Official Band Shirts レビュー 

173
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service. I NEVER received my merchandise and there is no response back with any resolution or information of what happened. I am still waiting for any response. I spent $90.00 dolla... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’m addicted to these mystery packs!! They always include bands i love- i like a lot of different kinds of music, which helps. but they also always have a variety of colors and/or interesting desi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I like the quality of the T-shirts and I would like to give 5 stars but instead I gave 4 stars because firstly, I think the delivery was a little too long as I was too excited to wear the t-shirts an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I have not received my recent order. The local courier in Israel (Cheetah Group) falsely marked the package as 'picked up.' These shirts are a birthday gift for my wife, so I was forced to order... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

At OfficialBandShirts.com, we’re all about keeping real music alive through authentic merch. Every shirt we sell is officially licensed — no bootlegs, no knockoffs — just the real deal from the bands you love. Whether you’re into metal shirts, classic rock tees, or the latest tour merch, you’ll find thousands of designs from legends like Metallica, Nirvana, AC/DC, Iron Maiden, Alice In Chains, Tom Petty, Def Leppard and more. We ship fast, print quality matters, and every order supports the artists who made the music. Discover your next favorite band t-shirt and wear your sound proudly.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

173件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(173)

過去12か月のレビュー数: 124件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Over two weeks and no shipping notice…

Over two weeks and no shipping notice m, order hasn't arrived

2026年9月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Thank you for your feedback, Casey. We understand the concern when an order hasn’t shipped yet. Processing times are displayed on each item page, and an estimated delivery date is provided at checkout before payment.

Your order is currently processing and is expected to ship shortly, within the timeframe provided. Once shipped, you’ll receive tracking information by email. We appreciate your patience!

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

I don't even know the outcome

I don't even know the outcome, as there is NO UPDATED INFO on my account. Here's my issue (please purchase from any other site - or a brick and mortar store - if you need a gift!

It is now DAY 8 with NO UPDATE. This was an anniversary gift for my husband - tomorrow, SEP 10. Where is my order? Please DO NOT give me a pre formatted 5-10 days to process! There is NO INFORMATION in the customer-facing website to even give me an ESTIMATE when I have no gift for my husband tomorrow. I'd like a little more information. If you cannot expedite this order to be here in the next two days - please ADVISE ME IF I CAN CANCEL!!!! Your company took my money, didn't wait two weeks to process it!!! I am very sad and disappointed about this purchase and LACK OF COMMUNICATION.
LANNIE
Scottsdale AZ

EDIT; even the reply says a canned response! It's now eleven days - NOT the 5-10 days. Still no update on shipping.

2026年8月29日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Lannie,

We’re very sorry for the frustration, especially knowing this was intended as an anniversary gift for your husband. The estimated delivery dates are provided during checkout, and the product page notes that this item requires 5–10 business days of processing before shipment.

Our customer service team has responded to each of your messages with the processing details and expected timeframe, and your order is still within the processing window provided at the time of purchase.

We completely understand how disappointing it is when a gift may not arrive in time for an important occasion. Your order should be shipping shortly, and as soon as it ships, tracking information will automatically be sent to you so you can follow the delivery. Our team is also always happy to help with any questions in the meantime. Thank you!

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

Great selection

Great selection, easy to navigate website and great discounts and wonderful service.

2026年9月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Tom,

Thank you so much for the great review! We’re glad you enjoyed our selection, found the site easy to navigate, and had a great experience with our service and discounts. We really appreciate your support and look forward to having you shop with us again!

Lauren
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

Ordered a shirt for a gift

Ordered a shirt for a gift, waited weeks NO shirt , finally
had to cancel. My money was refunded. A couple weeks later a shirt shows up from Official band shirts not what I ordered and my order was canceled and they charge my credit card AGAIN! I contacted walmart (where I first purchased the shirt)
they say disregard the shirt and we will refund your money The charge is still on my card. BUYER BEWARE DO NOT ORDER THROUGH WALMART OR OFFICIAL BAND SHIRTS AND WATCH YOUR CREDIT CARD.

