Paladone レビュー 

477
•
TrustScore 5段階評価の2

2.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I had a question regarding one of the products that was out of stock as I was looking to purchase again for my cat. Aga in customer service was absolutely fantastic! Although the product was currently... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Minisauger Henry saugte nicht. Nachweis über Foto wurde verlangt. Hinweis auf verdeckten Fehler wurde sehr spät unter mehrmaligem Schriftverkehr akzeptiert, es gab keinen aufrufbaren Link für einen... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Great products paired abysmal customer service. Emails are ignored, by both management and staff. I experienced a defective product, they couldn't have been any more unhelpful, or rude. The fact th... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Kauf bei Amazon. Erst Verspätung ohne Mitteilung. - kam nicht mehr zu Weihnachten / Jahreswechsel an. Dann Storniert zum 01.01.2026. Ohne Kommentar, Entschuldigung etc. Frechheit. Deutsche Webseite oh... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ビジネス サービス

当該企業による記述

There are many companies who do what we do, but few who we consider competitors. Put simply, Paladone offer the best wholesale gifts with the best licenses to the best retailers.Our customer support is unrivalled – once you’re an approved customer you’ll be given access to product photography, videos and copy of the very highest standard. We’ll help you engage your audience on social media and offer marketing advice if it’s something you require. Helping our customers sell is as important, if not more so, than our own sales figures. Finally, our refinement process is infallible. Using our own sales data and sell-through data from our customers we constantly refresh our product offering. New developments within our trend based own-brands and our envied collection of licenses, often supported by an upcoming box office release leave our valued customer with an inventory of brand new, on-trend innovations and proven ‘big hitters’.


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

477件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(477)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Decent online gift shop

I bought a few different gifts. Prices were good, the quality of gifts were unexpectedly high (I was expecting them to be a bit cheapo but they were actually pretty classy!) and delivery time was quick.

2020年2月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Missing Wand

Opened a Backpack Buddy wand mystery bag and found nothing inside...disappointing...

2020年2月10日
自発的なレビュー
Paladone ロゴ

Paladone からの回答

I am so sorry you are dissatisfied with your purchase of Paladone products. If you have not purchased the items direct from us, the first place you should go to obtain a refund/replacement is the company who sold it to you. Usually, if you provide the retailer with a receipt and the faulty product, they will reimburse you as long as you are within their usual returns period.

5つ星のうち1の評価

Sold out and unavailable - take the star wars licence away

Saw the company in a toy fair article and really wanted some of the star wars Icon Lights.. sold out already.. really? What's the point. How many did you make? 12? Off to ebay to pay double

2020年1月30日
自発的なレビュー
Paladone ロゴ

Paladone からの回答

Hi Peter,

Sorry you were unable to purchase from us - they've been hugely popular and were all bought by our lovely retail partners. We actually made tens of thousands of these items, but as I said, they sold out very quickly!

I've checked eBay and you'll find them for exactly the same price, with free post and packaging.

Personally I think it's a bit mean to write us a bad review for making a great product that is selling incredibly well, but you're completely entitled to that opinion! If you fancy changing or removing your review, that be great, but either way, we hope you enjoy your Icon Lights!

Thanks, Alex

5つ星のうち5の評価

Great product

Great product, my son was very pleased! You can find some really unusual items on Paladone which you can't get anywhere else!

2020年1月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

two miss ships. Not once but twice

Sucks you have to give them one star because they don’t even deserve that.
Ordered two “friends” mugs from this worthless company and got two Harry Potter mugs. The sticker on the mug box even had friends on it. Ordered the second one because I thought surely they couldn’t be that stupid to miss ship another one. Low and behold, they did.
This business will probably go under in 2020 seeing they don’t double check or even care about their customers.
Must be nice having a business and not giving a $hit

2020年1月20日
自発的なレビュー
Paladone ロゴ

Paladone からの回答

Hi Amanda

Thank you for your review.

I am so sorry you have not had a good experience with regard to purchasing from Paladone and can only apologise for the trouble you have been caused.

I have looked at your concern and if you would be so kind as to email me at help@paladone.com I will personally take a look at what we can do to help you get the item you would like and and also to restore your faith in Paladone and look to change your review and opinion of same.

Kind regards

Mandy

5つ星のうち5の評価

We want to mention a staff member who…

We want to mention a staff member who went above and beyond to help my son and I out, when a clock wouldn’t work, she sourced a replacement and delivery At warp speed.
Mandys Communication was amazing and one of the best responses I have ever received.
Thank you very much Mandy Welch (Our secret Santa) for your help and making a 10years old boy happy again. We won’t forget it.

2020年1月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Delivery late and wrong

I ordered a VW camper van water bottle with a delivery of 3-5 days, it hadn’t arrived in 8 days so I contacted Paladone directly.

I spoke to an extremely helpful customers services representative who apologised and would locate a bottle and ship it.

The package arrived on the 13th January and consisted of a VW mug and Star Wars bottle????

Not sending back just giving away and will source elsewhere.

2020年1月15日
自発的なレビュー
Paladone ロゴ

Paladone からの回答

Good afternoon John, Thank you for your review.
I am so sorry you have received the wrong water bottle. I have checked with our DC and there was clearly an error made. The mug was sent to you as gesture of goodwill due to the problems you have encountered.
I have put a Campervan Water Bottle in the post to you and sincerely apologise for the error made. Hopefully this will restore your faith in Paladone and enable you to adjust your review.

Kind regards
Mandy

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報