RoyalFortune レビュー 

141
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE... Steal Money....Change terms on bonuses when u win to make impossible...said i had to place minimum 8 folds with minimum total odds of 7000/1. Then when you do have money to withdraw wi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Scammers stay clear I’ll keep leaving reviews until they are shut down. They just keep stalling your withdrawals and make you send in more and more identification until you finally run out and do... もっと見る

5つ星のうち3の評価

I was very sceptical i would get my winnings on National Bet due to reviews, but I was very surprised when I did! The verification was lengthy and tedious and took around a week, once verified the wit... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Trust me do not open or deposit with nationalbet10.com or royal fortune you will never ever see a penny of your winnings...period Uk gambling commission have been contacted about these You will n... もっと見る

重要なお知らせ

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

141件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.4

すべてのレビュー

(141)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Annoying

Annoying! Receiving text messages advertising Your casino! Don’t know how they obtained my phone number, The link takes me to your website, Obviously it’s you, Why would someone advertise your company for free?, Fed up of it! My partner thinks I’m a gambling addict receiving messages all the time!

2025年4月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid this website please

Avoid this website please. They have no problem taking your money. But when it comes to withdrawal you have to send document after document after stupid pictures with your id in front of a computer while the computer is logged into your account. It’s just ridiculous. This takes weeks to complete. And they always cancel your withdrawals starting the process again. It’s the worst gambling website I have ever come across. I made the mistake of reading the reviews after I’d already deposited

2025年3月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID

I am writing this update on April 17, 2025. I requested a large withdrawal on April 14 and expected it to be processed within 72 hours, as my smaller withdrawals have been in the past. However, the 72 hours have now passed, and I keep receiving emails from the KYC team stating that they are reviewing the other documents and will inform me soon. This situation seems to align with my previous experiences, where it became apparent that they are reluctant to process withdrawals. As a result, I have downgraded my review to one star!!!

*update now made 3 withdrawals all typically take 2 days to hit my bank. All have arrived with no problems*

*update paid out into my bank it did take 3 days as stated*

At the moment, I find myself in a state of uncertainty, sitting at a 50/50 chance regarding my situation. I have submitted all required documents, and the KYC team has confirmed my verification. After that, I proceeded to request a withdrawal; however, it remains pending. I have reached out several times for updates, but the responses have been quitepful. I plan to keep everyone informed once the three business days have passed without resolution. While some of the reviews I've seen from others are concerni vague and unhelng, I remain hopeful that I can prove those negative opinions wrong.

2025年4月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

PLEASE, if you're UK-based, DO NOT sign up with this bookmaker.

Here’s my story:
My account was fully verified **before** I even deposited any money, I have the email confirmation to prove it. After I made a deposit and placed some bets on football, I made a profit and tried to withdraw.

That’s when the games started.
The live chat agent told me I had to wager my deposit 3x before withdrawing. I did exactly that. Then, surprise surprise… they came up with something else. Suddenly, they claimed I "violated the terms" — but couldn’t tell me which terms or what I supposedly did wrong.

So basically, making a profit means breaking the rules to them.
If you win, they block your withdrawal and throw vague accusations at you.

STAY AWAY!

2025年4月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Worst site I have ever had the…

Worst site I have ever had the displeasure of putting money on
NEVER gives you a scatter feature unless you actually buy the free spins and then it pays 2 to 3 pounds. It's so blatantly rigged and they don't care about anyone or anything and are just dirty rat bastards. I hope they all get stage 4 cancer the cheating scum

2024年3月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

3* for now - waiting for withdrawal

3* for now as I’m new to the site. Is easy to navigate and place bets at decent odds and also casino games are decent. Have tried to withdraw a bit of money and still pending - live chat doesn’t work and can’t find email address so waiting to see if I have any problems withdrawing. So far, so good. However, reviews below aren’t filling me with much confidence. IF withdrawal process is smooth, will be my new main site to gamble. Will come back and edit once it’s processed.

2025年3月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Make two desposits on 20 took three…

Make two desposits on 20 took three deposits of 20 but just credit two payment on live chat to them and they said need screenshot send them the names of the payments as I can't screenshot they knock me of this site is fraud so they stole money of my account

2025年3月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID!

This company is been investigated in multiple country's will not pay your winnings out

2025年3月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid this website like the plague.

Avoid this website like the plague.
Only approve your KYC verification once no money in your account.
Then take 3 days to approve a withdrawal.
This website should not be allowed to corporate and needs taking down with immediate effect. A bunch of utter scammers and I want every single penny of my money back or I will take it further…

2025年3月25日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear Alex

We would like to inform you regarding your request that you have received a reply , 13/03/2025, via email to your provided email address.

Please note that our aim is always to provide the best possible service to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures

best regards

5つ星のうち1の評価

Waardeloos oplichters!!

