National Windscreens - Watford レビュー 

807
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

Unit 5 Watford Trade Park, Greycaine Road, WD24 7GP Watford, Hertfordshire, GB

•

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

The customer service was nice and the time to complete the task on my vehicle was perfect. Just took 1 star off because my car was dirty from inside. The bottom plastic panels inside the door on the b... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Great customer service and understanding staff as I was running late for my appointment. They completed the work as quickly as they could and the inside of the car was clear of any glass.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Despite the fact that my dashcam stopped working after my windscreen was replaced, I would still rate their service highly. The job was completed much quicker than I expected, and they did an excellen... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent, finished the replacement of my windscreen a couple of hours quicker than expected. Car was handed back in the same state I took it in.

企業が回答しました


企業情報

  1. 自動車修理・整備店
  2. ・
  3. 自動車ガラス専門店
  4. 自動車修理店

National Windscreens - Watford について

当該企業による記述

We are here to help.

National Windscreens take pride in providing the highest standard of service, so we actively seek feedback to continuously improve our standards of performance. Please leave a Trustpilot rating or get in touch and our team will work hard to answer your query.

Treating Customers Fairly

Protecting the interests of our customers at every stage.

We aim to impress, constantly listening to and acting on feedback to maintain and improve the services we provide. Customer service is embedded into the core of our business – it's more than a standard offering.

Contact Centre Employees

Putting safety first

Our promise to customers

We always aim to complete a windscreen replacement and camera calibration at the same time and location, so your vehicle safety systems are working as intended with the assurance of a lifetime warranty on workmanship for as long as you own the vehicle.

ADAS Car

National Windscreens has dedicated UK contact centres, open 24 hours a day, 7 days a week and are staffed by highly experienced, well trained, and knowledgeable call handlers. You can choose how you would like to engage with us, either digitally or traditionally, via phone, web chat, SMS, or email.

Contact us

National Windscreens is committed to providing outstanding customer service, and we understand that the key to our success is the constant development of our people, products, and services. In the unfortunate event that we don’t meet service expectations, even if outside of our control, we resolve 100% of logged complaints.

We are focused on creating a seamless and sustainable customer experience, using advanced Artificial Intelligence (AI) on our website that can identify with 98% accuracy whether a windscreen requires repair or replacement. Our repair first approach and ‘right first time’ ensures our carbon output is reducing the impact on the environment.

We can provide windscreen replacement and camera calibration at the same time and location, enabling you to drive away from our centres after only one visit, with a lifetime warranty on workmanship for as long as you own the vehicle. In most cases, National Windscreens can bill your insurance company directly, saving you valuable time and money.

National Windscreens is a leading provider of windscreen repair and replacement, with unparalleled coverage of the UK. On average, a National Windscreens technician is just 11 miles or 20 minutes away. National Windscreens has 100+ fitting centres, supported by 800 mobile technicians who use the latest ADAS calibration technology to deliver the widest possible coverage of vehicles.


連絡先

  • Unit 5 Watford Trade Park, Greycaine Road, WD24 7GP, Watford, Hertfordshire, 英国

  • 01923-375-113

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

807件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(807)

過去12か月のレビュー数: 21,782件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Absolutely shocking service from National Windscreens.

Unfortunately, I have no choice but to use National Windscreens because they are the company appointed through my car insurance. Believe me, if I had the choice, I would be going elsewhere!

I have made it absolutely clear from the beginning that, due to work commitments, I am ONLY available on Thursdays.

I was initially told they could come to my home to replace the windscreen and that I could sign a waiver. Now, suddenly, they're telling me this isn't possible and that someone will get back to me.

To make matters worse, the customer service agent went away knowing full well that I could only attend on a Thursday, yet somehow they decided to book me in for a MONDAY!

How does that even make sense?

Meanwhile, I'm left with a damaged windscreen and potentially another two weeks without a suitable appointment. What exactly do they expect me to do? Drive around in a vehicle that may not even be legally roadworthy?

The lack of communication, organisation and basic common sense is astonishing. I've explained my situation repeatedly, yet nobody seems capable of arranging something as straightforward as an appointment on the correct day.

This isn't just an inconvenience. We're talking about road safety, and National Windscreens seem perfectly happy to leave customers in this position while they struggle to organise a replacement.

