Banner for MorphCostumes

MorphCostumes レビュー 

349
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Malgré une première livraison de costume ou le haut et le bas n'était pas de la même taille et quelques échanges de mails ,morphcostumes m'a renvoyé le même costumes dans la bonne taille dans les que... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Das Weihnachtsmannkostüm ist sehr hochwertig im Stoff und in der verarbeitung. Einfach großartig ich war wirklich lange auf der Suche um für unseren Verein etwas besonderes zu finden. Die Lieferung wa... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Honestly, I was sketchy at first but felt a little more comfortable after reading some of the reviews and reading about the company. We couldn’t be happier with the costumes. I bought 2 of the Skulls... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Bestelling redelijk snel ontvangen, maar kwaliteit van het bestelde kostuum viel echt tegen en kwam niet overeen met de foto. Op de foto zag het er veel mooier uit met een volle rok. Het ontvangen kos... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. コスチューム ショップ
  2. ・
  3. パーティー用品店
  4. 衣料品店
  5. 子供の店
  6. 伝統衣装店
  7. 舞台衣装提供業者

MorphCostumes について

当該企業による記述

Making the Best Times Better Since 2009

MorphCostumes was founded in Edinburgh, Scotland in 2009, and our head office is still based there today. What started with the original Morphsuit has grown into a costume brand helping millions of people make parties, events and big moments more memorable.

The Original Home of the Morphsuit

We are the original makers of Morphsuits: the all-in-one costume that became a costume-party classic. Since then, our range has grown to include inflatable costumes, animal costumes, superheroes, pirates, TV and movie characters, decade costumes, kids’ costumes, masks, wigs, capes and accessories.

Costumes That Help You Make an Entrance

From Halloween and school dress-up days to bachelor and bachelorette parties, Christmas parties, festivals, charity events and themed nights out, we make costumes for people who want to stand out, get involved and make the occasion feel bigger. Our range is built for adults, kids, solo partygoers, couples, families and groups, with outfits for almost every theme, event and level of ridiculousness.

Trusted by Over 10 Million Customers

More than 10 million customers have chosen MorphCostumes for costumes that get noticed. We are proud to have grown from the original Morphsuit into a wide range of bold, funny, spooky and memorable costumes for customers around the world.

Award-Winning Costume Innovation

Over the years, MorphCostumes and Morphsuits have received recognition including the Sunday Times Fast Track Award, Real Business Future 50 Awards and Scottish Marketing Society Star Awards. We have also continued to develop original costume ideas through our in-house design and innovation work.

Over 500,000 Quality Checks Every Year

A costume still has to do the basics properly. It needs to look good, feel comfortable and hold up through the occasion. That’s why we carry out over 500,000 quality checks each year, helping make sure our costumes are ready for parties, parades, school events, nights out and everything in between.

Designed Using Over 30 Measurement Points

Fit matters, especially when you’re wearing a full costume. Each costume is developed using over 30 measurement points, helping us create outfits that are comfortable, wearable and easy to move in.

Delivery, Returns and Order Support

We offer a range of tracked delivery options for customers in the UK, US Australia and across many EU coutries, with next working day delivery available. Customers can also track orders online and use our returns information if they need to send something back. We accept major payment methods including Mastercard, Visa, Maestro, American Express and PayPal. We can also be found on Amazon

How to Get in Touch

If you need help with an order, delivery, tracking or returns, please contact our customer support team at support@morphsuits.com. To help us resolve your query quickly, please include your order number, the email address used when placing your order and your name.

Stay Connected

To keep up with new costumes, exclusive offers and seasonal launches, you can sign up to the Morphsuits mailing list or follow MorphCostumes on social media:

Facebook
Instagram
YouTube
TikTok

We are here to make your best times better.