Waardeloos, uitbetalen ho maar! Houden je gewoon dagen lang aan het lijntje. Begin er niet aan als Nederlander! Kwa storten en opnemen alles duurt hier heel lang en met minimaal paar dagen vertraging! En op het moment dat jij hun de gevraagde stukken aanlevert gaat er weer een paar dagen overheen! Heb ze gezegd dat ze het mogen houden mij zien ze nooit meer! 1 ster is nog teveel!!

2025年3月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Complete SCAM - MUST READ

UserID - rojoseph14
COMPLETE FRAUD OPERATION - AVOID AT ALL COSTS

I have NEVER encountered a more blatant scam in my life. This is not just bad business practice—it’s straight-up criminal behavior designed to drain your money and drag you through an endless loop of lies.

Let me break down EXACTLY how these fraudsters operate:

Deposits – They’ll snatch your money immediately without a second thought, no checks, no verifications—nothing. The second you try to withdraw, the nightmare begins.

Withdrawals –

Step 1: They’ll cancel your withdrawal repeatedly without explanation.
Step 2: You contact their so-called KYC team. Suddenly, they’ll demand every document under the sun—Proof of ID, proof of deposit, the kitchen sink.
Step 3: You comply.
Step 4: Now they move the goalposts—requesting letters from banks, selfies with passports + laptops, and rejecting them over and over again with bogus excuses.
Step 5: Once that’s exhausted, they escalate to demanding tax returns, and now apostilled utility bills—which is completely irrelevant, unheard of, and downright extortionate. Why? Because they’re betting you’ll give up.

Understand this: THEY HAVE ZERO INTENTION OF RETURNING YOUR MONEY. They are playing for time, stalling endlessly, and inventing reasons to hold your funds hostage.

THIS IS FRAUD. PLAIN AND SIMPLE.

This is your FINAL WARNING: If my winnings are not payed immediately, I will not only escalate this, I will make it my personal mission to see this operation SHUT DOWN permanently.

As a qualified lawyer with deep connections in regulatory bodies, legal networks, and consumer protection agencies, I will not hesitate to:

Launch formal complaints to all relevant financial authorities, regulatory agencies, and watchdogs.
Pursue criminal fraud investigations against the individuals behind this.
Coordinate a collective lawsuit (GLO/CPO). I have already begun reaching out to other victims. I will handle this pro bono to ensure this scam operation is buried for good.
You’ve messed with the wrong person.

If you payout immediately, I might consider revising this review. Otherwise, I guarantee, you will be exposed and dismantled.

To others reading this: Get in touch. Together, we’ll take them down.

2025年3月7日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear rojoseph14,

Regarding your comments above, we would like to clarify the following:

1.Your withdrawal request was canceled because you have not completed the identity verification process.

2. According to our Terms and Conditions, the relevant department requested the necessary documents as part of the verification process.

3.You submitted the initial documents, which were accepted. However, despite being repeatedly informed via email to send the remaining documents, you did not do so.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

5つ星のうち1の評価

AVOID AVOID AVOID

Absolute shocking company. My brother has had a gambling addiction for a number of years and we helped him with therapy and registered with gamstop. Recently he relapsed and was able to open an account with this site as they are not licences under UK laws so are not part of gamstop. I tried to speak to them via chat as there is no other option and was told the account would be closed which kicked me out of the chat and now I can’t chat with them. I was told they are not registered with gamstop as they can spot people with gambling addictions. Does spending over £600 over a few days not stand out as someone with a gambling addiction? I am going to attempt to get this site closed down by raising this with my local MP.

UPDATE 20/03/25- you haven’t asked me for any details so how could you check. If you replied to my emails I would provide you with the information you need

2025年3月18日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear

Based on the information you provided, we could not locate any registered account in our database, as there is no recorded activity.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

5つ星のうち3の評価

For now it's 3 stars

For now it's 3 stars. Deposited about a hundred of so over the last few days and I have managed to get my balance up to 1K almost every time which compared to other sites seems impossible. but my issue is Kyc at the moment I don't really wanna deposit again until Kyc confirms my account no point in depositing if I can't withdraw. I'll update my review if I manage to withdraw successfully after Kyc verify my account

2025年3月17日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear Chris

Based on the information you provided, we could not locate any registered account in our database, as there is no recorded activity. If you are facing a genuine issue, please contact our support team, with your usename, so we can assist you promptly.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

5つ星のうち1の評価

I won 1000 pounds but the verification…

I won 1000 pounds but the verification team kept asking me for more and more stuff. 2 weeks later they asked for me with a selfie with the laptop in the background which was awkward to do but then they rejected it saying the resolution isn't good enough. The roulette works in a way whereby it allows you to stake money but if your number comes in......it can just reject the bet, meaning you never even staked anything. But if your numbers don't come in.......it takes the money. Can you see where I'm going with this????? Honestly stay well clear. Even if your really lucky...you won't even win 🤣

