Mystery Boxd レビュー 

799
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Absolutely brilliant items and service very quick response to sort out any issues Cont fault them will definitely be ordering again.

5つ星のうち5の評価

Absolutely love this company! Great Product - fantastic customer service. I have ordered multiple times from here and we have always been impressed! I cannot recommend them enough.

5つ星のうち5の評価

I made an error with my order and the guys at support were wonderful, they were polite, efficient and did what they said they would. Box received on Monday with shirt we already had, replacemen... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Ordered the 5 product mystery box for my sons bday and I'm extremely disappointed in it, specifically asked for no UK teams and was sent an England scarf and QPR programme! After contacting them they... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. スポーツ用品店
  2. ・
  3. 衣料品店

当該企業による記述

Mystery Boxd is an online retailer specialising in unique mystery boxes across many sectors offering customers a chance to shop mystery items at a fraction of the retail price. We are a non-manufacturing retailer working with big and small brands to help prevent stock from going into landfill or being destroyed.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

799件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 78%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(799)

過去12か月のレビュー数: 120件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Kids ultimate mystery football box

I purchased the kids ultimate mystery football box for my lads christmas present, he is going to be over the moon, I checked the box contents and the quality is far greater than competitors, I asked for a swap of the mystery shirt contained in the box, as I had already received Far eastern shirts from other companies, the customer service was above and beyond, with a swap with a more reputable kit manufacturer (Puma)
Thank you again to Matty and the team, outstanding customer service, orders arrive spediently too!

2025年12月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Second box

Second box, 2 birthdays in a row! Fantastic customer service and quality products. We told them our son is a Spurs fan and the box did not disappoint! Will definitely buy again.

2025年12月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

fantastic product and also great…

fantastic product and also great service as I realised i’d ordered the wrong item. They dealt with it promptly and went over and above to help me resolve my issue which was a Christmas present for my son. The new box arrived today and it is so good! Would definitely recommend and will probably order another box very soon!

2025年12月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

Amazing customer service! I love the concept of this business and my experience using their customer service was first class. They deserve to do well as they clearly care about customer experience (even during what must be their busiest time!)

2025年12月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Best service ever

From start to finish the communication was amazing. Such a friendly and helpful team. Best customer service ever. Will definitely order again

2025年12月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

5 stars

5 stars. Can’t recommend Mystery Boxd enough. Great service and great product

2025年12月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I ordered my first boxd Oder and when…

I ordered my first boxd Oder and when it came it wasn’t ideal for my son so I emailed boxd and they couldn’t have been more helpful. They resent me a complete new order and it was fantastic. I’ll definitely be ordering again.

2025年12月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great service from the get go !

I made a mistake and ordered the wrong size . I realised this within minutes of hitting the confirm button and emailed the customer service team . Within minutes I had a reply saying one of the team would follow up . By lunchtime my mistake had been rectified and I had been advised it was on the way . This is amazing service from the very start . I have never used this company before but before I have even received the goods , I wanted to give them a huge shout out to how caring they were , especially at such a busy time of year . My son put a mystery football kit on his list last minute , I would not hesitate to use this company again and recommend it , can’t wait to see his mystery 5 item box ! Well done team keep up the good work !

2025年12月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Really enjoyed the experience and highly recommend!

Ordered a mystery football shirt box and I’m really happy with it. Communication was great from the start and delivery was nice and quick. My nephew loves the surprise factor — he gets so excited opening it. I even ended up with an Inter Milan scarf as an extra surprise, although my partner grabbed that straight away and claimed it as his! Overall, a really fun experience and good value. I’d definitely order again.

2025年10月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

A++ Customer service

I ordered a Black Friday box which contained five random shirts. I'll admit I wasn't happy at first as I felt they were all not great picks (all very obscure and ill-fitting) for the cost of the box. I dealt with an absolutely wonderful customer service who organised a return and exchange, to which I received a lovely mix of shirts. This is a great little company who I think will go from strength to strength because of their staff; they were a delight!

2025年12月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Ordered the 5 product mystery box for…

Ordered the 5 product mystery box for my sons bday and I'm extremely disappointed in it, specifically asked for no UK teams and was sent an England scarf and QPR programme! After contacting them they sent replacements which was a silk scarf from an unknown team and random pair of football socks! The mystery football jacket, zipper or hoodie was a puma 1/4 zip top from no team which can be found on sports direct for £7. The only positives was the Algeria top and puma football.

