レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Today my product arrived. I was utterly shocked by the surprisingly low quality of the product. Incredibly disappointed! Nothing like pictured on their site before purchase. Unbelievable!! What a wa... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Be warned, you will end up paying extra shipping and tax on your order! They keep these costs hidden at checkout, and despite claiming you will be refused a refund either partial ot total. One time,... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

They look great but design is terrible, will leave certain part of skins out and not print them for no good reason so looks like an incomplete job and when asked if we can get them printed , customer... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

What a disappointment. Ordered the Black Diamond Plate expecting the same dynamic picture I see when ordering. What came was a flat black background with fuzzy lines all over it. Still, I think I'l... もっず芋る

䌁業情報

  1. デカヌル提䟛業者

圓該䌁業による蚘述

The Best Quality Skins for Cell Phones, Tablets, Gaming Devices and more from MightySkins.


連絡先

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

147件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Make your own limited edition console!

These are amazing. Quality finish and looks like it came from the factory like this! Now I can’t stop trying to skin all my devices. Let’s me be who I want to be and share it with the world!

2021幎10月8日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

Thank you for choosing MightySkins!

5぀星のうち5の評䟡

Shaky start, but they made things right!

I ordered SSD skins off Amazon to cover the mismatched drives in my computer, but the scaling of the design was wrong. Could have lived with the faulty product if it was a repeating pattern, but since it wasn't, I emailed their support with photos of the problem.

They were timely with their responses, apologetic and honestly, did everything in their power to make it right. In the end, they corrected the design and shipped the replacement free of charge. The print quality was great and the cuts fit the shape of my drives perfectly.

2021幎9月22日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

Happy to be of service, and we're glad you're enjoying your skins!

5぀星のうち5の評䟡

Great skins for Xbox Series X

So I had a chance to look over the bad reviews (I was curious why there's so many) and it looks like a lot reference shipping issues. This review is specifically for the Xbox series X console skins. I bought mine on Amazon and it only took about five days to get it via UPS. The vinyl is super easy to apply, and the cutouts are perfect! I had no issues with this at all and I love the look of my series x now since it matches my controllers!

2021幎9月18日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

Glad to hear that you're enjoying your MightySkins!

5぀星のうち5の評䟡

I have to say I’m extremely happy with


I have to say I’m extremely happy with my order! It came out so beautiful and it was so easy to apply! I’m actually working on my next design to order more! It’s great to see a company that helps with customizing your electronics to your liking. I’m a very happy customer!

2021幎9月14日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

Glad to hear that you're enjoying your MightySkins!

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful!

Shopping was easy, selection was huge and the skin for my laptop is beautiful! I have purchased from other companies and the quality of this one as well as the perfect sizing superseded my past experiences. I definitely recommend mighty skins! Ps don’t go by the looks when you take it out of the package. Put it on your computer and you will realize the quality and that it’s not a sticker, it really transforms.

2021幎9月4日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

Thank you for the kind words! Glad to hear that you're enjoying your MightySkins!

5぀星のうち1の評䟡

Unprofessional and Unhelpful

I ordered a skin for my laptop and followed the tracking number. The tracking number indicated that my package was delivered, but I did not receive it. I contacted customer support asking if I could get a replacement sent since I did not receive the product I paid for. I was told that they would not send me a replacement because the tracking number indicated that my product was delivered. I then asked if I could have a refund since I paid for something that I did not receive, but I was told that they "are not able to provide a refund on an order that is marked as being delivered unless the order is returned to us."
Update:
I finally was able to get a replacement sent to me. However, when I received it, it was very poor quality. The color did not look like it did on the website, and it looked very cheaply made. I looked up the return policy on the website and it states that "If you are not pleased with your purchase, for any reason within 30 days, simply send us an Email at (email) with your order number and the reason for the return, and we will be happy to provide an RMA (Return Merchandise Authorization) Number for the return. All returns MUST arrive within 30 days of initial purchase, be in new/unused condition, and include an RMA#." It then goes on to state that the only nonrefundable items are custom items over $100 and damaged items. Since my order does not fall under the the nonrefundable item category, I asked for an RMA so I could return my order, but I was told that they were unable to give me a refund for my product because I was sent a replacement, so I would need to send both orders back to get a refund. I was told by the company that my first order was lost in transit, so it is impossible for me to send both back. I would be more than happy to do so if I had both orders. Don't give this company your money.

