Molton Brown レビュヌ 

231
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Quality Products, knowledgeable, courteous and helpful staff. What is not to love about Molton Brown Products! Use them everyday. The fragrances are lovely. Store staff are always helpful, friendly a... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My family have been using Molton Brown products for years, we absolutely love them. Unfortunately last order had become missing. Delivery driver left it outside on a street next to our block. After sp... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Nice products and staff in stores are great. But totally let down by terrible customer service I've been a loyal customer for years but following my recent run in with the online customer service team... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Molton Brown have a reward scheme like many companies nowadays but unfortunately they do not notify when points are due to expire. I raised this issue with Customer Services as I logged on the day th... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 矎容・健康

圓該䌁業による蚘述

British Makers Of Fragrance, Created With Care. Born on South Molton Street, London in 1971, Molton Brown is an icon of uniquely British style. True to our founders’ values, we live by an ‘individual first’ ethos, with uncompromising care at the heart of everything we do.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

231件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 95に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.1

すべおのレビュヌ

(231)

過去12か月のレビュヌ数: 81ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

A FUIRE ABSOLUMENT

A FUIRE ABSOLUMENT

J’ai passé une commande, il y a plus de six semaines, cette commande elle est arrivée incomplÚte car un des parfums de 7,5 ml était absent et le bouchon d’un autre parfum n’y était pas non plus. J’ai contacté le service client qui m’a confirmé un remboursement dans les quelques jours qui suivent. Trois semaines plus tard, n’ayant toujours pas eu de remboursement, je les ai recontacté, ils m’ont reposé les mêmes questions comme si c’était la premiÚre fois qu’ils entedent parler du problÚme. La fameuse question est-ce que le colis est arrivé abîmé? Question à laquelle je répondais toujours que non, l’emballage était intacte, le parfum n’y était pas. Il continuait à me répondre qu’ils vont examiner le souci et moi j’attendais. Cette semaine j’ai essayé de les recontacter et ce matin je reçois ceci :

Notre équipe d'enquête a examiné votre compte.

Nous avons visionné les images de la caméra de sécurité filmant l'emballage de votre commande.

Les images montrent que, cette fois-ci, votre colis était correctement emballé.

Malheureusement, nous ne sommes pas en mesure de vous offrir un remboursement ou un remplacement pour le moment.

Nous avons fermé votre compte et n'accepterons plus de commandes.

Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée.

Donc, pas seulement, il me vole mon argent, mais en plus c’est moi qu’on jette de voleuse. Et en plus il bloque l’accÚs à mon compte. Il est inutile de préciser que plus jamais j’achÚterai cette marque alors que j’étais une cliente fidÚle , et que je ne me laisserai absolument pas faire, et je ferai tout le nécessaire pour Leur faire payer leur maniÚre de traiter leurs clients bien cher. À éviter absolument si vous tenez à votre temps, énergie et argent.

2025幎4月23日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi, Thanks for leaving us a review. We are sorry to hear of the issues you have experienced. You have reached the UK Customer Service Team. We would be happy to pass on your review internally to our French Customer Service Team. We have sent you a request for some additional information to help us get this resolved. We look forward to hearing from you soon.

5぀星のうち1の評䟡

Useless

Sent me an email but no product.

2025幎3月29日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi, We have sent you a request for some additional information. We look forward to hearing from you soon.

5぀星のうち1の評䟡

Poor Customer Service

I am not one for reviews but this Molton Brown Store in Windsor is awful. What poor customer service they offer. I went in to the store with a view to buy a gift, not allowed touch anything, the sinks are not to be used. There was a short Indian lady who was just sitting on a stool miles away not bothered uninterested to help. I am disgusted with you Molton Brown you need to pump some money into training your staff and not just your products. Shameful.

2025幎3月15日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Thanks for reaching out Cindy, although we are sorry to hear of your visit to our Windsor store. We will raise this with our Area Manager for investigation. We have sent you a request for your contact information. We look forward to hearing from you shortly.

5぀星のうち2の評䟡

Disappointing that they use DPD.at for


Disappointing that they use DPD.at for deliveries in Austria. No emails received re:delivery and when I contacted them it seems the parcel was never delivered due to "incorrect address" except it was my correct address! The customer service person had no solution except for me to refuse delivery and then 7 days later hope for a refund!
Not what you expect from such a company and clearly I will not be ordering from them again!

2025幎2月27日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Sorry to hear this Tina. We have sent you a request for some additional information. We look forward to hearing from you shortly.

5぀星のうち2の評䟡

Diluted down

I have bought a lot of Molton Brown products and although it is over priced it is a quality product .... or was. Now it has been diluted down and runs out of the bottle like a cheap knock off. Molton Brown have compromised the quality of their products and need to appreciate that it's not just about scent. Shame.

2025幎2月16日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Diane, sorry to hear this. We have sent you a request for some additional information. We look forward to hearing from you shortly.

