My Inspoy レビュー 

78
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Got lured in by the hairstyle advert and now wish i hadnt. Want to cancel but the Inspoy app wont download (in hindsight that could be a good thing, who knows) so cannot cancel any subscription i hav... もっと見る

5つ星のうち1の評価

1 Stern ist noch viel zu viel. 3 Tage Probeabo gekauft, direkt ein Monatsabo abgebucht. Nach Kündigung plötzlich kein Kontakt mehr zur Helpline. Geld zurück erst nach Androhung rechtlicher Konseq... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Ja, ich bin leider auch darauf reingefallen. 😅 Ich würde empfehlen, am besten gar kein Abo abzuschließen. Ich wollte eigentlich nur das 3-Tages-Abo ausprobieren. Danach habe ich direkt den Support ko... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Such a mistake, I stupidly was thinking about a new hairstyle and clicked. Very amused by their analysis, not at all amused by spending such a time cancelling the subscription, I hope I have succeed... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

78件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 81%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(78)

過去12か月のレビュー数: 78件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

SCAM

AVOID!!
I only wanted to and was led to believe i was paying £1 to see my results but then i see £25.99 has been taken from my account - completely without my permission.
I’m so angry and this is incredibly misleading so please everyone stay away from this scam website!!
INSPOY please get back to me and help refund me.

2026年9月22日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

AVOID - Scam - Take 30 seconds to check (unlike me)

This is a 'trial' scam - I went through the sign up, paid for 3 days' access to the app & account for £1... Then you go to the Google Play store and the app is unavailable. Yet you need to access your account to cancel the auto-renew. I went to the website, and I couldn't sign in. There is no way to cancel.

I have cancelled my bank card right away. It was only £1, yet it was a valuable lesson learned that one shouldn't let one's guard down just because it only costs £1.

I emailed customer services saying that I've paid for a service that I have absolutely no way of actually using, but I doubt I'll get that £1 back. I doubt I'll even hear anything.

Edit: they've asked for a ticket ID from the email to customer services - my email to them got bounced back, it doesn't accept incoming emails.

Long story short, avoid at all costs.

2026年9月21日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Please be careful

Please, like all the other people here, be aware of the trials they offer. I also paid 1.21 euro for a trail for three days but I apparently bought a 30 euro (!??!) package for a set of pdfs? I’ve never been more stumped. I did not want to buy any of these pdfs, like what the frick? If I did, then I would never in a million years pay 30 EURO for them. Please everyone, be cautious.

@inspoy, if you mean no harm, then if would be a good idea to refund me.

Ticket ID: DG236T

2026年9月20日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

I am extremely disappointed with this…

Absolutely terrible experience. I am extremely disappointed and feel completely misled by this service.

I initially paid €1.99 and genuinely expected this to be a trial. I expected to receive a clear email or notification before the trial ended and before a much larger payment was taken. Instead, €48.79 was charged to my card on 19 September 2026.

I contacted customer support approximately 10 minutes after the €48.79 charge was made and immediately requested a refund. I also canceled the subscription as soon as I became aware of the charge. Despite contacting them almost immediately, they refused to refund my money.

Their response was essentially that the payment was authorized and that their terms allowed the charge. They pointed me to their terms and explained that the service had already been made available to me. However, the fact that the terms may technically allow the charge does not change how frustrating and unreasonable this experience has been as a customer.

€48.79 is a significant amount of money for me. I worked for this money, and I could have spent it on something I actually needed. Losing almost €50 on a subscription I did not intend to continue is extremely upsetting.

What is particularly disappointing is that I contacted them only around 10 minutes after the charge. I did not wait days or weeks. I immediately explained that I did not want the subscription and asked for my money back. They still refused.

My subscription has now been canceled, but they are keeping the €48.79 despite my immediate refund request. I have contacted my bank to ask about disputing the transaction, and if necessary I will also seek assistance through consumer protection channels.

