Mytopia レビュー 

211
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Easy to order on Mytopia. Order came so quick. Follow up emails re: tracking, updates, and immediately after delivery an email to check if sny questions Great company to deal with 100+ happy- woul... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Purchased VALK Electric e-Bike Mountain eMTB Bicycle eBike Motorised Hardtail 250W Push. Quick delivery. Comprehensive backup. Easy to follow video instructions. Courteous responses from Wade. Bike... もっと見る

5つ星のうち5の評価

After we did our research we decided we didnt need a traditional wheelchair for the purposes of giving knee relief, but a transit chair which allows us to go out shopping or "walk" along the river - w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Super quick delivery. Ordered Sunday morning, delivered Tuesday morning. Product exactly as described and looks to be great quality

企業が回答しました

企業情報

  1. スポーツ用品店
  2. ・
  3. バイク アクセサリー専門店
  4. フィットネス用品店
  5. 家具店

当該企業による記述

We are a fast-growing online retailer of home and lifestyle products for the indoors and outdoors. Our products range from treadmills to BBQs to kids toys to outdoor furniture! Established for over 10 years, we are one of Australia's leading and fastest-growing e-commerce companies. Our success has seen us featured in BRW fast-starters, Sydney Morning Herald, A Current Affair and Sunrise. We’re the Aussie underdogs taking on the big retailers. Since 2006, our Sydney based company has helped over 1 million Aussies save hundreds of dollars on lifestyle products by cutting out the expensive middlemen and going directly to the manufacturer. We have shipped over 2 million products across Australia, currently employ over 150 staff and operate a massive logistics network with warehousing covering more than 20,000 square metres. You could say that we’re a bigger, stronger and faster version of ourselves. At Mytopia, we focus our efforts on ensuring we save customers hundreds of dollars on products which have traditionally costed Aussies far too much. Some of our key product ranges include fitness, toys, furniture, kitchen appliances, and great outdoors. We benchmark our products against high standards, and offer comprehensive before and after sales customer service - that’s why our customers keep coming back. Our extensive range of products are backed with a full 12 month warranty and 30 day return guarantee, so when you shop online with Mytopia you can buy with peace of mind.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

211件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(211)

過去12か月のレビュー数: 22件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Truly disgusting organisation

I purchased a walking aid for my 81 year old mother in residential aged care. When it was delivered it was unusable. The wheels were so stiff and unwieldily Mum could not steer or push the product. I returned the product the next day and requested a full refund. First a partial credit was offered. When I requested they comply with Australian Consumer Law a store credit was offered. Australian Consumer Law clearly states that a product must be fit for advertised purpose. When I requested a full refund in compliance with the law, the response I got was, "You can’t just claim an item is not fit for purpose because an elderly person with dementia was not able to manage it." I have escalated the complaint to NSW Fair Trading. I urge you to give your business to an organisation that honours the law and its customers. Mytopia, Edisons, Mills Brands most certainly do not.

Update; after posting reviews to Trustpilot and Google I was contacted by the customer experience manager and offered a conditional refund if I removed my Trustpilot review. I made clear Trustpilot’s policy on blackmail and in the end a full refund was provided via PayPal.

Do not back down with Mills Brands; Edison’s or Mytopia. Purchase via PayPal to ensure your protection. Contact the ACCC and relevant government authorities and publish your experiences to protect others.

2022年10月27日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi there Marcus,

My name is Mitch and I'm from the Resolutions team at Mytopia.

We can confirm this ticket has been reviewed and was handled by our support team. At the time the information provided was handled as a change of mind which we understand was not the best applicable in the circumstance. After the escalation of the matter - a senior member of the team had the item inspected by our in-house technician who has been unable to identify any fault with the item (please view this link for the video of the inspection: https://streamable.com/fsdaai).

We understand your frustration regarding this issue and would like to advise we have a strict process in place to handle these types of complaints and can assure you we take all of our complaints with the utmost seriousness. Given the initial handling of the matter, we have processed a full refund via Paypal.

We would ask you reconsider this review given the matter at hand has been solved.

Regards.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service, don't know their own products

2022年10月26日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答


Hi Tim,

My name is Mitch and I'm from the Resolutions team.

I can see that you have left a 1 star review and I am here to see how I can improve the experience you have had with us. I'm here to help.

In order for me to help, could you please provide me with your invoice number so I can check your details and get into contact with you?

Regards,


Mitch
Mytopia Resolutions Team

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer service

I had a positive experience using Mytopia, mostly due to the friendly customer service I received from Maxine. She promptly notified me of some issues with my order and offered a favourable solution. I would recommend Mytopia for its affordability and great customer service.

2022年9月30日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi Tom,

So glad to hear you have a wonderful experience by the help of Maxine.

