Orthoflexics レビュー 

26
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered a posture corrector on 17th February. 10 days ago I contacted support at the tracker was showing it still had 16 days to ship. Support contacted me the next day to tell me that it would b... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I have been trying to reach these people now since I got the item, which was used and had no tags so the return page says they won't accept it. This outfit is a complete scam, the product doesn't wor... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered a Back brace, i am very impressed with both the product and the exceptional customer service. After living with badly damaged spine and both hips, for over thirty years, i have tried many be... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great Company with excellent customer service. I ordered a knee brace without measuring first and they sent a free replacement including shipping. Also, no return was required; I was able to pass the... もっと見る

企業情報

  1. スポーツウェア店

当該企業による記述

Company has stopped all activity and the webstore is closed since mid 2023.


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

26件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(26)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Poor service and still no product!

Ordered a posture corrector on 17th February. 10 days ago I contacted support at the tracker was showing it still had 16 days to ship. Support contacted me the next day to tell me that it would be delivered in 6-8 days. 9 days later, tracker is showing it ships in 26 days. I have contacted support to ask for a refund. Still waiting for a reply.

First and last purchase from Orthoflexics.

2023年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I have been trying to reach these…

I have been trying to reach these people now since I got the item, which was used and had no tags so the return page says they won't accept it. This outfit is a complete scam, the product doesn't work, and i am contacting my bank for a refund because then the bank will investigate this company. NO CUSTOMER SERVICE as promised, either. Don't be ripped off, don't buy from them.

2023年3月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Do not trust this company

I found that there is no way to start a return on the website. I had to search the fine print to find out that I had to send an email to obtain return instructions. The first email reply simply asked why I wanted to return. I proved that information, and again requested information on return process. The second reply:

Option 1: The most we can offer is a 30% refund and you can still keep the item(s).

Option 2: You can return the item(s) to our warehouse and then we will initiate the full refund once we receive the returned package. If you choose this option, please let us know and we'll provide you with the return address and return instructions. Also, you have to pay the return 'shipping fees' by yourself.
I was instructed that I had to give them my choice before they sent me return instructions. THREE EMAILS to just get a return address. This is completely unprofessional and smacks of scam. I do not hold out hope for a refund. I would never recommend this company!

2023年2月23日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Hello, we are sorry if you feel the return process is long and quite inconvenient. The reason for asking the questions is we are still trying to upgrade our products and services, so we are gathering every feedback from our customers about our products and services. We either offer replacement or a partial refund based on their preferences. If you want to return the products, you certainly can, and we will offer you a full refund immediately. Again, we are sorry if you have felt the process is long.

5つ星のうち1の評価

Complete scam they do not ship product

Complete scam they do not ship product. I'm in the US this is the tracking history

Number: 84031
Package status: Delivered (4 Days)
Country: Unknown -> Unknown
Destination:

Origin:
2023-02-12 11:32 HOSHANGABAD, Shipment Delivered
2023-02-12 09:39 HOSHANGABAD, Out for Delivery
2023-02-12 09:37 HOSHANGABAD, Shipment at Delivery Centre
2023-02-11 00:22 INDORE - IND, In-Transit
2023-02-09 13:02 SURAT, Pickup Completed
2023-02-08 17:45 SURAT, Information Received
======================================

Their twitter account has been suspended, guess why?

2023年2月1日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Dear Bob,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear about your experience with our business. We take all customer feedback seriously, and we would appreciate the opportunity to resolve any issues you may have encountered. However, we would like to clarify a few points.

First, the number you provided is the order number, not the tracking number. We have located your order using the correct tracking number, YT2303821272063630. You can find information about your tracking history on www.aftership.com.

Second, our business does not have a Twitter account.

Please note that we have a shipping refund policy in place, and we would be happy to assist you with a refund if necessary.

Thank you,
Alex
Orthoflexics

5つ星のうち1の評価

Absolutely Rubbish all round

Absolutely Rubbish all round. Items come from China, supplier ignores emails and when the item actually does arrive almost 8 weeks later the size is supposed to fit an adult size medium BUT you would be lucky for it to fit a very small child. AVOID AVOID AVOID!!!

2023年1月9日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Hi there,

Thank you for bringing this issue to our attention. We are sorry to hear that you had a negative experience with our products. We take all customer feedback seriously and strive to provide the best possible service and products.

In regard to the issue with the size of the item, we have accurate size charts available on our website to help customers make informed purchases. If the size was not as expected, we would be happy to offer a size exchange or a refund if necessary, as per our shipping refund policy.

Regarding the delay in receiving the item, we will look into the matter and make sure that similar incidents are avoided in the future.

Please reach out to us directly with your order details, so we can assist you further.

Best regards,
Alex,
Orthoflexics

5つ星のうち1の評価

Ghosted after purchase

No phone number to call. So hard to even find any way of contacting these people. They don't want you to reach them it seems after they take your money.
The how to instructions and diagram make no sense. And don't match the look of the product at all. I have been waiting 20 days for a reply to my email. Attached photos etc. I have no idea if my product is broken/faulty, flimsy, in need of some other part or just plain lousy.

