NordLocker レビュー 

236
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Was all working well until the recent upgrade. Now it's impossible to use the product I paid for. If there ever was an example of 'ensh*tification' this is it. I downloaded the new upgraded app.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

NordLocker has completed an upgrade which has rectified their previously appalling upload speed but it just doesn’t work as a reliable backup service. If you are uploading a few photos I’m sure it wo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Auf einem Mac völlig unbrauchbar. Habe sechs mal versucht einen Ordner auf meinen Mac zu übertragen. Jedesmal wurde mittendrin die Seite wegen eines aufgetretenen Fehlers neu geladen.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The reviews under this product are either outdated or exaggerated... Firstly, the renewal criticism originates from users not reading their policies. Cancel in time to avoid being rightfully bille... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ソフトウェア企業

当該企業による記述

Protect your files. Secure them on your device or sync them via an end-to-end encrypted cloud.


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

236件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(236)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellence in Customer Service

Excellence in Customer Service. The customer service representatives are patient and supportive to solve any inquiry or issue on NordVPN.

2023年3月19日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Thank you for your 5-star rating!

5つ星のうち5の評価

It's just amazing

It's just amazing, if you haven't had a Nord locker then you are in the crosshairs! Get locked! Get Nord locker! That's my pick! The one the crims can't! It's so secure once your locked in you can't escape my love!

2023年3月17日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hello! We appreciate the 5-star review, thank you very much!

5つ星のうち5の評価

Top of the line product

Top of the line product. Very easy to setup and use.

2023年3月16日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hey Robert, we are glad that you like the experience with the NordLocker!
Thank you for your 5 star review!

5つ星のうち4の評価

The app is off to a great start!

The app is off to a great start. Currently missing biometrics. Compares to other apps in this line. Nice to have all of the apps in one package, VPN, Password. Looking forward to positive changes.

2023年3月11日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hey there!👋 It's good to know that you're enjoying our services! 😊

5つ星のうち2の評価

NordLocker is unreliable software

I chose NordLocker because I recognised NordVPN (which is a great service) and thought that also using their cloud storage service would have benefits, at least in terms of billing. Direct debit and account set up is easy.

The web interface is terrible and didn't work for the first few weeks after I joined. It took weeks for engineers to work out why I wasn't able to access the amount of storage I was paying for.

I logged in recently (6 months later) and the web interface just logs me out of the app immediately so even if they're working on it overall it just feels way too unreliable for a cloud storage provider. The desktop app is equally as bad - poorly designed and the sync feature shows no progress bar of any nature so it feels incredibly slow!!

2022年9月7日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hello, Dan.
Thank you for your review. We are currently working on the interface and sync bar updates that you have mentioned.
We appreciate your time investment to our business and hope that you will be coming back after product reaches its maximum potential soon!

5つ星のうち5の評価

it snowing in nl

i find it works well, on my small income at this time

2023年3月4日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hi, Brian! We are happy to hear you have enjoyed the security of NordLocker!

5つ星のうち4の評価

Easy to use

Easy to use, and secure. Only wish it was available on Linux Systems.

2022年3月3日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hi, Troy! We appreciate the feedback you left us! Any information is greatly appreciated and extremely valuable for our future development.

5つ星のうち1の評価

Terrible product topped by even worse customer service.

I've been a customer of NordVPN for years. They recently sent me an email for their birthday special rate, $3.29/month for 12 months. After adding that offer to my cart, before checkout, they had the ability to add other Nord products to your order. These were not a requirement to purchase the birthday deal, just optional add ons. One of these was for NordLocker for $1.50/month for 12 months. I figured I'd try it out.

What a mistake. NordLocker is by far the worse cloud service I've ever tried. Their desktop app is complete garbage. 1)It's painfully slow, 2) It constantly crashes, 3) It constantly gives error messages and stops syncing, 4) You can't tell what files it's currently uploading/syncing. It just says Syncing... while it's working. 5) If you set a folder to be cloud only so it doesn't duplicate the data on your local drive, it doesn't work and still duplicates the data. You have to go back after and reset it to cloud after it's uploaded. 6) It gets stuck in a sync loop, where after it's uploaded your data, it is still syncing and will probably continue until your 1TB is filled. I didn't let it get to that point, I stopped it after an extra 10GB was uploaded.

I contacted Nord's customer service, which is one of the worst customer services around, and told them my issues and that I wanted a refund of the NordLocker. They told me I would have to also cancel my VPN because they can't cancel part of the order, which is just ridiculous. I told them to cancel it and then asked if I could resubscribe at the original rate I was offered through the birthday deal. This was only a few days after I purchased it. They canceled both the Locker and VPN, and then said they won't give me the birthday deal rate.

I asked them why they would punish a long time customer for a problem caused by them, both by releasing a defective product like NordLocker, and by having a system that couldn't partiallly refund me. The next half dozen emails just sounded like a bot telling me over and over that I purchased a bundle and you can't cancel part of a bundle. I explained numerous times it was not a bundle, but they still refuse.

These people are absolute scum for pushing such a flawed product as NordLocker and then punishing their customer by screwing them out of a deal they offered them just a few days earlier. So I'm done with Nord completely.

Edit: Nord, did you seriously just reply to me over a year after I left this review? Do you need further proof how garbage your CS is?

2023年2月24日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hello. We're truly sorry to hear about the issues you encountered with our service and the inconvenience it caused you. Your feedback is invaluable to us as it helps us improve our product and services.

We would like to invite you to update your review with the Ticket ID that you received when you contacted our customer support team. This will allow us to locate your case promptly and ensure that your concerns are addressed appropriately.

Once again, we apologize for the negative experience you had with NordLocker. We appreciate your understanding and patience as we work to make improvements. -J.B.

5つ星のうち5の評価

Nord VPN is fast and affordable.

Nord VPN is fast, reliable and great value for money. I would recommend to a friend!
I use Nord VPN to watch British tv from Japan and on the most part I have no problem, (ITV has been able to block me on watching some sport), I don’t have experience in connecting with Netflix, Sky, or other subscription tv channels, but I am happy with the service.

2023年2月28日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hello, Lee! We appreciate the positive feedback you left us! 💖

5つ星のうち5の評価

Thank you for allowing to use your…It is Looking good right now

Thank you for allowing to use your services. I will use the guides on how to use tools you have gave me.

Sign , Eulalio A Rodriguez

2023年2月14日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hello, Eulalio! We are gald you are enjoying our product! If you would ever need assistance you can reach out to us via our support@nordlocker.com email.

5つ星のうち1の評価

It's just a terrible user experience

It's just a terrible user experience, unreliable, janky and slow. A complete waste of money

2023年2月8日
自発的なレビュー
NordLocker ロゴ

NordLocker からの回答

Hello, Eli! We are sorry to hear you had a bad experience with our service. Please contact us at support@nordlocker.com so that we can investigate your situation!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報