Nibbling Baby Accessories レビュー 

158
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Horroble company. Have not sent my order out after a week and don’t bother replying to their emails. Will never order from them again and completely ruined a baby shower I ordered it for.

5つ星のうち4の評価

Delivery time slightly slower than other websites, took 2 weeks from order to arrival. Overall contents of box was good value, although unfortunately didn't come with one of the nice wooden teething t... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I started using nibbling teethers with my first daughter who absolutely loved them and we couldn’t go anywhere without! I’ve just had my second daughter and we are now using the cute stylish personal... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Right from start to finish my experience of purchasing from Nibbling UK has been fabulous! Super fast delivery and one very happy teething toddler. Very quick in responding to both emails and m... もっと見る

企業情報

  1. ベビー用品店

当該企業による記述

Nibbling is a London based company offering a collection of stylish and safe Baby Accessories. Since 2013 our designs are playful, versatile and colourful – not only safe for children to teeth on but also fashionable. Nibbling – the ultimate baby accessories…dummy clips, teething toys, personalisation, BIBS and Hevea soothers and more.


連絡先

2.6

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

158件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.6

すべてのレビュー

(158)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Absolutely shocking service

Absolutely shocking service! I ordered a pack of dummies on 13th August & still haven’t received them! I emailed them & they got back to me after 2 days which was great but they told me they would check the warehouse & let me know but they never did!!!! & that was on 24th August! I am still waiting! I will never order from this company again it’s such a shame as I love their bits!

2022年8月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent quality items

The process of buying the try it box was easy to complete and the items in the box are of excellent quality.

2022年8月18日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Sara. Thank you SO MUCH for your review. We try to make our Try Boxes as appealing as possible with different products inside.
Keep Nibbling!

5つ星のうち5の評価

Great gift for newborn

Arrived yesterday was very surprised and happy with quality of items will definitely recommend

2022年8月14日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Jan. Thank you for your 5 stars review. This means a lot to us.
Keep Nibbling!

5つ星のうち5の評価

Gorgeous Bola necklace that arrived so…

Gorgeous Bola necklace that arrived so quickly! Beautifully made piece of jewellery that I love wearing and hearing the chime when I move is very calming! Thankyou so much :)

2022年8月10日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Anna. We are thrilled you like our Bolas. They have been very successful with many mum to be.
Keep Nibbling!

5つ星のうち3の評価

Excellent quality and good value for money but poor exterior packaging with slow delivery and communication.

I ordered a "Try It" baby box after seeing a facebook advertisement. It did take a while for my parcel to reach me and was initially feared lost after having contacted the company almost 2 weeks after I placed the order (communication was very slow from them each time I emailed and they did not provide a tracking number).

The parcel did eventually turn up more than 2 weeks after I initially placed the order. The externally packaging of the try it box was very battered and not as pristine as I would have liked coming from a business that markets themselves as a higher end product, however the actual items within the try it box where excellent quality and all in their original packaging from the different brands (some still had price stickers on, although this proved the excellent deal the try it box is, it is probably not suitable if gifting the items for a baby shower).

2022年8月9日
自発的なレビュー
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Rachel, we are thrilled you believe the items in the "Try Box" are excellent quality and excellent deal. We are sorry the box did not come in perfect state and we emailed you already.

5つ星のうち1の評価

no variety...

Items received not of the variety in website pictures. Disappointed.

2022年8月7日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Emma
we are sorry that you were not satisfied. The value of the products in the box is over £100 but the content may vary upon availability in our warhouse. Please send us a picture of what you have received.
Thank you.

5つ星のうち1の評価

Order not received

Had to contact them twice before I was told the product couldn’t be found in the warehouse (after a week!)

I was offered to have them sent out to me but I checked the website and both products were out of stock, so I doubt I’ll be receiving them!

I asked for a refund but not heard anything yet. Terrible service!

2022年7月31日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Melissa. We are sorry about your experience with Nibbling. We have refunded you order right away after your email.

5つ星のうち1の評価

Unlike stock photo - teether is NOT smooth

I purchased a Stellar Natural Wood Teething Toy expecting the teether to appear as the photo - smooth. I was quite excited to give this to my daughter but thought I should touch the rings before giving it to her. To my shock, the rings are rough, splinters could absolutely fall off. Unlike quality products from brands such as Lovevery, the wood here is coarse. This product is supposed to go inside the baby's mouth! Worse, I emailed Nibbling and had no response despite saying someone will respond in 2-3 days. I followed up again in a week, no response. This company and its product are beyond disappointing.