2025年3月15日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear Graig

Thank you for sharing your experience with us. We would like to inform you that, after a thorough review, the following details apply to your case:

On 12/03, we contacted you as part of the identification process.
You were asked for an additional proof (selfie), which you sent to us on 14/03.
On 15/03, you submitted a withdrawal request, which you canceled on the same day.
Meanwhile, you contacted the Support Team using offensive language and requested to close your account.
Regarding the issue you mentioned with the roulette, although no issue was identified by the responsible department, you were credited with a bonus as a gesture of goodwill.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

5つ星のうち1の評価

ABSOLUTE SCAM SITE !

ABSOLUTE SCAM SITE !
You place a deposit they match it with a bonus but if you decide you don t want to continue they disable withdrawals until you've used up your money that you wanted back ..use their bonus and wagered it to 3300 euros with their bonus before they enable withdrawals ! So basically it's nearly impossible to win until you realise they've stolen your Initial deposit without a miracle!

No welcome email either ..look forward to the lying template reply like most of the responses on here !

DO NOT USE!

Edit: Wow now saying I'm a fake person .. absolute disgrace!

2025年3月14日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear Dave

Thank you for reaching out to us. Based on the information you provided, we have not identified any customer in our database. We kindly ask that, if you have any questions or need further clarification regarding the terms and conditions, you visit our website or read the detailed terms for the bonuses mentioned.

If you have any other inquiries, please feel free to contact us at any time by sending your username to customer support, so we can perform the necessary verification of your details.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

5つ星のうち1の評価

Fraud/Scam. Avoid!!

Have been a regular customer and not had many issues until yesterday, made 2 X £20 deposits. On both occasions the funds have been deducted from my account but showing as transaction failed on my national net account. My bank transactions showing today that both transactions completed and bank saying contact merchant.

National bet support don’t want to help and say it’s your banks problem. Clearly it’s not given the number of similar reviews. It’s the system national bet are using to process deposits.

Will be seeking advice to take this further as they are clearly scamming many others with very little support to resolve the situation.

** And there it is below, response as expected ** the funds have left my bank and completed but national bet not applying them to my account, I have much more confidence in the integrity of my bank and not national bet as per there response below.

2025年3月13日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear Steven

Thank you for your comment. We understand your concern and would like to inform you that, as customer support has already informed you, if the deposit appears as failed, you will need to contact your bank, as the transaction has not been completed successfully. Usually, this issue gets resolved, and the funds should appear in your bank account after a few days. We are always here to help and assist you with any further questions

best regards

5つ星のうち1の評価

Have made a deposit but it doesnt…

Have made a deposit but it doesnt arrive on the website, went thru with my card. thank god It wasn't a big one, I'll try chilistakes next time I heard they don't have any problems with deposits

2025年3月14日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear

Based on the information you provided, we could not locate any registered account in our database, as there is no recorded activity. If you are facing a genuine issue, please contact our support team directly so we can assist you promptly.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

5つ星のうち1の評価

Deposited money and it says failed

Deposited money and it says failed, yet the money has left my bank account. Can’t find any contact details on their site and live chat doesn’t allow me access to contact anybody.

2025年3月12日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear Piercy

Thank you for your comment. We understand your concern and would like to inform you that, as you mentioned, you do have the option to contact customer support via chat or email whenever you wish, so we can review your case. For your information, if the deposit appears as failed, you will need to contact your bank, as the transaction has not been successfully completed. Usually, this issue gets resolved and appears in your bank account after a few days. We are always available to assist you with any further help you may need

best regards

5つ星のうち1の評価

HUGE SCAM!

Dear All,

Be very careful!
You make a deposit that looks like a "failed" deposit in their system, which is not true. The money has been taken normally but they keep telling you to contact your bank as it is their fault!
Chat support and KYC team not supportive and really awful, so long reply!

BE AWARE!

2025年3月6日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear

Based on the information you provided, we could not locate any registered account in our database, as there is no recorded activity. If you are facing a genuine issue, please contact our support team directly so we can assist you promptly.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

5つ星のうち1の評価

Withdrawal of funds

Not allowing me to withdraw my winnings and won’t answer my KYC email

2025年3月11日
自発的なレビュー
RoyalFortune ロゴ

RoyalFortune からの回答

Dear

Based on the information you provided, we could not locate any registered account in our database, as there is no recorded activity. If you are facing a genuine issue, please contact our support team directly so we can assist you promptly.

Please note that our goal is always to provide the best possible services to our customers, while strictly adhering to our rules and procedures.

best regards

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報