My Waggle レビュー 

509
•
TrustScore 5段階評価の3

3.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I have the Waggle Pet Monitor and the New back-up camera. The back-up camera works great! It has not lost signal during trips. The monitor could be a bit bigger, but it works well. The Pet Monitor... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Clicked the email link to purchase subscription and apparently it was the wrong one. Cancelled and purchased the correct one. Now after being billed TWICE it says I have no active subscription. Called... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have 3 Waggle products...the temp gauge, the wired camera and the 4G camera. All three helped me manage my older dog with seizures and now my agility and disc competing dog especially when we are w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Terrible customer assistance. Monitor consistently starts reading way to high at least once a year amd will not reset. Waggle cares more a out trying to upset you more systems, equipment, and plans in... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ペット用品店

当該企業による記述

Waggle constantly monitors the temperature & humidity in your vehicle and alerts you via text/email in realtime, so that you never have to worry about your pet's wellbeing.


連絡先

3.2

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

509件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 93%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.2

すべてのレビュー

(509)

過去12か月のレビュー数: 43件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Our Waggle is a life saver

Our Waggle is a life saver. It keeps our RV monitored for our baby Cadence and we also use it during the winter to monitor freezing temps within the rig. The fact it is Verizon, we don't loose the signal hardly at all ( only out in the desert of Arizona for a few miles) other than that, excellent coverage!

2025年11月12日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Mark McCellan,

We’re so glad to hear that Waggle is keeping Cadence safe and providing peace of mind while travelling and during winter. It’s great to know our Verizon coverage is working well for you! Thanks for trusting us with your RV monitoring needs.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち5の評価

This is an updated review from an issue…

This is an updated review from an issue I had with the emergency vet fund I subscribed to. I am very pleased to say Waggle went the extra mile and resolved it to 100% satisfaction. Misunderstandings can happen, how customer service handles it means a lot me, and they showed up!

The product is great. I compete in dog sports and rely on Waggle to make sure my fans are still working, etc. An extra bonus I love is the geofencing. It’s great to know I can track my vehicle if it is stolen.

Thank you Waggle for your good customer service!

2026年1月9日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Sandra Muldoon,

Thank you for updating your review and sharing your experience. We’re glad our team could resolve the issue and that Waggle continues to support you during dog sports and travel. We truly appreciate your trust!

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち5の評価

We purchased a Waggle Camera to use to while we traveled to see our pets.

We purchased a Waggle Camera to use on our pets while we traveled. We had a very old dog, however, and were not able to initially use it. Recently our dog passed away, so we pulled it out to use it for our other pets. Waggle, however, no longer supported the app for it, and we are not able to use it.

WaggleCam, however, decided to provide a new camera to us, at no cost, so we could currently use it to see our pets while we are gone. They mailed it us, and quickly provided support when we had questions. We are very grateful that they provided this to us, and are very excited to use it,

2025年10月24日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Beth Ann Richter,

We’re truly sorry for your loss and understand your disappointment with the older camera’s app support. Our team is reviewing your case to see if we can offer an alternative solution for your current pets.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち5の評価

It’s a great rv camera when it works

It’s a great rv camera when it works. Not sure how to get it to work again when it doesn't recognize the red light QR code. Oh well have to call customer support today!

2024年12月8日
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Kristen,

Glad to hear you like the RV camera! If the QR code isn’t being recognised, our support team will help you get it reconnected quickly. Please reach out to support@mywaggle.com, and we’ll make sure it’s back up and running soon.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

Completely unreliable product…

I really wanted to like my Waggle products but have been continually disappointed. My first temp monitor was faulty and never worked. Waggle replaced it and my second one has continually had issues. The monitor stops updating regularly and does not update if the battery is below 25% even if manually refreshed. It might as well be out of battery if it stops reporting at that point as it is useless without the reporting capability. Customer service is not helpful. They keep insisting that they will reset the monitor and oh it will work this time and it never does. I have repeatedly asked them for a refund as the products do not work and I will not put my pets’ lives in the hands of such an unreliable product. They won’t refund me because they insist that their resets will fix the problem. It’s also useless if every time I want to check on my pet I need customer service to reset the product.

