レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Here’s what I don’t understand … I’ve been using Reservatrol now for quite a while. I have no idea if it’s actually effective because I’m taking it as a precaution to protect my heart! BUT … Noobru is... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The first drink supplement I've had that actually tastes nice! A few days in already had noticed a difference in memory, also I haven't had brain fog since I've been drinking this (and I'd had brai... もっと見る

5つ星のうち2の評価

I have been using this product for three months and do not see any improvement in my memory or my energy level, none. And for $107 for a three month shipment I’m just not sure it’s a good investment... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have tried most of the Brain food supplements out there and I can honestly say, these Noobru people have really found something. I tried for 6 months, then stopped and tried another product and clea... もっと見る

企業情報

  1. ビタミン・サプリメント専門店

当該企業による記述

Noobru™ was the brainchild of serial entrepreneur and bio-hacking enthusiast Martyn Cook. After years of using various supplements, Martyn became sick of downing countless capsules each day just to achieve his ultimate stack. He hated that the process was unenjoyable - especially when the effects weren't. It didn't feel right. After all, we take tablets when we're sick right? Not when we're healthy! There had to be a better way. A simpler, more enjoyable one. That's how Noobru™ was born. After months of testing, tasting and trialling - our stack was created, in a tasty powdered form - to allow you to simply add to water and drink! Say goodbye to forcing down 10 battery sized capsules 3 times a day! Everything you need is in one serving of Noobru™.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

2278件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 88%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(2,278)

過去12か月のレビュー数: 106件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

This product has helped me with recall

This product has helped me with recall, focus and generally being more alert and aware. I would highly recommend it. I'm on my 4th box. I'm a senior citizen and often forgot why I went into a room or where I left my phone, keys etc. Since taking Noobru this has very definitely improved.

2026年1月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I did not purchase noobru

I did not purchase noobru. You placed the purchase for me, without my authorization. STOP IT!!!

2026年1月23日
自発的なレビュー
Noobru.com ロゴ

Noobru.com からの回答

Hi Barbara,

We've had to request a little more information as we cannot find an order or account with the what you've provided here.

Just to reassure you we can NEVER place an order on your account without your permission. We'd love to dig into what's happened here, so please either give us a call or drop us an email on hello@noobru.com and we can get things back on track.

The Noobru Team

5つ星のうち5の評価

Seems to be working

Seems to be working, I've noticed if forgetting something, that I can recall it quicker, where as before I would retrace my steps to where it initially entered my head to remember it, so something's working, cheers all at Noobru.

2026年1月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered from these guys about a year…

I ordered from these guys about a year ago and I couldn’t find where I could write a review… I saw the name come up when I was researching memory supplements.

First it took almost a month before I got the packages and when I did they were hard powder. I was very disappointed. Then on top of that, it didn’t work. I do not recommend this product.

2025年5月31日
自発的なレビュー
Noobru.com ロゴ

Noobru.com からの回答

Hi Adorn,

Thank you so much for leaving a review, although it's a real shame to see we missed the mark for you!

Your order certainly shouldn't have taken a month to arrive with you and that's disappointing to hear. Are you certain the delivery itself was delayed? We'd love to investigate what's happened there.

In terms of the hard powder, that also doesn't sound right - the powder should free flowing, although we have heard of instances where the sachets are either compressed or affecting by humid conditions when stored away at home. The effectiveness should not be affected, but it can prove a little more difficult to mix into your water.

We'd like the opportunity to put things right, however, so please do reach out to us directly on hello@noobru.com and we'll see what we can do. Please reference this Trustpilot conversation and we'll pick things up from here.

Looking forward to speaking to you soon,

The Noobru Team

5つ星のうち5の評価

Really, Really Good

I not only love the flavor, it also works! I’d tried another company’s product, and it actually made me worse. So I researched different products, and this one seemed to be #1. I tried it, and I use it everyday and it boosts my brain - both memory and focus, as advertised! I definitely and highly recommend this product!

2025年10月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Charging for shipments I didn’t order.

I have used this product for years. I had a horrible time setting up the annual renewal in November and was concerned about future orders because of the difficulty in placing the order. They assured me my fears were unfounded and then roughly 3 months later they have charged my credit card $300+ for another annual shipment.

