Otto Car レビュー 

2,554
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I was served by Abu today at the Streatham branch when collecting my vehicle. I want to say he has excellent patience and demeanour with my situation. I am Deaf and need time when being dealt with. He... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Abdullah is very polite and undersndable person. I have visited Otto car for the first time and he helped me every single step with smile and respect. If there was more than 5 star I would give him w... もっと見る

5つ星のうち1の評価

🛑AVOID OTTO CAR Very poor customer service. Emails are ignored or not properly read, and the service is not professional at all. Renita from the PCN team has been particularly unhelpful and does not... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The team at Otto have been amazing. Especially Abu and Abdul. I have been with the company for over 12 years because of guys like them. Always willing to go above and beyond helping with all my querie... もっと見る

企業情報

  1. レンタカー 代理店
  2. リース業

Otto Car について

当該企業による記述

Rent 2 Buy + PCO Car Hire Part-Exchange PCO blog About us Our hubs

About Otto Car

Otto provides more than a car. We are London’s largest community of PCO drivers.

We have helped more than 20,000 people get on the road and earning since 2015. From renting to owning a PCO car, we're here to help the private hire community.

Otto Car | Join the family

当該企業による記述

Otto provides more than a car. We are London’s largest community of PCO drivers.
Through our popular PCO Car Hire and Rent 2 Buy + schemes, we're helped thousands of private hire drivers in London get on the road. There's no credit check and we have a range of electric and hybrid PCO cars.

No Credit Check

Open to all PCO drivers

Bad credit history? This isn't a problem. Here at Otto Car we're more interested in your present than your past.

連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

2554件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 72%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(2,554)

過去12か月のレビュー数: 594件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

After a couple weeks with no car

After a couple weeks with no car due to my car been writing off on a non fault accident Jamil at Colindale went above and beyond to make things happen thanks much appreciated

2026年5月3日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that our team was able to support you during what must have been a challenging time.
We understand how important it is to get back on the road as quickly as possible, and we're pleased we could help make the process smoother.

Thank you for your kind feedback and for choosing Otto Car. We wish you all the best with your vehicle.

5つ星のうち5の評価

Absolutely wonderful!

Absolutely wonderful!! 5 stars!! The guys( especially Ash) were so helpful, talked me through all my options; tried to even check other locations for what I wanted, I just felt valued which is wonderful to see. Really really good customer service. Keep it up!!! Thank you.

2026年6月22日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review.

We're delighted to hear that you felt valued and received helpful support from our team. Taking the time to understand our customers' needs and explore the available options is something we always aim to do.

We really appreciate your kind words and thank you for choosing Otto Car. We look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち1の評価

I rented a car from Otto Car UK around…

I rented a car from Otto Car UK around 5 weeks ago and unfortunately the experience has been extremely disappointing from start to finish.

From day one, the air conditioning in the vehicle was not working. I reported the issue immediately and was told it would be fixed. Since then, it has been about three weeks of back and forth with their mechanic and service team, yet the issue has still not been resolved. At times the car has been in the garage for extended periods, but I’ve still been expected to continue paying weekly rent.

After multiple attempts, the mechanic eventually stated he could not fix the AC because the company was unwilling to invest in a new compressor. During this entire process, communication from the service department has been very poor, and at times they have not answered my calls at all.

I have also contacted the payment department to request support, but they said they cannot do anything unless the service department approves a refund or replacement. Even visiting their office in person did not help, as I was told everything must be handled over the phone with a specific department that is often unreachable.

Overall, I have been paying for a vehicle I could not properly use during a UK heatwave, which has also affected my ability to work comfortably. The lack of support, communication, and resolution has been very frustrating and disappointing.

I hope the company improves its customer service and takes responsibility for fixing issues promptly in the future.

2026年6月22日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to have ongoing vehicle concerns.

We would like the opportunity to review the circumstances surrounding your experience and investigate what has happened. However, we have been unable to identify your account from the details provided in this review and are unable to discuss individual customer matters on a public forum.

Please email our Complaints Team at complaints@ottocar.co.uk with your details, and we will ensure your concerns are reviewed thoroughly.

Thank you again for bringing this to our attention. We look forward to the opportunity to investigate and assist further.

5つ星のうち5の評価

Ash gives a good service and helped me…

Ash gives a good service and helped me in all situations and sorted problems

2026年6月19日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you received great support and that our team was able to help resolve any issues you experienced. Providing helpful and reliable service is something we always aim for.

