OFFLINE レビュヌ 

185
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a G-Shock watch on February 17, 2026. I waited one week for it to be handed over to the shipping company, and after sending emails, I was told that it had been dispatched. However, despite... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Eine von mir aufgegebene RÃŒcksendung ist angeblich nicht beim EmpfÀnger angekommen. Es handelte sich um ein Armband fÃŒr 60€, der RÃŒckversand hat 9€ gekostet, versichert sollte dieser 20€ kosten. Ich... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Steer clear these are not genuine parts but cost the same! I ordered a replacement Marc Jacobs strap which claimed to be genuine. When it arrived it was very poor quality, it was twice as heavy as the... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from master in time there a fraudulent group of con artists, if your order is wrong u will have to jump through multiple hoops and then FORCED to send your return over seas for months waiti... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 時蚈店

OFFLINE に぀いお

圓該䌁業による蚘述

PLEASE BEWARE, THIS IS NOT MASTERSINTIME.COM!!

You are now visiting the Trustpilot profile of www.mastersintime.nl. This domain no longer exists. If you visit this website, you will be redirected to horloge.nl.

If you are looking to review your experience with Mastersintime, PLEASE VISIT THE MASTERSINTIME.COM TRUSTPILOT!

We appreciate the effort you are taking to leave feedback, and we highly value the information customers provide us with via their reviews.. Therefor please visit the correct account, which belongs to the webshop you have made your purchase from.

THANK YOU VERY MUCH!


連絡先

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

185件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.4

すべおのレビュヌ

(185)

過去12か月のレビュヌ数: 2ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

The product is not being delivered, the information provided is insufficient, and it is not possible to establish proper communication.

I ordered a G-Shock watch on February 17, 2026. I waited one week for it to be handed over to the shipping company, and after sending emails, I was told that it had been dispatched. However, despite two months having passed, the product has still not been delivered to me.

Even though I have requested a refund, their responses only come after repeated inquiries, and instead of addressing my request, they respond with more questions. Additionally, their response times are extremely slow.

2026幎2月17日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Thank you for your review.

We are very sorry to hear about the experience you have had with your order and we sincerely apologise for the inconvenience caused. We fully understand how frustrating it must be that the parcel never arrived despite the long waiting time.

We would like to confirm that the full amount for your order has already been refunded to your original payment method.

We apologise again for the inconvenience and the delays in communication you have experienced.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Kind regards, Team Mastersintime.nl

5぀星のうち1の評䟡

Bezahlt und nichts erhalten

Ich habe einen Stuhl im November bestellt und bezahlt und ihn bis heute nicht erhalten. Kunden Service ÃŒber E-Mail reagiert nicht!

2026幎1月14日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

vielen Dank fÃŒr Ihre Nachricht.

Wir möchten uns entschuldigen fÌr die Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind.

Wir haben soeben weitere Informationen zur Lieferung Ihrer Bestellung angefragt, damit wir Ihnen schnellstmöglich weiterhelfen können.
Sobald wir eine RÃŒckmeldung erhalten, melden wir uns umgehend bei Ihnen.

Vielen Dank fÃŒr Ihre Geduld.

Freundliche GrÌße, Team Mastersintime.nl

5぀星のうち1の評䟡

Bestellt hier nicht!

Die Ware fÌhlt sich von der QualitÀt sehr schlecht an und was den Kundenservice angeht.. Es existiert quasi keiner! Da kannst du das Kontaktformular so oft ausfÌllen wie du willst, es kommt nie eine Reaktion zurÌck.

2024幎8月29日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Guten Morgen, lieber Thomas.
Es tut uns leid, von solch einer schlechten Erfahrung zu hören. Wir haben nach Ihren Daten gefragt, aber keine Antwort erhalten. Bitte senden Sie uns eine Nachricht mit Ihrer Bestellnummer und E-Mail-Kontaktdaten, damit wir Sie erreichen und verstehen können, wo das Problem liegt, damit wir es fÌr Sie lösen können.
Ihr Mastersintime-Serviceteam

5぀星のうち1の評䟡

Ignoring customer contact

Very bad experience with customer service. I made the return in accordance with the instructions from the website, the staff replied until I clearly proved that the right is on my side. Now the contact between us does not exist, they have just ignored my emails and messages. I did not receive a refund even though the product arrived at the point indicated by the mastersintime - I used the label generated by them. Also, I gave them a code to track the shipment which proves it. I do not recommend buying from this site, they do not care about customers. This is my first time that any store has not replied to emails.

2024幎7月11日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Good morning,
Thank you very much for your review! We are very sorry to hear that you had this experience with us. We have requested your details via Trustpilot so that we can find out exactly what is going on, so that we can help you further! Kind Regards, Team Mastersintime.nl

5぀星のうち1の評䟡

Didn’t acknowledge a return and lost


Didn’t acknowledge a return and lost money both on the watch and shipping it back to them. Don’t buy things from their store.