Edit on July 28:
Thanks for responding.
"Dear Serena. We have already sent you on last Monday a replacement plus a crown teether as an apology. The product was clearly faulty and never happened before. Apologies again."

I'm genuinely surprised as I purchased this on July 05, emailed Nibbling on July 08, followed up on July 15, called a few times with no response, posted my review here on July 24/25, heard back today July 28.

I appreciate the company acknowledging the product is faulty, however here are a few things that does not sit well with me as it's quite blatant that I only received a response after my review.

1) I did not know about the apparent replacement sent until I read the reply here on Trustpilot today. Nibbling chose to reply here first instead of responding to my initial email and my follow-up. Moreover, the explanation given in my email is "I forgot to keep you up to date." This process is not good enough.

2) The initial teether arrived to me within 2 days after purchasing. If a replacement was sent out on Monday, how come I did not receive anything today, Thursday evening? If it's an apology, surely the replacement should be sent at an equal, if not superior, class?

3) It's been 20 days since I first emailed in, I've purchased plenty of other trustworthy teethers by now. My request for a full refund was not responded to.

This company focuses much more energy on public image than actually sincerely wanting to help a customer.

2022年7月25日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Serena. We have already sent you on last Monday a replacement plus a crown teether as an apology. The product was clearly faulty and never happened before. Apologies again.

5つ星のうち5の評価

Long wait but worth it

My order took longer than expected to arrive, but the customer service were very kind. Beautiful products carefully packaged; good value for money

2022年7月17日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Irene. Thank you for your understanding. Sending orders overseas has been challenging due to Brexit but we can't wait to hear from you once you get your order.

5つ星のうち2の評価

2 orders

I ordered my first order which came no problem when I ordered again 21st June I had no delivery when they said it was sent, they said to let them know if I didn’t have the order by the next day (it didn’t arrive) I’ve sent countless emails and messages since and no reply. Disappointed as I was planning on buying a lot more from there but won’t be again.

2022年7月15日
自発的なレビュー
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Delilah. We are very sorry you are experiencing issues with our deliveries. We cannot find the order under your name in the system. Could you please share the order number? Thanks.

5つ星のうち1の評価

No show

Ive always bought my babies dummies from nibbling and bit had a problem but my latest order still hasnt arrived when i paid almost £5 for delivery & have had no response to an enquiry email sent a few days ago

2022年7月15日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Beth
you have been a loyal customer of Nibbling and we are so sorry you have not received your item this time.
We will send a replacement right away free of charge.

5つ星のうち1の評価

I placed an order on the 28th May

I placed an order on the 28th June it didn't get processed until the 1st July , I chased again 5th July , finally come 7th July ! no response to any emails !

2022年7月13日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Stacey. Your order was placed on JUNE 28th, not on May 28th. Also we cannot find any trace of your emails in our systems. I will resend you the confirmation order and contact you directly.

5つ星のうち5の評価

I wasn’t really sure what to expect…

I wasn’t really sure what to expect from the gift set offer, but it was so lovely. Presented in a nice gift box and so much stuff of such good quality! I can’t wait to use it

2022年7月6日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Claire. Thank you for your fantastic review. You put a big smile on our team's face! Keep Nibbling!

5つ星のうち5の評価

Great products with such a lovely…

Great products with such a lovely designs and attention to detail and the customer service it’s absolutely brilliant. Very carrier and quick response! Couldn’t recommend enough!

2022年6月27日
自発的なレビュー
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Tsenka. Thank you for your kind review. We are a small business and try to serve at best our customers.
Keep Nibbling!

5つ星のうち2の評価

Wasent worth the money!!

Wasent worth the money! Basic quality and not cheap!
Much prefer mam dummy’s are there cheaper and come with a box!

2022年6月26日
Nibbling Baby Accessories ロゴ

Nibbling Baby Accessories からの回答

Dear Sophie. We are sorry that you do not like the Bibs dummies. This is not a nibbling brand and we will pass your comments to them. Our customer care team will contact you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報