2021幎8月30日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

I'm sorry to hear that there was trouble with your order! However there seems to be some misunderstanding, as I've spoken to our Customer Support staff and reviewed their Email exchanges with you and at no point did we refuse to send a replacement out to you. It does look like you asked for shipment to a different address than the one that was provided by you at checkout, which has caused a delay in the process as our staff needed more information from you to proceed. I sincerely hope you didn't interpret our request for additional information as a refusal to assist you, as that is certainly not the case! Please continue your correspondence with our customer support staff so that they can help to resolve the issue with the address you provided and get this sorted out!

UPDATED TO REFLECT CUSTOMER'S RESPONSE
We do apologize for any inconvenience; unfortunately that's correct, if both shipments are marked as being delivered we cannot accept a return of only one item for a refund on the full order. However if you received a defective/incorrect item, or just didn't like the design that was chosen, please reach out to our customer support staff via Email as we may be able to provide a new replacement!

5぀星のうち4の評䟡

Not half bad:

Ordered a PS5 skin and it arrived within a few days. No complaints there. Installing the skin is tricky to say the least. These skins REALLLLLLY stick to the plastic so you need to have ninja-like precision and the patience of a saint. It came out pretty good. Definitely not perfect, but from a distance it looks good, and that’s what’s important. I’d order one again. A bit pricey, but not TOO expensive.

2021幎8月10日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

We're sorry to hear that you had trouble with the installation, but we're glad that you're enjoying your skin! In most cases we can offer a replacement if the installation went badly; if you haven't already please contact our Customer Support staff at Sales@MightySkins.com with your Order Number and details about the problem!

5぀星のうち1の評䟡

I have never written one of these but


I have never written one of these but this company would not provide rma when emailed for return. Felt like the company used unprofessional email tactics and feels like a complete scam. They will not allow my return or refund even when I followed the return policy perfectly. I had to report to BBB.

2021幎7月21日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

We apologize for your negative experience. I've spoken with our customer support staff and there seems to have been quite a few misunderstandings regarding this issue. It looks like you purchased a skin for a different model laptop than the one you had, and our customer support staff offered to provide a skin for the correct model which you seem to have interpreted as a refusal to accept the return, which was certainly not the case (this was simply a courtesy offer in the hopes of sending you a skin that you could use!) It looks like a return has been completed and a refund issued for the order. We hope this has resolved the issue to your satisfaction!

5぀星のうち1の評䟡

Extremely Disappointing

I recently ordered an iPhone 11 Otterbox Defender skin with Darth Vader printed on it, from MightySkins. But what I actually received was just a $17 Darth Vader sticker. If the MightySkins company does not or cannot print artwork directly onto a phone case, then it should not advertise that it does, either. There’s so many loop holes and fine print to scam you, it’s just plain sad. Save your money.

2021幎5月24日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

***We apologize for the late response to this review, as we have only recently become aware of this page and claimed the account.***

Our apologies for any misunderstanding; that is correct, our products are MightySkins vinyl decals designed to fit a wide variety of devices and personal items, including OtterBox cases. We do not carry the cases themselves and do not in any way advertise printing artwork directly onto the case. If you haven't already, please reach out to our customer support staff at Sales@MightySkins.com with your Order Number and they'll be happy to assist with this issue!

5぀星のうち5の評䟡

Exactly what I wanted!

I got custom wraps for my Oculus Quest 2. The customization process was quick and easy, and shipping was fast. The quality is great and everything fits perfectly, sticks well, and required no trimming. Love them!!

2021幎4月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

MightySkins Are Awesome

I really don't know why this company is getting such bad reviews. I have nothing but great experiences with them. I love MightySkins, such an easy way to update the look of my otterbox. Very durable, stylish, and affordable. Huge selection to choose from..I highly recommend Mightyskins. 2nd time ordering from them. My 1rst skin lasted well over 8 months, & was still in pretty good condition when I took it off. Also when taken off it left zero residue. It was just time to updated my phone cover. The mightskins fits perfectly on my Galaxy S9, I have absolutely no complaints whatsoever. I love the new look of my phone, thanks to MightySkins. I've tried other company's and it doesn't compare to the quality of mightyskins period.

