レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Norah Valkenburg aan de Geul. Een dikke aanrader, super vriendelijk personeel die alle moeite voor je doen. Een dikke 10 is eigenlijk nog te weinig… In tegenstelling tot Norah Maastricht, een ster... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ik ben altijd heel tevreden over Norah. Meestal bestel ik via de website. Snelle levering en tevreden over de kwaliteit. Meestal heb ik hier een maatje kleiner nodig dan bij andere winkels.

5つ星のうち1の評価

De “nieuwe” Norah Gorinchem bezocht. Personeel stond continu met elkaar in een kring te praten. Moest telkens inbreken bij vragen..en zelf vervolgens actief vragen of iemand dan even mee zou kunnen lo... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Verkeerde maat broek meegenomen Toen ik wilde omruilen werd ik ervan beschuldigd de broek te hebben gedragen Ze zat aan de bovenkant broer te trekken om te laten zien dat ik hem aan had gehad... もっと見る

企業情報


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

101件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Norah Valkenburg aan de Geul

Norah Valkenburg aan de Geul. Een dikke aanrader, super vriendelijk personeel die alle moeite voor je doen. Een dikke 10 is eigenlijk nog te weinig…

In tegenstelling tot Norah Maastricht, een ster is nog teveel wat een onvriendelijke filiaalleidster. Totaal niet klantvriendelijk zo jammer…..

2026年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

De “nieuwe” Norah Gorinchem bezocht

De “nieuwe” Norah Gorinchem bezocht. Personeel stond continu met elkaar in een kring te praten. Moest telkens inbreken bij vragen..en zelf vervolgens actief vragen of iemand dan even mee zou kunnen lopen waar iets in de winkel hangt. Ook met passen was personeel nog steeds aan het praten en had geen oog voor de klanten. Jammer van zo’n mooie nieuwe winkel!

2026年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Jurk na 1xwassen vielen de gaten erin

Had een jurk gekocht helemaal blij mee alleen na 1x wassen vielen de gaten erin,terug gegaan naar Norah ede maar voordat ik het uit kon leggen werd er al gezegd dat ze een bon nodig had ik zij dat ik die niet meer had maar dat ze in de computer kon kijken ben namelijk een zeer goede klant en al mijn aankopen zijn dus geregistreerd maar heel bot wees ze dat af ze moest en zou een bon hebben maar over de kwaliteit van de jurk had ze het niet eens goed te weten dus dat je bij Norah ede wel mag kopen maar ze niet de moeite nemen om netjes te luisteren wat je klacht is en om even in de computer te kijken naar mijn aankoop bah Norah ede mij zie je niet meer terug

2026年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slechte service en kwaliteit

Nieuwe trui gekocht, embroidery gaf helemaal af op de witte trui. Ze wilden er niks mee toen bij de klantenservice.
Heb ook een jeans gekocht destijds, met pasen.. en het is nu net juni, en hij is al helemaal kapot. Hele slechte kwaliteit.

2026年4月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Natte ervaring

Ik had de Norah ontdekt en samen met drie andere vrouwen en een jongetje van 4 naar de Norah. Allemaal hadden we wat meegenomen naar de paskamer toen de kleine man aangaf te moeten plassen. Op mijn vraag of hij even van het toilet gebruik mocht maken, kreeg ik als antwoord, nee, wij mogen geen klanten gebruik laten maken vh toilet het is alleen voor personeel.
Op mijn verzoek om hem dan even mee te nemen, kwam het antwoord, nee dat mag ook niet. Daar sta je dan, in de kleedruimte met kleding aan die je net aan het passen bent.
Ik snap dat winkels dit niet doen voor klanten, maar een klein kind van 4 ?
Kom op, zeg. Uiteindelijk hebben we allemaal de paskamers verlaten zonder verder iets te passen of te kopen.
Een beetje klantvriendelijker voor kleine kinderen zou jullie niet misstaan.

2026年5月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Zo blij met Norah

Zo blij met deze winkel. Voor het eerst sinds jaren gewoon broeken die gelijk goed zitten. Ik wordt reuze blij van de winkels van Norah!!

Ruilen of terugbrengen nooit een probleem. Winkelpersoneel meestal vriendelijk en bereid om mee te denken

2026年5月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Goede medewerkers

Goede medewerkers; geven eerlijk advies en verlenen goede service. Geen probleem dat je artikel van het ene filiaal in het andere filiaal wilt ruilen. Ook is men altijd vriendelijk.
Nadeel is dat ze geen kleding uit een ander filiaal opsturen. Dat kan alleen als het bij de webshop besteld wordt (en natuurlijk is het dan daar altijd uitverkocht).
Verder zijn shirts en truien van goede kwaliteit; kwaliteit broeken (m.n. jeans)blijft daar helaas ver bij achter. Ook zijn broeken heel erg lang (en hebben ze geen lengtematen).