2026年8月26日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Cyndi,

We’re very sorry for the confusion and frustration surrounding this order. What you’ve described is certainly not the experience we want any customer to have.

Since this order was placed through Walmart, the payment and refund are processed through Walmart’s system. We would be happy to look into the order from our side to determine what happened with the shipment and help clarify the situation. Please contact our customer service team with your Walmart order number so we can review the details.

We appreciate you bringing this to our attention and would be happy to help get everything cleared up.

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

Great website and awesome t-shirts!

Great website and awesome t-shirts!

2026年9月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Thanks so much, Roy! We’re glad you had a great experience with our website and love the shirts. We really appreciate your support and hope to see you back again soon!

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

Missing Package, Weeks of Delays, and PayPal Had to Refund Me

I had a very frustrating experience with Official Band Shirts. I contacted Official Band Shirts on August 12 and about my package, and did not receive a reply for nine days. I had to follow up again on August 20 before finally receiving a response on August 21, where they told me my order was marked as "delivered" by Canada Post on August 10, but I never received it.

I then contacted Canada Post. They told me that because more than three days had passed, they could no longer investigate the delivery through me as the recipient and that the sender needed to submit the missing-package claim. I explained this repeatedly to Official Band Shirts and asked them either to submit the claim or refund me.

Instead, I received several responses saying the issue would be “escalated,” without confirmation that a claim had been submitted. They then told me they could not refund me because Canada Post's tracking showed “delivered”. The entire reason I was contacting them was that the package was marked delivered but I did not receive it.

It was not until today, August 27, more than two weeks after I first contacted them, that they finally confirmed they would have their manager ensure that a formal claim was submitted to Canada Post.

By then, however, I opened a dispute with PayPal. PayPal issued me a full refund and closed the case.

I'm glad I got my money back, but it should not have taken more than two weeks, repeated delayed emails, repeated explanations of Canada Post's instructions, and ultimately a PayPal dispute to resolve a missing order. Based on the customer service I received, I would never order from this company again.

2026年8月27日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Vanessa, we’re sorry that you did not receive your order despite Canada Post confirming it as delivered.

Canada Post’s tracking shows that the package was received by Canada Post, went out for delivery in Vancouver on August 10, and was marked as successfully delivered at 12:11 PM that day. Because the carrier confirmed the shipment as delivered, we could not issue a refund without first investigating the delivery.

After you advised us that you had not received the package, we opened an inquiry with the shipping carrier and requested that the delivery with Canada Post be investigated. We were awaiting additional information from the carrier when a dispute was opened with PayPal.

We understand that you maintain that the package was not received, which is why we requested an investigation despite the confirmed delivery scan. Unfortunately, once a package is in the possession of the postal service, we do not control where or how the final delivery is made.

We take reports of missing packages seriously and followed the appropriate process by requesting that the carrier investigate the delivery. We will continue to cooperate with both the carrier and PayPal as this matter is reviewed, and we hope the investigation provides additional information regarding what occurred with the delivery.

We’re sorry that this order has resulted in a frustrating experience and appreciate your patience while the matter is reviewed.

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

Waiting forever and the order is still…

Waiting forever and the order is still not processed or fulfilled nor shipped. I do not recommend purchasing from this company. I have to say what it is - fraud!

2026年8月15日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Good Afternoon,

We’re sorry to hear about your frustration. Many of our items require 5–10 business days for processing before shipment, as clearly noted on the individual product page. An estimated delivery timeframe is also provided at checkout before an order is placed.

Unfortunately, we’re unable to identify your order from the information provided in this review. We encourage you to contact our customer service team with your order number so we can look into the status of your order and assist you directly.

We do take the accusation of fraud seriously. Official Band Shirts has been serving customers since 2009, and orders are processed and shipped according to the fulfillment timelines provided at the time of purchase.