5぀星のうち5の評䟡

Best Shampoo

Only recently discovered however I haven’t been able to use any other shampoo since! I have the shampoo, conditioner bodywash and lotion all amazing products and fragrance lasts all day. The hydrating shampoo works really well on my girls who both have curly hair.

2025幎2月14日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Katharine, We love this! Thanks for taking the time to share.

5぀星のうち5の評䟡

Molton brown freeport braintree

Went to molton brown outlet shop at Freeport Braintree. The sales assistant Julie was wonderful recommending products advising us of special deals etc
Truly an inspiration and as always I ended up spending more than I'd planned

2025幎2月6日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Linda, Thanks for the feedback. We are pleased to hear you had such a good experience in our Braintree Outlet. We will pass your feedback to the Area Manager. Hope to see you shopping with us again soon.

5぀星のうち1の評䟡

You've Lost A Loyal Customer

After the state my Molton Brown order turned up in when you used Amazon as courier, I won'tbe shopping online or instore again. No gift box, no sample, bottle scuffed and outer box soaking wet. I emailed your customer service dept but they wanted photos of the gift box I hadn't received and photos of the wet box - which by this point had disintegrated and was in the bin. Customer service at Molton Brown is now appalling - you don't seem to care at all about your loyal customers and I have been both a personal and corporate customer for years previously.

2025幎2月4日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Duncan, sorry to hear this. We have sent you a request for some additional information to help us investigate. We look forward to hearing from you shortly.

5぀星のうち2の評䟡

Crappy bottles that leak in transit

I like the fragrances and range of choice that Molton Brown offers in their shower gel range. What I do not like, and what has motivated me to write this review are two things:

1 - extortionate prices for shower gel products. Think £25 is a ridiculous price to pay.

2 - The bottles that the shower gel is placed into. Ive recently purchased an expensive set of three 300 ml shower gels online and when it arrived, two of the bottles have leaked a significant volume of gel from them. That was even with the seller taking precautions to try to mitigate this from happening such as using parafilm tightly wrapped around the bottle lids. It ended up that I travelled to Belfast from my home (a 60 mile round journey) to purchase a replacement shower gel for one of the bottles in the Molton Brown shop. This cost me £22.50 plus the cost of my fuel getting there and back.

MB website is awful for raising a complaint due to character limit. Why is there a character limit?

Suffice to say I dont think Id purchase Molton Brown products online anymore. I may not even purchase their products full stop until their prices are reduced.

2025幎1月31日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi MJ, thanks for reaching out although we are sorry to learn of your experience. We have sent you a request for some additional information to help us investigate. We will be in touch shortly.

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a birthday gift for my friend


Ordered a birthday gift for my friend Amazon said they had tried to deliver to me Wednesday a complete lie as I was in the house. Emailed but getting nowhere take your money but do not deliver the goods. Placed order on 27 Jan still waiting will now have to purchase an alternative gift for my friend. Lovely products shocking customer service.

2025幎1月27日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Sandra, thanks for reaching out. We can see you have been in touch with us via email. One of the team will be in touch shortly.

5぀星のうち1の評䟡

Worst loyalty program change ever.

I been using Molton brown for well over 20 years and it is the best body washes I have ever used. I spend hundreds a year on products but recently changes to the loyalty program have left me perplexed. They have limited the amount of points you can earn in a single year for no reason what so ever. Never have I heard of a company doing this as it’s makes zero sense what so ever and who ever came up with that idea should be fired and not hired again to help run a loyalty scheme.

I can’t get my head round why they would even think this is a good idea.

2024幎12月29日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi, Thanks for taking the time to share your thoughts with us. Feedback helps us to continuously improve our products and services. We will pass your comments over to the relevant team. Should you wish to speak with us, send us an email and one of the team would be happy to help.

5぀星のうち1の評䟡

Placed order and tried to cancel next


Placed order and tried to cancel next day before dispatch, Molton brown ignored my e mail and still sent goods.
Tried to contact Molton brown for return address and would not respond or answer calls, returned to warehouse address I found but now Molton brown will not respond regards refund so I have raised a visa dispute. Don’t waste your time with this company as there are so many professional other brands out there that help as much as they can. Ps don’t call Molton brown, it cost me £3

2024幎12月20日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Mark, thanks for getting in touch. One of our team will be in touch shortly.

5぀星のうち2の評䟡

Can’t reset password

I’ve been trying over and over again to reset my password but a link never comes through. This is the second time I have had this issue in the last couple of months. I wanted to place an order but can’t. I have checked my spam and junk folders. I also joined the loyalty scheme when I first ordered but no points were awarded and when I queried this with customer services I did not receive a reply. Nice products if you can actually place an order.

2024幎12月18日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Natalie, we are sorry to learn of your experience. We have sent you a request for further information so we can investigate.