In my experience, this has been a very poor and frustrating customer experience. I strongly recommend being extremely careful before entering your payment details and paying the initial €1.99. Read every single subscription and renewal condition carefully, because what initially looks like a small payment can result in a €48.79 charge.

I sincerely hope they reconsider their decision and return my money. Customers should not have to fight this hard to get a refund when they contact support almost immediately after an unexpected charge.
Ticket ID: MPYO0W

UPDATE: they refunded me. thank you.

2026年9月19日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello again,


We’re truly sorry for any frustration this situation may have caused, but we’ve got some good news!


Our support team has successfully resolved the issue—we’ve located the account linked to the charge, and your refund is already in motion.


We appreciate your patience and sincerely regret any stress this may have caused.

Thanks for sticking with us—we’ve got your back!


Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam, unauthorized payment to account. Do not download the app!

2026年9月18日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

I only wanted to pay the £1 and now you…

I only wanted to pay the £1 and now you tell me £42.99 will be charged in 3 days
I can’t find an email address to contact you and there’s no way to cancel my subscription either in the app or in my App Store as you aren’t on my subscription list
Please stop the payment before it goes out

2026年9月18日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Timadores, 48€ en vez de 1.21€

Timadores. Ponen que por 1.21€ puedes tener un test de colorimetrìa sencillo y a los 3 dìas te envìan un email encubierto que te cobran 48€ que tù no has aprobado y cobran automáricamente. Timadores.

2026年9月17日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

SCAM ALERT

SCAM ALERT! This bloody site/app is scamming! How do we take this down? I’m supposed to pay $1 for the color analysis and then suddenly it charged me $28 and $29 all at the same time! Like what??? I did not consent any of this 2 charges! All I know is I get my color analysis report once I get the 3 days access and pay $1!! REFUND MY MONEYY!!!

This is my email
CHARMFLO100@
GMAIL.COM

Ticket number i got from your chat support
Ticket ID: KBTJJO

2026年9月17日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello again,


We’re truly sorry for any frustration this situation may have caused, but we’ve got some good news!


Our support team has successfully resolved the issue—we’ve located the account linked to the charge, and your refund is already in motion.


We appreciate your patience and sincerely regret any stress this may have caused.

Thanks for sticking with us—we’ve got your back!


Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Scam - And now fighting to cancel a subscription I wasn't aware of

Just paid £1 for a 3 day trial with absolutely no information given until after purchased, that the amount of £42.99 is due to leave my account in 2 days time for a subscription - A subscription I have not signed up to.

I have emailed three times to request the subscription be cancelled, since there does not appear to be any way on the app to cancel this myself. I have received no response other than an automated message stating someone will reply within 24 hours; by that point it will be over the time scale required to cancel despite me contacting earlier and within the time frame.

Inspoy - Here is your opportunity to reply, do the right thing and cancel this subscription I never signed up for, with no further charges.

2026年9月14日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

I don't have a settings tab to cancel…

I don't have a settings tab to cancel trial. I have been trying for the past few days. Please help

2026年9月9日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

This is a subscription scam

This is a scam! I signed up for a £1 3 day trial ONLY then they took £42.99 from my account leaving me in debt. I’m so upset and would urge anyone to never deal with this company!

2026年9月13日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Fabulous Fashionista,

We completely understand how frustrating this must be, and we’re here to make things right for you—pronto! To speed up the resolution, could you kindly share the following details?

* Your registered email (linked to your subscription).
* Ticket ID (from your previous chat with our support team).

Once we have this info, our team will roll out the red carpet for your request, investigate thoroughly, and ensure any necessary corrections or refunds are taken care of with top priority.

We truly appreciate your patience and are committed to turning this around for you. Thanks for sticking with us—we won’t let you down!

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

AVOID

Avoid - absolute scam. Cancel what ever card you used and avoid at all costs!!!!