2021幎4月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Never sent the decal item

Never sent the decal item, basically stole $24 from me which I now have to dispute, luckily it was through paypal

2021幎4月23日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

***We apologize for the late response to this review, as we have only recently become aware of this page and claimed the account.***

We're sorry to hear that there was trouble with your order! It sounds like your skin may have been lost in the mail. If you haven't already, please contact our Customer Support staff at Sales@MightySkins.com with your Order Number and they'll be happy to assist with this issue!

5぀星のうち1の評䟡

Regret ordering

Ordered skin for HP Envy. Didn’t come close to fitting. Clearly no quality control. So disappointing and complete waste of money.

2021幎4月3日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

***We apologize for the late response to this review, as we have only recently become aware of this page and claimed the account.***

We're sorry to hear that there was trouble with your order! The skin should be a perfect fit for the model listed, however there are quite a few different models in the HP Envy x360 model line that we carry skins for, typically separated by model year. It's possible you may have received the wrong skin, or purchased a skin for a different model year than the one you own. If you haven't already, please contact our Customer Support staff at Sales@MightySkins.com with your Order Number and they'll be happy to assist with this issue!

5぀星のうち1の評䟡

What a joke this company is .They sent


What a joke this company is .They sent me a tiny sticker $17 which is my fault for reading the website wrong but I'm posting a pic of what this looks like if possible on here.Dont waste your money ,you can find the same thing in a dollar store.

2021幎3月30日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

***We apologize for the late response to this review, as we have only recently become aware of this page and claimed the account.***

Our apologies for any misunderstanding; that is correct, our products are MightySkins vinyl decals. Our skins are made from automotive-grade laminate vinyl and printed with the highest quality latex inks in the industry! We're sorry if that's not what you were looking for.

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely horrible.

I will never in my life order from these people again. I placed the order February 20th and it is still shuffling around in the mail. Customer service is terrible. I honestly don’t even care for the skin anymore. Save yourself the hassle and get your skins from DecalGirl. I got my own skin there and quality and professionalism is top tier!

2021幎3月3日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

***We apologize for the late response to this review, as we have only recently become aware of this page and claimed the account.***

We're sorry to hear that there was trouble with your order! It sounds like your skin may have been held up in transit (unfortunately this has become more common over the past year due to global conditions regarding the COVID-19 pandemic). If our Customer Support staff was not able to assist you with the issue and you still haven't received your skin, please send an Email to Sales@MightySkins.com with your order number and referencing this review and we'll be happy to take a closer look at the issue!

5぀星のうち1の評䟡

Mighty BAD

Mighty BAD! These are poorly cut.... terrible fit. Just get some stick on film from amazon. Their customer service? Nasty A holes.. they say they back up their product with a "got you covered" return policy. but charge a "handling fee" for returns. STAY FAR FAR AWAY!

2021幎2月20日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

***We apologize for the late response to this review, as we have only recently become aware of this page and claimed the account.***

We're sorry to hear that there was a problem with your order! It sounds like you might have purchased the wrong skin for your device, although unfortunately it's difficult to know without further details. However yes, a small processing/restocking fee can apply in the case of an accidental/unwanted order. If you weren't able to get this issue resolved, please reach out to our Customer Support staff at Sales@MightySkins.com with your order number and reference this review, and we'll be happy to take a closer look at the issue!

5぀星のうち1の評䟡

Bought gun skins for my gun

Bought gun skins for my gun. Fit perfect. Wife bought mighty skins. Complete junk. Not full coverage. Pieces don’t cover all areas. Just very bad designs too cover a gun. Buy gun skins !!!

2021幎2月18日
自発的なレビュヌ
MightySkins ロゎ

MightySkins からの回答

***We apologize for the late response to this review, as we have only recently become aware of this page and claimed the account.***

We're sorry to hear that there was trouble with your skin! Unfortunately it's difficult for us to address this issue here, however if you haven't already please contact our Customer Support staff at Sales@MightySkins.com with your order number and we'll be happy to take a closer look at the issue!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報