Palmrow レビュー 

41
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Rimango ancora in attesa dei 2 prodotti ordinati addirittura a Settembre. Anche in questo caso penso proprio si tratti di TRUFFA e farò di tutto per informare chiunque che questo sito è ingannevole, a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

SCAMMING SITE, KEEP AWAY AND DONT WASTE YOUR MONEY Absolute scammers. Waited over 2 weeks for my order and their replys via email are shocking. Sent a fake tracking number when the delivery doesn'... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Firstly I have to thank Rafael Alves for his customer service, outstanding above and beyond. I did have my doubts the items would come. But customer service made me aware the parcels do have a lot o... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Pessima pagina e enganonsa Não entrega o produto e nem responde Pagina fake que aplica golpes Não comprem nada nessa loja online Denuncie eles #aacabem com a Palmrow Uma pagina que existe u... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

当該企業による記述

Palm Row is a global fashion house that merges timeless elegance with contemporary design. Focused on premium apparel and accessories, our brand draws inspiration from the refined lifestyle of Europe’s elite and the heritage of classic menswear. We operate exclusively online, offering curated collections to a discerning international audience, with strong presence across Europe and beyond.


連絡先

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

41件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 57%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.4

すべてのレビュー

(41)

過去12か月のレビュー数: 39件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

SCAM

This site is a scam. I've sent 15 emails to customer support and still haven't heard anything about my order placed in June. It is now November, and I still don't have my order. DO NOT ORDER from here.

2026年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They are fake don’t waste your money…

They are fake don’t waste your money and they are crap fakes as well

2026年10月23日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry to hear your order didn’t meet your expectations, and we take concerns about product quality very seriously.

We’d like to look into this properly. Could you please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and a few photos of the item? Our team will review your case personally.

If you’re within our 14-day return window, we’ll be happy to guide you through a return. We want every customer to be satisfied with their purchase.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Waardeloze kwaliteit shirt voor 45…

Waardeloze kwaliteit shirt voor 45 euro.
Pure oplichting

2026年10月23日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hallo,

Het spijt ons te horen dat het shirt niet aan uw verwachtingen voldeed. Kwaliteit is erg belangrijk voor ons en we willen dit graag voor u oplossen.

Wilt u ons een e-mail sturen naar contact@palmrow.boutique met uw bestelnummer en een paar foto’s van het shirt? Ons team bekijkt uw situatie persoonlijk.

Valt u binnen onze retourtermijn van 14 dagen, dan helpen we u graag met het retourneren van het artikel.

Met vriendelijke groet,
Het Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

If i could put less of a star on I…

If i could put less of a star on I would. Ordered and XL shirt and it was no where near fitting me. I asked for a refund and a XXL to replace and no reply. How do these companies operate and get away with these scams when they are blantanly advertising and conning people online. Needs shutting down.

2026年10月22日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re truly sorry about your experience, and especially that your request went unanswered. That’s not the level of service we aim for, and we apologize.

We’d like to sort this out for you right away. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number (or reply to your order confirmation email), and our team will prioritize your case and help you with the size exchange or refund in line with our return policy.

Thank you for your patience, and again, our apologies for the delay.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Rimango ancora in attesa dei 2 prodotti…

Rimango ancora in attesa dei 2 prodotti ordinati addirittura a Settembre. Anche in questo caso penso proprio si tratti di TRUFFA e farò di tutto per informare chiunque che questo sito è ingannevole, anche se continuano ad inviarmi un numero di tracking che è fermo da 2 settimane.

2026年10月21日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Gentile cliente,

Ci scusiamo sinceramente per il ritardo e per la preoccupazione che questo le ha causato. Comprendiamo perfettamente la sua frustrazione.

Vorremmo verificare subito la situazione della sua spedizione. La preghiamo di scriverci a contact@palmrow.boutique indicando il numero d’ordine: contatteremo il corriere per capire perché il tracking risulta fermo e la terremo aggiornata.

Se il pacco non dovesse risultare consegnabile, le proporremo una soluzione, come una nuova spedizione o un rimborso.

Cordiali saluti,
Il team di Palm Row

5つ星のうち1の評価

Order never received neither reimbursed

Order never received.
Never reimbursed.
After 3 months all I hear when I send an email is : “ I have checked your order and can confirm that everything is correct.”
Scam.

On Aug 4, 2026, at 19:30, Palmrow wrote:


Hello, Daniel Belgique!

This is Maria, Logistics Manager at Palm Row. I hope you are doing well.

I am writing to you personally because you are important to us, and I believe you deserve complete transparency regarding everything related to your order.

Unfortunately, I need to let you know that we experienced an unexpected issue with our shipping carrier today. As a result, your package may be delayed by 24 to 48 hours. I understand this is not ideal, and I completely understand your frustration. As soon as I became aware of the situation, I reached out directly to the person responsible at the carrier and requested that your delivery be handled with the highest priority.

Daniel Belgique, you placed your trust in Palm Row, and that means a great deal to our entire team. To us, you are not just a number. Every customer has their own story and individual needs, and we respect that deeply.

Please rest assured that I am following up on your case personally. As soon as your order ships, you will immediately receive the tracking number by email.

