Nextsense レビュー 

8
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

8件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.3

すべてのレビュー

(8)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ordered the earbuds 45 days ago

Ordered the earbuds 45 days ago, still not delivered. Emailed the company various times with no response. Currently in dispute for a refund. Scam beware.

2026年9月20日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Mario, 45 days without your order and no response to your emails is not the experience we want for anyone, and we’re extremely sorry.

We’re a small team, and while working to catch up on backorders, we also fell behind on customer replies. You felt the impact of both, and we want to get this resolved for you as quickly as possible.

We’ve since shipped all backorders, but if you still haven’t received your Smartbuds, please email support@nextsense.io with your order number and “Trustpilot” in the subject line. I've asked the team to escalate these emails and we’ll confirm your refund status within 1 business day.

— The NextSense Team

5つ星のうち1の評価

Earbuds are absolutely not recommended…

Earbuds are absolutely not recommended for side sleepers. They are falsely advertising that they are. And when I contacted customer service about a refund, they followed up multiple times with “suggestions” and “new features”. They will do everything they can to make getting a return difficult. Do not buy from this scam company.

2026年8月15日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Brian, thank you for the candid feedback. Fit and comfort while side sleeping can vary from person to person, and we’re sorry Smartbuds didn’t work for you. We’ve since dialed back advertising around side sleeping while we work toward our next generation, which will have a much slimmer design.

When you asked for a refund, you should have received one without having to go through a round of suggestions and questions. That’s on us. We’ve shared your experience with our support team so the next customer has a better one.

If anything with your return is still unresolved, please email support@nextsense.io with “Trustpilot” in the subject line and we’ll close it out.

— The NextSense Team

5つ星のうち1の評価

Earbuds Did Not Connect to the App.

The ear buds did stay connected to the app. No matter how I tried to move them into position, they would connect for a few seconds and then disconnect. I contacted customer service for a return authorization. It took 3 emails to finally get the RA. They sent two emails with suggested “fixes” none of which worked. Given the price, I was very disappointed.

2026年7月21日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Wendy, we’re sorry. Buds that keep dropping their connection are frustrating at any price, and having to send three emails just to get a return authorization made the experience worse. A return request should be handled the first time you ask.

We’ve shared the details of your connection issue with our product and engineering team, and your support experience with our customer service team so we can keep improving both the product and the experience around it.

If your refund still hasn’t fully come through, please email support@nextsense.io with “Trustpilot” in the subject line and we’ll confirm where it stands.

— The NextSense Team

5つ星のうち1の評価

Ordered Smartbuds June 26

Ordered Smartbuds June 26 — still no shipment or tracking 2 weeks later. Their own reviews report poor comfort, battery that dies before morning, and dropped connections. I cancelled July 5; despite your "no questions asked" refund policy, support just keeps asking "why" — and even copied another customer's email into my thread, who's also still waiting on a refund. Where's my $254?

2026年7月5日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Pavel, you're right. You canceled before your order shipped, and you should have received your refund without being asked why. We're sorry for the delay and for the error in your support thread. That should never happen, and we've raised it with our support team directly.

If you’re still having issues, please email support@nextsense.io with your order number and "Trustpilot" in the subject line so we can confirm your refund is complete.

— The NextSense Team

5つ星のうち2の評価

I’ve been waiting weeks for the ear…

I’ve been waiting weeks for the ear buds and still nothing. Customer service has offered canned responses about back orders. The real kicker is that they offered 50 percent off the recurring charges ( that part they leave out of the ads. ) All in all I would call this a shady company and best and I still can’t say if they even work as they haven’t arrived.

2026年7月6日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Joshua, you’re right to be frustrated, and we’re sorry. Waiting weeks for your order and receiving updates that felt canned isn’t the experience we want anyone to have.

We also want to clear up the confusion around recurring charges. Smartbuds do not require a subscription, but unlike regular earbuds, the tips and wings on Smartbuds are part of the sensor system. Their conductive coating makes contact with your ear to sense brain activity, and that coating naturally wears away with use, so fresh ones keep your signal reliable. Although we used to operate on a subscription model, we heard the feedback and changed the model early-on. Replacements are available whenever you need them, and we now offer bundle deals as well.

— The NextSense Team

5つ星のうち1の評価

These things aren't as advertised

These things aren't as advertised. Didn't work, very uncomfortable and remember the "no questions" asked refund? They have lots of questions and try to avoid the refund. They bury their contact and return info to discourage the buyer. I sent mine back and several weeks later, have not gotten a refund. Do not waste your hard-earned money on these clowns.

2026年4月14日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Randy, we hear you. Our return policy gives you 30 days from delivery for a full refund, with return shipping covered, and asking for a refund should be enough to start one. We're sorry it didn't go that way, and that you were still waiting weeks after sending your Smartbuds back. We’re a small team working hard to ensure everyone gets the best experience possible and we sincerely apologize your experience was anything but!

If you still haven’t received your refund, please reach out to support@nextsense.io. Add your order number and "Trustpilot" to the subject line, and we'll track down your return and close it out.

— The NextSense Team

5つ星のうち1の評価

stopped working - no refund

the right ear bud stopped working. I contacted them and they sent me the tips which didnt make sense. No change from then they keep delaying say their engineering team is working on it. I asked for my money back but they wont refund even though the issue was documented well within 30 days.

2026年4月15日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Norbert, a bud that stops working needs a real fix, not new tips, and we’re sorry this has dragged on. You reported the issue within your 30-day return window, so you should absolutely receive a refund.

If this still hasn’t been resolved, please email support@nextsense.io with your order number and “Trustpilot” in the subject line, and we’ll make sure it’s taken care of within the next business day.

— The NextSense Team

5つ星のうち2の評価

The ear buds did not work for me

The ear buds did not work for me. I am not saying they wouldn’t work for some. However, customer service has been terrible! Everytime I reach out they tell me they are “escalating my issue” and then I never hear from them again. Still waiting on my refund. So, while I didn’t think the buds performed as advertised, I had hoped to at least be pleased with their customer service. I am not.

2026年5月21日
自発的なレビュー
Nextsense ロゴ

Nextsense からの回答

Hi Amy, thank you for such a fair review after a frustrating experience. We've shared this with our customer service team and creating a better support experience is one of our top priorities.

I was able to track down your order and it says the refund went through, however, please don’t hesitate to reach out to us at support@nextsense.io if you’re still having any issues.

— The NextSense Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報