Mondo Growkits レビュー 

483
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Great shopping experience. Delivery was very fast for such a distance and pricewise im happy too. shrooms grew nicely and effects were subtle but dosage dependant can be high too.

5つ星のうち5の評価

No issues - very legitimate and good supplier. My first set of grow kits did result in very deformed "blob" mushrooms but my growing conditions were far from ideal. I have tried a few different strai... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Hallo allemaal, Na twee oogsten kan ik zeggen dat dit kweekkits van uitstekende kwaliteit zijn. Als je de hygiëne, de luchtvochtigheid en de temperatuur goed in de gaten houdt, raad ik je aan de... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I honestly can’t recommend Mondo Grow Kits enough. The quality of the kit was excellent, everything arrived clean, well-packaged, and super easy to use even for beginners. The instructions were c... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

当該企業による記述

Mondo Growkits is a Netherlands-based producer and supplier specializing in magic mushroom grow kits, magic truffles, microdosing truffles, ready-to-grow bags, liquid cultures, spores, and premium mycology supplies. Our mission is to make the world of mycology accessible to everyone by offering high-quality products, reliable information, and outstanding customer service. Whether you're growing your own mushrooms, exploring magic truffles, or starting a microdosing routine, we're here to help every step of the way. All of our products are prepared under strict quality standards in our own production facility, ensuring consistency and reliability. We also provide comprehensive grow guides, practical troubleshooting resources, and dedicated support to help our customers get the best possible experience. Thousands of customers across Europe trust Mondo Growkits for our quality, transparency, fast shipping, and commitment to continuous improvement. Every review helps us improve, and we genuinely appreciate your feedback.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

483件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(483)

過去12か月のレビュー数: 41件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I ordered 6 XL kits and 4 got moldy…

I ordered 6 XL kits and 4 got moldy quick the last 2 is fine for now. I did everything mondo youtube said...

2025年3月1日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi William,

I am very sorry to hear that! I checked and I see that we are still in contact through e-mail. I need some information first before I can give you a solution, that is our refund policy.

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Excellent

They arrived fast and easy to grow definitely my main supplier now!!!

2025年2月26日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Chris,

We are very happy to hear that!

Mushlove,
Team Mondo

5つ星のうち1の評価

zero effect

we were in 3, we took as usual but completely without effect. ZERO!!

2025年2月10日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Alessandro,

I am very sorry to hear that.

After your first package arrived, you've sent us some pictures of the bags because you said the bags were swollen. The bags looked fine and not swollen. Because you were not satisfied, we have offered you a discount code. I haven't heard any confirmation back from you.

Then you placed a second order and you weren't satisfied again. You said in both emails that the package looked swollen. In all the pictures you've sent, the product was not swollen at all. As I explained in my emails, we don't do refunds. If you still want the discount code, I kindly ask you to respond to that email.

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Erwartungen übertroffen

Erwartungen übertroffen
Riesige ernte und das 3-6 mal
Und die Früchte sind richtige Früchtchen wenn ihr versteht was ich meine;)

2025年2月7日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Fabian,

I am so happy to hear that the kit works out this well for you.

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち1の評価

I didn't receive the package..after 1…

I didn't receive the package..after 1 month

2025年2月5日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Sirio,

I am very sorry to hear that. FedEx contacted us about a wrong address that you filled out and we emailed you, requesting the correct information.

This is the reason why FedEx was not able to deliver your parcel right away.

If you have any more questions, please contact us.

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

They sent me new kits - free of charge

This was my second order of 3 Large Grow Kits from Mondo Growkits. I was very satisfied with my first order and was ready to try different varieties this time. The order arrived insanely quickly - in 3 days. Unfortunately 2 of the 3 kits were damaged severely, with large cracks running down the corner and along the base of the plastic containers. I informed Mondo Growkits about the situation, asking for advice on how to proceed. They simply sent me 2 new kits - FREE OF CHARGE. Now THAT's what I call good customer support. Great products and great customer experience. Don't think twice, these guys are amazing.

2025年1月27日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Max,

Thank you for this amazing review! I am glad that I could help you resolve the issue :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Amazing amazing amazing

For me this shop has an amazing support.

So far I had any question, it was something broken or what ever, I get an answer so fast.

Please dear Mondo Team stay like that. You all do an really good job

2025年1月30日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Lars,

Thank you for the review! We are glad that we could help you out. You know where to find us in the future with question :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Good Quality

Good service
Good quality
Fast delivery's

2025年1月26日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi there,

Thank you for the amazing review! I am very happy that everything went well :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Fast, reliable

I ordered once a grow kit from this website, it turned out to be great, i ordered now a spore vial, both came within 1 week. I only can recommend this website.

2025年1月8日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi there,

I am glad that everything went well :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Perfect product for beginners

Perfect product for beginners. In many ways exceeded my expectations. It's really hard to f*uck up even for total noobies...

2025年1月3日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Daniel,

We are glad to see a happy customer :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち4の評価

Nice offering

Clear instructions, timely delivery and great support. The harvest was not as big as expected, but conditions were not ideal so probably kinda my fault

2025年1月3日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Tomas,

Thank you for the review! I am glad that it worked. Yes, the condition of the kit is important.

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち3の評価

i have placed an order but i dont know…

i have placed an order but i dont know how to track my order can someone help me with it ?

2025年1月16日
自発的なレビュー
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

You can send us an email at info@mondogrowkits.com. That way I can help you figure out everything you need :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Spedizione puntuale

Spedizione puntuale, buon packaging, prodotto ancora da testare ma per ora molto soddisfatto :)

2025年1月3日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Carlo,

I am very happy to hear that it went well :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち4の評価

Speedy delivery

Speedy delivery, clear instructions, speedy replies to messages but sadly my growing bag has a hole which is annoying.

2025年1月6日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi Kristy,

I am glad that the parcel arrived safely! I am very sorry to hear that. If you can contact me I have a tip that might resolve this issue :)

Mushlove,
Zsanett

5つ星のうち5の評価

Nice product

Nice product ! Great service !!

2025年1月2日
Mondo Growkits ロゴ

Mondo Growkits からの回答

Hi there,

I am glad to see a happy customer :)

Mushlove,
Zsanett

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報