2025年10月13日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Kelsey,

We’re truly sorry for the repeated issues with your monitor and the inconvenience caused. This isn’t the experience we want for our customers. Our team is reviewing your case to provide a reliable solution and make things right.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち3の評価

Issues with monitor, excellent customer service

I had significant difficulty getting the monitor to connect, even after warranty replacement. Now, it is working great. The customer service reps were very helpful and prompt in addressing/escalating issues. Best contact is by email, so it might take 24 hours to get a first response. Overall, I'm happy with the product and service, just wish the process had been smoother and problem-free.

2025年9月21日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Andrea Powell,

We’re glad your monitor is now working well and that our team could assist you promptly. We appreciate your patience and feedback, and we’ll keep working to make setup smoother in the future.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち5の評価

Piece of mind

I have had the Waggle Pet Monitor for many years. We are part time RV'ers with 2 pups. I never regret the purchase. I have found that it's mostly accurate with the temperature. It may be off by a degree or two but it's right in the ball park. I will always worry about my fur babies unless they are with us but Waggle gives me a few hours of piece of mind when we go out without them.

2025年8月31日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Kim B,

We’re so glad Waggle has been giving you peace of mind for your pups during RV trips! Thank you for trusting us all these years - your feedback means a lot to our team.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち5の評価

Waggle camera is great!

We recently purchased a Waggle camera and it is a great device, suits our needs perfectly. It was easy to set up, simple to use and the app is seamless. The prices for the camera and the subscription service are very reasonable compared to other options we explored. I needed to contact customer service after erroneouslu setting up 2 user ids and they responded quickly, communicated clearly and were very kind. I highly recommend Waggle and it's products

2025年9月12日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Mrs. Fricke,

We’re thrilled to hear the camera fits your needs and that setup was smooth! Glad our support team could assist quickly too. Thanks for recommending Waggle - we truly appreciate your trust.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち4の評価

So far so hood

So far the temperature monitor is working while camping. I just bought the waggle 4g camera but I haven’t set it up yet. I wish the camera plan was 1/2 a year, we don’t camp for a full year.

2025年9月9日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Susan Repp,

We’re glad to hear your monitor is working well on your camping trip! Hope you set up our 4G Camera soon and share your feedback.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち4の評価

Purchased waggle but can't even use it… but then they sent me another one

Update: The company has reached out to me and offered to send me a new one. I appreciated it, and they won me back. I am updating it to 4 stars as my initial interaction with customer service deducts a star. Josh followed up to make sure I was taken care of.

Purchased waggle but can't even use it because I never received it. Lasership, being lasership, claimed to have delivered my package, but I never received it. They've delivered my package to wrong places and they never show any proof of delivery. At least, FedEx or UPS would show a photo of where they dropped it off for proof.

Looking at some of these other reviews, it looks like Waggle stops helping after shipment/they got their money. For all of the online ordering I've done, Waggle has been the only company that I have not received my item/service or at least attempted to help me out. I wouldn't have mind reordering and paying again, but they just replied back, "Sorry, courier said they delivered it, we can't do anything about it" makes me feel like they didn't even try to help. No accountability by courier service and company.

Comparing it to an experience I had where Fabletics used lasership and I never received my order. They reshipped another shipment and used UPS and I received my items just fine. With over 1 million packages stolen a day, you would think a company would insure it's package to make sure it gets to it's customer. But, that just goes to show you what type of company Waggle is.

2025年7月30日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Martin Ella,

Thank you for updating your review and giving us another chance. We’re glad Josh and our team could make things right and ensure you were taken care of. Your trust means a lot to us!

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち5の評価

Waggle customer service is great I have…

Waggle customer service is great I have always had response by next day and they always are helpful and answer questions and solve any problems I think the pet monitor is great keeps my husky safe Jackie

2025年8月11日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Jackie Dickinson,

Thank you for your kind words! We’re so glad to hear our team has been able to help promptly and that your Waggle Pet Monitor is keeping your husky safe. Your trust means a lot to us!

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

Waste of money

I have only had this monitor for about 3 months. I have had to reach out to customer service at least 4 times. Today the monitor is not working because it has a 'low network' and customer service is not answering even though it states that they are there for another 3 hours. I have left voice messages, used their AI message and nothing. Complete waste of money since I got this for the sole purpose of using it on this trip and I can't even use it.

