レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

El tenico que vino a instalarme el router no traia los materiales para tal fin (ni taladro, ni herramientas ni nada) Me instaló el router encima de la nevera cuando yo lo quería en el salón al lad... もっと見る

5つ星のうち1の評価

До службы технической поддержки дозвониться практически невозможно. Скорость в Новый год вместе 100 равна 0,1. Стал звонить в службу технической поддержки. Похоже в праздники она не работает. Провисел... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

extremely angry right now , same story - they carry on charging after you cancel service , coming up with hundreds of new stories , for more than three month can't get rid of them, just dont go there... もっと見る

5つ星のうち1の評価

El internet es una pu ta mie rda, venden tus datos personales y cuando te intentas dar de baja te intentan cobrar meses posteriores por la cara, te acosan de mil formas distintas. Se inventan que hay... もっと見る

企業情報

  1. テレコミュニケーション サービス プロバイダー

当該企業による記述

Telecommunication company in Spain. Fiber optic internet, Mobile, IP telephony, Security, TV, Public Wi-Fi, etc. Call us 951 560 560. ______________ Empresa de telecomunicaciones en España. Ofrecemos fibra óptica, móvil, fijo, seguridad, TV, wifi público para particulares y empresas. Llámanos al 951 560 560.


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

205件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.5

すべてのレビュー

(205)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Nula atención al cliente

Nula atención al cliente. No hay formar de contactar ni de acceder al área de clientes. Ni tfno. Ni mail. Ni funciona la página web.
Hemos activado el servicio stand by que tenemos contratado y nos siguen cobrando los recibos. Ya no sabemos que hacer.

2023年2月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

No sé ni por dónde empezar.

No sé ni por dónde empezar.
Me han hecho mal la instalación (ellos llegan, “instalan”, ni comprueban ni demuestran nada y se van.
Comunicó de primera hora el fallo vía mail ya que por teléfono era imposible y la única respuesta que obtengo es que firme el contrato.
Cuando consigo una solución (vía mail) es que me cuesta 49 euros que venga un técnico a arreglar lo que ellos han hecho mal de primeras.
La única solución que tengo es pagar por hacer un trabajo mal, porque para no seguir adelante con el cambio me quieren cobrar también. Que esta solución me la han dado cuando me he puesto a faltar al respeto a diestro y siniestro. VERGONZOSO.
Así que me tengo que aguantar un año, que visto lo visto ya sé que va ser nefasto.
Añadir que nada de lo hablado coincide con lo sucedido después, para mí y mi familia son unos estafadores

2023年2月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

hoy me han cortado internet sin previo…

hoy me han cortado internet sin previo aviso ni notificación via email,que lo mismo que se nos envia una notificación cuando llega el dia 1 sin fallos para que abonemos la cuota,si hacen mantenimiento u otra cosa,nos deberiais mantener debidamente informados,nos merecemos tal derecho,yo les tenía en un pedestal,ha bajado la credibilidad,hoy me he quedado cerca de 2 horas sin conexión de buenas a primeras,estaba jugando online y sin previo aviso se me corto,habiendo abonado el dia 8 la factura cuando tuve dinero.eso no se hace,mañana me personare en la oficina para interponer una queja y una posterior reclamación,a ver como se comportan,pues las otras compañias si van a realizar mantemiento u optros menesteres avisan con 2 dias de antelacion,el envio multiple de email se aprende en parvulos de informática.

2023年2月13日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Estimado NOTICIAS FRIKIS Videojuegos y,
Le queremos informar que la incidencia que tuvimos fue ajena a Olivenet, otras empresas de la zona también tuvieron esta incidencia.
Sin embargo, la incidencia fue resuelta en el menor tiempo posible gracias a nuestro departamento de IT y la oficina central.
Sentimos por los inconvenientes causados.
Equipo Olivenet.
Gracias.

5つ星のうち2の評価

No Wi-Fi & No Customer service

No Wi-Fi this morning. Probably more worrying is the lack of support available. Phone rings and then you're left hanging on and the call terminates. There's no voice recording to say 'we know you're waiting and thank you for your patience'

Website doesn't offer any support for customers experiencing issues.

2023年2月11日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear Amer Athar,
We have had an incident, but which was resolved. We are sorry for the inconveniences caused. For any questions contact us by phone 951 560 560. Thank you,
Olivenet team.

5つ星のうち1の評価

Mala organización

Os animo a que preguntéis a vuestros compañeros. Habéis dado una respuesta estándar y lo que decís es falso. Si faltáis no avisáis.