Thank you for choosing Otto Car. We appreciate your feedback and look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち1の評価

I’ve been an OttoCar customer for over…

I’ve been an OttoCar customer for over two years. I was on rent to by contract and I can say they are genuinely good to you until you really need them for assist. I was forced to pay an excess charge for a bogus claim and even when I accepted the liability I was expected to get a fair repayment deal. Instead, for over a week I’ve been trying to get in touch with accounts and claims department but to avail. They never called me back, answered my WhatsApp messages or replying to my emails. Instead, they start talking money without my approval as I refused to sign their offer. Their conduct is nothing short of disgraceful. I will be considering to break the contract with them, because of their breach.
In a meantime, the OttoCar Complaints department has tried unsuccessfully to remove the review claiming it’s defamatory. I stand by every word and have more stuff to reveal about their conduct.
Their excuse that they can’t find my account are laughable. How many Bojan Gojnic’s you know? Pathetic. I re-sent most of the emails they couldn’t have been bothered answering

2026年6月18日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback.

We would like the opportunity to review the circumstances in more detail and investigate what has happened. However, we are unable to identify your account from the information provided in this review and cannot discuss individual customer matters on a public forum.

Please email our Complaints Team at complaints@ottocar.co.uk with your details, and we will ensure your concerns are reviewed thoroughly.

Thank you again for bringing this to our attention. We look forward to the opportunity to investigate and assist further.

5つ星のうち5の評価

Hi Abu

Hi Abu,
It was great to be assisted by you this today it was absolutely great service!

2026年6月18日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're pleased to hear that you had a great experience with our team and received helpful support. We appreciate your feedback and are glad we could assist you.

Thank you for choosing Otto Car. We look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Best rental company

Best rental company, and the best costomer service by Travis .
Im very satisfied with the service.
10 out of 10

2026年6月17日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you were very satisfied with the service you received and had such a positive experience with our team. Providing excellent customer service is something we strive for every day.

Thank you for your kind feedback and for choosing Otto Car. We appreciate your support and look forward to continuing to assist you.

5つ星のうち5の評価

Abdullah was amazing he helped find the…

Abdullah was amazing he helped find the car I wanted. He was very professional and friendly.
Thank you Abdullah.

2026年6月17日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you had such a positive experience and that our team was able to help you find the right vehicle. Providing a professional and friendly service is something we pride ourselves on.

Thank you for choosing Otto Car and we wish you all the best with your vehicle.

5つ星のうち5の評価

Ahmed

Easy experience and great customer service from all members

2026年6月17日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you had an easy experience and received great customer service from our team. Providing a smooth and welcoming experience for our customers is always our goal.

Thank you for choosing Otto Car. We appreciate your support and look forward to assisting you again in the future.

5つ星のうち1の評価

I am currently on the part time offer…

I am currently on the part time offer with Otto. The car I've been renting: Kia Niro LG22 VDY. Broke down on my drive due to a faulty battery. When the guy came to replace the battery, he found another steering issue with the vehicle. This meant that the car was not driveable and had to be recovered, as only the dealership could fix this problem. The car was recovered on the 13/06/2026. Which means it has now been 5 days and I still dont have a replacement vehicle I can work.

I have called the Otto General Enquiries 3 times now, where I have recieved ridiculous customer service. All I wanted to know was when I will be getting a replacement vehicle so I can work. Instead I was told twice they will look for a vehicle for me and call back. No follow up call was recieved. Instead I have had to chase. When I've requested to speak to a manager, I was told there is no manager. This behavious is outrageous, I am paying customer. I didnt rent the car from you for free.

2026年6月16日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about your experience and appreciate how frustrating it must have been to be without a vehicle and to feel that your concerns were not addressed as expected.

While we are unable to discuss the details of individual customer accounts on a public forum, our records show that you have since been upgraded to a vehicle that is not ordinarily available under your scheme.

If you would like us to investigate the circumstances you have described further, including the communication you received, please email our Complaints Team complaints@ottocar.co.uk.
We will be happy to carry out a full review.

Thank you again for your feedback.

5つ星のうち1の評価

I am extremely disappointed with the…

I am extremely disappointed with the service provided by Otto Car Services.

Just 10 days after they replaced the battery in my rental vehicle, the car failed to start again, leaving me stranded for the second time. What is even more frustrating is that the day after the battery replacement I specifically asked for the vehicle to be properly checked and for a permanent solution to be found, as I was concerned there could be an underlying issue. My concerns were ignored.

Today the vehicle failed again. I called the office to explain the situation and discuss my concerns about the reliability of the car. Unfortunately, the agent appeared more interested in transferring my call than listening to the problem. I was then left waiting in a queue for a callback from the breakdown department.

As a private hire driver, vehicle reliability is not a luxury—it is my livelihood. Every hour a vehicle is off the road means lost income. Being left with the same unresolved issue only 10 days after a battery replacement raises serious questions about the quality of the diagnosis and repair carried out.