2025年8月10日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Andrea Seymour,

We’re sorry for the network issue and trouble reaching our team. We understand how important it was for your trip and are reviewing your case urgently. Our support team will contact you shortly to get this resolved.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

Not worth the headaches

I have been trying to get a working pet monitor for 2 months. I am paying a subscription that is useless because the monitor isn’t accurate on the temperature and the GPS is stuck in the same place since January of 2025, it is now August of 2025. They have given me the run around, which has not solved the problems. Don’t waste your money.

2025年8月6日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Diane Shambley,

We’re truly sorry to hear about your experience with your Waggle Pet Monitor and the issues you’ve faced over the past two months. A replacement is ready, but we’re still waiting for your shipping address confirmation to send it. Please reply to our email or contact support@mywaggle.com so we can ship it immediately.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

The device does report temperature and humidity, but only on the hour, and there's no way to get an update between standard reporting times.

Customer service is hideous. I've called 10 times today, and every time the message says no one is available to take my call. Then someone attempted to call me back, but the phone number came through as possible spam, so my Verizon service blocked it. I called back within 2 minutes of receiving a voice mail, but still got the message that nobody was available to take my call. Email messages and boilerplate and don't address the issue I was asking about. The FAQ says to go to Profile on the app and select My Plan to change or cancel the monthly subscription, but there's no My Plan tab in Profile or anywhere else on the app.

I am concerned that this is all a scam.

2025年7月29日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi,

We’re sorry for the trouble you’ve had with both the device updates and reaching our support team. We’re reviewing your case urgently and will contact you from a verified number to avoid call blocking. We’ll also assist you directly with your subscription concerns.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could. Absolutely awful service. My monitor was 14 months old and it no longer reports to my phone. I tried to speak to customer service and they are terrible. They said its not reporting you should buy a new monitor. Are you insane. I paid 400 dollars for a monitor and at barely a year old I have to buy another one. Absolutely not. Then they say okay we will send you a new one and when I get it its not even the same model its the old cheap lite model. Seriously do not recommend unless you like to throw away money. Mediocre monitor and terrible customer service

2025年7月9日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Emily Pearcey,

We’re sorry for the disappointment with our customer support,and the model received. This is not the experience we want for our customers. Our team is reviewing your case to ensure you get the correct model and a working device promptly. Our support team will contact you shortly to get this resolved.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

The wireless transmitter is low quality…

The wireless transmitter is low quality on the RV model, too many other options exist with either mainstream camera companies you already do business with like Google, nest, Amazon etc or specific RV companies like Tadi Brothers. You can have great Bluetooth and cellular coverage for dozens of devices and the waggle camera will still freeze up.

2025年7月22日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi,

Our team is investigating this to improve performance and ensure a stable connection. We’ll be reaching out to help troubleshoot and find the best resolution for you.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

Customer Service is the worst

I have had the same experience as other people have had with Customer Service
My pet passed away and I did not need the camera or the temperature control and have reached out several times and I have not heard anything except an automated email every time you call the telephone number for Customer Service. No one is available. I’ll leave a message and no one calls me back.

2025年7月23日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hi Belinda Chandler,

We’re truly sorry for your loss and for the difficulty you’ve had reaching our team. We’re reviewing your case urgently and will contact you directly to assist with closing your account and resolving this ASAP.

Kindest regards,
The Waggle Team

5つ星のうち1の評価

No customer service

When I bought this last year they were quick to help me out. Now no one ever answers the phone. You have to leave your name and number and they MAY get back to you in three hours if you’re lucky. Who has that much time to waste waiting for them to call back! Then the guy could not wait to get off the phone and was no help at all

2025年7月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Worst company ever to deal with.

If I could give zero stars, I would it has been nothing but a pain in the butt since I started a plan with waggle. The idea is great, but the customer service is the worst ever. They double charged me and apparently they believe I have two devices.
I had trouble with one device and it was sent back, but apparently they don’t have a record of it because they’re charging me for two. I’m sure all of their customer service is outsourced. You never get to speak with anybody you have to wait and hopefully somebody gets back to you and they don’t know what’s going on.

Customer service is awful. You can NEVER speak with anybody. I’m sure everything is outsourced. I beg you don’t walk away from this company but run away from them.!

2025年7月3日
自発的なレビュー
My Waggle ロゴ

My Waggle からの回答

Hey Karen! Apologies that you're dealing with this! We've gone ahead and looped in our Customer Delight team, and they'll be reaching out to you ASAP to help sort things out. Thanks for your patience, we’ll get this solved for you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報