Millets Farm Centre レビュー 20

TrustScore 5段階評価の2.5

2.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

当該企業による記述

Based in Oxfordshire, we are a family attraction with a Farm Shop, Restaurants, Retail Shops, Farmyard Adventure Golf Course, Sprouts Play Barn Soft Play and host multiple seasonal events throughout the year, such as a Maize Maze during the summer and pumpkin picking in the Autumn. Our site is FREE to enter and you can enjoy visiting the play area, woodlands and animal walkway, where we have a number of traditional farmyard animals to see. The Millets Farm site is also home to Webbs Garden Centre and Millets Wildside, who operate as separate businesses here within our premises. Our Farm Shop is at the heart of our site, offering a range of homegrown produce and handmade items that are prepared fresh daily here at the shop. Our main site restaurant, The Farmhouse Kitchen, serves up a delicious menu daily, showing the very best of seasonal and local produc


連絡先

2.4

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

20件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 57%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Meal was not as advertised

Had lunch in the cafe in the garden centre.
Ordered a meal that said it came with chips.
It didn’t. It came with skin on fries. Vile.

No one came to ask how the meal was. Once it was put on the table we didn’t see hide nor hair of a staff member to raise this with. Even when leaving no one spoke to us. Poor customer service as well as a poor meal that wasn’t as advertised.

Really disappointing that the food is falsely advertised as a first (and now only) time visitor.

2026年1月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I came on Friday for coffee

I came on Friday for coffee, it would have been my late husbands birthday, and he loved coming over for coffee and cake, my sister drove me as i dont drive, the coffee was just warm not hot we had drunk it by the time the tea cake arrived we complained about the coffee. the waitress went to get more coffees but they never came, this was not good on such a upsetting day

2026年1月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid the restaurant

I visited their restaurant today with my wife as a special treat. After reviewing the menu, we chose the Festive Turkey dinner, guided by its description and accompanying photo. Unfortunately, the meal fell far short of expectations.

The quality was extremely poor and did not match the description provided. In fact, it was among the most disappointing meals we have ever experienced. The menu promised seasonal vegetables, yet what was served consisted only of parsnips, which were undercooked, dry, and not properly prepared. One plate contained two thin slices of carrot, while the other had none at all. This was the entirety of the “seasonal vegetables,” which I am sure you will agree is unacceptable. Furthermore, both meals were served lukewarm.

At £15.99 per person, the meal represented very poor value for money.

To clarify, the review is for the Webb Garden Centre restaurant, within Millets Farm, at Oxfordshire

2025年12月5日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Hello David, thank you for submitting a review. However, this does not appear to be a review for the correct business. We do not display any photos on our menu and we also do not offer turkey dinners at £15.99. It perhaps was a meal from within Webbs Garden Centre, who are a separate business, just based on our location. We would advise getting in touch with them directly.

5つ星のうち1の評価

Millets Frilford Oxfordshire

Do not order the roast dinner. Beef looked like pork, not quite sure why it didn't resemble beef, carrots were rock hard not been top & tailed or washed, covered in gritty soil. Gravy was like water and roast potatoes were rock hard with skin on like a leather jacket. Couldn't eat it and expensive at £18.50

2025年11月9日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave your comments, however we are saddened to hear that on this occasion you did not enjoy your lunch. We do hope that the team was helpful when you made them aware and were able to proceed with a more enjoyable lunch.

5つ星のうち1の評価

Inconsistent and confusing pricing!

Inconsistent and confusing pricing!
Went to a popular pumpkin event, presented with three different prices, one online (£3), one at the gates 9f thr experienceon a huge chalk board (£2.50) and lastly, one st the entry kiosk (£3.50) by yhe server. Unsurprisingly the most expensive ticket price happened to be the 'correct' one. How we would be able to decipher that who knows! They essentially could have charged whatever they wanted at the gates as it was unclear. Whilst you're there with the little ones too, you cant really turn around and not enter.