The most frustrating part is that I'm effectively trapped using this company because of my insurance policy. If I had any choice whatsoever, I wouldn't be using them.

Absolute joke of a company. Terrible customer service, poor organisation and a complete waste of my time.

2026年10月19日
自発的なレビュー
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are truly sorry to hear about the frustration and inconvenience caused by the scheduling errors and conflicting information regarding your appointment. We understand how important it is to have your vehicle repaired safely and on a day that fits your work commitments. Please get in touch with our team with your vehicle details so we can investigate this mix-up and work to resolve your situation as quickly as possible.

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Great customer service and understanding staff as I was running late for my appointment. They completed the work as quickly as they could and the inside of the car was clear of any glass.

2026年9月19日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are so pleased to hear about your positive experience with our understanding team! It is wonderful to know that our staff accommodated your schedule, worked efficiently to complete the service, and ensured your vehicle was left spotless and safe. Thank you for taking the time to leave such kind feedback.

5つ星のうち5の評価

Very good and quick service

Very good and quick service. Communication and workmanship A***

2026年10月9日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are so pleased to hear that you experienced fast service, clear communication, and top-quality workmanship. Thank you for taking the time to share your wonderful feedback with us!

5つ星のうち5の評価

Timely service

Timely service. Clear instruction and guidelines.

2026年9月30日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are glad you enjoyed our prompt assistance and helpful directions. Thank you for your review.

5つ星のうち1の評価

At my first appointment and 2nd

At my first appointment, I waited around 3–4 hours, only to be told that the new windscreen they were going to fit was scratched, so they couldn’t complete the job. I was then asked to book another appointment.

For the second appointment, they specifically called me and asked me to come early in the morning so they could get the job done quickly. However, when I arrived, I was told I would have to wait another 5 hours!

Very disappointing service and extremely poor time management. Customers’ time should be respected, especially when an appointment has already had to be rearranged because of an issue on their side.
Also, the waiting room was hot like an oven, and there was no drinking water.

2026年10月3日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are deeply sorry for the extremely disappointing experience and poor time management you encountered during your visits. We understand how valuable your time is and sincerely apologize for keeping you waiting for so long across multiple appointments, especially after an initial issue on our end. We also regret the uncomfortable conditions in the waiting area and the lack of basic amenities like drinking water. Your feedback is very important, and we are reviewing these matters to ensure our service and facilities are greatly improved.

5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent, finished the replacement of my windscreen a couple of hours quicker than expected. Car was handed back in the same state I took it in.

2026年8月28日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are delighted to hear that your windshield replacement was completed much faster than anticipated. Thank you for your positive feedback and for taking the time to share your great experience with us.

5つ星のうち4の評価

The customer service was nice and the…

The customer service was nice and the time to complete the task on my vehicle was perfect. Just took 1 star off because my car was dirty from inside. The bottom plastic panels inside the door on the both sides were full of foot steps and the fabric inside the cabin on one of the piller was slightly damaged while changing the front glass. I can understand minure issues while working but I guess it should be considered for better customer service.

2026年9月25日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We appreciate your positive feedback regarding our polite staff and prompt service. We are genuinely sorry to hear that the interior of your vehicle was left marked and that the fabric on the pillar was scuffed during the windshield replacement. Maintaining the cleanliness and care of your car is very important to us, and we apologize for falling short of those standards. Your comments will be shared with our team to help us improve our quality control moving forward. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

Friendly

Friendly, quick and efficient

2026年9月29日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are so pleased to hear that you experienced such pleasant, prompt, and efficient service. We truly appreciate you taking the time to share your positive feedback with us!

5つ星のうち1の評価

Beware of scammers

My car has green-tinted, filtered windows. The windshield was replaced with a standard (clear) one without the filter. I discovered this while driving on a sunny day after the repair. I feel cheated and disrespected. Now I have a Mercedes E-Class with a windshield that doesn't match the others—an embarrassing and appalling service. Don't leave your car without keeping an eye on the mechanics.

2026年9月22日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We are truly sorry to hear about your experience with the replacement windshield on your Mercedes E-Class. We completely understand your frustration and disappointment regarding the mismatched glass and how upsetting this situation must be. We strive to provide accurate, high-quality service and are investigating this issue to understand what went wrong with the part selection.

