Nzhomeware レビュー 

14
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

14件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.0

すべてのレビュー

(14)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Scammers

Scammers.

They take your money, send you an email telling you it's getting ready for courier and then silence.
I've emailed and called many times and have no response to email or ever get my call answered. It's been well over a week since item was expected and I've had nothing from them yet.

2026年7月15日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Thank you for your review. To clarify: our system sends a shipping confirmation email automatically once an order is dispatched, so if you received that email, the order has physically left our warehouse – in which case, any delay would be with the courier.

If, however, it has been over a week since you placed the order and you have not received a dispatch email, that would indicate an issue on our side, and we would want to investigate it immediately.

Customer experience is very important to us, and we take all delivery issues seriously. To help us check what happened in your case, could you please reply with your order number? Once we have that, we will review the matter thoroughly and get back to you.

5つ星のうち2の評価

Fulse advertising? Definitely misleading advertising

I'm a bit concerned over there price advertising. Almost all products have a crossed-out prices and a price in bold red which appears to indicate a sale price.

Asking about this in store, they said they ignore the crossed-out price and quote the red bold price as their retail price, which to me is false advertising.

Not sure the commerce commission would approve of this sort of advertising, particularly when you look at items at a competitor's store and see NZhomeware perceived sale price matches other retails standard retail price.

E.G.
Engelfield basin mixer EF-97531A-4-BL crossed out price $460 bold red price $355

At Mico (who are not the cheapest retailer) have the same product at their full price of $349.01.

So Mico full price is cheaper than NZhomeware's advertised sale price.

Fulse advertising? Definitely misleading advertising

2025年10月4日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. We completely understand your concern regarding the pricing display and greatly value your input. We will work on improving our pricing to make it clearer and more transparent for our customers.
We’re always looking to enhance the shopping experience, and your feedback helps us do that.
If you’d like to discuss this further or need assistance, our customer service team would be happy to help directly.

Cheers

5つ星のうち1の評価

Scam homeware website?

Ordered product on 6th June, still hadn't received it by 8th July. Did have some phone and email communication to be fair, however kept getting promised that product would arrive early next week. Got fed up and contacted my bank and suddenly I got refunded from Homewareshop. I do not recommend buying from this store!

2025年6月6日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi Kim,we truly value all feedback from our customers. However, after carefully reviewing our records, we were unable to locate any order or customer details corresponding to your name. If you believe this is a misunderstanding, we kindly invite you to contact us at service@nzhomeware.co.nz so we can look into this matter further. Thank you for your understanding and cooperation.

5つ星のうち1の評価

Absolute useless products

Absolute useless products. Kitchen tap started to leak within few months of purchase. They replaced with another new one and that also started to leak in few months. Asked for a refund and plumbers cost. They are now offering a new cartridge for the second time failed tap. Who will pay for plumber? Bathroom black taps paint started to peel already.

Will never go there and not recommend anyone. There is no zero star option sadly.

2025年3月11日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi there,we're sorry to hear about your experience and truly understand your frustration.
As per our warranty policy, our tapware includes:
5 years warranty for general use
3 years for replacement cartridges
1 year for surface issues such as fading or peeling
1 year for replacement parts (e.g. pull-down hoses, spray heads, sensors)

Your order was placed in 2023 and is now outside the surface warranty period. However, we have already offered a free replacement cartridge and a 20% refund to help resolve the issue.

While we’re unable to offer a full refund or cover plumbing costs beyond the warranty period, we remain happy to assist further if you wish to proceed with the offered solution.

Thank you again for your feedback — we are constantly working to improve both our product quality and after-sales service.

5つ星のうち1の評価

I would not use NZ Homeware again

I would not use NZ Homeware again. Their customer service is terrible. HOWEVER, if you do use them, do everything through Megan - she actually gets things sorted.

2025年1月21日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi Eland,we’re very sorry to hear that your overall experience didn’t meet your expectations. We truly value all customer feedback, and we’re committed to improving our service based on it.

That said, we’re glad to hear that Megan was able to assist you effectively — we’ll be sure to pass on your kind words to her.

If there’s anything further we can do to help, please don’t hesitate to contact us directly. Thank you again for your honest feedback.

5つ星のうち1の評価

Never received product

Never received product - tried calling and emailing but no response. Site is fake. Doesn’t even deserve one star.

2024年11月25日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

We're very sorry to hear about your experience. We take these concerns seriously, but unfortunately, we are unable to locate any order or communication from you based on the information provided.

NZ Homeware is a genuine New Zealand-based business, and we are committed to ensuring every customer receives their order and proper support.

Please reach out to us directly at service@nzhomeware.co.nz with your full name and order number, so we can look into this urgently. We’d like the opportunity to assist you and resolve this matter.

5つ星のうち1の評価

No confidence

Brought on their site had confirmation of the order, but no tracking number and now nothing over a week later. No response to emails asking for update. They don't answer their phone. Emailed them 4 times and last one saying I would ask my bank to cancel and only then had a response saying a team member would get back to me. I gave them 24 hours to respond and nothing so have asked my bank to dispute. Finally heard from them saying they had one item but needed to source another. After more than 4 weeks after ordering I was sent a tracking code and received the order a few days later. Although it worked out in the end I wouldn't use again.