I contacted customer service who were not apologic or took into account the three different prices.

The experience started with a bitter taste, as we felt we'd been hoodwinked.

2025年10月24日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Thank you for your review, we understand that you have also left this feedback via other sources which has been responded to. You are correct that there are different prices for online (pre-booked) ticket sales and walk-in ticket prices. We do highly encourage everyone to book tickets online in advance where possible, both for ease and to get the best price. We do apologise that at the time of your visit the board at the entrance had not been updated, but we understand that staff corrected this as soon as they were made aware.

5つ星のうち1の評価

Booked Golf with them and due to bad…

Booked Golf with them and due to bad weather they cancelled the booking- no refund offered!
They stated that we had to rebook within 6 months which we couldn’t do.
When we tried to rebook after the 6 month period, they stated that the tickets were now invalid and if we wished to attend we would have to buy more tickets.
Cant help but feel as if we have been robbed as we didn’t cancel, they did..
Will never book with them again

2025年6月17日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave a review, however we are sorry to hear that on this occasion you had a disappointing experience. This is standard policy and most customers do find that a 6-month window to re-arrange their visit is a suitable period of time, we are sorry that you were unable to find an alternative suitable date for your golf.

5つ星のうち5の評価

Fantastic visit

Visited the centre today as a family of five adults for the Meerkat experience, We had a fantastic day. The meerkats were more than cute and we were able to feed and stroke them. Rosie was very knowledgeable about the meerkats and she was very kind and helpful. Afterwards we enjoyed seeing a great variety of other animals and we particularly liked the fact that they were well taken care of. We enjoyed a lovely snack at the restaurant, had fun playing golf and finished our trip with visiting the farm shop. We would highly recommend this venue and it has left us with some lovely memories. Thank you.

2025年4月27日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Thank you so much for the wonderful review; we are delighted to hear that you enjoyed your visit here to Millets Farm.

5つ星のうち3の評価

Good for kids, hard for mums

Plenty to do here but incredibly overpriced for all the activities over and above basic free admission to site. Restaurant expensive and nothing special. The kids had a lovely time, which is the main thing, but why have Milletts opted for loose chippings and unmade paths when half the people attending are struggling with pushchairs?

2025年4月14日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review and we apologise for the delay in writing a response to you. We are pleased you find plenty to do here at our site. In regards to the pathways and chippings, we have made significant investments over the past year to improve our pathways and accessibility of outside areas. However, as we are a working farm, there are limitations as to what we can do due to the nature of the environment.

5つ星のうち1の評価

waste of money

My partner took me the millets farm shop the other day. i was so excited as i've been looking for a place to buy a healthy food. what a disappointment!!! we spent a lot of money because everything is over priced, i thought it should be ok as they are fresh and organic. someones hair was inside freshly made chicken dish, aubergines developed large brown spots next day, they were shiny and spotless when i bought them, also other vegetables gone bad next day. i took screen shot of the aubergines and done google search as the brown spots on them look strange. i found images of aubergines with the same exact spots and found out that these spots are caused by a virus. its a waste of money and do not recommend anyone to buy from them,

2025年1月11日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review, we apologise for the delay in responding to you. We do hope that you raised these concerns directly with our customer services team at the time so that they could remedy this for you.

5つ星のうち1の評価

Food undercooked and over priced

Food undercooked and over priced, took our granddaughter to see santa and well disappointed is an understatement.

2024年11月24日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave this review, however the grotto event is run by Webbs Garden Centre, therefore we would advise you to raise your feedback with them directly.

5つ星のうち1の評価

Shopping at the butchers

I have visited millets since a child (1950s). I have enjoyed the changes with my children, grandchildren and recently with great grandchildren. I have bought plants, bulbs etc.over the years and food shopped regularly but my recent purchase of shin of beef and kidneys from the butchers was beyond awful. The meat was cooked for four hours but was inedible. It was completely tasteless and mainly gristle. It’s not the first disappointment I’ve had from meat at millets butchers. Needless to say I won’t be buying anymore as it’s not cheap. I don’t mind paying more for meat, if it’s worth it.