Please reach out to us with your order information so we can determine exactly where things stand. We’re always happy to help and want to make sure your order is taken care of.

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

Sizing & Customer Service Issues

I ordered an XL shirt from them to replace a medium size that I had bought a while back. It arrived labeled XL but it was the exact same size as the medium. I sent them pictures, and they replied saying that the new shirt was indeed bigger despite them obviously being the same size. I followed up with pictures of the shirts next to a measuring tape to prove there was no size difference, but since they take forever to ship I decided it wasn't worth the $40 plus shipping to initiate a return/exchange. It's pretty frustrating to be told that I'm either stupid or a liar by their "management" team. It's also interesting that they do not publish bad reviews on their own website, but here there are many. I do not recommend this company and I will not shop with them again after this experience.

Update: Jessica,

Absolutely none of this is an apology for Lauren telling me that the shirt sizes were different in the photos I sent. Your team needs some serious introspection on how you manage customer care. Furthermore, I should not have to do labor (i.e. finding a printer for the return label, sending you the item back etc) due to the shortcomings of your business model. Either refund me for the shirt or send me one the next size up. I wasn't even going to bring up the poor quality of the most recent shirt, but since we're here I can add that to the list of why I will never shop with you again.

2026年8月12日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hello Ken,

We’re sorry that you were unhappy with your experience, but we do want to clarify a few points in your review.

Apparel sizing can vary between manufacturers, styles, and production runs. After you contacted us regarding the sizing, we reviewed the photos you provided and offered to exchange the shirt. We also provided a prepaid return label, so there would be no cost to you to return the item and have the issue resolved.

We also want to clarify that all customer reviews submitted to our website are published, whether they are positive or negative. We do not remove or withhold reviews based on their rating or feedback.

We understand how frustrating it can be when an item doesn’t fit as expected, which is exactly why we offer returns and exchanges and provided a prepaid label in this case. Our offer to assist with the exchange remains open, and we’d be happy to get this resolved for you. Please contact our support team with any additional questions. Thank you!

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

Worst wait time!

Worst wait time!! It has been a month and still no shirts!! Customer service sucks!! Robot emails not a real response. No straight answer as to where or when I will get them. Refuse to send me a refund.

2026年8月5日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Kristy,

We’re sorry to see this review, as it does not reflect the delivery records or our communication with you.

All three items from your two separate orders have been confirmed as delivered by USPS. The deliveries were completed on August 4 and August 7. We have also responded to every message you’ve sent us, providing the USPS tracking information and confirming the shipping address on the orders.

We understand how frustrating delivery concerns can be, and we’ve done our best to provide clear and timely information throughout. We’re glad USPS has confirmed delivery of all three items and sincerely hope you’re able to enjoy your shirts.

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

Easy to use website

2026年8月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Thank you, Todd! We're glad you found our website easy to use. We appreciate your feedback and hope you enjoy your band merch order!

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

SCAM website

I ordered items and it's been a month past delivery. Is there a way to flag this store to it's complete shut down? I want my money back. It was meant to be for someone's birthday and has NOT arrived yet. I should've checked the reviews prior. DO not buy from this store. Please report until they shut down and get flagged. This is ridiculous.

2026年7月2日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Christina,

We're sorry to hear you're frustrated. We've checked your order, and our system shows that it has shipped and is currently in transit to Australia. International deliveries can occasionally take longer than expected due to customs processing and carrier transit times, but based on the latest tracking information, your package is still moving and should be delivered shortly.

We understand this delay is disappointing, especially since it was intended as a birthday gift. If you have any questions about your shipment or need additional assistance, please contact our support team—we're happy to help.

Michael
Official Band Shirts

5つ星のうち4の評価

Long processing times but beautiful quality

I got my order which was my original issue it took a really long time to arrive and scared me due to all the Reddit threads saying it wasn’t going to come but it did and it’s exceptional quality actually. It’s perfect so I can’t be that upset.