2024幎1月8日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

We are sorry you had such a bad experience. We'll contact you by email to have some more information in your order, as we can only find an order for a strap that was refunded in May.
And of course when we know more about this irder for a watch, we'll solve the issue for you, as customer satisfaction is our priority.
Your Masters in Time Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Die Ware wirkt billig und unecht und


Die Ware wirkt billig und unecht und hat MÀngel. Ich hatte dasselbe Modell bereits bei "Christ" gekauft und sehe den Unterschied klar. Deshalb Retoure (muss aber selbst bezahlt werden...). Nicht empfehlenswert. Vorher informieren Ìber die Konditionen.

2024幎6月11日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Es tut uns leid, dass Sie mit Ihrer Bestellung nicht zufrieden sind.
Als offizieller HÀndler aller von uns verkauften Marken haben wir nur 100 % originale, von der Marke zertifizierte Artikel. Wir werden Sie per E-Mail kontaktieren, um das Problem besser zu verstehen und es natÌrlich fÌr Sie zu lösen, denn Kundenzufriedenheit ist unsere oberste PrioritÀt.
Ihr Serviceteam Mastersintime.com

5぀星のうち1の評䟡

They sent me the wrong wrist band and


They sent me the wrong wrist band and when I was FORCED TO SEND BACK TO THE NETHERLANDS they LIED and said we never received it !!!! DO NOT BE tricked and stolen from, DO NOT TRUST THESES SCUM BAGS !!!!!!!!!!

2023幎8月15日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Dear Carleton, here we are again to reply to another review from you, after all your very threatening and vulgar emails received by you in the last months. It is not a problem at all for us to reply once again here, where at least you used more appropriate and less vulgar language.
Unfortunately, we have never received your order here, for this reason, we still had to process a refund for you. We still wanted to help you, so we asked for a receipt of the shipping, or a tracking number, so we could stil refund you even though we never received your order back. You always refused to do so, and you started calling us names instead. It would have been easier to just request a receipt at the local postal office and send it to us, so we could have fixed the problem for you.
We asked for more information about the wrong product received, but we only received insults as a response.
With this being said, we wish you a very nice day ahead.
Team Mastersintime

5぀星のうち5の評䟡

Everything is OK with watch

Everything is OK with watch, one thing that l have see is that there isn't plastic on the watch, but l see that they check every watch before they send them.

So, l have luck with this company,

All the best with shopping 😀👌

2023幎9月21日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Good afternoon,
Thank you for your positive review! Nice to hear that everything is to your satisfaction. Enjoy your purchase. Greetings, team Mastersintime.com

5぀星のうち1の評䟡

Orient watch band

I bought a watch band and paid for 7-12 days delivery but took more then that and they sent me pushpins wich are too short. I tried to contact them but they don't answer e-mails. It looks that customer rating on their website is fake never experienced that someone is ignoring your messages.

2023幎8月23日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Good morning dear Miroslav. Thank you for your review. At the moment we are in contact with each other, as order had a delivery date estimated for the 23rd and, from your message, was delivered on the 24th. We have already sent you a message about the pushpins, to understand the problem and, of course, provide you the best possible solution, as customer satisfaction is our number one priority. While waiting for your reply to the email, we wish you a happy day.
Your service team Mastersintime.com

5぀星のうち1の評䟡

My order No is 10233946

My order No is 10233946. It’s been over 2 months and I havent received the strap and also they are not responding over email. Seems to be a fraud. Rest God knows.

I am editing it as they have refunded the full amount.

2023幎7月8日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Dear Sikander,
Thank you for your review. At the moment we are in contact with each other, and we can see that the full amount has been refunded to you. We are very sorry to see that the package never arrived, our apologies for this. If you have any further questions - feel free to contact us. Regards, HWG Service Team

5぀星のうち1の評䟡

still responding their own way in order


still responding their own way in order NOT to pay you back or just to discourage you to carry on, a few emails, now they will not respond any more, pretending they never got the strap back...blablabla

2023幎5月26日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Good afternoon, thank you for your review! As mentioned in our previous email thread, we would need at least a receipt or a tracking number in order for us to locate your return, or to start refunding you even if we did not receive the product here, but we do need a proof of shipment.
Feel free to reply to our email with a proof of shipment or any useful information we can use as a proof you shipped the package back, so we can assist you further.
Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from master in time con-artist time

Do not buy from master in time there a fraudulent group of con artists, if your order is wrong u will have to jump through multiple hoops and then FORCED to send your return over seas for months waiting in futile. U WILL NEVER GET YOUR MONEY BACK AND THEY WILL NEVER HONOR YOUR RETURN

2023幎1月6日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Dear Carlton, thank you for your review. Unfortunately, the information provided by you does not reflect the actual situation we discussed about in our email thread, and what you say is not accurate.
Of course we can still assist you if your return has never reached our warehouse, but we need a proof of return in order to do so, and to still refund you within 14 working days. We have asked you for a tracking number, but you were not able to provide one. We have asked you for your receipt from the postal office, you were not able to provide it either. I'm sure you understand that, with no shipping proof, no company can assist you this way. We need a proof that the order was indeed returned to us, even if it was lost in the transit. We do CLEARLY specify on our website that it is always better, and mandatory for us to assist the customer, to choose a registered shipping method to send the order back to us, but not only you did not follow this step, but you were not able to provide a receipt of shipping either, even with no tracking number, so this made impossible for us to help you, as it would have been impossible for every other existing online companies in the world.
Despite all the very offensive and threatening emails you are sending us everyday, which we kindly ignore, we wish you a very nice day!