2023年1月30日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Estimado Miguel,
Le agradecemos por su reseña.
La citas son asignadas con antelación y confirmadas por el cliente, pero si hay algún imprevisto los técnicos llaman o desde la oficina.
Es posible que haya podido haber un error.
Sentimos por los inconvenientes causados.
Gracias.
Equipo Olivenet.

5つ星のうち1の評価

Time wasters, unpleasant, incompetent

I ordered fibre optic internet and 3 SIM cards from them. They checked and promised they can connect our house to the Internet. Two very grumpy and unpleasant men (Olivenet's technicians) arrived and from very first moment concluded that it is not possible to connect us to fibre optic. When we asked the younger guy what's happening and he started talking to us, the older guy shouted at him in Ukrainian with orders not to talk to us. I speak a little Russian so I understood. They called (I assume) their office and argued in Ukrainian, then they left without any explanation other than "it is not possible". I called Olivenet and I was told someone will call me. No one called, so I went to the Torremolinos office a few days later to cancel the service. I was told I would be charged for 2 SIM cards €6.95 each (as the third one was a part of the cancelled package) which I accepted. However they took €25.83 from my bank account. I tried to get an explanation but my emails were ignored until I said I'm coming to your office. They refuse to refund the difference. All in all a very unpleasant experience. Total time wasters. To be honest, the young Spanish lady in the Torremolinos office was nice and tried to be helpful, but the company seems horrible so she couldn't do anything. We contacted Movistar who sent pleasant technicians, installed the fibre optic and provided SIM cards for a very good price. Avoid Olivenet unless you want to be ripped off and waste some of your precious time.

2023年1月18日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear Sadly Broke,
We have reviewed your case, and we truly apologized for the inconvenience caused. We hope that we can carry out an installation in the future and be able to offer you the best service at a special cost.
Olivenet team.

5つ星のうち1の評価

Olivenet realiza apropiación indebida

Les he realizado una TRANSFERENCIA INMEDIATA por error de 205 €, les he mandado justificante en el que indica que dicha transferencia iba dirigida a otra persona, y dicen que no han recibido nada, me dan largas, que dentro de un mes y medio, si es correcto me lo transferirán, pienso que quieren apropiarse indebidamente del dinero, trata a la gente con la punta del pie y roban sin pistola. Cuidado si queréis contratar con ellos, tarde o temprano os la meteran. EMPRESA POCO FIABLE. C U I DA D O

2022年12月21日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Estimado Vicente Reviriego,
Hemos revisado su ficha y el abono se realizo correctamente en el de Diciembre.
Siempre devolvemos el dinero al cliente, antes de enviar el dinero revisamos si el dinero es del cliente o de otra persona.
Gracias,
Equipo Olivenet.

5つ星のうち1の評価

Really bad experience over the last 10…

Really bad experience over the last 10 months, the only professionals are the installers because costumer service and IT team are rude and they speak to you as if you were some kind of dumb.
Do not recommend it

2022年12月9日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear Joe,
We apologize for the inconvenience caused.
We have reported your experience to the manager of the department. We care about offering the best service in all departments, so to improve the service.
Thank you, Olivenet Team.

5つ星のうち1の評価

Mala gestión

Mala gestión. Pago el día 5 de diciembre y me lo cortan la línea por pagarlo por otra cuenta. Se ha pagado el mes???. Si verdad!!. Pues me dicen que tengo que pagar como si no estuviera pagado . Una vergüenza

2022年12月6日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Estima Cuebra Rodríguez Josefa,
Sentimos por los inconvenientes causados.
Se ha producido un error con el sistema, por ello se desactivo el servicio.
Todos los pagos que sea realizan son registrados y si tiene alguna duda sobre ellos, le podemos adjuntas las fechas de todos los pagos.
Gracias,
Atentamente,
Equipo Olivenet.

5つ星のうち5の評価

So far so good

I've been with OliveNet for about 15 months. So far, no issues at all. Recently contacted them to upgrade to 1Gb connection as noticed that their prices had come down and I could get that for the same price I was paying for 500Mb. Rock solid stability and great download and upload speeds

2022年11月24日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear David Lees,
We appreciate your review and comments.
We are constantly working on our prices and always speed for you as a customer so that you can enjoy the service.
Best regards.

5つ星のうち1の評価

Han venido 3 veces a instalar fibra…

Han venido 3 veces a instalar fibra óptica en 3 meses y las 3 veces se han vuelto a ir. Me han hecho gastar 250€ en una instalación desde mi casa a la calle por que me decían que es imposible y al final me dicen que tengo que encargarme de pedir permisos a 14 casas que hay entre su instalación y mi casa. Llamo al servicio de atención al cliente y me dice que es mi responsabilidad que ellos no pueden hacer nada. Estoy sin fibra y con una instalación de 250€ que no sirve para nada.

