レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I cannot say enough good things about the customer service we have received from Omnisend! Melanie, Ruddy, and Ally have been absolutely wonderful to work with. All three have been incredibly kind... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

UPDATE 9/23/26: We've been unsuccessful in getting any meaningful assistance from omnisend. The reply here, for the world to see, does not resolve any of the issues we continued to experience... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Honestly, big shoutout to our customer success manager, every quarterly call feels like catching up with someone who actually gets our business. Very helpful suggestions, always on the point, not just... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Omnisend provides a very reliable platform. While there is still room for improvement, they genuinely offer one of the best marketing tools for e commerce stores. The most important thing for m... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 電子メール サービスプロバイダー

当該企業による記述

Omnisend is an email and SMS marketing automation platform built for ecommerce from day one. More than 150,000 online brands use Omnisend to turn customer behavior into revenue on autopilot, returning an average of $79 for every $1 spent.* Connect your store in minutes, no developer needed. Pre-built flows for cart abandonment, welcome series, and back-in-stock alerts, 250+ email templates, popups, and global SMS and web push from the same platform. Describe a segment in plain language and get it instantly, or connect Omnisend to ChatGPT or Claude to run performance checks and draft campaigns in one conversation. Live chat and email support around the clock on every plan, in 6 languages. Big-platform features, up to 35% less. And if you switch, every list, flow, and template is moved free in 5 days. Refreshingly boring, in the best way possible.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

510件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(510)

過去12か月のレビュー数: 108件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Amazing First Experience with Omnisend Thanks to Melanie

So far, my experience with Omnisend has been amazing, and a huge part of that is thanks to Melanie. We’re still just getting started with everything, but after my first call with her today, I genuinely felt so much more confident and excited moving forward.

Melanie was incredibly kind, patient, knowledgeable, and willing to help every step of the way. She stayed on the call with me extra long to answer all of my questions, checked back in with me afterward, and even offered to hop back on another call if I needed additional help while working through setup. As someone learning a lot of this in real time, that level of support made such a difference.

You can tell she truly cares about the people she’s helping and wants them to feel supported throughout the process. Thank you again, Melanie, for making such a great first impression and experience with Omnisend!

2026年5月11日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

We're so glad Melanie could give you that confidence boost right from the start! Her commitment to making sure you feel supported through setup is exactly what we want every customer to experience. Excited to see how you put Omnisend to work as you continue growing your business!

5つ星のうち5の評価

Mi experiencia con omnisend fue… fantástica

Mi experiencia con omnisend fue fantástica. Irem me resolvió perfectamente el problema con redirecciones en mis campañas. Estoy profundamente agradecida

2026年5月2日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

¡Muchas gracias! So glad Irem could get those redirections sorted quickly for you. Having campaigns running properly means you can keep your momentum going and focus on performance. We've got your back!

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

Great Customer Service, very helpful

2026年4月30日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thanks so much! Happy to hear our team could support you well. That's what we're here for - making sure you can focus on growing your business.

5つ星のうち5の評価

Already loving Omnisend way better than…

Already loving Omnisend way better than the other email platforms out there. Very kind. Very quick in response. Love the interface.

2026年4月22日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thanks for the kind words! We're thrilled the platform and support are already standing out for you. We're here to keep making your email marketing as efficient and effective as possible!

5つ星のうち5の評価

Fast & Helpful

Super quick and knowledgable in helping me assist my issue. It's rare that conversations with customer help get resolved this quickly IMO. Really appreciate y'all!

2026年4月18日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Really appreciate you sharing this! Quick, knowledgeable support is what we're all about, and it's great to hear that it made a difference for you. Looking forward to supporting your continued success!

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer support

Great Assistance and Very quick! Thank you Greta, Mariia, and Emna :)

2026年4月13日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Really appreciate you sharing this! We know how important it is to get answers fast, and our team is committed to keeping you moving forward. Glad we could deliver for you!

5つ星のうち1の評価

Pathetic platform for emailing and SMS

Pathetic platform for emailing and SMS. they are using my card details. they charge my card and no refund back me. stay away from Omnisend. worst

2026年4月2日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear about your frustration and understand how concerning unexpected charges can feel.

At this time, we have not been able to identify an Omnisend account that matches the information provided in your review. We reached out to you directly through Trustpilot to request additional details so we could locate your account and investigate this properly, but we have not yet received a response.

To clarify how billing works at Omnisend: charges only occur when there is an active subscription, in accordance with our Terms of Service. Payment details are handled securely and are never used without proper authorization. If a subscription remains active, recurring charges will continue as outlined during signup unless the plan is cancelled from account settings.

Once we're able to confirm your account information, we'll gladly review what occurred and address your concerns regarding charges and any refund requests in line with our policies.

We're committed to getting to the bottom of this for you. or reach out to our support team directly through in-app chat or by email at support@omnisend.com. We genuinely value the opportunity to investigate this further and work toward a resolution.

