Milk & Honey Brand  レビュヌ 

68
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I had high hopes tbh and I spent over $200 on a product that I could of got for under 10$ for most likely better quality, I've bought 1000% better quality off Temu,shein, omg even wish.. 100% unsatisf... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic company. The packaging had become damaged during transit and the ordered contents marked by the elements. Milk and Honey immediately responded to my email (over the weekend) and sent out a... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Be careful when coming with a vehicles to their sites. Some of the places are owned by private landlords and they call enforcement officers to come and give you penalty charge. I’ve been pretending th... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Absolutely love the products and the service, however the muslin (in sand) keeps being discoloured after one wash. I just bought a second muslin thinking I did something wrong washing the first one. I... もっず芋る

䌁業情報

  1. 子䟛の店
  2. ・
  3. ベビヌ甚品店
  4. 児童犏祉斜蚭

圓該䌁業による蚘述

We create unique and playful designs that aspire to capture the essence of the natural world and place it inside your home.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

68件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.1

すべおのレビュヌ

(68)

過去12か月のレビュヌ数: 3ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

did not get my order yet

2025幎11月9日
Milk & Honey Brand  ロゎ

Milk & Honey Brand からの回答

Hi Anat, we sent you an email on November 24 explaining why your order was delayed. Since we haven’t heard back from you, we issued a refund to the original payment method. Please let us know if you haven’t received it yet.

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic company

Fantastic company. The packaging had become damaged during transit and the ordered contents marked by the elements. Milk and Honey immediately responded to my email (over the weekend) and sent out a replacement. Milk and Honey kept in contact with me throughout to make sure I was satisfied. So refreshing to find such a helpful genuine company. Would recommend.

2024幎11月11日
5぀星のうち2の評䟡

Torn packing

The delivery arrived with a torn envelope

2024幎2月20日
Milk & Honey Brand  ロゎ

Milk & Honey Brand からの回答

Hi Niva, We're sorry to hear that. Please contact us at hello@milkandhoneybrand.com if your order was damaged.

5぀星のうち3の評䟡

Took my money, no sign of any product, no response to my emails

It’s been over 10 working days and no sign of my blanket, or any notification that it’s shipped. My email asking for an update has gone unanswered too. I’m at a point where I’m probably going to have to resort to getting the money back from my bank.

Update- the blanket did eventually ship and is lovely. I never did get a response to my email.

2023幎10月29日
5぀星のうち5の評䟡

I bought a beautiful blanket

I bought a beautiful, luxurious baby blanket that was just as beautiful as described. Soft, thick and just gorgeous. It was packed fantastically and I loved the little personalised note that came with the purchase.
Will definitely buy more things from this lovely independent company.

2022幎9月4日
Milk & Honey Brand  ロゎ

Milk & Honey Brand からの回答

Thanks so much for your kind words and for taking the time to write this, means so much to us! It always makes super happy to know that our blankets are loved! Thanks again Millie xx

5぀星のうち1の評䟡

Be careful when coming with a vehicles


Be careful when coming with a vehicles to their sites. Some of the places are owned by private landlords and they call enforcement officers to come and give you penalty charge. I’ve been pretending that I don’t understand their language in the shop I visited but the staff members described my vehicle and me. 3 days later the letter with the penalty came

2022幎4月15日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報