2026年1月4日
自発的なレビュー
Noobru.com ロゴ

Noobru.com からの回答

Hi Karen,

What a shame to hear there's been an auto renewal for your subscription you weren't intending for. Please don't worry, whilst we completely understand there can be a little confusion around subscriptions, we should be able to put this right without an issue.

First of all, we have received your emails and placed your renewed order on hold whilst our team works their way to getting back in touch with you. We're justing getting through a bit of a backlog from the holiday season! If we need to cancel this order for you, we will.

We took a quick look back at your previous communication and orders with us, and whilst you did ask about subscription discounts in early December, at that stage you did not have a subscription with us - it does look like we clarified the questions you asked in that email too, including directions on how to adjust the subscription frequency once you had one with us.

It then looks like you placed an order, subscribed to regular orders with us on a 1 month basis, but did not adjust this to your preference. You can do so now, here: https://vip.noobru.com/login

We'll pick up the line of communication by email, but please don't hesitate to reach out by phone in the meantime if you need a speedier answer.

The Noobru Team

5つ星のうち5の評価

Previous Dumbo re emerges

I was known as Dumbo as elephants never forget. Now aged 82 still working as haematology Technology consultant I have been enjoying Noobru for 3 years and my memory has continued to improve, on a recent vacation to the UK visiting my younger brother it become very clear how much family news he had forgotten and my memories were crystal clear.I enjoy Sudoku and he can usually finish extreme puzzles in half the time it takes me,this time I finished long before him so Noobru thank you.I would encourage anyone thinking about starting Noobru not to hesitate. I have discussed with my 2 GPs and orthopedic consultant and all 3 agreed it's a safe excellent product.

2025年10月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oversold products!

You used numerous times for me to order more than I wanted or can afford. I am trying to get the order fixed now

2025年12月30日
自発的なレビュー
Noobru.com ロゴ

Noobru.com からの回答

Hi Laurie,

Really sorry to hear you had an issue with over ordering! We'd hate to have made things complicated for you, so please don't worry, it looks like our best team are on it as we speak.

I can see we've now cancelled your original order you placed with us, and have since adjusted the items to exactly what you need.

If there is ever anything else you need adjusting or changing, please get in touch straight away. We're always more than happy to help out.

The Noobru Team

5つ星のうち1の評価

Number 3176911

Number 3176911: Roger Kapsch I purchased the product in the middle of October, 2025. After taking the product for a couple of days I found that it didn't agree with my body and was making me sick. I have heart problems and was told by my doctors not to take the product anymore. I knew that I could return the product for a full refund and text Noobru and was given a customer number for when I returned the product.
I returned the produce on October 31st, 2025 and have not received any confirmations or refund. I have emailed two-three times to see where the company was in the process. I asked them to let me know when I can expect my refund and also If this isn't their department, to please forward this inquiry to whom ever does. I still haven't been responded to one way or another. Very questionable customer relations!

Roger Kapsch
444 Victory Ave
Apt 257
Sartell. MN 56377

2025年10月31日
自発的なレビュー
Noobru.com ロゴ

Noobru.com からの回答

Hi Roger,

Thanks so much for leaving us a review and for providing such good detail. Please be advised that you have shared these personal details in a publicly viewable review, so you may want to edit this review to remove things like your address - we'd really recommend it.

Just to let you know, we have received each of your emails you sent us, and we have replied to each and every single one of them. It seems as though these may have not been received at your end?

We have issued you your refund for the return you sent back to us, and we do so as quickly as we could. We'd recommend you check your bank statement to see the return of funds there.

We will aim to try and give you a call this week to reiterate this, but please triple check your junk and spam folders in your email inbox in the meantime - our replies may be lurking there...

The Noobru Team

5つ星のうち3の評価

The product is good

The product is good, I think, however the order takes a very long time to process after payment, postage from U.K. is expensive and I’m not sure it’s worth it.

2025年12月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Love Noobru and their support team

Love the product. I use Advantage regularly and occasionally also use Pro or Sprint. It has improved my energy and cognitive functions. Customer service is also great. Highly recommended.
I have needed support twice (once for a question I had and once to untangle an order challenge) and they were great.

2025年12月15日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報