5぀星のうち2の評䟡

Website ridiculous

Website ridiculous. I've wasted about an hour over the past 2 days trying to navigate their ropey website and told I'll get free delivery, to have the delivery cost added on at the end of the checkout each time I try. Joke.

2024幎12月17日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Nicky, Sorry to hear this. We have requested some additional information from you so we can refund your delivery charge. We look forward to hearing from you.

5぀星のうち3の評䟡

Update to my review of 10 /12/24 as


Update to my review of 10 /12/24 as couldn’t edit the post.

After numerous emails , phone calls etc and getting nowhere I eventually got a call back from a lady who seemed to understand what my problem was and admitted it wasn’t well handled

I’ve now got message saying my refund is being processed and they’re also sending me a gift.

It’s just unfortunate it took so long to find out my original order was lost , replacement never was logged and refund never processed despite four emails and three phone calls over three days.

I wish I’d got opportunity to deal with this lady in first place , would have saved a lot of unnecessary hassle and frustration. Think she was senior advisor and I was very glad to speak to someone who understood the issue, however I will never be ordering from Molton Brown again.

2024幎12月13日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Lynne, Thanks for your feedback and for taking the time to update your review. We will of course continue to improve on our services in future. Many Thanks, Molton Brown Team.

5぀星のうち1の評䟡

Website horrendous

Website horrendous. When you click on a product it comes up blank. Totally useless. I wanted to buy Christmas presents from there (10 in all) but ended up with none! Rubbish site. Rang customer services and was promised a callback. It didn’t happen.
I shan’t bother with MB ever again! I can’t be the only one, so they must be losing custom hand over fist! Absolute rubbish service!

2024幎12月12日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Ann, Thanks for reaching out. We are sorry to learn of your experience. We have sent you a request for some additional information so we can investigate.

5぀星のうち1の評䟡

Ordered an item on 27 November 2024


Ordered an item on 27 November 2024 still waiting on delivery and attempts to contact via email multiple times have gone unanswered. Since my review I was contacted by Moulton Brown and my issue has been resolved and they also sent me a complimentary gift as an apology.

2024幎12月11日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi, thanks for reaching out. We have sent you a request for some additional information so we can investigate further. We look forward to hearing from you shortly.

5぀星のうち1の評䟡

Broken box - update

Ordered a box of shower gels for my daughter for Christmas. When it arrived box was broken and the bottles rolling around inside. I contacted you via your website. Nothing. Contacted you again. Nothing. Does anybody bother to read the queries sent in?

I went into Fenwicks who have a store in my town and spoke to a lady from the Molton Brown franchise there who could not have been more helpful and gave me a new box plus tissue paper for wrapping, free.

Very poor customer service and I note there is another post on here with the same problem and the same response.

You have asked for additional information re the above. It was all on my emails to you. I no longer have it.

2024幎12月9日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Elaine, we are sorry to hear your order arrived damaged. We have sent you a request for additional information so we can investigate this. We look forward to hearing from you soon.

5぀星のうち1の評䟡

Awful online customer service

Update: since leaving this review, Molton Brown couldn’t have been more helpful. They rang me (although I missed the call) to apologise and got a new order out immediately.

I ordered a few Christmas gifts in the Black Friday sales. Although not a fault of Molton Brown, the amazon delivery driver left it at the wrong property (not a property I recognise from the photo).

The issue I’m now facing is trying to get any kind of response from Molton Brown, let alone a refund. I’ve had 1 reply explaining that on their system it’s showing as delivered, even though I explained it’s been delivered to the wrong property. I’ve emailed twice since with no response.

I usually pick up my Christmas presents from a Molton brown store, who were always amazing over the years, however my local one has closed down. Very disappointed with the online service I have received and I won’t be shopping though the website again.

2024幎12月9日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi, thanks for taking the time to share your experience. We are sorry to learn of the issues you have had with your recent order. We have sent you a request for some additional information so we can investigate. We look forward to hearing from you soon.

5぀星のうち3の評䟡

No branded or gift packaging.

I ordered a Christmas present. It came loose, rolling around in a plain cardboard postal box. Not suitable to give as a Christmas gift as looks as if I am regifting.
When I queried and asked to be sent a branded box or bag this was refused. Not the behaviour I expect from a luxury brand.
I’ll buy gifts elsewhere in future.

To update - following this review I was contacted by Molton Brown. They have sent a gift bag and logo tissue paper. The outcome is good but it shouldn’t be this difficult to buy a present that looks like a present. I have changed my rating from 1* to 3* in recognition of the efforts to make things right.
The lesson: complain on trust pilot, not directly to the company’s customer care department.

2024幎12月4日
自発的なレビュヌ
Molton Brown ロゎ

Molton Brown からの回答

Hi Emma, thanks for reaching out. During our promotional periods, we receive a significant increase of orders. To make sure we meet our delivery promise, and you get your luxuries on time, complimentary gift wrapping is switched off. We would like to investigate further and have sent you a request for some additional information. We look forward to hearing from you soon.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報