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT buy anything from Masters in


DO NOT buy anything from Masters in Time. Very poor service at Holland Watch Group. The watch i bought ended up with a fault and kept turning on and off by itself. When i returned it, they came back to me stating that it can't be repaired under warranty as I had caused the damage. Which I had most certainly not. And now they will not repond to my emails. Do Not buy from this company!!!

2023幎5月10日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Dear Craig,
Thank you for your message.
We are sorry to hear that it turned out this way, this is obviously not the intention!
We will contact you via email on Monday to resolve this in the best possible way for you. Regards, Team HWG

5぀星のうち5の評䟡

Got me the right parts the first time

Got me the right parts the first time, fast delivery and reliable services.

2023幎5月11日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Thank you for your feedback dear Albert.
Customer satisfaction is our main goal and your message is a real pleasure for the entire team.
We hope to see you back soon and wish you a happy day
Your Service Team Mastersintime.nl

5぀星のうち1の評䟡

My order was suppose to be delivered 2


My order was suppose to be delivered 2 weeks ago. To date I have not received my order,there is no communication on when it will be delivered and there is no way to contact the courier

2023幎5月11日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Thank you for your feedback and we are sorry this is happening. As explained by email, postal services in your country are having some huge delays in processing international orders and do not provide updated tracking informations.
We have launched an official inquiry for your order on the 18th, as agreed with you in our email exchanges, and now we have to wait a few days, as this investigations can take 2-3 weeks and usually order os delivered meanwhile.
As mentioned, we remain responsable for your order until it gets delivered and we'll do our best to work with your country postal services and have it delivered as soon as possible.
Your Service Teams Mastersintime.nl

5぀星のうち1の評䟡

When I orderd a watchstrap from i was


When I orderd a watchstrap from i was I was exposed to an attempted fraud from them. I then contacted them but got no help at all. They didn't take this seriously. Avoid buying from Masters in time.

2023幎5月6日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Good morning dear Stefan. As mentioned, the email you received was not from us, but it was a phishing email sent by some company not at all related to us. We are really not able to assist you further in this matter than tell you not to click any links on that email (again, not sent by us). We do take it very seriously and try to warn you, but there is not much more we can do in that situation, we are really sorry for it. Your service team Mastersintime.nl

5぀星のうち1の評䟡

WARNING

WARNING! I got totally scammed by this company - stay away. I ordered a new watch bracelet and it came without end links. I paid for shipping and return shipping. Did they process the return? No. It was sent back to me. They send incomplete products and then don’t take the return. They’re running a scam.

2023幎3月7日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Dear David, Thank you for your message. Firstly, I would like to say that we do understand how frustrating it is that the package has been returned. Because we are currently already talking in the email, I would like to ask you to respond there, then we will see how we can help you in the best way. Kind regards, HWG Service Team

5぀星のうち5の評䟡

I got my G Shock for a really good


I got my G Shock for a really good price, I choose the economy shipping, I received it within the timeframe but I felt it took more than what it should take to arrive, I sent Masters In Time an email and they replied quickly. Professional customer service and great prices

2023幎3月2日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Good morning,
Thank you for your positive review. We are happy to hear that you have received your G-shock watch. We hope you will enjoy your purchase! If we can do anything for you in the future please do not hesitate to contact us! Kind regards, HWG Service Team

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY


DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY !!! I recently ordered a wrist band from masters in time and they sent me the WRONG sized band and the width was also the wrong size. I was forced to sent back the wrist band all the to the Netherlands even though they have a warehouse here !! I followed their ridiculous instructions now they say they never got it and refuse to send me the correct band !!! These people are con-artists DONT SHOP THERE DISHONEST SITE

2023幎1月4日
自発的なレビュヌ
OFFLINE ロゎ

OFFLINE からの回答

Good morning Carleton, thank you for your feedback.
We have already communicated by email, explaining that, as every existing company in the world, we process refunds when the package reaches our office.
We have requested a tracking number for your return shipment or at least a receipt that we could use as a proof of shipment in order to help you further, but unfortunately you have refused to do so.
We asked for the tracking number in order to assist you and to check where your package is. Once again, feel free to provide it so we can check together where is your return.
If the return is not here, and if you do not want to share the tracking information or the receipt with us, I hope you understand that there is not a lot we can do for you.
Kind regards,
Mastersintime Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報