2025年12月10日
自発的なレビュー
Mystery Boxd ロゴ

Mystery Boxd からの回答

Hi Siobhan,

Thanks for sharing your feedback; we’re really sorry to hear the birthday box didn’t land how you hoped.

We completely understand how important your exclusions are, and we’re looking into what happened here to make sure it doesn’t happen again.

While mystery boxes are all about the unexpected - and many customers love discovering teams and items they’d never have picked out themselves, whether that’s a grassroots club from halfway around the world or a Premier League giant just down the road; you should still always receive items that match your selected preferences.

We also saw your comment about one item being similar to something found elsewhere at a discount. Our products come from a wide variety of authentic suppliers, and the perceived value can vary depending on individual retailer promotions at the time; but the aim is always to deliver a fun, high-value mix of official items, not bargain-bin fillers. It’s clear this selection wasn’t quite right for you, and we appreciate you raising it.

We did send replacements as soon as you reached out, but it’s clear from your review that the items still weren’t quite right for you. That’s not the experience we want anyone to have.

We’d love the chance to make this properly right. If you reply to our last email, our team can take another look and work through a better resolution with you.

Thanks again for the honest feedback, it genuinely helps us improve.

– Team Mystery BOXD

5つ星のうち5の評価

Excellent service

This company is doing a fantastic job saving all surplus shirts etc going to landfill. Their goods are excellent. The service is second to none. Nothing is too much trouble. If you need to return your item for any reason Matty and his team are so helpful and prompt with their exchanges.

2025年11月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Used them four times and on four times…

Used them four times and on four times got teams that I’ve never heard of and are crap! Even when I stipulate certain leagues they still seem to come up with a gem I’ve never heard off?! I’ve sent them back twice only to be sent two more crap shirts!
Your kid will be disappointment when he gets a team he’s never heard of… I seriously think nobody ever gets the top Spanish, Italian, or German teams. Do yourself a favour , wait until after Xmas when all clubs put the kits in a sale and buy one you know he’s heard of!

2025年12月6日
自発的なレビュー
Mystery Boxd ロゴ

Mystery Boxd からの回答

Hi Lee,

Thanks for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear your experience hasn’t matched your expectations.

Just to clarify, we can see only one order placed with us: a shirt and ball bundle - and you let us know at the time that you were pleased with the ball. When you advised that the shirt wasn’t suitable, our team arranged a free replacement immediately with no need to return the original. Since the replacement was delivered, we haven’t heard back, so we’d be more than happy to help if there’s anything still unresolved.

It’s also worth mentioning that some details in your review don’t match our records, so there’s a chance this may relate to a different company offering similar products.

All shirts we send are 100% authentic, and league exclusions selected at checkout are always followed, though the nature of a mystery product means the exact club can vary.

If you'd like us to look into anything further, just reply to your original email; we’re always here to help.

– Team Mystery BOXD

5つ星のうち1の評価

I ordered a box and stated what team my…

I ordered a box and stated what team my son liked and disliked and got a box containing a top thats the same colour of the team he disliked with the same sponsor of the team he disliked and nothing with the team he supports. I now need to pay to return the item that they dont make easy for you to do. Very bad experience i wouldn’t recommend to anyone. Please beware when ordering

2025年12月4日
自発的なレビュー
Mystery Boxd ロゴ

Mystery Boxd からの回答

Hi Martin

Thanks for taking the time to leave a review; we’re really sorry to hear your box didn’t meet your expectations. We completely understand how disappointing it is when the items don’t feel quite right. While we always tailor each box as closely as possible, we can’t guarantee a perfect match every time, but we do always avoid a customer’s rival club.

Regarding the return, we’re sorry if the process felt unclear. Many customers choose to use Royal Mail for ease and take their parcel to their local Post Office so it can be weighed and priced accurately.. not just for returning items to us, but for other retailers and personal mail too. Feel free to use alternative couriers and services of your choice if Royal Mail is inconvenient.

If you’d like us to take another look at your order or need help with anything else, just reply to our emails coming from help@mysteryboxd.com and we’ll be happy to assist.

– Team Mystery BOXD

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報