当該企業による記述

Costumes made to impress
Steal the show in a costume that outshines the rest.
Zero party fails
We do over 500,000 quality checks every year
Guaranteed to fit
At least 30 measurements on each design
Party long comfort
Soft stretchy materials
No unwanted suprises
We are clear about what you'll get

Always here to help

Fast support if you need it

If you need anything we are here to help, simply get in touch, visit the contact us page on our site and we'll do everything we can to help.

連絡先

Promotion box for MorphCostumes

15% Off everything

When you sign up to email. Plus, be the first to hear about new offers

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

349件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(349)

過去12か月のレビュー数: 214件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Responsive service

Responsive service, there was an issue with my delivery tracking link and it was dealt with immediately. I'm a very happy customer!

2026年4月8日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your kind words! We’re glad we could resolve the issue quickly and that you’re happy with the service. We really appreciate your feedback. 😊

5つ星のうち1の評価

Still waiting for a refund

I have still not received my refund a month since returning the costume.

2026年4月10日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

We’re really sorry to hear this and understand your frustration. Please could you email us at support@morphsuits.co.uk with your order details so we can look into this and get this resolved for you as quickly as possible.

5つ星のうち5の評価

I need a costume for Mardi Gras and I…

I need a costume for Mardi Gras and I found this tux. I honestly didn't think I would get it in time but I did. The shipping was fast and when I got the suit it fit. Amazing. I will order from them again.

2026年2月24日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your great review! We’re really happy to hear your order arrived in time for Mardi Gras and that the fit and service were spot on. We really appreciate your support and look forward to your next order! 😊

5つ星のうち5の評価

Ordering was easy. Costume was nice

Ordering was easy. Delivery was as promised. Sizing of costume was accurate and conformed to the sizing chart.
Only one minor complaint and a suggestion:
Complaint-- The yellow banana part of the costume had a couple red streaks on it like some kind of dyed liquid had been spilled on it

Suggestion-- The lower part of the banana could use some stuffing to give it some shape. I put some packages of gauze and a neck pillow in there to give it some shape.

2026年3月23日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks for your feedback! We’re glad to hear ordering was easy, delivery was on time, and the sizing worked well. We’re sorry about the red streaks on the banana costume and appreciate you flagging it, we’ll pass this on to our team. Your suggestion about adding more structure to the lower part is also really helpful and will be shared with the product team. 😊

5つ星のうち5の評価

Unfortunately my costume never arrived

Unfortunately my costume never arrived, but this was the fault of the courier Evri, not Morphsuits. They sent out a replacement (also lost my Evri) and then refunded me once I informed them that the outfit had not arrived in time for the occasion. So i cannot speak for the quality of the products but the customer service was fantastic.

2026年3月28日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thank you.

5つ星のうち1の評価

Two attempts and zero packages

Initial order placed, delivery estimate 2 days. Chased after a week and told it had been lost during pick up by courier. Replacement order arranged for next day delivery. Chased that two days later, had a dispatch issue and was also lost. Told I’d get a refund instead. That takes 7 days apparently. Will be quicker than delivery in that case.

Completely incapable of fulfilling orders.

2026年3月27日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Hi! We’re really sorry to hear about this and understand your frustration. This is not the service we aim to provide. Please email us at support@morphsuits.co.uk
with your order details so we can look into this and help resolve it for you.

5つ星のうち1の評価

Merchandise has not been received.

Merchandise has not been received.///
I never received the Elf suit. It was ordered for March 17, 2026.

2026年3月21日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Hi, we are so sorry to hear about this, we were let down by the courier, we have gone back to you separately with your full refund.

5つ星のうち1の評価

Really disappointed

Really disappointed, placed my order fine. But when I didn't recieve it, I got in touch with them and they said they lost it. They gave me a refund, but no apology. I definitely won't be using them again or recommending them.

2026年3月4日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

We’re really sorry to hear this — that’s not the experience we aim to provide. While we’re glad the refund was processed, we apologise for the lack of communication and for not acknowledging the issue properly at the time. We appreciate your feedback and will use it to improve.

5つ星のうち1の評価

I was forced to pay for shipping twice…

I was forced to pay for shipping twice for a purchase that didn't arrive in time.