2022年11月4日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Estimado MIGUEL JUAREZ CERVANTES,
Sentimos por los inconvenientes causados.
Pasaremos su caso al departamento correspondiente para que lo revisen.
Nuevamente sentimos por los inconvenientes causados.
Gracias,
Equipo Olivenet.

5つ星のうち2の評価

Furious!!!

After cancelling my WiFi (moving abroard) and repeatedly asking them where I can pay online or to give me their bank details as I was also closing my bank account, they have ignored all my emails and continue to fine me! I told them on the phone when asking about cancelling, I emailed them MULTIPLE times and they keep ignoring me and the fines keep coming. It's sad because I never had a problem with their services before.

2022年10月17日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear Holly Flawn,
We apologize for the caused inconvenience.
If you have contracted the internet service, you can make the payment by transfer until a certain date, but if the contracted service is mobile, we cannot cancel the monthly payment from the bank. In the case that the account is cancelled, you must pay the cost of the invoice plus the expenses of the pending invoice. We apologize your request has not been answered on several occasions. If you need any other questions, you can contact our call center 951560560, by email info@olivenet.es or go to one of the Olivenet offices.
Thank you,
Olivenet Team.

5つ星のうち2の評価

Olivenet speed is so bad. Pay for 300 get 40 at times.

I've been a customer for a couple of years and I found the speed getting worse and worse especially at night. I rang a couple of times to mildly complain then on the third time customer service called me a lair in a very nasty tone, when I said I had complained about the speed before. Very bizarre behaviour, I want out of my contract early as the slow speed amounts to breach of contract but they say it will cost to end it. I really regret signing up with olivenet they are so bad.

Added. As you see olivenet asked me to follow their link to report issues so they could resolve them. I sent messages (attached) but was only greeted with a spanish BOT. Further let down and a waste of my time.

2022年8月30日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear Pilomy Sar,
We are appreciated your review.
We would like to confirm, that we guarantee the speed by cable, not Wi-Fi, something we can have some issue with the connection. However, our support department do they best to solve the issue as soon as possible.
Regarding the service of the customer service, we are going to check it.
If you have any questions, do not hesitate to contact us.
Thank you,
Olivenet team.

5つ星のうち5の評価

I have been a customer with OliveNet…

I have been a customer with OliveNet for a number of years and have never had a problem with their accounting or with their internet speeds, I have been very impressed with their service and the quality of installation. Highly recommended.

2022年8月12日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear Chris Walder,
We appreciate your review and comments.
Best regards.

5つ星のうち1の評価

Hoy a las 23:35 en la Manga del Mar…

Hoy a las 23:35 en la Manga del Mar Menor se ha caído la red de Olivenet, es vergonzoso que con lo que se paga ya que es la fibra más cara de la manga tengan estos fallos tan grandes, cuando vuelva de vacaciones voy a mirar electrónica Martinez y Mangatel a ver si tengo más suerte con ellos.

2022年7月18日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Estimado Antonio Aledo,
Sentimos muchos por los inconvenientes causados.
El servicio puede tener alguna caída, pero nuestro soporte intenta resolver las incidencia en el menor tiempo posible.
Nos indicaron que la incidencia fue resuelta en menor tiempo posible. Pero si tiene alguna duda siempre puede contactar con nuestro cell center 951 560 560 de lunes a domingo de 09:00 a 21:00.
Gracias,
Equipo Olivenet.

5つ星のうち1の評価

The service here is just bad

The service here is just incredible. They charge you for everything. Apparently you supposed to take out your SIM card out of your phone when in countries outside EU this because no service of Olivenet is working but they do charge you! Then you want to speak to manager to solve the issue, they are never available, always busy lines. Instead of contacting you back, they just cut off all mobile data on your phone. This is ridiculous, they are supposed to call me back some days ago.

2022年6月14日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Dear ElGrande Pequeño,
We apologize for the inconvenience.
However, we would like to inform you that the roaming is activated. In this case, if you have used the service is registered (data, calls, or SMS) - in mobile consumption.
To communicate with the responsible, you need to send an email and they will respond to you.
Thank you,
Olivenet team.

5つ星のうち5の評価

En la tarde de ayer comuniqué avería…

En la tarde de ayer comuniqué avería resultando ser deterioro del cable roido por las ratas.Al día siguiente se vuelve a cortar Internet por la misma causa.Servicio técnico y atención excelente.

2022年6月9日
自発的なレビュー
Olivenet ロゴ

Olivenet からの回答

Estimado GATOROMERO,
Le agradecemos por su reseña y comentario.
Nos agrada saber que su avería haya sido resuelta y en menor tiempo posible.
Equipo Olivenet.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報