Modesees レビュー 

729
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Customer service was great, even considering the time difference between them and me. The conversation held over from one day to the next. I received a jacket that while I followed the size chart, the... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I ordered a dress 2 months ago for a wedding I am attending and still have not received any information on the shipping at all. Do NOT spend your money on this company. I am out 180 dollars. I should... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Um horror! Tem quase dois meses que fiz meu pedido e paguei dia 30/04//2026. Após 1 mes, Recebo email dizendo que minha escolha paga, não estava mais disponível, com um link para escolher outra coisa.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I purchased approximately $1K in products on 9/3/26. I haven’t received anything as of 9/30/26. (2) of the items were out of stock, though they were advertised. I only found that out after an emai... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

2.4

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

729件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.4

すべてのレビュー

(729)

過去12か月のレビュー数: 557件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I purchased dress in April and am still…

I purchased dress in April and am still waiting for it. I contacted support and have not received any response. Total scam!

2026年4月19日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

Item was too large No Customer Service Available

Item was too large
No return info ..then company said there was no record of my purchase even after I sent them proof of purchase…
They only communicate via email no phone number
Don’t waste ur time!! Delivery took 8 weeks even as I email to cancel delivery

Once packaged came no return labels QR code fake

2026年3月15日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

What a scam

What a scam. The website states that returns and exchanges are free, but I didn't want an exchange. I wanted a straight return....which needed to be shipped to China for $400. There is no doubt that the clothes are well made and maybe worth the price, but the fit can be really weird. The clothes are typical for Chinese-made clothes: they are made for shorter, smaller people and the proportions are not adjusted for taller larger people. This wouldn't be that big of a deal if you could return for free. Once you buy (unless you want to pay $400 to return) you are stuck with the purchase....:/

2026年4月16日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

I am still waiting for my dresses

I am still waiting for my dresses - 2 dresses for 340 $ both - I have ordered them bebinning of April and no news at all - 7 weeks without information !!

2026年5月13日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

I bought a skirt and top from Modesees…

I bought a skirt and top from Modesees and the items were described as a cotton/linen blend. However the skirt ( although the same colour) was a type of stretch/jersey and was very unflattering. After several emails I still do not have a resolution, to the point where they are insisting that I return the item to china at my own cost. This is against consumer law as the products were not as described. They have put every obstacle available to them and have ignored consumer rights. Do not buy from this company.

2026年5月12日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

I believe that this review is a fake

I believe that this review is a fake. The address line and the name included at the end are not the same.
I also feel that the syntax reveals a person that is ESL, with a reasonably good handle in the basics of the language, but shows a lack of a native speaker's intuition.. I have had experience with both learning and teaching languages, so I feel confident in flagging the review.

2026年5月10日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

Terrible experience

Terrible experience. I ordered an expensive dress. It arrived but the cut and fabric was not right or good. I organised a return and sent it off. The parcel then sat in Chinese customs for months and the parcel has now been returned to me. I’ve spent not only the original purchase price but also money on trying to return. I don’t believe the return address is real and now the company are ghosting my emails.
Update! I have contacted their support email many many times with no satisfactory result.

2026年5月10日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

Do not buy from this company

Do not buy from this company. It does not look like the pictures looks like cheap $10 material and I paid 150 for it.

2026年5月8日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

Déplorable customer service!

Déplorable customer service!! This company does not refund you when returning an item. Just lost over $200. No phone number. No return policy. No one to help. DO NOT buy from this site!

2026年2月1日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

Buyer beware!!!!

Buyer beware!!!!! I ordered a huge amount of clothing from this company for an upcoming trip, and I STILL have not received EIGHT items that were purchased in early March.

What’s worse is the company completely ignores my repeated requests to cancel the unshipped orders and issue refunds. No response. No accountability.

And the items that actually did arrive look NOTHING like the photos online. The quality is beyond awful — cheap fabric, poor construction, and completely misleading advertising.

I lost a significant amount of money dealing with this company. It’s honestly unbelievable that scam businesses like this are still allowed to operate.

2026年5月6日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM! I am a grandmother who trusted Modesees. I found 6 comfortable outfits that I loved from their site and decided to do my yearly shopping with them. After a month of waiting for the items to arrive I inquired with Modesees only to find out none of the items they allowed me to purchase were in stock. They asked me to pick different selections which I reluctantly did. Only to find out that those items were not in stock either. After realizing the so called company was a scam , I started asking for my money back. They offered me a gift certificate for half of the $700.56 that I spent. I declined and since I went through Affirm I have to pay back the total amount I borrowed from them because Modesees says that they fulfilled their contract. I have never been so hurt and disgusted with a company in my life! I urge anyone going through something similar or even if they’ve tried to scam you a different way, to contact the Better Business Bureau. Go on all of their sites and complain. They can’t continue treating people this way! God bless.