To update and give context (as requested by Insopy following review) , paid for the £1 colour chart trial…. Luckily my credit card stopped a further charge of £25.99 going out at the exact same time and blocked request. The subscription of £42( (!!!!) after the trial was clear - and clearly that was going to be cancelled at such a ridiculous price for I know not what…. I guess because no one goes on to the subscription, they sneak in a £25.99 somewhere in the small print as part of the ‘trial’…..

To be fair, Inspoy did cancel my ‘account’ quickly and were responsive to my direct email - as they have been to my initial review here, which is something.

However. My advice is still avoid given the very ‘hidden’ elements of their sales.

2026年9月12日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Style Icon,

We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us.

Our team has made several efforts to gather the necessary details to properly investigate your case and find a resolution tailored to you. However, we have not yet received a response, making it difficult for us to move forward in assisting you effectively.

To maintain a fair and transparent experience for all our valued users, we must ensure that every matter is handled with care and impartiality. That said, we would love the opportunity to work toward a resolution with you. Please feel free to reach out to us via stylix@support-team.app or directly through the platform.

For a seamless experience, kindly include "Your Name and Surname. TrustPilot Review" in the subject line to help us prioritize your request.

We truly value your cooperation and look forward to assisting you in any way we can.

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Arnaque

Arnaque. On t'annonce un truc gratuit pour pouvoir essayer des coiffures, tu payes 1€20 pour avoir accès à 2 coiffures !!!! une qui te va, une que tu dois éviter -_-
Et 2 jours plus tard, on te prélève de 47,99€ !!!!

2026年9月11日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello again,


We’re truly sorry for any frustration this situation may have caused, but we’ve got some good news!


Our support team has successfully resolved the issue—we’ve located the account linked to the charge, and your refund is already in motion.


We appreciate your patience and sincerely regret any stress this may have caused.

Thanks for sticking with us—we’ve got your back!


Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Pour moi c'est une arnaque où prélève à…

Pour moi c'est une arnaque où prélève à 1,20 puis vous êtes pris dans un abonnement de 47,99.
Cependant j'ai juste ouvert l'application et après une demi-heure je l'ai supprimée.
L'application semble être alléchante vous pouvez essayer vos tenues avec IA.
Je pensais que désinstallé l'application
Suffisait mais aujourd'hui cela la figure sur mon compte bancaire. 😢

2026年9月7日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Style Icon,

We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us.

Our team has made several efforts to gather the necessary details to properly investigate your case and find a resolution tailored to you. However, we have not yet received a response, making it difficult for us to move forward in assisting you effectively.

To maintain a fair and transparent experience for all our valued users, we must ensure that every matter is handled with care and impartiality. That said, we would love the opportunity to work toward a resolution with you. Please feel free to reach out to us via stylix@support-team.app or directly through the platform.

For a seamless experience, kindly include "Your Name and Surname. TrustPilot Review" in the subject line to help us prioritize your request.

We truly value your cooperation and look forward to assisting you in any way we can.

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Don't give them anything it's a scam

Don't give them anything it's a scam. Like others here I did a one time £1 payment and then they tried taking £42 off me. It was very annoying to sort out.

2026年9月9日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Style Icon,

We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us.

Our team has made several efforts to gather the necessary details to properly investigate your case and find a resolution tailored to you. However, we have not yet received a response, making it difficult for us to move forward in assisting you effectively.

To maintain a fair and transparent experience for all our valued users, we must ensure that every matter is handled with care and impartiality. That said, we would love the opportunity to work toward a resolution with you. Please feel free to reach out to us via stylix@support-team.app or directly through the platform.

For a seamless experience, kindly include "Your Name and Surname. TrustPilot Review" in the subject line to help us prioritize your request.

We truly value your cooperation and look forward to assisting you in any way we can.

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

No do not use this app

No do not use this app, they take you 50 euro with no warning. They are a scam

2026年9月10日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello again,


We’re truly sorry for any frustration this situation may have caused, but we’ve got some good news!


