Montbell Australia レビュー 

479
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I return to Montbell for many reasons. Firstly they produce superior product which is guaranteed to keep me warm and dry. There's the speed and reliability of their service. The ultra quick postage,... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Polite but incompetent. After I placed an order, came back to me several times to say the item in the colour ordered wasn't available. When I finally said I'd prefer to cancel the orde, suddenly the i... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Lets face it, We all want the best equipment we can afford… Sometimes that means waiting for sales, or ordering from overseas in the off-season.. If you size is available, then jump on it… best mat... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Top quality products that perform as promised. Delivery is always faster than quoted. The Plasma vest and jacket are super lightweight and offer incredible warmth to weight ration. The jacket is light... もっと見る

企業情報

  1. アウトドア衣料・用品店

当該企業による記述

Montbell Australia is a leading outdoor retailer of some of the best outdoor clothing, accessories and equipment. Whether you are camping, travelling or hiking the great outdoors (or watching the kids' sport or walking the dog) we have a fantastic range of outdoor clothing, footwear and gear to enjoy the great outdoors. We have two stores in Sydney, one in Kent St Sydney and the other on Penshurst St Chatswood. For those preferring to buy online, we have an online store - www.montbelloutdoor.com.au


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

479件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(479)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Delivery was quicker than anticipated…

Delivery was quicker than anticipated and communication efficient. Great socks!

2023年10月4日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Glad to hear that the delivery went well for you and that you like you socks. We hope to see you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Montbell down foot warmers

Good customer service, speedy international shipping (would have been good to see sturdier packaging but my item arrived in perfect condition regardless). Down foot warmers are an amazing piece of kit for a very reasonable price. Great quality, practical design, nice materials, super warm and comfortable. Overall, very happy. Thanks Montbell!

2023年9月20日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thanks for leaving your review. We will certainly take onboard your feedback about packaging as we always want our product to reach customers in good condition.

5つ星のうち5の評価

Japan quality products

Great products first bought in Japan. Great style and quality. Easy ordering and delivery, Had to replace a purchase set due to size and didn’t appreciate having to pay for it.

2023年9月16日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Glad that you enjoy the products. Thank you for the feedback on our shipping prices, we will bear this in mind when reviewing our shipping arrangements.

5つ星のうち5の評価

Great products

Great products, and awesome customer service

2023年8月26日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thanks for leaving the review Jenny, we always strive to have great service so thanks for letting us know!

5つ星のうち5の評価

So helpful

So helpful. I was stuck with a worn out and leaky jacket in a remote country town. I had a tiny window for delivery of a new jacket. Staff were so helpful. They seriously went out of their way to do the best they could to express mail my gear for me. It arrived in time, saved me a lot of bother & my new jacket & umbrella were my best gear for the rest of my 63 day hike.

2023年8月3日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Glad to hear that we were able to help you out and that the gear worked well for your hike!

5つ星のうち5の評価

Great service!

Great service from this company when my item got delayed. They were very responsive and helpful.

2023年8月21日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

I'm glad that we were able to help after a delay, thanks for sharing your experience.

5つ星のうち5の評価

Easy to deal with..

Easy to deal with... if you have a great product and the customer service is good, then you get us coming back and back over time.
Ordering and delivery no problem, and given that we know the product...what more needs to be said?

2023年8月7日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thanks so much for the positive review, we're glad to hear that you've repeatedly had good experiences. See you next time!

5つ星のうち5の評価

GOOD

Shipping is quick, quality is good!

2023年8月14日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thanks for sharing your review with us!

5つ星のうち4の評価

It’s when things go wrong that you get the best insight into commitment to customer service

The service I received from Montbell Australia was excellent. I purchased the 80L wheeled duffel. Unfortunately, there was a manufacturing defect which became apparent on its first use. I took a photo and sent with a plate explanatory email and received a full refund within hours of my email being sent. These issues happen from time to time and I think the way businesses deal with them is the best indication of commitment to customer service. I will be back.

2023年7月19日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thanks for sharing your experience Andrew, I'm glad that we were able to sort out this unfortunate issue for you. Hope to see you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Craig at Collaroy

Craig at Collaroy, Aust was very helpful

2023年7月23日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thanks for letting us know, we always love to hear when staff provide a great experience.

5つ星のうち5の評価

these shirts are magnificent

the shirts are magnificent- better than the plain North Face (yes i like them too) having the tiny check pattern hides any little splots that occur in restaurants. Can be worn all day then out to dinner in same shirt. Love it!

2023年7月22日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

The wickron shirts are a great wardrobe addition, I hope that you'll continue to enjoy yours for years to come.

5つ星のうち4の評価

Only negative was I ordered two Items…

Only negative was I ordered two Items and they came separately. One did not identify itself on the Tracking Information has to whom it was from. I did not receive a second Tracking number.
But besides this Both rain jackets are off unbelievable quality and fit true to size,

2023年7月11日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thanks for letting us know about the minor shipping issue, we will look into this to avoid similar issues in the future. I'm glad that you're happy with the product though!

5つ星のうち1の評価

The order didn’t ship for ages

The order didn’t ship for ages, I emailed and asked why and got a rather arrogant reply saying they were busy and that they’re a small family company… that excuse just doesn’t work in online business anymore. Ten days later my order still hadn’t shipped, I emailed again and they just cancelled my order and I got a refund. If you’re going to be in the online business you better work out how to actually ship your items within a reasonable time frame and not use the term “we’re a small family business” and another tip, try not to be arrogant with your customers!!! Never ordering again.

2023年7月10日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Thank you for your honest feedback. Please accept our sincere apologies, we strive to have excellent customer service and clearly did not achieve this for your order. While we are a small family business you are correct that orders need to be dispatched within a timely manner.

I have looked into our communications with you and regret that you feel that our responses were arrogant, the intent was only to clearly communicate the status of your order.

We cancelled and fully refunded the order at your request on 11 June given that we were unable to fulfill the order within your timeframe, we let you know that this had been done and let you know that your local store should have stock of the items that you had originally ordered.

Once again, please accept our apologies for any inconvenience that the delay may have caused you. We will review our internal processes and external communications and implement changes based on your feedback.

If you have any further questions or concerns about our service or your order please don't hesitate to contact us via shop@montbelloutdoor.com.au where we can assist you.

5つ星のうち1の評価

No communication

I am dissatisfied with the customer service. There has been no communication regarding the status of my orders, and I was charged before it was confirmed that the products were in stock.
I contacted them to inquire about the delay in receiving my products, but instead, they only refunded my payment without giving any explanation.
I am pleased with the quality of the products. However, it was not a pleasant experience having to contact them initially.

2023年7月10日
Montbell Australia ロゴ

Montbell Australia からの回答

Hi there, thank you for letting us know that we did not fulfill your expectations. We're disappointed that our service was not up to scratch as this is something that we work hard on, so we will review our internal processes so that this does not occur in the future.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報