100 Hamilton Plaza, 7505 Paterson, New Jersey, US


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. 携帯電話販売店
  2. ケーブル会社
  3. インターネット サービス プロバイダ

当該企業による記述

Optimum HQ is located in Bethpage, NY. We provide high-speed Internet, Mobile phone, cell phones, and cell phone accessories. Also, our company offers digital cable television and home phone services to residential and business customers. Recently visited one of our new retail stores (dubbed "experience centers") yet? Well, stop by a location today! Choose us for all of your house internet, 5G, and moving internet service needs.


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

2件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 95%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

One of the mess company which promised…

One of the mess company which promised a lot but actually there is nothing very bad signal internet is very weak even if you search it’s will take two to three minutes to open paying more money very unprofessional customer service I never recommend this company

2026年2月15日
自発的なレビュー
Optimum - Paterson ロゴ

Optimum - Paterson からの回答

Hi Arshad. Thank you for taking the time to leave a review. I'm sorry about the issues you're having with our service. Please send an email to BrandReviews@optimum.com and include your account information. We'd like to work with you to resolve these issues. Thanks, ^Angie

5つ星のうち1の評価

I am tired of these people jacking up…

I am tired of these people jacking up the price every couple of months. They charged my debit card $56 more. I called them and they were going to fix it, never did. Called again after 2 weeks and they never changed the amount. They were supposed to call me the next day , never called. I started paying $125 a month and now they want me to pay $259. They have overdraft my bank account, I'm going to take it of autopay. I wish in my area there was another cable company. 7 years dealing with this bs.

2025年12月28日
自発的なレビュー
Optimum - Paterson ロゴ

Optimum - Paterson からの回答

Hi Maysa! We're happy to help address this and any other billing- and account-related issues for your Optimum account. Please reach out to us via BrandReviews@optimum.com with your account information so we can best assist you. ^Andre

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報