5つ星のうち5の評価

Great job! Easy to book.

Super quick and easy to book, everything done online? Turned up when they said they would and did a thorough job.

2026年9月25日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We're so pleased to hear that booking was super quick and easy, and that everything was done online. It's wonderful that we turned up when expected and did a thorough job!

5つ星のうち5の評価

Good

Speed ​​and customer service

2026年9月3日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We appreciate your feedback regarding our speed and customer service. We are always working to improve.

5つ星のうち5の評価

Excellent Job, Done Quickly and Professionally

Despite the fact that my dashcam stopped working after my windscreen was replaced, I would still rate their service highly. The job was completed much quicker than I expected, and they did an excellent job. They were very professional throughout, and I am very impressed with the service.

2026年8月21日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We're delighted to hear you would still rate our service highly! It's wonderful that the job was completed much quicker than expected and that you found our team very professional. We're very impressed that you are pleased with the service.

5つ星のうち5の評価
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We're so pleased to hear that you had a very good and professional experience with us. Thank you for taking the time to share your positive feedback; we truly appreciate it.

5つ星のうち5の評価

Easy booking, efficient service

Really easy online booking and payment. Polite, efficient service on the the day. Would recommend.

2026年8月21日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We're so pleased you found our online booking and payment process easy, and that you experienced polite and efficient service on the day. Thank you for your recommendation!

5つ星のうち2の評価

If my insurer had given me the option I…

If my insurer had given me the option I wouldnt have chosen national windscreens after having a bad experience many years ago, have managed to avoid them for a decade sadly I don’t have a choice and would say that autoglass is way better in every way than national windscreens,

The car was filthy it went to them pristine no marks utterly clean inside and came back to me dirty black mastic on me bonnet and in me carpets still finding it hours later it’s like falling out of the dash behind the dash, the old stuff dried not the new stuff the frame or clip wasn’t put back properly just needed clicking I had to do that myself m, seems like a rushed job if their booking system was better they would t have had the 4 customers trying to get in on the am slot when they had a PM slot

Their email and copious messages to me were some of the most litigious I’ve ever seen it was a shear quagmire of text absolving them from any mistake that they are likely to make along the way so they can say we did tell you,

The windscreen was replaced so far haven’t seen any issues with the screen other than ring cheap and quite frankly poor quality but the condition of my dashboard was unacceptable it just needed a longer hoovering or to be careful the removal of the protective cover,

Surely your car should come back looking better not worse,

The site was an utter disgrace messy bits of plastic and screen all over the once from where they unloaded the vans from yesterdays work had to drive gingerly otherwise if be going to the shop to have a new tyre

Parking is atrocious they say not to park in neighbouring spots and then advise you to do so.

If you like a challenge and a fight then by all means go with them but I’m changing my insurer for an insurer that does autoglass from here on in.

2026年8月27日
自発的なレビュー
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We appreciate you taking the time to share your detailed feedback regarding your recent experience with us. We are truly sorry to learn that our service fell short of your expectations and that you encountered multiple issues, particularly with the cleanliness of your vehicle and our site, as well as the perceived quality of the new windscreen. We also understand your frustration with our booking system and the communication you received. We are committed to providing a high standard of service, and it is clear we did not meet that in your case. Please contact us with your details at control@nationalwindscreens.co.uk and we can look into this

5つ星のうち1の評価

Bad experience

Review

Very disappointing service. I was told to expect the job to take 1 hour, as clearly stated in my email confirmation. I waited 2 hours and nothing was done.

When I complained, I was told they had 4 hours to complete the job. I sent them the email proving the 1-hour timeframe, only to be told the complaint handler wasn't aware of it.

Poor communication, wasted time and very disappointing customer service. Would not recommend.

2026年8月7日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We sincerely apologize for the disappointing service you received, the extended wait time, and the poor communication. We understand your frustration with the conflicting information regarding the job duration and the wasted time. We are reviewing these concerns to improve our customer service.

5つ星のうち5の評価

Upon arrival

Upon arrival, they took in the vehicle and carried out the replacement. Minimal waiting time and excellent after care instructions given.

2026年8月19日
National Windscreens - Watford ロゴ

National Windscreens - Watford からの回答

We're so pleased to hear about your minimal waiting time and that you received excellent aftercare instructions. Thank you for your positive feedback!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報