over-dressed.co.uk レビュヌ 

45
•
TrustScore 5段階評䟡の2

2.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a tshirt that looked like it had sequins on it in picture! It didnt and it was a printed picture of sequins (basically what shein do) and rubbish quality. I paid £24.99 for the tshirt and wa... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Avoid this site. Their customer service is absolutely non-existent. They don’t reply to emails. Bought some trousers from them in various sizes, apart from they aren’t various in size at all and all e... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

This company was called DLSB before it went into administration. They held onto my return money. Emails were not being responded too & messages on social media being deleted. It was at this point that... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely top notch. I was reluctant to order having read some really bad reviews but I’m glad I decided to go ahead. Only £1 extra delivery charge to get next day delivery. The dress is every bit as... もっず芋る

䌁業が回答したした

2.1

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

45件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 77に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.1

すべおのレビュヌ

(45)

過去12か月のレビュヌ数: 14ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a tshirt that looked like it


I ordered a tshirt that looked like it had sequins on it in picture! It didnt and it was a printed picture of sequins (basically what shein do) and rubbish quality. I paid £24.99 for the tshirt and was so disappointed plus my delivery tracking said we have your parcel from Shein? Which was the over-dressed one, very strange. Wouldnt buy.

2026幎9月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Avoid this site

Avoid this site. Their customer service is absolutely non-existent. They don’t reply to emails. Bought some trousers from them in various sizes, apart from they aren’t various in size at all and all exactly the same. I’ve now got to pay to send them back. Waste of time and money. I’m already anticipating that being a problem after reading what other people have written on here about returns. I wish I’d read the negative reviews before buying from them.

2026幎8月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Haven't ordered from here but did use


Haven't ordered from here but did use dlsb who took my money for 3 dresses,( which I returned) while they were using a loophole to set up this company. Going into administration resulting in me never getting my refund

2025幎6月19日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi there, please provide your over-Dressed Order number so we can look into your query, you can find your Over-Dressed Order number on your order confirmation email which you will have automatically received when you placed an order with us. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a dress for the races

BREACHING CUSTOMER RIGHTS!!!

DO NOT ORDER!!!! AS YOU Simply CANT JUST TRY ON AND SEND BACK..THEY MAKE UP LIES!!!

I knew this website looked familiar! They had me over a few years ago!! They were dlsb!!!

I ordered a dress for the races. I tried it on and the material over the breast was hanging down and very unflattering it also choked you as it crossed over the shoulders. I paid a tracked return only to have it sent back saying it had a strong odour and cannot be resold. It's an absolute joke. They just don't want to refund you. We have rights as paying customers and a right to return if the item isn't wanted. It's a SCAM. The dress is immaculate to be resold! It was returned as received.

Looking at past reviews this seems to happen ALOT!
Save your money girls!!

UPDATE ..

Just received an email noting the same as the return package. This dress has no odour and your a bunch of scam artist. Also the dress is poorly designed.

DISGUSTING!!

Update. I went through my bank and disputed this. I won the case!!!

Response to overdressed. I tried on several occasions to contact you with the same lame response. I don't need to give you my order number as I have won the case through my bank. Thanks 😊

2026幎6月15日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi there, please provide your over-Dressed Order number so we can look into your query, you can find your Over-Dressed Order number on your order confirmation email which you will have automatically received when you placed an order with us. Thank you.

5぀星のうち2の評䟡

Wish I’d have known more about this


Wish I’d have known more about this company before ordering I bought three over priced items that looked really nice online and on instagram. The description on one item said one size fits size 8-14 comfortably I’m a size 10-12 and it just fits me the seems look like there going to give out any minute and I found a label inside saying size 10 on so clearly it’s not one size and definitely wouldn’t fit most, the second item definitely does not sit like it does on the pictures and the top is just a t shirt it’s nice but not worth the money. After reading all the reviews I won’t even bother trying to get a refund I’ll just have to learn my lesson and stick to the shops from now on

2026幎5月1日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

We are sorry to hear that you were disappointed with your order.