2026年1月24日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

We’re really sorry to hear this — that’s understandably frustrating. This isn’t the experience we want for our customers, and we apologise for the inconvenience caused. Please feel free to reach out to us directly on support@morphsuits.co.uk so we can look into this further for you. Thank you!

5つ星のうち5の評価

Loveeet!

Perfect size, came right on time, my son loved it!

2026年3月5日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your lovely feedback! We’re really happy to hear the size was perfect, delivery was on time, and your son loved it. 😊

5つ星のうち3の評価

Bad then goodish

I have given a 3 star as unfortunately they did not post out the item required in the specified time BUT they have recognised this issue and have given a refund. I haven't received the refund yet but it is early days. Im sure they will come good.

2026年3月6日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Hi! We’re really sorry the item wasn’t dispatched in time and understand your disappointment. We appreciate your feedback and are glad the refund has been arranged. It may take a few days to come through, but if you have any concerns in the meantime, please don’t hesitate to reach out.

5つ星のうち5の評価

Quality dress

Quality dress, very quick delivery

2026年2月27日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your feedback! We’re really glad you’re happy with the quality and that delivery was quick. 😊

5つ星のうち5の評価

Would highly recommend to family and…

Would highly recommend to family and friends to use this company. Great choice of outfits at a good prize , very quick delivery as well. Had a bit of a mix up with the size of costume when delivered. After one email to customer support it was dealt with very quick and very professional and had the right size delivered the next day.

2026年2月27日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your wonderful feedback! We’re really glad you’re happy with the outfit range, pricing, and fast delivery, and that our customer support team could quickly sort the sizing issue for you. We really appreciate your recommendation. 😊

5つ星のうち5の評価

Great little outfit

Outfit came quick and was made easy to wear for my boy. Everyone paid him compliments

2026年2月26日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your lovely feedback! We’re really glad it arrived quickly and was easy for your boy to wear, and even better that he got lots of compliments. 😊

5つ星のうち5の評価

My kid loved the costume

My kid loved the costume! The parcel came the next day and fitted him perfectly!

2026年2月19日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your feedback! We’re really happy to hear your kid loved the costume, and that it arrived quickly and fit perfectly. 😊

5つ星のうち5の評価

Costume was a big hit

Costume was a big hit, well-made and accurately sized.

2026年2月23日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your feedback! We’re really glad to hear the costume was a big hit and that you’re happy with the quality and fit. 😊

5つ星のうち5の評価

Great quality and very fast delivery

My daughter loves the dragon outfit and the quality is brilliant. I ordered very last on the Sunday night, and it was with me Monday! Unbelievably quick. Will be my first place to look in the future

2026年2月15日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

Thanks so much for your lovely feedback! We’re really glad your daughter loves the dragon outfit and that you were impressed with the quality and super-fast delivery. We really appreciate your support. 😊

5つ星のうち1の評価

Hände weg!!

Hände weg!
Das bestellte Kostüm kam an und stank absolut abartig nach Schweiß. Ich habe 2 Mal an den Support geschrieben - keine Reaktion. Bei der dritten Mail und mit Androhung bei Paypal eine Fall auf zu machen, kam eine Antwort. Ich sollte ein Bild als Nachweis senden?! Komplett sinnlos. Dann wurde mir mitgeteilt, dass die Frist ja abgelaufen sei um das Kostüm zurückzugeben, meine beiden ersten Mails, die in der Frist gesendet wurden seien nie angekommen. Dann kam das großzügige Angebot, dass man mir 50% des Preises erstatten könnte. Danke für nicht, habe also immer noch 20€ für Müll bezahlt!!

2026年2月19日
自発的なレビュー
MorphCostumes ロゴ

MorphCostumes からの回答

We’re really sorry to hear this and understand your frustration. This is not the experience we want for our customers. Please email us at support@morphsuits.co.uk with your order details so we can look into this and help resolve it for you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報