レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

䌁業情報

  1. スポヌツ グッズ卞業者

圓該䌁業による蚘述

NRG Fitness - Voor jouw thuisgym NRG Fitness is dé specialist in hoogwaardige fitnessapparatuur voor thuisgebruik. Met ons uitgebreide assortiment richt je eenvoudig je eigen thuisgym in. Bestel vandaag nog en je bestelling wordt direct verzonden, zodat je snel aan de slag kunt. Kies voor NRG Fitness en ervaar een snelle service, een breed aanbod en producten van topkwaliteit. Maak jouw fitnessdoelen haalbaar vanuit het comfort van je eigen huis! Let op: eerder werden wij op dit reviewplatform onterecht verward met een ander bedrijf. De negatieve reviews op dit platform gaan over een sportschoolmerk en niet over ons, NRG Fitness. Wij staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid, zoals blijkt uit onze uitstekende beoordelingen elders.


連絡先

2.1

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

18件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.1

すべおのレビュヌ

(18)

過去12か月のレビュヌ数: 4ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Teleurstellend

Ik zit al meer dan 2 weken te wachten op een pakket en nog steeds niets ontvangen. Klantenservice is traag of reageert gewoon niet.

Antwoord op de reactie.
Jullie hebben helemaal niets vervangen. Het pakket is nu nog niet binnen na 3 weken en ook niet reageren op mijn emails, is gewoon belachelijk!

2026幎7月30日
自発的なレビュヌ
NRG-Fitness BV ロゎ

NRG-Fitness BV からの回答

Beste Lorrenzo,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat u inmiddels al meer dan twee weken op uw pakket wacht.

Naar aanleiding van de gemelde schade hebben wij onder garantie een vervangende levering verstuurd. Daarnaast gaf u aan dat er op de productafbeelding onderdelen te zien waren die niet bij uw bestelling waren geleverd. Deze onderdelen behoren officieel niet tot de standaardlevering, maar wij hebben ze uit coulance alsnog kosteloos meegestuurd.

Het pakket is door ons verzonden, maar bevindt zich helaas nog in het bezorgproces bij DHL. Wij hebben inmiddels meerdere keren telefonisch en per e-mail contact opgenomen met DHL om de vertraging op te lossen. Helaas neemt de afhandeling bij DHL meer tijd in beslag dan verwacht.

Wij blijven de zending opvolgen en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk wordt bezorgd. Onze excuses voor het ongemak en de lange wachttijd.

5぀星のうち1の評䟡

Ik kocht fitnesshandschoenen die na


Ik kocht fitnesshandschoenen die na ongeveer vijf keer normaal gebruik — reguliere krachttraining met halters en dumbbells, precies waar ze voor bedoeld zijn — al begonnen te slijten en inmiddels grote gaten hebben. Dat een product tegenvalt kan gebeuren; waar het misging was de afhandeling. NRG Fitness bleef de verantwoordelijkheid afschuiven en rekte de zaak met steeds nieuwe vragen, telkens met de kennelijke bedoeling het gebrek als gebruikersschade weg te zetten. Van garantie of coulance was geen sprake. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld pas terug na ruim een maand doorzetten en het expliciet wijzen op mijn rechten als consument. Een product dat het onder normaal gebruik zo snel begeeft, in combinatie met deze klantenservice, kan ik niet aanraden.

Naar aanleiding van de reactie
Het is jammer dat ik geen foto's kan toevoegen aan de review.
De "slijtage" begon al na 5x dragen en inmiddels is er een gat van 4cm aan de rechterhandschoen. De linker handschoen vertoont dezelfde slijtage. De gebruikte stof is duidelijk niet geschikt voor een fitness handschoen. Beide inmiddels weggegooid.

2026幎7月6日
自発的なレビュヌ
NRG-Fitness BV ロゎ

NRG-Fitness BV からの回答

Beste Roger,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We vinden het vervelend om te lezen dat zowel de kwaliteit van de fitnesshandschoenen als de afhandeling van uw melding niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Na ontvangst van de eerste foto’s hebben wij de schade beoordeeld. Omdat de beschadiging niet bij een naad of stiksel zat, maar op plaatselijke slijtage van het materiaal leek, konden we op dat moment niet direct vaststellen dat er sprake was van een materiaal- of fabricagefout. Daarom hebben we aanvullende vragen gesteld over het gebruik van de handschoenen. Deze vragen waren bedoeld om de oorzaak zorgvuldig te kunnen beoordelen en te voorkomen dat hetzelfde probleem zich bij een vervangend paar opnieuw zou voordoen.

We begrijpen echter dat deze werkwijze bij u de indruk heeft gewekt dat wij de verantwoordelijkheid wilden afschuiven. Dat was niet onze bedoeling en we betreuren dat de communicatie zo is overgekomen.