5つ星のうち5の評価

Thanks so much for the live support…

Thanks so much for the live support team's help. I contacted them at 2 AM and they answered immediately and helped me with Flows management. I asked like million questions and they remained patient and professional, highly recommend!

2026年3月26日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

That's exactly what we're here for - 24/7, 365 days a year! Really appreciate you highlighting the team's patience. It matters to us that you feel supported through every question. Thanks for trusting us as your partner, and we're here whenever you need us.

5つ星のうち5の評価

Came Over from a Different Platform, WORTH IT!

I’m a small business owner. I came to Omnisend after years with a different platform because the reviews of the product were overwhelmingly positive and the monthly cost was a fraction of what I was currently paying. It felt like a no-brainer. Even then, Omnisend has far exceeded my expectations!

Set-up was easy. Shoutout to Ally who helped with the migration. And shoutout to Melanie and Karen who helped get my account my account warmed-up and set-up for success. I have a bi-weekly call with Karen moving forward, where she will serve as my Omnisend mentor. All things I did not have with my previous platform.

The user-experience of Omnisend is simple and nearly identical to what I was previously using, which further helped with the transition. I’m far from an email marketing savant, and yet this platform is easy to navigate with very helpful templates, tutorials, and more.

Definitely give Omnisend a look if you’re looking for a new email platform.

2026年3月1日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thanks for sharing this! Making a platform switch isn't easy, and we're thrilled the transition exceeded your expectations. Ally, Melanie, and Karen are fantastic, and having that bi-weekly mentorship with Karen should really help accelerate your success. Looking forward to supporting your business as you continue to scale!

5つ星のうち5の評価

expertos

excelente su atención al cliente

2026年3月16日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

¡Gracias! It's great to hear our team made a difference for you. We believe strong support helps you move faster and get better results.

5つ星のうち5の評価

Great customer support

Just got started and had issues connecting another app bit the Omnisend team were all over it and really quick to respond with detailed help. Issue resolved!

2026年3月11日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thanks for sharing this! Quick, detailed support when you need it most makes all the difference. Happy the team got your app connected, and you're all set. Looking forward to supporting your success as you get rolling.

5つ星のうち5の評価

Best tool when you are thinking about migration

As a services provider, I have helped migrate over 20 clients to Omnsiend, and experience has been consistently smooth. The Platform makes it easy to move contacts, rebuild automations, and get campaigns running without unnecessary complexity.

what I appriciate is the clean interface and how quickly new users can adapt to it. Even for the clients who aren't very technical. Omnisend is simple to manage once everythign is setup. Overall, it's a reliable option if you're planning to migrate from another email marketing platform and want a straighforward, efficient process.

2025年11月5日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thanks for sharing this! It's great to hear the migration process has been smooth across 20+ clients and that the clean interface helps even non-technical users get up to speed quickly. That efficiency in onboarding translates directly to faster results for their businesses, and we're glad Omnisend supports your work as a provider.

5つ星のうち5の評価

Best Customer Service

Omnisend have been super helpful in migrating across from Yotpo. TJ and Dovy went far above what I would expect and their platform has lived up to that level of service. Honestly couldn't recommend Omnisend.

2026年2月15日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

So glad TJ and Dovy could make your migration from Yotpo seamless! We believe great support should match great software, and it's fantastic to hear the platform is delivering for you. We're here to support your success every step of the way.

5つ星のうち5の評価

Support was very responsive and…

Support was very responsive and accurate to assist with DNS issues.

2026年3月5日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Appreciate you sharing this! Really glad our team could help sort out those DNS issues quickly. Getting the technical setup right matters, and accurate support means you can move forward without delays. Here's to smooth sending and strong performance ahead!

5つ星のうち4の評価

Power outage

I had an error update on my dashboard and after trying everything I knew how to do I started out getting assistance from the AI Bot which really sucks by the way. After realizing that the bot was leading me nowhere, I went into the Shopify dashboard and send a ticket through the app for further assistance. Mathias responded in a timely manner and explained that there was a power outage that triggered the system. Problem solved!

2026年2月25日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thanks for sticking with us through this! We know the bot experience wasn't what it should have been, and your feedback helps us improve how we handle situations like this. That said, we're really glad Mathias could step in quickly, clarify what was happening with the outage, and get everything back up and running for you. And remember, you can always request human support when you start a chat, our team is available 24/7, 365 days a year, whenever you need us.

5つ星のうち5の評価

Have been hearing about Omnisend for a…

Have been hearing about Omnisend for a year or so. Decided to try as Klaviyo prices has been getting out of hand. The platform is much smoother and more logical than Klaviyo and so far results are same as before. Also shoutout to X and their customer support. I had quite a lot of data and templates to move ad thought i will be doing it forever but they actually helped me with most of it and I could start sending like in a week after starting. Just add more prebuilt email templates please.