What disappoints me most is not just the breakdown itself, but the lack of proactive action after I reported concerns immediately following the battery replacement. Had the vehicle been properly inspected when I first raised the issue, today’s breakdown might have been avoided.

I expect rental companies to provide safe and reliable vehicles and to take customer concerns seriously. Unfortunately, my experience with Otto Car Services has been the exact opposite.

I hope management reviews this case carefully and takes steps to improve both vehicle maintenance standards and customer service.

Vehicle failed twice in 10 days after a battery replacement. Lost working time, lost income, and no permanent solution. Very disappointing experience.

2026年6月16日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear about your experience and understand how frustrating and disruptive repeated vehicle issues can be, particularly when your vehicle is essential to your livelihood.

We appreciate the concerns you have raised.

As this is a public forum, we are unable to discuss the details of individual customer accounts or vehicle histories. However, we would very much like the opportunity to review the circumstances surrounding your experience and see whether there is anything we can do to put matters right.

Please email our Complaints Team at complaints@ottocar.co.uk with your details, and we will ensure your case is reviewed thoroughly.

Thank you again for your feedback. We hope to have the opportunity to investigate your concerns and address them directly.

5つ星のうち5の評価

Murtuza was amazing

Murtuza was amazing. Always so helpful

2026年6月15日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're pleased to hear that you had such a positive experience and found our team to be so helpful. Providing excellent customer service is something we take great pride in.

We appreciate your feedback and thank you for choosing Otto Car. We look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち5の評価

I am happy with the service I got from…

I am happy with the service I got from Abu at Otto cars Streatham today especially in the area of customer service, I will say they were excellent in helping me complete my booking on to uber and also helping to complete my accounts with uber…

2026年6月15日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you were happy with the service you received and that our team was able to help you complete your Uber onboarding and get everything set up smoothly. Providing helpful and efficient customer service is something we strive for every day.

Thank you for choosing Otto Car. We appreciate your feedback and wish you all the best on the road.

5つ星のうち5の評価

Customer support

Megha from customer support was very helpful, she was very understanding with what had happened and got it resolved straight away. Perfect customer support representative!

2026年6月15日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review, Theo.

We're pleased to hear that Megha was able to resolve your issue quickly and that you found her to be understanding and helpful throughout. We'll be sure to share your kind words with her as we know she'll really appreciate the recognition.

Thank you for choosing Otto Car. We look forward to continuing to support you.

5つ星のうち5の評価

Haris and Ash

Haris and Ash

Thank you very much that are kind and patient

Nice service

2026年6月15日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that Haris and Ash provided you with kind, patient and friendly service. We'll be sure to pass your feedback on to them as we know they'll appreciate the recognition.

Thank you for choosing Otto Car and we look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち1の評価

I had a disappointing experience at…

I had a disappointing experience at Otto Car Hammersmith. I found Nicholas to be unhelpful and his manner came across as aggressive rather than professional. I expected better customer service and a more respectful approach when dealing with customers.

Unfortunately, the interaction left me feeling uncomfortable and undervalued. I hope management takes this feedback seriously and works to improve the customer experience.

2026年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very professional

Very professional, very understanding and patient with customers. I will recommend them to friends and family. James, the customer service personnel was soo patient and polite.

2026年6月12日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a positive review.

We're delighted to hear that you received professional, patient and understanding support from our team. Providing a friendly and helpful experience for our customers is something we always aim to deliver.

We appreciate your recommendation and thank you for choosing Otto Car. We look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Haris is was very helpfull for me…

Haris is was very helpfull for me today. I got very surprised by how quick and smart he was handling everything. Definitely recommend him🤝🏼

2026年6月12日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you received quick and helpful support from our team. Providing an efficient and positive experience for our customers is something we always aim to deliver.

We appreciate your recommendation and thank you for choosing Otto Car. We look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Came in today for my claims appointment…

Came in today for my claims appointment and was dealt with by varunica.

She was very helpful and kind with everything. Answered all my questions and had a positive experience at the Colindale branch. Thank you a lot

2026年6月12日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you had a positive experience and received helpful and friendly support from our team. Taking the time to answer questions and ensure our customers feel supported is something we always aim to deliver.

We appreciate your kind feedback and thank you for choosing Otto Car. We look forward to supporting you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Abdullah

Abdullah , he is patient man , I really appreciate the way he works, I really appreciated the guy . Thanks

2026年6月11日
自発的なレビュー
Otto Car ロゴ

Otto Car からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you received patient and helpful support from our team. Taking the time to understand our customers' needs and provide the right assistance is something we always aim to deliver.

We appreciate your kind feedback and thank you for choosing Otto Car. We look forward to supporting you again in the future.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報