2022年12月30日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

We apologize for any inconvenience caused and we are sorry to hear that you are not satisfied with your purchase. We did send an email with instructions and a video on how to use the product when we received your initial inquiry. We also offered to reship a replacement when we received your recent email. It is important to us that our customers are satisfied with their purchase and we would be happy to assist you further. Please contact us directly at support@orthoflexics.com to resolve any issues you may have. We value your feedback and hope that we can work towards a solution together.

5つ星のうち5の評価

Super impressed when we ordered the…

Super impressed when we ordered the wrong size and a replacement size was sent to us. Great customer service and thank you Alex

2023年1月8日
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that our customer service was able to assist you in getting the correct size and that you had a great experience with us. Your kind words are greatly appreciated and mean a lot to us. Thank you for choosing us and we look forward to serving you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Very Happy

I have to say im very very happy indeed, after ordering the wrong size i was sent the correct size absolutly free. i wear my orthoflexics every day for 3-4 hours. after a weeks use i stand taller with less back aches.

as a fashion designer I feel the design could be re designed to be even more supportive and more comfortable, but over all for the time i wear it its great.

thank you guys for sending the correct size.

2022年10月21日
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review on Trustpilot! We're thrilled to hear that you're happy with the service you received and that Orthoflexics have helped you stand taller and experience less back pain.
Your feedback is valuable to us, and we appreciate your suggestion for redesigning the product for even more support and comfort. We'll be sure to pass your thoughts along to our product team for consideration.
Thanks again for your support, and we're glad we could make a positive impact on your daily life.

5つ星のうち1の評価

Over a month later and still waiting!

Ordered a pair of elbow supports on 7th September, still waiting on the 15th October. The issue is using Evri to deliver and they have not delivered, it is stuck on out for delivery. Whilst it is a delivery company issue I was told to contact Evri myself (impossible, you can only talk to a chat bot). I already asked for a refund, but their reply was to contact Evri, as apparently they are unable to, and did not comment on my request. I have asked yet again for a refund. Sounds like a good company if nothing goes wrong, but for me they aren't great.

2022年10月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ordering direct from Orthoflexics cost 3 times the price !

When ordering from the Orthoflexics website I didn't realize that the knee sleaves I ordered were shipped from China. I paid £30.51 thinking it was an upmarket product. Delivery was slow. On receipt I can see that these look exactly the same as the BESKEY ones listed on Amazon for £9.98. Orthoflexics say they are happy to take returns but their policy is that I pay for the return, presumably to China. My stupidity has cost me £20 which I'll put down to experience.

2022年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The best of all

Delivery on time and the product provides good support, my father liked the 1st one I got him and hence we ordered a second one , he has used several different brands but he does like this one the best of all .

2022年9月3日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us and for giving us a 5-star review on Trustpilot. We are thrilled to hear that you and your father are happy with our product and that it has provided good support. Your satisfaction is our top priority, and it means a lot to us that our product has exceeded your expectations.

Thank you for your continued support and for choosing our business. If there is anything else we can do to help, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
Orthoflexics

5つ星のうち5の評価

Senior recomended

Bought this for my eighty-year-old father, and he loves it. He wears it just about every day

2022年9月1日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Thank you for your review and for choosing our product for your father. We are glad to hear that he loves it and wears it frequently. It is always rewarding to know that our product is meeting the needs and preferences of our customers, especially seniors who may have unique requirements. If you have any further feedback or suggestions for how we can improve our product or service, please feel free to contact us. Thank you again for your review, and we wish your father all the best.

5つ星のうち5の評価

Love them

I have been using these knee compression sleeves for about 6 months now. I wash them weekly and I have experienced no problems. Highly recommend. I like to jump rope for exercise and these sleeves provide support for my knees.

2022年9月1日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

Thank you so much for taking the time to share your experience with our knee compression sleeves on Trustpilot! We're thrilled to hear that you've been using them for 6 months and have found them to be durable and effective for your exercise routine.

We take great pride in the quality of our products and are thrilled to hear that our knee compression sleeves have met your expectations. Thank you for recommending our product to others who may benefit from the support and comfort that our sleeves provide during physical activity.

5つ星のうち5の評価

AN EXCELLENT BACK-BRACE

I ordered a Back brace, i am very impressed with both the product and the exceptional customer service. After living with badly damaged spine and both hips, for over thirty years, i have tried many belts, this one is by far the best, it has excellent depth thus can secure both hips AND spine, in one, material quality and stability are faultless. An excellent buy.

2022年8月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Orthoflexics

Great Company with excellent customer service. I ordered a knee brace without measuring first and they sent a free replacement including shipping. Also, no return was required; I was able to pass the wrong-sized one on to someone else. Alex was a great help throughout the process!

2022年8月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Have wore them for one week

Have wore them for one week , no relief!
Size is comfortable and fits good, have worn them for four hours each day, standing and walking, legs and ankle are very sore and swollen, not impressed, wasted my money!

2022年7月25日
自発的なレビュー
Orthoflexics ロゴ

Orthoflexics からの回答

We are sorry to hear that our product didn't work out for you. Please feel free to contact our support team for a refund. We offer a 30 days money-back guarantee.

5つ星のうち5の評価

Amazing

This works great for those of us working from home or at the office and are at a desk all day. Fits perfectly on the chair, and keeps my back straight and aligned.

2022年6月19日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報