レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Bought Daya the vet doll for my granddaughter. She is 10 & autistic & still loves her dolls. Our generation dolls are her favourite, the bigger size is great for her to play with & the choice & access... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Scam company. Sent the doll ordered to incomplete address which they confirmed I will not receive. They now tell me until they receive the doll back (currently in limbo) I won't be refunded. This is l... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Sabrina was thrown by your chosen courier into our dog area and was immediately chewed up sadly you didn't respond to my email sent on day of delivery when my heartbroken grand daughter had no birt... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My little girl loves her our generation doll and accessories and she’s never been a doll lover .. their hair is so soft they’re beautiful dolls .. she did her first online purchase using her own bank... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 子䟛向けのおもちゃ屋
  2. ・
  3. 人圢店

圓該䌁業による蚘述

For over 30 years, our dolls have brought imagination into everyday life to help kids write the narrative of their generation. In a community filled with endless stories and possibilities, aspiring young minds are encouraged to learn, laugh, dream big, and grow together. Our Generation dolls are designed by Canadian toy manufacturer Maison Battat. With over 125 years of expertise, they create toys to inspire children of the next generation. The Our Generation brand continues to grow, expand & diversity to include dolls with unique stories along with a range of outfits & accessories for all your favourite childhood occasions Our official UK website is managed by FTI Online. From homewares, beauty, household products to now toys, FTI has comes with many years experience in ecommerce & distribution to support our wholesale community.


連絡先

3.4

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

73件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

3.4

すべおのレビュヌ

(73)

過去12か月のレビュヌ数: 8ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent and rapid delivery!

Excellent and rapid delivery!

2024幎9月4日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hello,
Thank you for the 5 star review! We are thrilled to hear you are pleased with our service as our team are working around the clock in the build up to the busy time of year! We hope you visit our UK website again soon!

5぀星のうち1の評䟡

Slow to process order and delayed delivery

Slow to process order and delayed delivery, therefore items arrived after Granddaughters birthday.
I sent a message, but no response.

2024幎8月27日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hello,
We are very sorry that your order arrived after your granddaughter's Birthday and no one came back to via email. You can always contact us via our UK social pages where we are more than happy to help too!
We do endeavour to delivery all orders within our stated 2 to 5 working day delivery time and our team are working around the clock to adhere to this time frame.
This feedback shall be passed on internally to see how we can improve in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Lovely company

Lovely company easy to use website very fast dispatch lots of lovely choices would highly recommend our generation uk

2024幎9月9日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hello,
Thank you for your wonderful feedback! We really hope to see you shopping with Our Generation UK again!

5぀星のうち4の評䟡

Arrived on time

My grandchild loves the doll and accessories. Thanks

2024幎7月18日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hello,
Thank you for your wonderful feedback! We really hope to see you shopping with Our Generation UK again! If you think there is anything we can do to improve next time for 5 stars, please let us know!

5぀星のうち5の評䟡

Great price and service

Fair price compared to the rest of the internet sellers, swift dispatch and well packaged.

2024幎8月12日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hello,
Thank you for your feedback! We really hope to see you shopping with Our Generation UK again!

5぀星のうち4の評䟡

Great product perfectly boxed only


Great product perfectly boxed only thing took to long to come but happy once it got here

2024幎8月15日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hello,
Thank you for your review! We are very happy to hear you are pleased with the product. We are sorry that you feel the delivery took too long to arrive, we endeavour to ensure all orders arrive within the 2 to 5 working day delivery time frame. Our team will take the time to review our current process to make sure we adhere to this.

5぀星のうち5の評䟡

Perfect doll

Perfect doll, my daugher loves Megan and her pet dog. The item arrived quickly and the website was very easy to use.

2024幎8月6日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hello,
Thank you for your review! We're pleased to hear that your daughter loves her new Meagan doll!

5぀星のうち1の評䟡

Do customers ever receive their orders?

Do customers ever receive their orders?
I wish I had read all these negative reviews before placing my order. Shipping states 3-5 working days on the website but it’s been a week since I purchased 3 items for my daughter’s birthday which was yesterday and they haven’t even sent them. I have tried to contact them via email but I haven’t had any response from them. I just don’t know what to do from here. I’m freaking out. I’d be happy just to get my money back at this point!

