レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service, easy to talk to and made me feel confident the situation that i didnt have much experience in would be taken care of. Chris was the name of the guy that helped me. But over the enti... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Not an honest company. Deceptive, dishonest and a complete rip-off. You can tell by their use of .org which many people relate to a not for profit. They send deceptive communications to you that... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My experience was amazing! Courtney was very helpful, she is very warm, easy to communicate with the sweetest spirit. these days it's hard to find people who are so caring and affectionate. Please t... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Sky Hubbard was polite, professional and patient with me as a new business filer. She was able to answer all my questions and explained what was not immediately clear to me with her responses. She wa... もっず芋る

䌁業情報

  1. 経営管理サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Submitting government forms can be a minefield of confusing laws and processes. We make it easy and FAST to file the paperwork required for you to start operating your business. Register your business with the state or states you conduct business, obtain your federal tax ID (EIN), obtain operating agreements, a bank resolution, and more!


連絡先

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

302件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 66に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.2

すべおのレビュヌ

(302)

過去12か月のレビュヌ数: 19ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service, easy to talk to and made me feel confident the situation that i didnt have much experience in would be taken care of. Chris was the name of the guy that helped me. But over the entire time i talked to aeveral people and everyone of thwm was awesome

2026幎9月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

This would appear to be a scam

This would appear to be a scam. They are claiming I am overdue in filing my Corporate Fees. When I check with the Secretary of State in the state of registration, they say I have filed everything appropriately.

Even worse are the fees they charge for this. They have a service fee that's 175% of the fees charged by my state.

Even if they are legit, their fees are terrible. It's far easier to file directly with the state organizations. So I'd avoid totally!

2026幎7月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

PA Annual Report

PA Annual Report - do NOT file with this company. File via PA website file.dos.pa.gov using your keystone ID. Costs $7. As opposed to this company's $200 fee.

They pretend they are the source for PA and then every year they email you telling you to file via them.

AND the website is the WORSE. Should have been the clue

2026幎6月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Quick and easy

Quick and easy. I spoke with a real person who was able to help me.

2026幎6月5日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for the great review! We're glad to hear the process was quick, easy, and that you were able to connect with a real person when you needed assistance.

We know that having access to knowledgeable support can make all the difference, especially when dealing with business filings and paperwork. Our team is committed to providing responsive service and making the process as simple as possible for our customers.

We appreciate your trust in us and look forward to continuing to support your business!

5぀星のうち5の評䟡

Smooth process and I was informed each


Smooth process and I was informed each step of the way! Thank you

2026幎5月26日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for the five-star review! We're thrilled to hear that the process was smooth and that you felt informed every step of the way.

Keeping our customers updated throughout the process is something we take seriously because we know how important clear communication is when starting or managing a business. Our goal is to make business filings and related services as simple and stress-free as possible.

We truly appreciate your trust in us and look forward to continuing to support your business!

5぀星のうち3の評䟡

I really appreciated Chelsea's help

I really appreciated Chelsea's help. I had tried to reach the Illinois Secretary of State web site, but when I typed in the web address for the Illinois office, I was presented with the web site for Newbusinessfiling. I did not realize that I was not at the IL sec of state site until after I did the transaction. When I called and talked to Chelsea, she was very helpful and voided the transaction immediately.

2026幎5月18日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We're especially happy to hear that Chelsea was able to assist you and quickly resolve the situation to your satisfaction.

We understand that navigating business filing requirements can sometimes be confusing, which is why our team works hard to provide prompt, professional support whenever questions arise. We're glad Chelsea was able to help and process your request immediately.

We appreciate your feedback and the opportunity to assist you, and we'll continue working to ensure our communications and services are as clear and helpful as possible.

5぀星のうち1の評䟡

Total scam

Total scam - charged me for doing nothing with no notifications nor me approving anything.

Nothing - charging me 225 for something that was totally unnecesary

Noitifications - my phone and emails screen out all spam and scams, so I did not see anything plus you cannot hide behind this idea

Approval - Under no circumstances did you have my direct approval before taking my $225.

Ergo, based on the above, you are a scam. Scammers don't return money, they just take it as you do (have done). I hope you take that seriously, too.

Thank you for your reply - it gave rise to my clarifications.

Here is what I just got from Trust Reviews - it is self indicative of this "buisiness":

Hi again,

We're just following up about your review of newbusinessfiling.org, which was flagged for containing defamatory content.