However, we would like to clarify that we did reach out to you via this review platform in an attempt to resolve your concerns and requested further information so that we could investigate the issues you raised. Unfortunately, we did not receive a response to our messages.

We are always keen to work with our customers to find a satisfactory resolution when they are unhappy with an item. In this instance, we were not given the opportunity to do so, as we did not receive any contact from you via email, Facebook, Instagram, or our customer service channels before this review was left.

Had you contacted us directly, we would have been more than happy to discuss your concerns regarding sizing, fit, and product expectations, and advise on the options available to you.

Customer feedback is important to us, and we genuinely regret that you were unhappy with your purchase. Our team remains available should you wish to contact us directly so that we can review your concerns further and assist in finding a resolution.

5぀星のうち1の評䟡

Horrendous company do not buy

Horrendous company with terrible customer service and such a long wait for returns, just realised are the same company as dlsb that took £100 + of my moment before Xmas a couple of years ago when knowing they were closing down

2026幎3月31日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Ruth,
Please provide your over-Dressed Order number so we can look into your query, you can find your Over-Dressed Order number on your order confirmation email which you will have automatically received when you placed an order with us. Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

never dissapoints

just recieved my leopard reversible coat yesterday,im in love with it2 coats in one,love it,great quality fast delivery and great communication as always,thank you over-dressed nailed it once again

2026幎2月3日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Louise, thank you for taking the time to come on and leave us a review, we appreciate it. We are so pleased you love your item, it really is a great item to have in your wardrobe being fully reversible.

5぀星のうち1の評䟡

Don’t bother ordering from here!

*UPDATE*
I’ve asked my dress to be returned which they’re now saying has been reprocessed and scanned back in for inventory alongside the same dresses which they’re have another 40 units of that size. So that just proves that my dress will be sold again whilst I don’t get my refund.

Placed an order for 2 of the same dresses in 2 different sizes for New Year’s Eve. They arrived the day before in the afternoon and tried them both on straight away. I tried the bigger size on and then the smaller one, was planning on keeping the smaller size and tried it on 3 different occasions over 2 days but ended up going with a different option so thought I may as well send them both back as I can’t imagine when I’d wear it. Sent them back in the time frame, fast forward to when I walked into my house to see a parcel from this company, opened it and had one of the dresses back with a note to say that the larger one (baring in mind had been tried on once) apparently stunk of perfume and couldn’t be returned but the other which was tried on straight after and more was returned and resold. This dress that had been sent back was unopened which was bizarre so i opened it so I could smell this dress which apparently stunk of perfume to find that it was brand new and had no smell to it whatsoever. I’ve emailed to get a response saying the exact thing what they said to another customer on here about how they had 2 other people smell this dress but never commented on the fact they sent me a dress which couldn’t be resold apparently so I can’t understand why they wouldn’t send that back but a brand new one which could be sold to someone else. I’ve emailed back to ask for that dress that I purchased to be sent back as I think they’re liars. I’ll wait to see the response
but please do not purchase from this company, they’re back to what they previously did with DLSB.

2026幎1月31日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Paige, To further clarify the outcome of the inspection of your return. Both garments were returned without their original clear bags.
One of the garments had a light scent, which we were able to successfully remove during reprocessing, and this item has therefore been accepted, you have been issued a refund for this dress and the dress has been scanned back into stock.

Please confirm you have received the refund for this? You should have an automatic email to confirm the refund please check your spam/junk inbox.

However, the second item had a very strong smell of perfume/soap powder. Despite our best efforts, we were unable to remove this scent, meaning the item could not be restored to a condition suitable for resale.

If we were to send a dress out with such a strong scent, it would understandably result in a complaint. For this reason, the same standard must apply to returned items. We ask that all returns are sent back in their original condition, unworn, unwashed, and free from any scents or odours.

Unfortunately, as this item does not meet those requirements, we’re unable to accept it for a refund on this occasion despite our efforts to reprocess it. We therefore sent this item back to you as a refund could not be processed for it due to the odour.