Update: I received my order a week and a half after purchasing. I also received an email from them the same day of dispatch to say it was too late to cancel. Overall my daughter is a happy girl although she didn’t receive them for her birthday, better late than never!

2024幎6月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Avoid, very disappointing. Goods still not received 2.5 weeks after ordering and paying

Ordered 2 items 2.5weeks ago and despite sending emails and correspondence via their 'contact us' section of the website, asking for an update on the status of items ordered I have received no reply nor even any acknowledgement. So down near £90, have sent correspondence stating the wait for the items is unacceptable, and I wish to have the order cancelled and be reimbursed. Very disappointed.

2024幎5月13日
自発的なレビュヌ
Our Generation UK ロゎ

Our Generation UK からの回答

Hi Sonya,

We are sorry to hear that you are disappointed in your experience with us. Our team did come back to you regarding your order explaining that one of the items you ordered was sadly out of stock and offered an alternative. However, there was an issue with our responses reaching your inbox.

We believe that the issue was resolved on the 30th May where we processed a full refund for you order. With that said, we shall review our system internally to ensure our service exceeds customer expectations going forward.

We really hope that you shall choose to shop with us again in the future.

Kind regards,

Customer Service Team

5぀星のうち4の評䟡

Initial disappointment, generously resolved

(Edited from the original review after resolution) My items arrived wrapped in a flimsy plastic wrapper, which means that the cardboard packaging for the items was quite badly mangled. Not even bubble wrap was used. At least it arrived on time. I have to give April from the customer service team credit for replying in a very friendly and professional manner to my complaint and refunding my purchase (which I had not asked for).

2024幎5月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Dont use.

Placed an order for my daughters birthday that has still not been sent out despite being ordered 11 days ago tried to contact through email but recieved no response for days then to recieve an email to say items have been refunded as out of stock absolutely ridiculous will stick to using vinted or smyths for OG products if i were you!

2024幎1月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

AVOID THIS AWFUL COMPANY

Absolutely TERRIBLE customer service!! Avoid. Placed order 30th December for daughter’s birthday. Multiple emails and messages have gone IGNORED. Today they have cancelled my order (16th January) with zero communication. Awful company!

2024幎1月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

So I got this response on Tuesday.

So I got this response on Tuesday.. I’ve since sent them a reply 5 times but have never heard back.
If you read the email she says I should check the “pick up shop” !!!
There is no pick up shop she’s basically just trying to deny they have not sent the dolls. I only received one box to my home address .. the delivery person took a photo. I have told them
This but no answer.
DONT BUY FROM THEM
Hi Debra

I'm sorry to hear that there has been some confusion here.
You were sent two parcels, the get well room was one large box and there is a smaller box with the remaining items in it.
Both were delivered to the pick up shop so you will need to check there as we have sent you all the items
Please let me know once you check they still have the second parcel for you.
If it has been left too long they will sometimes send it back to us but it would be quicker to check with the pick up shop in this instance firstly.
I look forward to hearing from you

April
Customer Champion

2024幎1月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Horrendous!

Horrendous!! Scam!! Do not order!! They WILL take your money and not send you the product!! No communication!! No contact number!! Just an email address that won't respond!!

2023幎12月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAM

SCAM Suspect a SCAM website to take money from parents, looking to get gifts for their children. Shameful. Order made. Order number provided. Money taken. Then nothing. Chased on email. No response. Chased on website. Nothing. No phone number. Progressing chargeback through bank.

2023幎11月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Poor customer service

I wish I had read the previous reviews, but had used this company in the past with no issue. However it seems to have changed in the past few months. I am currently waiting for an order which is now well outside the 5-7 days they promised, and I am unable to get hold of anyone to find out what has happened. They've taken the money, and there's no way to cancel the order, otherwise I would simply have gone elsewhere at this point. Really disappointed and won't be using them in future.

2023幎11月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Avoid

Wish I had read the reviews before purchasing. Avoid at all costs, customer service non existent, had to chase order only to be told ‘sorry it got forgotten’!

2023幎10月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Awful customer service

Awful customer service. Not replying to emails. Taking money for goods not received and with no indication of when they will be received. No number to contact for support. This company needs reporting to trading standards.

Do not use.

2023幎10月1日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報