My DIY Blinds レビュー 

1,151
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Service from start to finish was quite superb. Excellent pre-sales advice - showing the exact fabric we were after. Prompt sending of free samples on request. Prices beat everything else on the in... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Vertical and roller blinds are good for price paid and represent good value for money. Courier XDP, used for delivery was very disappointing and failed to turn up twice, then tried to deliver us a be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I was glad that these wooden blinds are mounted in a box with the option of side fixing as top fixing (drilling) can be difficult with certain lintels. My previous supplier used this system previously... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I could have bought the same blinds elsewhere slightly cheaper but fortunately I came across Trustpilot. I didn’t want risk going through hell as some people had done so opted for a company with a hig... もっと見る

企業情報

  1. カーテン ショップ

当該企業による記述

Our stylish, contemporary and traditional window blinds are offered in a range of styles guaranteed to suit any interior, including roller blinds, double roller blinds, venetian blinds, roman blinds, panel glide blinds, plantation shutters, pelmets, curtains, sheers and vertical blinds. You will discover that window blinds not only serve to enhance the décor of your home but can also help control the natural light, ambience and temperature of a room. Given our wealth of experience in the blinds industry, we only use manufacturers with a proven reputation for supplying superior quality products and each and every blind we deliver is quality checked to meet our exacting standards. We are so confident in the product that we supply, that we offer a 60 month guarantee on all our blinds and we also guarantee to make your blinds to your exact specifications - so if you are unsure how to measure please use our guides to help.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1151件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(1,151)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

A good product

A good product.
Bought with usage and economy in mind which turned out perfect for the job.
The Blinds look good also.
The seller was also very good and resolved a minor query promptly and efficiently.
I would recommend this company without any hesitation.

2018年11月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Would not deliver outside uk soloist…useless

Would not deliver outside uk soloist sale for140 pairs of blinds

2018年11月22日
自発的なレビュー
My DIY Blinds ロゴ

My DIY Blinds からの回答

M2M Blinds are in to process of reporting this review to Trustpilot, we clearly state on the T&C'S page that we can only service a UK address we DO NOT service Europe or the the rest of the world for bespoke blinds.

It matters not if you have one or five hundred blinds we do not have the logistics set up to ship all over the world.

You made no contact with the sales office before placing your order for ONE vertical blind with a total cost of £65.40 to be shipped to Portugal.

As we explained to you via email the payment transaction via PayPal should have blocked the payment we apologised for that error and refunded your payment within two hours of placing your order.

We do not provide this platform for customers to vent their unfounded frustrations, the delivery terms and conditions are there for customers to read the fact that the shipment was for an address outside the UK necessitated a simple check of the delivery terms and conditions before placing your order or contact with the sales office would have been your first priority.

I trust you found a supplier that could help you, It does bring to question how much the transportation cost would be for a single blind with a net value of £47.00 more than the value of the blind no doubt I wonder how many customers would be happy with that situation!

Kind Regards
Peter
Made to Measure Blinds.

5つ星のうち4の評価

Sturdy well made bllind

Simple and easy to order. Sturdy well made roller blind. Fitted our kitchen window perfectly. Lots of communication from Made to Measure via email with order updates etc.. Would recommend.

2018年11月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Another order

We've used Made to Measure Blinds 5 times now for vertical blinds both normal and blackout types. Each order has been perfectly made and safely delivered very quickly, we're more than happy with their prices too. Can't recommend this company enough.

2018年11月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Perfect product

Perfect product, excellent instructions, easy to install. So good my mum has ordered some and I am about to place another order.

2018年11月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great service and product!

This is the second time we have bought roman blinds from here. My emails queries are answered promptly and completely. My order arrived quickly and I’m very happy with my purchases on both occasions.
Would definitely recommend.

2018年11月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Yet again perfect

Yet again perfect - easy to fit, well made, and look great - thanks - will be back for more as house improvements continue :)

2018年10月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent all the way

Excellent all the way. Easy instructions pre-order, great service, great quality product, easy to install. Very happy. Will use again and recommend to anyone in the market for made to measure blinds.

2018年10月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

I think over all the experience and the…

I think over all the experience and the overall quality of the blind is not great

The blind doesn't seem to pull easily so it snaps out of the child safety catches, when I raised it I just got sent different catches and it still does this.

Also the quality of the material is not brill didn't expect a black out blind but it lets through much more than the previous blind that I got from home base for less than half the price

2018年10月30日
自発的なレビュー
My DIY Blinds ロゴ

My DIY Blinds からの回答

Good Morning Mr & Mrs Knapp
Thank you for the feed back you ordered a standard polyester fabric a design that I presume you have used for the kitchen I am rather confused with your comment on the light properties for the blind, it is a standard gauge fabric and it is not designed to block any light!

The roller blind is mounted on the Louvoilte SE32 roller system probably the most common used in the made to measure blind industry a superior control system than found at Homebase.

I would suggest moving the position of the mandatory child safety break within the loop so its under less stress when raising and lowering the blind.

I would also suggest checking that the blind has been fitted still allowing end free play between the brackets at the compressed pin end as a tight fitting blind would cause stiffness in the movement.

Kind Regards
Peter
Madetomeasureblinds.

5つ星のうち5の評価

I ordered a made to measure blind for…

I ordered a made to measure blind for my bathroom last month. The price was extremely competitive and the blind arrived 7 working days after the order was placed. The tubular cardboard container it arrived in was broken but the blind was ok. The blind was as specified and the fitments are good quality - aluminium pole, good metal brackets. I would use this company again.

2018年10月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

All good

All good, easy to install. The allen key was missing but didnt need it.

2018年10月23日
自発的なレビュー
My DIY Blinds ロゴ

My DIY Blinds からの回答

Hello Graham
Thank you for the feed back, just to correct your comment the allen key wasn't missing you simply don't need it for the vertical headrail system you purchased.

We provide a fitting guide with every email order confirmation the morning after the order is placed, and in big bold text we inform every customer that the fitting guide we provide in the attachment is the correct one for the product purchased.

There are several headrail systems so to save confusion we provide via email the correct fitting guide you need I am sorry you missed that notification in your email.

Kind Regards
Peter
Madetomeasurblinds.

5つ星のうち5の評価

Fabulous service

Fabulous service, informed of progress at each stage, colour perfect and material of exceptional quality, I will be purchasing again.

2018年10月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Drawn out delivery

No problem with the product but the delivery on this occasion was long and drawn out ..then arrived damaged. Replaced with no hassle at all.
Thanks

2018年10月9日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報