2024年10月24日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Hello and thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to see that you were disappointed with the product you purchased from our butchery counter, that certainly doesn't sound like the usual high quality that we aim to achieve. If you haven't already, then could you please drop an email to our customer services team with the date that you purchased these items so that this can be looked into properly, they can be contacted on enquiries@milletsfarmcentre.com

5つ星のうち1の評価

What can I say tried the restaurant…

What can I say tried the restaurant several times. I don’t think the food could get any worst but this time they fooled me .
Totally uneatable.
Only thing good was the chips. The rest was just gross
All this for £45 pounds not cheap

2024年10月17日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Hello, thank you for your review and we're very sorry to hear that you had a disappointing visit on this occasion. We have a number of eateries located around site and it's not clear from your review which one of these you visited. We do hope that you raised your complaints with the team at the time so that they were able to rectify this for you, but if not, please do send an email to enquiries@milletsfarmcentre.com so that our customer services team are aware.

5つ星のうち1の評価

RIP OFF!! VERY DISAPPOINTED!!

Booked the really wild experience for me and my partner at a cost of £80 only to hold a snake for a couple minutes, we got to feed the wallabies but the general public not on the experience was doing the same thing! There was no segregation between experience paying customers and the public making us feel extremely ripped off! We only purchased the experience so we could feed and handle the raccoons which we was not allowed to do this was not explained on the booking information, we was only allowed to put some dog food in cardboard tubes which the keeper placed in the exhibit AGAIN!! the general public was involved and even got in front of us so we couldn’t even see what we paid for, me and my partner are very disappointed and will not be returning to the farm ever again! PLEASE UPDATE YOUR INFORMATION! YOU ARE LETTING YOUR CUSTOMERS DOWN!

2024年6月16日
自発的なレビュー
Millets Farm Centre ロゴ

Millets Farm Centre からの回答

Hi Jake, thank you for taking the time to leave a review. However, this is a review for Millets Wildside and not Millets Farm Centre. They are a separate business who are located at our site. We would suggest contacting them directly with your comments so that they can appropriately respond.

5つ星のうち2の評価

So after approx 15 years of enjoying…

So after approx 15 years of enjoying Millets for the yearly browse of 'what's new' or trying new food items, this was an unplanned visit having only been in July.

We decided to have breakfast as a treat for both of us but after waiting 35 mins and on asking, was told that a half hour wait is normal....so why don't they say that when ordering and before you've already finished your coffee(which was awful by the way and I even wondered if they'd forgotten to put the coffee in to my cappuccino)
We then scrapped looking at the food hall area and just had a very quick stop in the garden centre part for dog treats.
It's such a shame and at nearly £30, I'd have much rather brought treats in my weekly shop as the breakfast's weren't worth the wait. Won't rush back.

2023年10月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful customer service

Awful customer service, asked to move a booking due to covid and was told I had to pay more than we had originally paid to book it and that they were doing us a favour as we were losing them money by being ill. Thought I was doing them a favour but not turning up infecting staff and other visitors. Guess all they care about is the money.

2023年3月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I booked 6 people for soft play at £43…

I booked 6 people for soft play at £43 . 2 adults and four children for the soft play session, for me and my two kids and my friend and his two kids.My friend and his 2 children were unable to go due to illness . Millets have a policy that they will only move a booking once . and that they won't split a booking . Meaning that if my friend and his two can't make it , then they won't refund. and i will lose £22. I wonder how many other people Millets have robbed in this way . I spoke to customer service and they would not budge, and declined a refund . Buyer beware!! this is not a customer friendly way to do business for a so called family friendly organisation , more like a profit over fairness organisation !

2022年8月10日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報