Daarnaast verliep het contact indirect via Decathlon, waardoor er tussen verschillende berichten soms langere tijd zat omdat wij u berichten via Decathlon moesten ontvangen en u die van ons. Hoewel wij steeds zo snel mogelijk hebben gereageerd, begrijpen we dat de totale doorlooptijd van ruim een maand voor u frustrerend is geweest.

Uiteindelijk is het volledige aankoopbedrag aan u terugbetaald. Desondanks erkennen we dat het proces duidelijker en klantvriendelijker had gekund. We nemen uw feedback daarom mee om onze communicatie en afhandeling van toekomstige garantiemeldingen te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

NRG Fitness BV

5぀星のうち1の評䟡

Bestelling nooit ontvangen en geen tegemoetkoming, waardeloos!

Via decathlon bokshandschoenen besteld, blijkbaar bij deze partner. Nooit ontvangen maar volgens hun “onderzoek” heeft dhl het geleverd en is daarmee “de zaak gesloten”. Bijna €30 armer en geen bokshandschoenen. Waardeloos!

2026幎4月2日
自発的なレビュヌ
NRG-Fitness BV ロゎ

NRG-Fitness BV からの回答

Dank voor uw review. Wat vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen en dat de afhandeling voor u zo teleurstellend is verlopen.

Omdat er bij DHL helaas soms iets mis kan gaan in het leverproces, hebben wij eerst navraag moeten doen bij de vervoerder. Het komt in sommige gevallen voor dat een pakket in het systeem als geleverd staat, terwijl het in werkelijkheid retour wordt gestuurd. Daarnaast hebben wij ook gecontroleerd of het product nog op voorraad was om u een passende oplossing te kunnen bieden. Wij begrijpen dat deze controles voor vertraging hebben gezorgd en dat dit erg frustrerend voor u is geweest.

Onze excuses dat u hierdoor geen snelle en duidelijke oplossing heeft ervaren.

5぀星のうち1の評䟡

Blind thieves? Or ordinary thieves?

What do you call a company that you clearly show, that they sold you used, incomplete sports equipment with obvious signs of damage, and this company claims that this is not true?
Blind thieves? Or ordinary thieves?

They are well aware, the damage did not occur during transport. They received photographic documentation which clearly shows that they sold and shipped me a bicycle with numerous damages that were very poorly concealed. They are liars.

Avoid NRG fitness BV

2025幎7月16日
自発的なレビュヌ
NRG-Fitness BV ロゎ

NRG-Fitness BV からの回答

Dear Malgotzata, Thank you for your review.
We can assure you we only ship out new goods in original packaging.
Unfortunately, your order was delivered damaged during shipping. We offered several solutions:
1. Shipping a hardware kit to you and give a financial compensation
2. Swapping the machine – pickup this one and we ship a new one
3. Returning the machine al together.
We agreed on option 1 and has been fully carried out to resolve the issue.
As the product is now in good working condition, we are unable to approve to a full refund as the return period is expired.
We believe we have taken all reasonable steps to resolve this matter and hope you understand our position.

Kind regards,

Team NRG Fitness.

5぀星のうち3の評䟡

Pas le bon article

J'ai commandé chez NRG-Fitness via decathlon.be, j'ai été assez surpris en ouvrant mon colis, car je me suis rendu compte que ce n'était pas ce que j'avais commandé. J'ai donc contacté le service client qui heureusement a répondu le jour même, mais ils sont clairs, je dois renvoyer le mauvais article, attendre qu'il arrive chez eux, et attendre (encore) qu'ils me renvoient le bon article. Je ne comprends pas comment c'est possible de se tromper comme ça sachant que l'article n'avait rien à voir avec celui commandé.

2025幎4月22日
自発的なレビュヌ
NRG-Fitness BV ロゎ

NRG-Fitness BV からの回答

Bonjour Florentin,

Merci pour votre message et votre retour. Nous tenons à vous présenter nos sincÚres excuses pour cette erreur : il s’agissait malheureusement d’une erreur humaine dans notre entrepÃŽt. Bien que nous mettons tout en œuvre pour éviter ce type d’incident, une confusion s’est produite lors de l’expédition de votre commande.

DÚs que vous nous avez contactés, nous avons agi le plus rapidement possible pour corriger la situation conformément à notre procédure. Nous comprenons parfaitement que cela ait pu causer de la déception ou de l’incompréhension, et nous vous remercions pour votre patience.

Nous espérons que le bon article vous parviendra rapidement et restons à votre disposition pour toute autre question ou assistance.

Cordialement,
L’équipe NRG Fitness

5぀星のうち5の評䟡

Aanrader!

Fijn bedrijf, duidelijke uitleg. Zou hier de volgende keer zeker weer kopen, aanrader!

2024幎12月11日
自発的なレビュヌ
NRG-Fitness BV ロゎ

NRG-Fitness BV からの回答

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en uitleg. Het doet ons goed te weten dat u ons aanbeveelt en dat u in de toekomst opnieuw voor ons zou kiezen.