Our support team has successfully resolved the issue—we’ve located the account linked to the charge, and your refund is already in motion.


We appreciate your patience and sincerely regret any stress this may have caused.

Thanks for sticking with us—we’ve got your back!


Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Do not get involved with these people

Do not get involved with these people !
I agreed to a £1 3 day trial and within 3 hrs was charged another £24.99 that I didn’t agree to . This app is designed to trick you - no transparency!
Wouldn’t care but fashion advice was inaccurate- I have grey / white hair and they didn’t appear to have a category for that !
Feel totally scammed 😡

Ticket no 5LKBGI

2026年9月9日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello again,


We’re truly sorry for any frustration this situation may have caused, but we’ve got some good news!


Our support team has successfully resolved the issue—we’ve located the account linked to the charge, and your refund is already in motion.


We appreciate your patience and sincerely regret any stress this may have caused.

Thanks for sticking with us—we’ve got your back!


Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Attention DANGER

Attention DANGER ! Pour un soi-disant essai gratuit (1€.. payé), j'ai immédiatement demandé l'annulation d'un quelconque abonnement. 2 prélèvements de 48,39 € déjà effectués !!! J'ai annulé ma carte VISA pour stopper l'arnaque !

2026年7月24日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Trendsetter,


This is absolutely not the experience we want for our fabulous customers, and we’re truly sorry for any frustration this may have caused.


Rest assured, our dedicated support team has already reached out with a tailored solution to address your concerns. We’re fully committed to making things right—whether that means correcting any errors or ensuring the proper refunds are processed.


We truly appreciate your patience and trust in us. Your satisfaction is our priority, and we’ll do everything we can to turn this around for you!


Best regards,

Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

Attention escroquerie !!

J'ai voulu tester en choisissant "l'essai gratuit" pour lequel j'ai tout de même été facturée d'1€20.
Et je découvre par la suite que j'ai été abonnée d'office et qu'on m'a débité 47€99 sans mon accord !!
Tout ça ressemble fortement à une escroquerie, j'ai été obligée de bloquer ma carte bancaire parce que je n'arrive pas à annuler ce soi-disant abonnement !!!!
A fuir !!!!

2026年8月21日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Style Icon,

We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us.

Our team has made several efforts to gather the necessary details to properly investigate your case and find a resolution tailored to you. However, we have not yet received a response, making it difficult for us to move forward in assisting you effectively.

To maintain a fair and transparent experience for all our valued users, we must ensure that every matter is handled with care and impartiality. That said, we would love the opportunity to work toward a resolution with you. Please feel free to reach out to us via stylix@support-team.app or directly through the platform.

For a seamless experience, kindly include "Your Name and Surname. TrustPilot Review" in the subject line to help us prioritize your request.

We truly value your cooperation and look forward to assisting you in any way we can.

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

5つ星のうち1の評価

If I could give this zero stars I…

If I could give this zero stars I would!! I paid £1 only to find that a 3 day trial I didn’t know about so hadn't agreed to then charged me £42.99!

Total SCAM!

The app has no ‘settings’ feature so couldnt work out how to block and it appears invisible in my phone billing! I only realised because it was on my bank statement. AVOID!

2026年9月6日
自発的なレビュー
My Inspoy ロゴ

My Inspoy からの回答

Hello Style Icon,

We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us.

Our team has made several efforts to gather the necessary details to properly investigate your case and find a resolution tailored to you. However, we have not yet received a response, making it difficult for us to move forward in assisting you effectively.

To maintain a fair and transparent experience for all our valued users, we must ensure that every matter is handled with care and impartiality. That said, we would love the opportunity to work toward a resolution with you. Please feel free to reach out to us via stylix@support-team.app or directly through the platform.

For a seamless experience, kindly include "Your Name and Surname. TrustPilot Review" in the subject line to help us prioritize your request.

We truly value your cooperation and look forward to assisting you in any way we can.

Best regards,
Inspoy/Stylix Team 👠💄

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報