Please be assured that we would never mislead our customers. All items are dispatched to the same standard that we expect them to be returned to us in.

Kindest regards,
Team Over-Dressed

5぀星のうち1の評䟡

At it again


At it again.. ordered from over-dressed a jumper, color and fit different to what was on website. Returned 
 only to find it’s been returned to me saying unsaleable condition. Absolute nonsense!!! Tried on once and returned. - clearly cash flow issue yet again with this company.

If you order and keep something great - but don’t risk it if your not sure - you won’t get a refund

2026幎1月24日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi there, please provide your over-Dressed Order number so we can look into your query, you can find your Over-Dressed Order number on your order confirmation email which you will have automatically received when you placed an order with us. Thank you.

Update: As you have not provided any details so we can look into your query we have checked with our returns department and have record of your returned jumper No Hard Felines in pink .

Please note your return was rejected for two reasons, reason 1 was that you were outside of the 28 day return policy, which is online to read before ordering that all returns must be received back within our 28 day return time frame, this is much the same for all online retailers.

Reason 2 it was noted that upon receiving the return, our inspection revealed a strong odour on the item, which appeared to be that of perfume or soap powder. Consequently, we were unable to accept the return, as we could not resell the item to another customer. All items received back within the 28 day return time frame need to be in a re-sellable condition, the jumper you returned was not. I can confirm that it was examined by two team members and the odour was compared to other returns of the same jumper and also compared to our newly packed items of the same jumper for comparison. The presence of the odour suggests that the item may have been worn and therefore could not accept this back.

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely STUNNING party dress

Absolutely top notch. I was reluctant to order having read some really bad reviews but I’m glad I decided to go ahead. Only £1 extra delivery charge to get next day delivery. The dress is every bit as stunning in real life as in the photos. VERY happy with my purchase and I’d recommend over-dressed to my friends.

2025幎12月17日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi there, thank you so much for taking the time to leave us a review, we are so pleased that you are happy with the service you received and also love your item. Please also note http all negative reviews on our Trustpilot profile are for a completely different company and we are in the process of having these removed. Thank you again.

5぀星のうち5の評䟡

So pleased with my items

So pleased with my items, ordered multiple and will be keeping them all. Impressed with the speedy service and will definitely be shopping again, thanks :)!

2025幎11月7日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Ruby, thank you for taking the time to leave a review. We are so happy you are pleased with the service we have provided and love all of your items.

5぀星のうち5の評䟡

xmas dress love love love

thrilled to bits with my dress "don't make me wait"wine dress,orderered 2 sizes as I wasn't sure of the fit, fast delivery,however happy the smaller size fitted, returned the larger one and was refunded no problem at all, cant wait to wear this for the sequin season really christmassy
a I must say,a lot of these negative reviews on here are for a totally different company called DLSB I also ordered with this company for several years and never had any problems with them either.sadly they did close down last year, but had been going for over ten years

2025幎11月5日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Mandy, thank you so much for taking the time to leave us a review, we are so pleased that you love your dress and are happy with the service received. We are sure you will look amazing wearing it.

5぀星のうち1の評䟡

Ordered an outfit but unfortunately

Ordered an outfit but unfortunately, I ordered before I had read the reviews for Overdressed! Bad idea! My gut feeling was right, didn't receive the outfit, twice emailed to chase up and told it was en route and then later that it had been shipped but got lost or still with royal mail! Still haven't received it! Thankfully I have been reimbursed by my credit card company! Will not be ordering again! Stay clear!

2025幎10月20日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

***FALSE UNTRUSTWORTHY REVIEW***
We have requested more information from this person and they have failed to supply an Over-Dressed order number, the name or address the order was under, we have no orders at all under this persons name and they will not supply the name the order was placed in to us which proves this is a totally false review . They have not tried to contact us in any shape or form via email, our contact form on the website or via social media and have not replied on here either. They have not provided the info we requested via trust pilot in order to resolve their issue simply because they have not placed an order in the first instance and have not used any part of our service.