Mocht u nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
NRG Fitness BV

5぀星のうち1の評䟡

Loopband gekocht. Via N-mass

Ik had een loopband gekocht by n-mass gym. Maar de dempende pads waren al snel versleten. Via n-mass werd dit blijkbaar via dit bedrijf geregeld. Hier ging veel mis en moest hier enorm lang opwachten. Uiteindelijk kwamen na bijna 2 maanden eindelijk de pads. Tot 2 keer toe hadden ze de verkeerde demp pads binnen gekregen waardoor ik nog langer moet wachten.

De service vanuit "N-mass gym" om het probleem op te lossen was overigens erg goed.

2023幎11月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Welly e combi stoelfiets en service.

Voor mijn vader een stoelfiets gekocht voor zijn thuis revalidatie ( welly e combi )
De stoel werd snel geleverd.

Vlak na het bestellen van deze fiets bleek hij opeens op de NRG fitness site bijna 50 euro goedkoper te zijn. Hierover een mail gedaan met de vraag of wij hier iets mee konden doen. Er werd gelijk heel begripvol gereageerd en de belofte is gedaan om het verschil van de originele prijs terug te storten. Dus echt een top service.
Na aanleiding van mijn ervaring kan ik NRG fitness zeker aanbevelen.

2023幎7月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Goede ondersteuning en service na de verkoop

Ik heb in de afgelopen weken verschillende producten gekocht, een halterstang, halterschijven en een halterbank. Om verschillende redenen had ik wat aftersales ondersteuning nodig en die was uitstekend. Goede, snelle service. Goed bereikbaar. Goede oplossingen. Top.

2023幎6月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Wat een service!

Wat een service!! Via Decathlon bokspads besteld. Die werden geleverd door NRG fitness BV. Ondanks hele goede beoordelingen van de bokspads, ging er 1 al heel snel kapot. Per mail foto's gestuurd. Via klantenservice Decathlon en NRG fitness direct een nieuw paar opgestuurd. Oude hoef ik niet retour te sturen. Service zoals service hoort te zijn. En gelukkig vandaag de dag nog kan zijn! 👌🏻👍🏻

2023幎4月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

goede service bij kapotte kabel

Ik had zelf een kabel van een krachtstation gesloopt. Even niet opgelet bij het aansluiten en het rubber lag er af. Na het service formulier ingevuld te hebben met het verzoek of ik een nieuwe kon bestellen reageerde NRG erg vlot en werd me kosteloos een nieuw exemplaar toegestuurd. Erg snelle en goede service!

2022幎1月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Gelieve hier geen reviews meer te


Gelieve hier geen reviews meer te schrijven over de fitness clubs, deze trustpilot is van een fitness webshop met dezelfde naam, maar het is een ander bedrijf. Gelieve de reviews die gaan over de fitness clubs op google te plaatsen. Of op trustpilot onder "nrgfitness.be"

2022幎1月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

After Sales is een drama

Op 08-01-2021 een revalidatie loopband gekocht, wat kapot en onbruikbaar uit de doos kwam.
22/01 monteur kan het niet herstellen, onderdelen worden dezelfde dag besteld.
29/01 Onderdelen zijn besteld volgens NRG
03/02 Onderdelen zijn besteld en bevestigd!
08/02 Onderdelen zijn er nog steeds niet, we horen niks meer van onze leverancier dus we weten het niet meer.
Helaas heb ik als klant hier niks aan, revalidatie van de persoon lukt al een maand niet, geen oplossing van NRG, geen vervangend apparaat, etc.
Dit doe ik NOOIT meer.

2021幎2月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ongelooflijk dat een bedrijf misbruik


Ongelooflijk dat een bedrijf misbruik maakt van corona. Zelfs dat ik een afhaalbewijs heb gaan ze over liegen en doen alsof. De manager is niet bereikbaar en het is een schande dat ze je geld niet teruggeven (zelfs met beeldmateriaal als bewijs)

Reactie op NRG: de bestelling is van dit bedrijf en mijn review klopt. Dat jullie na aantal jaar op terug komen?

2021幎1月12日
自発的なレビュヌ
NRG-Fitness BV ロゎ

NRG-Fitness BV からの回答

Bedankt voor uw bericht. Het lijkt erop dat er sprake is van een verwarring. Wij zijn NRG Fitness BV, een groothandel in fitnessapparatuur gevestigd in Nederland. Wij exploiteren geen sportschool, winkel of andere faciliteiten waar afhaalbewijzen, betalingen of coronamaatregelen aan de orde zijn.

Uw review lijkt te verwijzen naar een andere organisatie waarmee wij geen enkele connectie hebben. Wij raden u aan om uw situatie rechtstreeks met hen te bespreken. Hopelijk kunt u samen tot een oplossing komen.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報