The decision

Good news — we've assessed the content flagged by the business, and determined that it's not defamatory. Therefore, we've put your review back online.

To see your review, you can log into your Trustpilot account or click the following link: your review of newbusinessfiling.org.

If you have any questions, please let us know by replying to this email.

Thanks,

2026幎5月10日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

We’re sorry to hear about your frustration. Unfortunately, we are unable to identify your account based on the information provided in this review and would welcome the opportunity to investigate further.

We do not charge customers “for nothing.” Our services include filing preparation, document processing, compliance reminders, customer support, and business management tools designed to help business owners stay organized, avoid missed deadlines, and grow their business. Services are only provided after a customer either places an order directly through our website or actively enrolls in optional auto-renewal services during checkout.

For customers enrolled in auto-renewal, multiple reminder notifications are sent by both email and text message prior to any renewal processing to provide ample opportunity to review or cancel the service.

We take concerns like this seriously and encourage you to contact our support team directly with your business name and contact information so we can review your account history and address any concerns promptly.

5぀星のうち5の評䟡

Helpful and patient. English speaking!

They actually answer the phone during business hours and were very helpful. I wasn’t sure if I had to renew my business or what form needed to be filed. They were patient with my questions and I could even understand them because they are American!

2026幎5月6日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for your kind review! We’re so glad our team was able to help answer your questions and make the process clearer for you. We understand that business filings and paperwork can sometimes feel confusing, so providing patient, accessible support is very important to us.

We truly appreciate your feedback and are happy to hear you had a positive experience with our customer service team!

5぀星のうち1の評䟡

Not an honest company

Not an honest company. Deceptive, dishonest and a complete rip-off. You can tell by their use of .org which many people relate to a not for profit.

They send deceptive communications to you that appear to be from other official sources about required filings for your business. Businesses already pay enough without getting ripped off from companies such as this.

If you are looking for honesty, do not use this company. Save yourself a lot of $$ and file your reports yourself. Unfortunately, I was a victim of their deception.

2026幎4月1日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

We’re sorry to hear that you feel this way. Business Filing is an independent professional filing service that assists business owners with state filings, renewal reminders, document preparation, and ongoing business support services. Our services are optional, and business owners may always choose to file directly with their state on their own if they prefer.

Business Filing is not affiliated with any government agency, and our independent status, service fees, and renewal terms are disclosed throughout our website, communications, and checkout process. Enrollment in ongoing renewal services also requires customer authorization.

After reviewing our records, we located an account matching your name that had previously enrolled in our renewal service. Prior to renewal processing, multiple reminder notifications were sent by both email and text message regarding the ongoing service. When you later contacted us requesting cancellation, your subscription was canceled immediately, all future communications were stopped at your request, and a full refund was issued back to your original payment method. Confirmation of the refund was also provided.

We understand that some business owners prefer to handle filings independently, while others choose to use professional filing services for convenience, reminders, and ongoing support. We respect both choices and always strive to provide transparent communication and responsive customer service.

5぀星のうち5の評䟡

Very helpful and great personality

Very helpful and great personality. Really appreciate her reviewing everything with me

2026幎5月4日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for your wonderful review! We’re so happy to hear you had a positive experience and felt supported throughout the process. Taking the time to carefully review everything and provide helpful guidance is something our team truly values.

We appreciate your kind words and your trust in our team!

5぀星のうち5の評䟡

Chelsea solved my problem quickly and


Chelsea solved my problem quickly and courteously.

2026幎5月4日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for your review! We’re so glad Chelsea was able to resolve your issue quickly while providing courteous service. Our team works hard to make sure every customer receives prompt, professional support.

We truly appreciate your feedback and your trust in our team!

5぀星のうち5の評䟡

Courtney was a great help

2026幎4月22日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for your review! We’re so happy to hear Courtney was able to be a great help to you. Our team is committed to providing friendly, reliable support and guidance every step of the way.

We truly appreciate your feedback and your trust in our team!

5぀星のうち5の評䟡

WHAT I NEEDED DONE WAS COMPLETED


WHAT I NEEDED DONE WAS COMPLETED QUICKLY AND THE AGENT WAS PLEASANT AND EFFICIENT. I USUALLY DISLKE PHONE OPERATIONS, BUT YOUR AGRNT MADE IT EASY.

2026幎4月22日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

Thank you for your wonderful review! We’re so glad to hear your request was completed quickly and that our customer service made the process easy and pleasant for you. We understand that phone interactions are not always everyone’s favorite experience, so it means a lot to know our team was able to provide efficient and helpful service.