Our goal is to provide an extra ordinary customer service because our representatives are so driven to focus on customer's needs. We always do the best to make our customers happy.

Thanks for letting us know that we have provided you an excellent customer service.

Shop with us again


Regards,

Mytopia Support Team

5つ星のうち5の評価

Reviews are always 50/50…

Reviews are always 50/50 and often confusing but this is my thank you to Maxine and the Mytopia team.
The Valk Volt folding bike I purchased is absolutely fab.
The bike arrived in two days, wrapped up like a new baby.
Your valuable support assistance and supplied parts had me on my bike & riding pronto.
The small wheels chew up hills with little effort, the disc brakes & front suspension give a great ride.
Thank you for the opportunity to enjoy this great buzz, your quick delivery and after sale service integrity is immensely appreciated

Richie.

2022年9月10日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi there,

We are glad to hear that your experience was a positive one.

Thank you for taking the time to leave such an amazing review.

Come back soon!

Warm regards,


The Mytopia Store Support Team

5つ星のうち1の評価

I was asked to verify my credit card after full payment was made

I ordered and paid in full an item using my American Express credit card, the funds were taken from my card by Mytopia so it was all cleared, then i received this mail asking me to verify my card which i found to be strange, i contacted American Express who advised me that once an online order was paid for the merchant was bound to ship the item purchased and that they had never hard of verification of a fully paid order before and suggested that i cancel the order and ask for a refund which i have done.

The claimed refund that Mytopia are supposed to make could take many business days to appear in the account, as for the billing and shipping address these were already supplied on the order and Mytopia most certainly has them already??

in conclusion why should i have to verify my card after Mytopia were paid in Full, then have to wait to obtain details of some refund therefore delaying my order

Hi there,

RE: Mytopia Order Number M2168487 for Security Verification

As part of our internal security process, we will need to validate the order before we can release it.

Our system has processed a small refund amount ranging from $0.01 to $0.20. This may be available in 1-2 banking days starting from the day the refund was processed.

If you have received it, please provide the following:

- Exact small amount that has been refunded to you (available in 1-2 banking days)
- The billing and shipping addresses of this order

This allows us to confirm that you have full use of the credit card.

**VERY IMPORTANT** The warehouse is not able to release your order until this information has been emailed to us.

Warm Regards,
Mytopia

2596205:739924

2022年5月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Purchased office chair tried to…

Purchased office chair tried to assemble it after it arrived but one of the securing bolt holes was not in the correct place so unable to secure bolt.
After several polite E mails I was given a return authorization but due to Covid my work load at that time made it impossible I suggested a part refund but never received any. I will not buy from them and I suggest you do the same

2021年8月30日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

HI there, Thanks for getting in touch. Sorry to read you weren't satisfied with your recent interaction with our team. If there is anything further we can do to assist or review please do get back in touch. If you are able to provide your order number, or your return authorization number I can look into this for you. Looking forward to your reply.
Amye - Customer Resolutions.

5つ星のうち4の評価

Great company and warranty- difficulty recieving emails

We had an issue with an item, probably was damaged in transit.
MyTopia did a warranty on it which was awesome, the only difficulty was that when contacting them, their emails for some reason were misdirected into my spam folder. This caused it to be a long process (as their emails went undetected for some weeks...)
This was really unusual because they were responding to my own email, so it should have never gone to spam. I think they might need to rectify that in their email / server system to avoid future confusion.

2021年8月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Stay away from Mytopia - price gouging!!

Stay away from Mytopia, they're price gougers. I ordered a spare part for an ebike I got from them and they charged me 5 times the market price for it. There are dozens of similar items on the market, but Mytopia took care to make it difficult to buy spare parts from someone else. To have the exact same item for their Cityhopper II ebike I had to order the spare part from them. Average market price for the exact same item (just with another plug layout) is AUD15 including delivery. Mytopia charged me AUD79 including delivery.

2021年5月19日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi Thomas, the original item you purchased came with a limited warranty as it was a refurbished item. The replacement part was suggested as a genuine spare part that we stock and supply, which is immediately compatible with your eBike - with the same plug layout you would need for a quick resolution. At no time were you informed that you could NOT purchase another product, we simply offered the part you required from our stocks. We do not assume that every customer has the ability to rewire plugs to suit after market components, if this is within your skill set then you may certainly do so moving forward. In the meantime we have a catalogue of spare parts ready to fit should you need. If you wish to get back in contact please do let us know.

5つ星のうち1の評価

My ebike is no longer charging

My ebike is no longer charging. I bought it less than 12 months ago and would like to check if its still under warranty. But after 4 attempts to contact the supplier I’ve had zero response - there doesn’t seem any way to ring them and they don’t answer emails.
After sales service seems non-existent. Be forewarned.

