Pretty disappointed with this company. I have had my eye on their products for some time but hesitated before buying as they are very expensive for what they are. I placed an order and while the clothes seem high quality, they didn’t fit so I returned them for a refund. I had an email on 06/11/25 confirming that they had received my return and were processing it. It’s now 28/11/25 and I still haven’t received my refund. My emails go unanswered. Really poor customer service.

2025幎11月28日
自発的なレビュヌ
mannersldn.com ロゎ

mannersldn.com からの回答

Hey there,

We are so sorry that you return went a little over the usual time frame for processing. We can confirm this was completed on 29th November for you and our team emailed you to confirm this had been done.

We can see you emailed us on Thursday 27th November and the team responded to you on Saturday 27th November, so this is well within our stated response timeframe.

Please let us know if there is anything else you need from us or if we can help with anything else.

Team Manners

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報