2026年5月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Waardeloze service

Had sneakers besteld voor mijn nichtje daar zaten reserve steentjes bij, ik heb ze voor mezelf ook besteld en geen steentjes erbij, bericht gestuurd nu zeggen ze wij hebben ze niet op voorraad dus kunnen ze niet naleveren.
Maar ze horen er wel bij, dit vind ik super slecht,
Ze horen wel te zorgen dat ze aan die steentjes kunnen komen.

2026年5月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fijne winkel

Ik zie veel slechte ervaringen met Norah, hier kan ik mij niet in vinden. De winkel in Nieuwegein is helemaal top en ook online een fijne klantenservice. Leuke kleding voor een betaalbare prijs. Ook voor dames die geen maatje 36 hebben.

2026年4月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Verkeerde maat broek meegenomen

Verkeerde maat broek meegenomen
Toen ik wilde omruilen werd ik ervan beschuldigd de broek te hebben gedragen
Ze zat aan de bovenkant broer te trekken om te laten zien dat ik hem aan had gehad want hij was uitgerekt volgens haar
Die broeken zijn Idd aan geweest, worden meerdere keren gepast door klanten
Werd gewoon uitgemaakt voor leugenaar
Laatste keer dat ik in de Norah in Hoogezand kom
Zeer klant onvriendelijk

2026年3月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Maat 34 in winkel is dus geen echte fysiek maat 34

Je gaat winkelen in fysieke winkel en checkt vooraf voorraad, gezien ik maat 34 nodig heb. Zij werken met mensen die de poppen aankleden. Dit betekent dus dat als jou maat erop zit. Dan heb je pech! Want ze halen de poppen niet leeg. Die voorraad is dus inclusief poppen (ook de enige maat 34 die in gekocht is) Doe dan op tenminste een extra maat hangen in de winkel. Waardeloze constructie! Niet klantvriendelijk. Ik stond daar dus voor niks. Had leuk jasje gezien in mijn maat en die zat op de pop. Laatste keer dat ik daar ben geweest

2026年3月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

ik heb helaas een zeer slechte ervaring…

ik heb helaas een zeer slechte ervaring gehad met Norah. Een vestje dat ik daar had gekocht was al kapot na twee keer dragen.

Omdat ik niet in de buurt van een fysieke winkel woon, nam ik contact op met de klantenservice. Zij verwezen mij echter toch naar de winkel, omdat ik het daar had gekocht. In de winkel werd mijn retour vervolgens geweigerd omdat ik geen bon had, ondanks dat ik een bankafschrift kon laten zien (wat in alle andere grote winkelketens altijd wordt geaccepteerd). Na opnieuw contact met de klantenservice kreeg ik uiteindelijk, na onvriendelijk contact, een bonnummer en ben ik nogmaals naar de winkel gereden (40 minuten reistijd totaal).

Daar bleek echter dat het bonnummer niets opleverde in het systeem. Opnieuw dus geen oplossing..

Kortom: meerdere keren heen en weer moeten rijden voor een product dat na twee keer dragen kapot is, en uiteindelijk nog steeds geen oplossing gekregen. Erg frustrerend.

2026年3月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fijn geholpen in Oosterhout

Prima geslaagd in het filiaal in Oosterhout, na goed advies in gemoedelijke sfeer. Dit filiaal had ik al een poosje gemeden ivm hautain klantonvriendelijk (leidinggevend?) personeel. Dit lijkt te zijn opgelost.
Dus een welverdiend compliment!

2026年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Zo onwijs blij

Zo onwijs blij. Ik heb een klapvoet en geen gevoel in mijn rechter voet. Hierdoor kan ik heel erg moeilijk leuke laarzen vinden. Omdat ik heel moeilijk in laarzen kan komen heb de kracht niet in mijn voet. Nu zag ik een paar bling bling korte laarsjes met een rits en veters . En ik kwam er heel erg makkelijk in 😊 door de veters die ik ook los kan maken dus voor mij eindelijk een keer een paar leuke korte laarsjes .

2025年12月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Heel tevreden

Item was in de Norah winkel niet op voorraad hebben ze heel netjes voor mij besteld. Daarna was het contact met de klantenservice over mijn bestelling ook heel fijn verlopen!

2025年12月7日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報