We truly appreciate your feedback and your trust in our team!

5぀星のうち1の評䟡

Fraudulently poses as a government


Fraudulently poses as a government mailing. If you are unfortunate enough to fall for it, your annual business filing of $15 per business will cost you an additional $160. Its par for the course that they flood Trustpilot with 5 star reviews to pretend to be a legitimate company.

2026幎3月17日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

We’re sorry to hear that you feel this way. After reviewing our records, we were unable to locate any customer account associated with the name used in this review.

Business Filing is a legitimate private filing service that assists business owners with annual reports, business renewals, document preparation, reminder services, and ongoing business support. We are not affiliated with any government agency, and we do not represent ourselves as a Secretary of State office.

Our mailed notices are sent to businesses that appear to have upcoming filing deadlines and are intended to provide business owners with the option to either use our professional filing service or file directly with their state on their own. Our mailers clearly disclose that we are a private filing service, identify our company by name, separately disclose both our service fee and the applicable state fee, and provide the direct government filing website for customers who prefer to file independently. Our notices also state that if a filing has already been completed, the recipient should disregard the notice, as mailing and state processing times can overlap.

Many business owners choose to use professional filing services like ours for convenience, reminders, filing assistance, and ongoing support, while others prefer to complete filings themselves. We respect both choices and strive to provide transparent communication regarding the services we offer. We also appreciate feedback from all customers and are proud of the experiences voluntarily shared by businesses that have used our services.

5぀星のうち1の評䟡

Please don't fall for this scam :(

Sent me an email threatening my business would be dissolved or fined $500/day if I didn't file through their provided link. This email came during my filing month and I had previously received notice from the Secretary of State that it was time...so I (unfortunately) did not pay close enough attention to WHO this threatening email was from. Although it appears to be from a .org email, it is in fact a predatory third-party company collecting insane amounts of money ($150!!!) to do what I can do in 5 minutes FOR FREE through the state of Idaho. Ugh. Lesson learned, but I've filed a complaint with the Attorney General in Idaho.

Also, after reading their responses to other 1 star reviews...THEY ARE WELL AWARE WHAT THEY ARE DOING IS A SCAM!! All of the reviews above 1 star are obviously fake profiles with AI-generated anecdotes about how "patient" and "kind" the people at this company are. GROSS!!

2025幎8月25日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

We’re sorry to hear about your frustration and appreciate the opportunity to clarify a few points regarding your experience.

After reviewing your account, we confirmed that our company successfully completed your annual report filing previously and that you had enrolled in optional renewal services at that time. We also reviewed the communications associated with your account and were unable to locate any message from our company stating that your business would be fined “$500 per day” if you did not file through our link. That statement does not reflect our renewal communications and may have been conflated with communications from another company.

Business Filing is an independent professional filing service that assists business owners with annual reports, renewals, document preparation, reminder services, and ongoing business support. We are not affiliated with any government agency, and our communications, website disclosures, service fees, and renewal terms are clearly identified throughout our materials. Business owners are always free to file directly with their state on their own if they prefer.

Like many professional service providers, we charge service fees for the convenience, support, processing, reminders, and filing assistance we provide. Some business owners choose to use those services, while others prefer to file independently, and we respect both choices.

When you contacted our customer support team in January requesting cancellation of your renewal services, your subscription was canceled promptly by our representative as requested.

We also take accusations regarding fake reviews seriously. We are proud of the feedback voluntarily shared by customers who have used our services and strive to provide responsive, professional customer support to every business owner we assist.

5぀星のうち1の評䟡

Ignore your letter from this company it


Ignore your letter from this company it is total scam.

2025幎10月30日
自発的なレビュヌ
Newbusinessfiling ロゎ

Newbusinessfiling からの回答

We’re sorry to hear that you feel this way. After reviewing our records, we were unable to locate any customer account associated with the name used in this review.

Business Filing is a legitimate private filing service that assists business owners with annual reports, business renewals, filing reminders, document preparation, and related support services. We are not affiliated with any government agency, and our communications clearly disclose that we are a private filing service, identify our company information, disclose our service fees separately from state fees, and provide information for businesses that prefer to file directly with their state on their own.

Our mailed notices are intended to give business owners the option to use our filing services or disregard the notice if they choose to file independently or have already completed their filing.

We understand that professional filing services are not the right choice for every business owner, but we strive to provide transparent communication and responsive customer support for those who choose to use our services.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報