2026年2月25日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

We're really glad the switch worked out and that Omnisend feels smoother and more intuitive compared to what you were using before. It's awesome that our support team could get you up and running in about a week. We appreciate the feedback on templates, we're listening. Thanks for giving us a shot!

5つ星のうち5の評価

I migrated to Omnisend from Mailchimp

I migrated to Omnisend from Mailchimp. Every team member that i cam across was very helpful, nice and did the job very well. The price of the tool is way better than competition and it allows me to do everything i did before.
I am very happy with the change.

2026年2月24日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thanks for trusting us with the switch from Mailchimp! It's great to hear our team made the migration smooth for you. Knowing you're getting the same functionality at better value while working with people who genuinely care makes all the difference. Excited to see what you'll accomplish with Omnisend!

5つ星のうち5の評価

Thank you for the incredible speed

Thank you for the incredible speed and for solving the issue 100% in just a few minutes.

Special thanks to Beran for the excellent communication — truly appreciated!

2026年2月23日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

That's what we love to hear! Beran and the team work hard to get you back up and running fast so nothing slows down your business. Really appreciate you taking the time to share this.

5つ星のうち1の評価

We dont like to write any bad review on…

We dont like to write any bad review on any business, bad reviews cause very bad attitude from client to a company . And removing a bad review is something very hard upon to our experience. We are Jour Cards Company . We dealed with this omnisend company and we bought the biggest plan for email marketing. Our brand id is : 697f8ebcff3e6af3e069146d . They paused our account and they requested all details from our company to them and we paid more than 1200$ for this plan . After one week of our purchase for thier plan they suspended our account and upon to their plan we have priority in questions and answers. They requested documents it was sent all and then all they company disappeared from replying on our questions . No one replies . Take a company advise and hear me well . Till this moment i advise not even to create an account with them . Loose of money and time and they suspend any account at any minute . We sometimes log in to our account just to see if we are suspended or no . When u dont have a plan purchased and u are thinking to buy it you will find them replying like eagles . After u buy they suspend your account and disappear. We will forward this to FDA and to CANN . We typed this review after 24 hours of suspension. Waiting another 24 hours . The review from a company now and not a small company as they think . Our owners will put effort for making this company reputation very bad . I advise u join Mailchimp after all our experience

2026年2月20日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We understand how frustrating this situation must have felt, especially after investing both time and money into setting everything up.

To clarify an important point, your account was not paused immediately after purchase or without usage. A substantial volume of emails was sent from the account in a very short period of time, including high-frequency campaigns. According to our records, over 90% of your monthly email allocation was used within approximately one week of activating the Pro plan. Our refund policy, outlined in our Terms of Use, does not allow for refunds when a plan has been utilized to this extent. Furthermore, this activity triggered a compliance review under our Anti-Spam Policy and Terms of Service, which apply equally to all customers. These policies are in place to protect sender reputation, deliverability, and the broader email ecosystem.

Throughout the process, you were in active communication with our support team, and your case was escalated for an in-depth review. We understand that the review period felt lengthy. The additional time was necessary because we carefully evaluated the situation to determine the best possible way to proceed and whether there was a path that would allow us to continue supporting your business. While we always aim to find a path forward for our customers, in this case we were unable to continue providing service in line with our policies.

Regarding the Pro plan, it includes a generous fair use allowance based on contact count. Sending at very high daily volumes, such as multiple campaigns per day to large segments, can exhaust those credits quickly and may also raise deliverability concerns. This structure is outlined in our pricing documentation and Terms.

We genuinely regret that this experience did not meet your expectations. Our team remains committed to transparency and fairness in how we apply our policies.

5つ星のうち1の評価

Deluxe Spamverteiler

Verteilt auf all meine Mailaccounts verschiedene Spammails. Mehrmals am Tag. Seit mehreren Wochen.

Erwartet eine aufwändige Abuse-Prozedur, wenn ein solcher Fall eintritt. Ernsthaft?
Bekomme Spammails im zweistelligen Bereich und soll nun jede Spammail aufwendig einzeln als Abuse flaggen?

2026年2月20日
自発的なレビュー
Omnisend ロゴ

Omnisend からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about the frustration you've experienced with receiving unwanted emails.

At this time, we have not been able to identify an Omnisend account or sender that matches the information provided in your review. We reached out to you directly through Trustpilot to request additional details so we can locate the relevant account and investigate this properly, but we have not yet received a response.

We understand that reporting individual spam messages can feel time-consuming, but these reports are critical for helping us identify senders who may be violating our Anti-Spam Policy and take appropriate action. Without specific details such as sender information, email headers, or examples of the messages you've received, it's unfortunately not possible for us to trace the source or intervene.

We would genuinely appreciate the opportunity to investigate this further and take action if a violation has occurred. Please reply to our email via Trustpilot or reach out to us directly at support@omnisend.com with any additional information that could help us identify the sender, and we'll prioritize reviewing your case.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報