5぀星のうち1の評䟡

AVOID! DLSB/Over-dressed

AVOID!! PREVIOUSLY KNOWN AS DLSB

Still waiting for a refund from this company DLSB from over a year ago for £180!! They received the items back and said the refund was on it's way several times! I have emailed, tried contacting through social media to which I have been blocked on both company names!

Check other reviews under DLSB / Over-dressed they speak for themselves.

THE WORST COMPANY I HAVE EVER HAD TO DEAL WITH!!

2025幎9月26日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi there, please provide your over-Dressed Order number so we can look into your query, you can find your Over-Dressed Order number on your order confirmation email which you will have automatically received when you placed an order with us. Thank you.

EDIT 5th November 2025 - FALSE REVIEW - This review is not based on a genuine experience with Over-Dressed, this person has not ordered with Over-Dressed or used any part of our service at all, we have no order number under this persons name and the person has not been able to provide an Over-Dressed order number. DLSB is mentioned several times throughout the review stating she lost money when DLSB closed - her review is for a different company - FALSE REVIEW

5぀星のうち1の評䟡

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID - yes the clothes look great - be aware of previous company 'DLSB' and the number of people who have lost money due to never receiving a refund and only finally receiving an e-mail

'Dirty Little Style B LTD has ceased to trade.

FRP Advisory Limited have been instructed to deal with the formal winding up of the Company.'

2025幎8月28日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi there, please provide your over-Dressed Order number so we can look into your query, you can find your Over-Dressed Order number on your order confirmation email which you will have automatically received when you placed an order with us. Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

My second purchase from overdressed has


My second purchase from overdressed has just arrived this morning, the crochet cardigan i ordered is exactly like the picture online, the quality and the colours are so so nice! new fave place to shop.

2025幎7月29日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Gemma, thank you for taking the time to leave us a review. We are so happy you love your crochet cardigan and are happy with the service received. Team O-D

5぀星のうち1の評䟡

Beaching Consumer Rights Act
. AGAIN

In response to your reply.
I sent the following emails that they claim not to have had and I can show evidence of:
22/07/25 at 14:26 to state that the refund amount was wrong and should have included the postage. No reply.

A message via your message us portal on 14/7/35 at 13:10pm to state I am returning the dress and the tags are not attached (you responded on 15/7/25 at 4:04pm to say thanks and you would note the account)

I sent a photo of the postage label on 20/07/25 to you. No response.

I sent a further email on 21/07/25 making it clear I was returning the dress due to tags not being attached and I did not want to be accused of returning a used dress. No response.

So you WERE told multiple times and regardless for my reasons for returning, you MUST refund outbound postage, I don’t need any reason for that. That is the law.

You have also said that as the dress was in a plastic bag that it’s clearly ‘new’ when your own website says “ To be eligible for a refund, your item(s) must be returned to us in the same condition as you received them (unused, unworn, unwashed WITH THE TAGS STILL INTACT)”
You can’t have it both ways.

I also note you have flagged my review for defamation. I have ALL of the evidence to support my review.

I really hate to do this but I think a line has definitely been crossed here by the owner of Over-Dressed (formally DLSB).
I was a huge DLSB fan, this was a local business to me and my bought all of my outfits from her.

Then there was clearly issues, refunds consistently took weeks, in breach of the consumer rights act - and in
August/September/October refunds for returns took MONTHS. We were asked to be patient but they swiftly went into administration.

A new company was set up on Companies House (Dress Is More LTD) on 30/10/2024. This person is clearly linked to the owner of DLSB and can easily be searched to find the connection on Companies House.

So whilst DLSB was having difficulties refunding orders due to what they called a 'backlog' a new company was being set up.
This is factual and publicly available information on Companies House.