2026年7月5日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Jordan,

Thank you for updating your review. We're sorry the processing time caused concern, but we're so glad your order arrived and that you're happy with the quality. Our estimated processing time is provided at checkout, and we truly appreciate your patience and your support. Enjoy your new shirt!

Michael
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

Poor Customer Service

Poor Quality T-Shirts and you only deal with an AI BOT named Lauren if issues arise. Customer Service is Non-existent. Never do business with any company that does not provide an "Actual" contact phone number to call. Very sad that a company treats customers so poorly. Many better options to do business with...Be Smart and you will get a more positive result.

2026年4月17日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Tracy,

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Official Band Shirts has proudly served customers for over 15 years, and we work hard to provide quality officially licensed merchandise along with responsive customer support. While we do not offer phone support, every customer inquiry is reviewed and handled by our customer service team.

We appreciate all feedback and remain committed to providing the best possible experience for our customers.

Michael
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

Great quality and huge variety of…

Great quality and huge variety of different bands.

2026年4月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Thank you for your kind review! We're so glad you were happy with the quality of our merchandise and the wide selection of bands we offer. We work hard to carry something for fans of all kinds of music, so it's great to hear that came through. We truly appreciate your support and hope to see you back again soon!

Michael
Official Band Shirts

5つ星のうち4の評価

Great look on our DEF LEPP PYROMANIA…

Great look on our DEF LEPP PYROMANIA LADIES SHIRT AND ALSO GREAT RETURN TIME ⭐⭐⭐⭐

2026年7月2日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Ashton,

Thank you for the great review! We're so happy to hear you love your Def Leppard Pyromania ladies shirt and that your order arrived quickly. We truly appreciate your support and hope you enjoy wearing it. We look forward to serving you again soon!

Michael
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

VERY GOOD QUALITY

2026年7月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Danielle,

Thank you so much for your review! We're thrilled to hear you were happy with the quality of your band merch order. We truly appreciate your support and hope you enjoy your new gear. We look forward to having you shop with us again soon!

Lauren
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

Happy! The site is easy to navigate. The product line is fun to look through and you will always find something you want.

I found O.B.S. on line by chance. I've ordered twice now and everything went very good.

2026年6月3日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Hi Steve,

Thank you for your fantastic review! We're so glad you found us and that both of your shopping experiences have gone smoothly. It's great to hear you enjoyed browsing our band shirt selection and found the site easy to navigate. We truly appreciate your support and look forward to helping you find even more favorites in the future!

Lauren
Official Band Shirts

5つ星のうち1の評価

Scam company - don’t buy from them

I wish they would give an option for zero stars. This company is complete and utter bull crap. I can’t wait for my bank to dispute the charges so I can get a refund. Don’t not order from here, especially through Walmart platform.

2026年7月2日
自発的なレビュー
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

We're sorry to hear about your experience.

According to the tracking information, your order was recently shipped. Please allow up to 24 hours for the USPS tracking system to reflect the latest scans and movement, as there can sometimes be a short delay before updates appear.

If your tracking still hasn't updated after that time, please reach out to our customer support team and we'll be happy to look into it for you. We appreciate your patience and the opportunity to help resolve this.

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

Easy to navigate

Easy to navigate

2026年7月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Thank you for your review! We're so glad to hear you found our website easy to navigate. We work hard to make shopping for officially licensed band merch as simple and enjoyable as possible. We appreciate your support and hope to see you back again soon!

Jessica
Official Band Shirts

5つ星のうち5の評価

Site was easy to use

Site was easy to use, tons of selection to choose from and even got a discount on my order. Will def order again

2026年7月1日
Official Band Shirts ロゴ

Official Band Shirts からの回答

Thank you so much for your great review! We're thrilled to hear you found our site easy to use, enjoyed our wide selection, and were able to take advantage of a discount. We truly appreciate your support and look forward to having you shop with us again soon!

Lauren
Official Band Shirts

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報