2021年5月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not deal with Mytopia

Do not deal with Mytopia. They will send you a completely broken product (every heard of a quality assurance officer?) and then refuse a refund when you don't want to receive the same faulty product back. Dealing with Mary from their Customer Service department has been an absolute nightmare.

2021年4月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I find this unbelievable i payed $229…

I find this unbelievable i payed $229 FOR A item and your company will not send what i payed for 1 YOU have the money and you are asking me to prove who i am ..... A cross-reference with e.bay and you would see i have purchase a e.bike from your company ORDER DATE
21 Feb, 2021
ORDER NUMBER
15-06614-44589 this is not helping your image you have money you will not send my item unless i play you silly game . Place my money back into my account ... i pointed out to your team that it was illegal to record a phone conversation .How ever i was shocked about the fact that you would not send my item ,

I ordered a battery from there on line store i payed $229 on 12 april i asked for a tracking number after some e.mails they phoned me on the 13 April As part of our internal security process, we will need to validate the order before we can release it. Well shock i don,t go fishing in my bank account for any company asked to refund my money lets hope they give my money back .

2021年4月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Had troubles with bike to start with…

Had troubles with bike to start with but resolved issue, by providing another bike. Very helpful much appreciated.

2021年3月22日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi,

We are glad to hear that your experience was a positive one.

Thank you for taking the time to leave such an amazing review, but we will strive to make your 4 star review a 5 star one next time.

Come back soon!

5つ星のうち5の評価

Firstly and foremost I have had a great…

Firstly and foremost I have had a great experience buying our E-Bike from Mytopia as you need look no further than them as they are truly an experienced E-Bike provider. Their delivery was prompt and product was everything that was advertised and their back up sales service was exemplary. We hope you read this and use them as we have for you won't be disappointed.
Regards
G.C.

2021年3月18日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi,
Thanks for such a great Review. Our Staff are all customer focused and always try to do our best to make our customers happy and I'm glad to see we have done that for you.
Please come shop with us again soon!

5つ星のうち5の評価

Aurelaqua Pool Cover Real 500 Micron…

Aurelaqua Pool Cover Real 500 Micron 8.5m x 4m.
This is an excellent product and amazing value. Unfortunately, after 15 months a fault developed. I contacted the seller who had a replacement en route the very next day, accepting my photos as evidence, not requiring the faulty blanket to be returned..
This is the best customer service I have experienced in years! At last, an ethical seller who stands behind the items he sells and doesn’t make you jump through hoops to get satisfaction under a warranty claim.
I will certainly buy from this seller again.

2021年3月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I had a problem with the battery…

I had a problem with the battery charger for my E bike so I contacted Mytopia and was presently surprised with the excellent customer service I received from Wade and his team. Job well done guys. You can buy with confidence from Mytopia!!!

2021年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Purchased E-bike from Mytopia it got…

Purchased E-bike from Mytopia it got shipped to me in Melbourne, very fast delivery. Found front brake rotor bent when I assembled bike. I contacted them and they did a great job helping me to get the rotor replaced, giving me a refund straight away so I could get a replacement rotor locally which I fitted myself. I've had a very positive customer experience thank you. The bike is fantastic, and I recommend anyone to purchase from this retailer...A+++

2021年3月11日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi Mo,
Thank you for taking the time to leave us this fantastic review.
We're so glad that we were able to resolve your issue and was satisfied. Enjoy your new eBike! Always remember to put on the helmet! Ride safe!

5つ星のうち5の評価

Excellent Quality Electric Bikes, unbeatable Service & Support!

AAAA Experience!! Mytopia Electric Bikes.
Repeat customer! Highest possible rating at every level including product quality, presentation & packaging, value for money, delivery time & care, excellent pre & post sales contact with genuine personalised service & support.
To date I have purchased 7 x Valk Electric Bikes from Mytopia for my Grapemobile Electric Bike Hire Business in the Hunter Valley NSW, and I have also recently purchased an additional Valk Electric Bike shipped by Mytopia directly to my son, for his use in attendance at Adelaide University.
Apart from our own satisfaction with the product, we continually receive the highest praise from our eBike hire customers, making the Valk Electric Bike a proud addition to our hire fleet!

2021年3月10日
自発的なレビュー
Mytopia ロゴ

Mytopia からの回答

Hi,

Wow, thanks for the fantastic review.

It's great to get positive feedback and please come back and shop with us again!

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

Bought 2 foldable e bikes off Mytopia. Did not understand a couple of things about the bikes. Wade from Mytopia is great. Responds to questions almost immediately and is extremely helpful. The company was excellent to deal with. Good price, good communications and delivery was on time. Recommend this company based on my experience with them

2021年3月10日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報