Companies House showed that DLSB went under due to:
"A significant increase in returns believed to be due to the current economic climate and customer not having funds to keep what they ordered.
Increased costs due to stock, marketing, business rates, national minimum wage increases (which had not actually happened yet btw) and utilities.
Customer payment options charging high transaction fees.
Lack of growth in a 2 year period accross marketing, sales and website traffic"

So with that in mind I have to say I am pretty astounded under that Over-Dressed was set up using the exactly the same marketing, the same social media (so if you followed DLSB, you now are part of the Over-Dressed community by default as they have not set up new social media channels), the same models, the same prices, the same clothing, down to the same names (eg, Mamma Mia, Artemis, Drive Em Wild etc).
The former owner of DLSB states on social media that Over-Dressed is her 'new website' This is publicly available information on her social media.

HOWEVER, despite my better judgement, I purchased a dress from Over-Dressed. BIG MISTAKE.

The dress arrived in a DLSB shipping bag, the postage label had a return address of Dress Is More, the inside containing a clear plastic bag with a DLSB label on it, the dress having a DLSB tag (which was detached from the dress) and a sewn on DLSB label. The link between Over-Dressed and DLSB is abundantly clear and I agree with the reviews linking the 2.

As the dress had the tag detached I returned it and didn’t even open the clear plastic bag as I did not want to be accused of wearing the dress and returning it untagged. 4 days after receiving it, and after some emails back and forth around me saying I was worried about the lack of tag etc they sent a refund confirmation email.

However, the Consumer Rights Act clearly states that if you are returning an item within 14 days, they legally have a refund the original postage costs I paid.
They have NOT refunded these costs and despite them initially being responsive to my emails, they have not responded at all to my request to be refunded for the postage. THIS IS UNLAWFUL.

I would also argue then when purchasing a new dress, the tags that they state must be attached when returning meant the dress was not new and they should also cover the return shipping as it was not as described and I was forced to return though no fault of mine, but I reasonably (and stupidly) only challenged the outbound postage.

The link between the owner of Over-Dressed and DLSB is absolutely undeniable and given Over-Dressed is ignoring their legal obligations, I would absolutely avoid.

2025幎7月9日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Sarah, we have issued a full refund to you this morning. The last email we received from you was a receipt for postage of the item being returned to us, to which we replied and thanked you for sending. We have not as since received any other email requesting original postage costs be refunded. In terms of the return itself you did email to confirm the item was being returned however you did not state the reason for the return as being the swing tag becoming unattached (no reason was given and we just assumed it was unsutiable) In your email you stated you hadn't opened the sealed bag and that the label on the dress arrived from your warehouse detached from the string. This confirms the item itself was brand new in a sealed bag when you received it and that the tag had simply become un-attached during transit (it does sometimes happen we can only apologise for this). Had you made us aware that the swing tag being unattached from the dress upon arrival was the reason for return we would have of course refunded your postage. We hope you are happy with us resolving this issue for you with a full refund. Kind Regards, Team Over-Dressed.

5぀星のうち1の評䟡

Crap market place clothing

Crap market place clothing
Horrendous refund process
Customer service absolutely disgusting
Clearly learnt nothing from her previous business.

My ordered item was cancelled with no communication. Blocked on social media, doesn’t return emails.

Certainly doesn’t tally up with the 5* reviews of customer service behind over helpful with sizing! Or once the item has been purchased and have your money they don’t seem to care.

Order number 1428

2025幎7月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Over-Dressed used to be called DLSB

Over-Dressed used to be called DLSB, but are still the same business - you can find out more about the saga online and in the main Facebook group. They owe us roughly £10,000 and continue to use the mailing bags we supplied with their own branding on, even though they have not paid for them, and they are legally our property. I would urge everyone not to buy from them.

2025幎7月17日
自発的なレビュヌ
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi there, please provide your over-Dressed Order number so we can look into your query, you can find your Over-Dressed Order number on your order confirmation email which you will have automatically received when you placed an order with us. Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

Print was stunning

Loved my dress! Fabulous fit and the print was simply stunning in real life. Returned the other size and received a prompt refund the day the return was received at their end. Will order again.

2025幎7月1日
over-dressed.co.uk ロゎ

over-dressed.co.uk からの回答

Hi Katie, we are so pleased you love your dress and you are happy with the speedy return process. Thank you for taking the time to leave a review.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報