2024年11月4日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi there,we're sorry to hear that your experience fell short of expectations, and we truly appreciate your patience throughout the process.

We always aim to respond to emails within 24 hours and do our best to answer phone calls unless our team is assisting in-store customers at the time. When an item is out of stock, we normally contact customers within 24 hours to provide an update.

We're not sure what caused the delay in this particular case, but we're glad to hear you eventually received your order. We'll certainly take your feedback on board and continue to improve our service and communication.

Thank you again for your honest review.

5つ星のうち1の評価

Brought on their site had confirmation…

Brought on their site had confirmation of the order, but no tracking number and now nothing. No response to emails asking for update. They don't answer their phone, voice message which is incredibly hard to decipher requests you email them. I rang twice and I have been blocked despite never actually talking to anyone. There appears to be nothing I can do.

2024年9月15日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi Jo,we're very sorry to hear about your experience and understand how upsetting it must have been.

We aim to respond to all customer emails within 24 hours, and our team does its best to answer phone calls unless we're assisting other customers in-store at the time. If you reach our voicemail, we encourage you to leave your name and order number so we can follow up promptly.

We can confirm that we do not block customer calls under any circumstances, and we're sorry if this gave the wrong impression.

If you could please email us again at [your support email] with your order details, we’d be more than happy to look into this further and assist you as soon as possible.

Thank you again for your feedback — we are always working to improve our service.

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service and good…

Excellent customer service and good quality of product

2024年6月14日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

We really appreciate your feedback! It's great to know our service and product quality met your expectations — we hope to see you again soon.

5つ星のうち1の評価

They take your money and you hope

1 star flatters them. After buying online, I received confirmation of the order, then nothing. No response to emails asking for update. They don't answer their phone, voice message requests you email them. They promise something and then you find it is a lie. Eg Parcel sent overnight you will have it tomorrow. You find it is not sent until tomorrow and scheduled to arrive 2 days later. Request for refund or anything gets ignored. They make. Basil Fawlty look good. 5 Star incompetence.

2024年3月25日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi Juri,we're sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

We aim to respond to all emails within 24 hours, and our phone system may go to voicemail if our team is assisting in-store customers — in which case we encourage customers to leave their contact and order details so we can return the call.

We'd like to clarify that we do not advertise or promise overnight shipping through any of our channels. Standard delivery times can vary based on the courier and location.

Additionally, we offer a 15-day change-of-mind return policy and always aim to resolve refund or return requests fairly and promptly.

We’re sorry if your experience didn’t reflect this and would be happy to look into the situation further. Please feel free to contact us at [your support email] with your order number.

Thank you again for your feedback — we are continuously working to improve our service.

5つ星のうち3の評価

I had a large order with this company

I had a large order with this company. There were three trips back to the warehouse, to get items not included. The third was for a shower liner. It wouldn't fit in my car, so they had to deliver, then afterwards, I got a bill for delivery! 😂 Not paying it of course. Hope this is a learning experience for you NZ Homewares 🤨.

2023年5月30日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi Elisabeth,thank you for your feedback. We're sorry to hear about the inconvenience caused and appreciate you taking the time to share your experience.

For larger items, we charge delivery based on actual courier rates. If a customer initially selects pickup but later requests delivery, a delivery fee is still applicable. We understand this may have come as a surprise, and we’ll look into how we can communicate this more clearly in the future.

We value all feedback — it helps us improve both our service and communication. Please feel free to reach out to us directly if you’d like to discuss this further.

5つ星のうち5の評価

All good!

Great price, excellent product - towel rails, shipped very quickly (within Auckland) with excellent tracking.

2022年3月29日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

We really appreciate your feedback! It's great to know our service and product quality met your expectations — we hope to see you again soon.

5つ星のうち2の評価

They answer their phones but…

They answer their phones but unreliable. Was told item will be delivered within Auckland in 1-2 days by operator (website states 2-3) so I expected to receive my items Wednesday of that week. Found out they use useless aramex for deliveries. Items picked up from their warehouse on Tuesday ready for delivery. It’s now Saturday and nothing’s arrived. Should have just ordered from bunnings. Their as useless as trade depot

2021年10月1日
自発的なレビュー
Nzhomeware ロゴ

Nzhomeware からの回答

Hi Maryam,we're sorry to hear your delivery didn’t arrive as expected and can understand your frustration.

For most Auckland addresses, our website states a standard delivery timeframe of 2–3 working days. Some items require processing or restocking before dispatch, and we always encourage customers with urgent orders to contact us directly so we can provide the most accurate delivery estimate for their address.

While we do our best to dispatch orders on time, delivery delays can sometimes occur due to courier operations — especially during peak periods.In your case, the item was picked up from our warehouse on time, and the delay appears to be on the courier’s end.

We genuinely appreciate your feedback and will continue working closely with our courier partners to improve delivery reliability. If you’d like to discuss your order further, please feel free to reach out to us at service@nzhomeware.co.nz.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報