レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service, always a great shopping experience. I dealt with Rachel McAuley over the chat for something I needed changed on my account. Rachel got it done very quickly for me, thanks so... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

They make online shopping so easy. Always get to talk to a real person when needed and they go above and beyond to help. Excellent quality products as well. Highly recommend

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Update: Nothing CEO & Managers you don't cherish your customers. Don't bother returning phone calls or emails. Does anyone have a lend of 2 chairs for Christmas? Because despite ordering ba... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店
  2. デパヌト
  3. ガヌデン家具
  4. 日甚品店
  5. 玳士衣料店
  6. 婊人服店

圓該䌁業による蚘述

You can find us at www.oxendales.ie Ireland's longest established home shopping company, just for you in sizes 8-32. Fashionable women's clothing and everything you need for your Home and Garden. Order online - delivery in Ireland


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

934件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service, always a great shopping experience.
I dealt with Rachel McAuley over the chat for something I needed changed on my account. Rachel got it done very quickly for me, thanks so much
Highly recommend

2026幎4月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

They make online shopping so easy

They make online shopping so easy. Always get to talk to a real person when needed and they go above and beyond to help. Excellent quality products as well. Highly recommend

2026幎4月14日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Julie,

Thank you for your 5-star review.

I will pass your kind comments on to the agent who assisted with your query.

Thanks again,
The Oxendales Team

5぀星のうち5の評䟡

Aoibhe Kelly was most helpful with a


Aoibhe Kelly was most helpful with a Return Mixup
patient and Informative thank you for sorting my problem

Margaret

2026幎4月8日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Margaret,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that Aoibhe took great care in looking after your return and thoroughly investigating the matter. It’s fantastic to know she was able to resolve everything in a kind and professional manner.

We’ll be sure to pass along your kind words to her, she’ll be thrilled to hear them!

Kind regards
Oxendales team

5぀星のうち3の評䟡

My experience with Oxydale’s products


My experience with Oxydale’s products has been very hit and miss overall. I’ve had to return several items due to poor quality, which has been frustrating. The worst purchase was a hotel linen quilt cover that turned out to be made from very cheap polyester and felt nothing like what was expected. I also ordered a cashmere jumper which was very poor quality and disappointing on arrival, especially as the label stated it was made in China, which raised concerns about authenticity. I also bought a trench coat that was in the sale for close to €100, which makes the quality even more disappointing. The material is extremely poor — it attracts and clings to fibres from everything, even when browsing in-store, leaving it covered in lint and bobbles. It looks worn almost immediately and stains easily, which makes it very impractical to wear. On top of that, I ordered a Christmas tree that I wasn’t informed would not arrive on time, and I had to go through a whole rigmarole just to cancel the order. While some of their products are okay, I now feel I have to really sift through carefully before buying, and overall the prices are far too high for the level of quality.

2026幎1月20日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi, thank you for taking the time to share your feedback.

We’re really sorry to hear that your experience with us has been inconsistent and that several items didn’t meet your expectations. This is certainly not the standard we aim to provide. We also apologise for the frustration caused with your order and cancellation process.

Your comments regarding product quality and value are taken seriously, and we will ensure they are passed on to the relevant teams for review.

If you would be open to it, we’d appreciate the opportunity to look into your experience further and make things right. Please contact our customer service team and include “Trustpilot” as the subject so we can easily identify your query

Kind Regards,
Oxendales Team

5぀星のうち5の評䟡

Change of details

I had to change my name and delivery address details, very efficient and lovely employees made the whole process quick and easy, thank you.

2026幎3月27日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi,

Thank you so much for your kind words! We’re really glad to hear that the team was able to help you update your details quickly and efficiently. It’s great to know they made the process smooth and easy for you. We’ll be sure to pass along your lovely feedback, thanks again!

Kind regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

My query was replied to so quickly and


My query was replied to so quickly and very satisfactorily. First class service.

2026幎3月26日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Katie,

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear your query was handled so quickly and to your satisfaction. Providing first-class service is what we strive for, so it’s great to know we delivered. We really appreciate you taking the time to share your experience!

Kind regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

Order Issue

I had an issue with my order and it was resolved immediately. Very effective and courteous customer service.

2026幎3月20日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Liz,

Thank you for your kind feedback!

We’re really pleased to hear your issue was resolved straight away and that you found our customer service effective and courteous. That’s exactly the experience we aim to provide. We appreciate you taking the time to share this!

Kind regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

I ordered a microwave that was pictured


I ordered a microwave that was pictured as delivered to my gate my usual delivery driver was off that day he normally delivers to my door , oxendales gave me a refund and as the one I wanted to reorder was out of stock they offered a 20% discount olus delivery charge removed wonderful customer service 5*all they way thank you , nice to see real customer service at work many companies could take a leaf out of their book

2026幎3月19日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Barry,

Thank you so much for your detailed and thoughtful review! We’re really sorry for the inconvenience with your delivery, but we’re glad we could put things right for you quickly. It’s great to hear you were happy with the resolution and the support you received from the team.

Kind regards
Oxendales Team.
Your kind words about our customer service truly mean a lot—we’ll be sure to share your feedback. Thanks again for your patience and for taking the time to share your experience!