2026年4月1日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち5の評価

Great Quality and Customer Service

I purchased 2 Minimalist Linen-blend Sleeveless Maxi Dresses With Ruffle Details. They arrived in less than 7 days. The quality of fabric is excellent. I needed to exchange one as the size didn’t fit. I contacted customer service and received a prompt and helpful reply. Will definitely be purchasing more from Modesees.

2026年5月5日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Thank you very much for your thoughtful and encouraging feedback regarding Modesees! We are truly delighted to hear that you had a great experience with our customer service team and that we were able to promptly and smoothly resolve your order issue.

5つ星のうち1の評価

Poor quality, please read reviews before buying.

Received item which looks nothing like picture with very poor quality. Unfortunately when I looked at return policy which stated 15 days, it was for modesens and not this organization. I had promised myself that I would not buy from these unknown companies that literally screw you , so this experience will make me follow that rule. This company will never receive another dime from me or anyone I know.

2026年5月4日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち5の評価

Modesees customer service is top notch

Modesees customer service is top notch. I’ve purchased from them before in the past. I love the quality of their products and customer service. I will continue to be a loyal customer.

2026年5月1日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Thank you very much for your thoughtful and encouraging feedback regarding Modesees! We are truly delighted to hear that you had a great experience with our customer service team and that we were able to promptly and smoothly resolve your order issue.

5つ星のうち1の評価

Horrible experience

I ordered 3 pieces it took about 2.5 months to receive the first one! It wasn’t anything like the picture advertised on the website. It took 3 days to get hold of someone to communicate with them to let them know I don’t like it and would like to return, they made it so hard for me. I decided to cancel one of them before receiving it and they were pushing me to exchange it! Finally they acce to make the refund but I haven’t got the refund yet!! The third pice was so out of proportion and heavy that I sent a complaint and I haven’t heard from them back yet!!! DO NOT BUY FFOM THIS BRAND! Horrible experience

2026年4月22日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

This company is horrible

This company is horrible. It took forever to get my dress and once it arrived it l did not look as pictured and it’s impossible to get a refund. They suggested that I exchange the item. I agreed since it was obvious that I wouldn’t get a refund. then they stop responding. Please don’t order from them. You will be disappointed. I’m contacting the BBB.

2026年4月30日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

The worst return I’ve ever experienced

This was the return address I was given when returning a dress that did not fit, I paid $143.96 USD- then had to pay $58.80 to ship the dress back.

This is the email word for word on how returns for full refund work.
Return of goods requirements and cost pay
ment:
1. The returned goods must not have been washed, worn or used, and must be free fro m any damage, stains or removed labels, e nsuring that they do not affect the resale.
2. When processing the return, please choos e the logistics channel that includes taxes, c ustoms clearance fees and other related ch arges. It is recommended that you confirm t hese details with the logistics provider when returning the item, so that the return can be successfully delivered.
Return information:
Recipient: Leo Yang
Postal code: 511442
Contact number: 19138050628
Address: No. 14, Xincun Street, Caotang Vil lage, Nancun Town, Panyu District, Guangz hou
After the returned goods are sent out, pleas e inform us of the logistics tracking number so that we can follow up and handle the mat ter promptly. We will process your refund wit hin 3-
5 working days after receiving and inspecting the goods.

This took me over 30 emails to get this backwards written address!!!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY- BUY IN AMERICA!!! Lesson learned!!!!!

2026年4月30日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

Please don't waste your money

Please don't waste your money. The photos are AI generated, and the fabric is NOTHING like the photo. The dress I ordered had a beautiful flowing fabric in the photo and when I DID receive it (it took about 2 months), the fabric was stiff and crisp and the pattern was not anywhere close to the beautiful photo. I tried to return it as it was rather expensive (for me) and I was told I had to pay for the return myself ~ about $40 to China, and the address was to a private residence in a man's name. This seemed REALLY strange. The reviews I read (after I had received it) said they never did get a refund, so I decided to cut my losses and not send the dress back. I am so frustrated and mad at myself for not doing more research and being so swayed by the photo. Please learn from me.

2026年2月28日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち1の評価

This is a dangerous website, not a trustvworthy company

This is a dangerous website. Stay away from Modesees. It is impossible to return an item. I would NEVER purchase another item from this company. Shame on me for being "taken". My order was placed on 4/22/26

2026年4月30日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Your feedback helps us grow, and we’re sorry we let you down.If you have any concerns with your order, please reach our support team at support@modesees.com. We will do our best to help.

Modesees Team

5つ星のうち5の評価

Very happy

I ordered and received 2 items at different times. Both were very well made and matched the website photo. The second item was too small. I contacted support and they sent me the next size up at no additional cost. I did not even need to return the item that was too small. It arrived and looks lovely. Very happy with my purchases and the support service at Modesees.

2026年4月29日
自発的なレビュー
Modesees ロゴ

Modesees からの回答

Thank you very much for your thoughtful and encouraging feedback regarding Modesees! We are truly delighted to hear that you had a great experience with our customer service team and that we were able to promptly and smoothly resolve your order issue.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報