5぀星のうち5の評䟡

Helpful

Helpful, pleasant and professional.
Solved my query straight away!

2026幎3月6日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Anastasia,

Thank you for your kind words!

We're really glad to hear that your query was resolved quickly and that you found the service helpful, pleasant, and professional. If you ever need assistance again, we’ll be more than happy to help!

Kind regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

Very satisfied customer

Everything about this company is 1st class good quality goods, great service and very efficient
Absolutely no complaints I will b back
Thanks

2026幎3月6日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Rita,

Thank you so much for the fantastic feedback!

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of the goods, the service, and the efficiency of our team. It means a lot to know you had such a positive experience.

We really appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon.

Thanks again!
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

Made it so easy to do a refund

Made it so easy to do a refund for a damaged item and ordered a new one straight away with no delivery charge.

2026幎3月5日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Shauna,

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear the refund process for your damaged item was quick and easy, and that you were able to order a replacement straight away without any delivery charge. We always aim to make things as simple and hassle-free as possible.

If you ever need any further help, we’re always here to assist!

Kind regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

Very prompt response when emailing re

Very prompt response when emailing re: my return and price of replacement which they have said they will sort out. No problem at all. Very very happy with my experience.

2026幎3月4日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Sharon,

Thank you so much for your kind review!

We're really glad to hear that you were happy with the prompt response and that everything with your return and replacement is being sorted smoothly. It's great to know you had a positive experience, we truly appreciate your support and hope to help you again in the future!

Kind regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Was accidentaly sent the wrong item, which I had purchased at a discounted price. Was in touch with customer service advisor, Aoibhe Kelly who couldn't have been more helpful and rectified thematter immediatley.

2026幎2月26日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Dear customer,

Thank you for your 5-star review.

I will pass your kind comments on to the agent who assisted with your query.

Thanks again,
The Oxendales Team

5぀星のうち4の評䟡

Beautiful furniture at a bargain price

I bought a really beautiful chair on the website and was more than pleasantly surprised when the delivery price remained at E4.99. Superb service for a large item. Unfortunately the chair arrived missing a small part... but the team at Oxendales quickly responded and solved the issue. The one piece of advice I would give is to order with the safety net that it might need a return, the return process is straightforward but for large items, you need a hand to organise the return collection. On Oxendales part, they were more than helpful online and very agile in solving the concern. The chair itself is absolutely beautiful and was an exceptionally good price with the 30% off code on offer that month.

2026幎2月7日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Sarah,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We’re delighted to hear that you loved the chair and that the delivery cost was a pleasant surprise, we always aim to offer great value.

We’re very sorry to hear that a small part was missing on arrival, but we’re glad our team could resolve the issue quickly for you. Your kind words about their support and agility truly mean a lot.

We also appreciate your thoughtful advice regarding returns. Larger items can sometimes require an extra pair of hands, and your feedback helps other customers know what to expect. We’re pleased to hear the return process itself felt straightforward and that you found our online team helpful throughout.

Most importantly, we’re thrilled that you’re happy with the chair itself and that the 30% discount made it an even better find.

Thank you again for shopping with Oxendales. If you ever need anything in the future, we’re always here to help.

Kind regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

Always great customer service

2026幎2月24日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Tara,

Thank you so much for your kind words!

We’re delighted to hear you consistently have a great experience with our customer service team. Providing friendly, reliable support is always our top priority, so your feedback truly means a lot.

We really appreciate your support and look forward to helping you again anytime!

Regards
Oxendales team.

5぀星のうち5の評䟡

An error on my end was swiftly


An error on my end was swiftly resolved, I had a typo in my email so had not received order confirmation, Emily, Jessica and Aoibhe confirmed my details updated my email to correct address and confirmed my order had been shipped. Excellent customer service resolving my issue promptly, 10/10!

2026幎2月20日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Susan,

Thank you so much for your wonderful review!

We’re delighted we could get everything sorted quickly for you. Typos happen to the best of us 😊 we’re just glad Emily, Jessica, and Aoibhe were able to update your details and confirm your order without any hassle.

Providing prompt, friendly support is always our goal, so your 10/10 feedback truly means a lot to the whole team. If you ever need anything else, we’re always here to help

Kind regards
Oxendales Team.

5぀星のうち5の評䟡

Katelynn was very good looking after


Katelynn was very good looking after and investigating my return . which she resolved in a very kind and professional manner

2026幎2月16日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that Katelynn took great care in looking after your return and thoroughly investigating the matter. It’s fantastic to know she was able to resolve everything in a kind and professional manner.

We’ll be sure to pass along your kind words to her, she’ll be thrilled to hear them!

Kind regards
Oxendales team

5぀星のうち5の評䟡

Very efficant needed to cancel a laptop


Very efficant needed to cancel a laptop and was processed immediately

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
Oxendales ロゎ

Oxendales からの回答

Hi Carol,

Thank you for your great feedback!

We’re so pleased to hear that your laptop cancellation was handled efficiently and processed immediately. Providing quick and seamless support is always our goal, and it’s wonderful to know we delivered on that for you.

We truly appreciate you taking the time to share your experience!

Kind regards
Oxendales team.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報