If you have any questions or if anything is unclear, please do not hesitate to contact me directly at any time. I am here to ensure that your experience with us, despite this delay, remains as positive as possible.

I sincerely appreciate your understanding and patience.
With care and dedication,
Maria, Logistics Manager at Palm Row
© Palm Row

2026年7月28日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We sincerely apologize. Three months without your order, and replies that didn’t actually address your situation, is simply not acceptable, and we understand your frustration completely.

Your case is being escalated to our management team. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and “ESCALATION” in the subject line, and we’ll personally review it and get back to you with a concrete solution.

Again, we’re sorry for how this was handled.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Poor service and refund policy.

Ordered a size L knit branded Polo Ralph Lauren.
Item came and it is far too big and would be more like XXL. I am 6’3” and 190cm and I was swimming in it!
I asked for a refund or replacement for. M size. They have been back and forth with excuses for more than 4 months now and no resolution is in sight. Just get we are reviewing your case and will have a resolution which never comes.
I would avoid this company at all costs.

2026年6月30日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re very sorry. Waiting more than four months for a size exchange or refund, with no clear answer, is not the experience we want any customer to have, and we apologize for the repeated delays.

Your case is being escalated to our management team so it gets a final resolution. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and “ESCALATION” in the subject line, and we’ll get back to you with a concrete answer, not another update.

Thank you for your patience, and again, our apologies.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Total scam

Total scam
Defective and Duplicate products

2026年10月12日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience. Receiving a defective item is not acceptable, and we’d like to make this right.

Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and photos of the items you received, so our team can review exactly what happened and find a solution for you.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

If I could give no stars I would

If I could give no stars I would. 38 days and waiting for the product. They assure me no issue but having promised me they would review what was happening with the postage, they came back with the 'everything's OK' message. I only wished I had read these reviews first.

2026年10月8日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry. Waiting 38 days for your order and receiving a generic reply instead of a real answer about your shipment is not good enough, and we apologize.

We’d like to look into this properly. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and “ESCALATION” in the subject line. We’ll check the shipment directly with the carrier and come back to you with a clear update and a solution if the parcel can’t be delivered.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Site mensongère nous dit de lier son…

Site mensongère nous dit de lier son compte à Strava de courir la distance choisi et on recevra un pin’s gratuitement mais non il faut bien l acheter 5€ les 5km

2026年9月30日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Bonjour,

Nous pensons que cet avis concerne une autre entreprise. Palm Row est une boutique de vêtements en ligne : nous ne proposons pas de défis de course, de connexion avec Strava ni de pin’s.

Si vous avez néanmoins passé une commande chez nous, n’hésitez pas à nous écrire à contact@palmrow.boutique avec votre numéro de commande, et nous serons ravis de vous aider.

Cordialement,
L’équipe Palm Row

5つ星のうち1の評価

Received the wrong size item when…

Received the wrong size item when ordered 2 sizes of the same item but in different colours, 1 was close enough to my size to probs make do, but the price I paid, almost $200 aus dollars for 2 jumpers makes it not so great when I’ve got 1 that almost fits 🤦🏻‍♂️
(the other 1 would of been lucky to fit a midget, no offence intended !!!) when I ordered the same size, both items arrived without any legitimacy branding tags so I 100% think they are fake items so you shouldn’t buy, I thought at the time they weren’t 2 cheap so more fool me 🤪 Upon sending them an email to express my concerns about the legitimacy of the products and the size discrepancies they were very quick to respond and say that they would sort the issue asap, after numerous emails from me, I haven’t heard from them for nearly 3 weeks so feel the need to let everybody out there know, buyer beware this place is a SCAM SITE and you will lose out. DO NOT BUY FROM PALM ROW !!!!

2026年9月11日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry for your experience. Receiving an item in the wrong size is frustrating enough, and going three weeks without hearing back from us after we promised to sort it out is not acceptable. We apologize.

We’d like to resolve this properly, including the size issue and the questions you raised about the items. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and “ESCALATION” in the subject line, and our management team will personally review your case and come back to you with a concrete solution.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

SCAMMERS SITE

SCAMMING SITE, KEEP AWAY AND DONT WASTE YOUR MONEY

Absolute scammers. Waited over 2 weeks for my order and their replys via email are shocking. Sent a fake tracking number when the delivery doesn't even exist. All over £88, absolute typical scamming people from Liverpool, should be ashamed and the site wants shutting down!!!!!!!! KEEP AWAY EVERYONE

2026年9月1日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry for the frustration with your order and with our email replies. We understand how worrying it is when a tracking number doesn’t seem to show any progress.

We’d like to check your shipment directly. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number, and we’ll verify the tracking with the carrier and give you a clear update. If your parcel can’t be delivered, we’ll offer you a solution, such as a reshipment or a refund.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

BEWARE SCAM !

BEWARE SCAM !! Palm row have taken my money, not sent my goods, it’s been over a month, won’t respond to my emails. Says they are based in Liverpool, but the phone number for the website is foreign. SCAMS do not trust !!

2026年8月15日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re very sorry. Waiting over a month for your order without a reply to your emails is not acceptable, and we apologize.

We’d like to resolve this for you as a priority. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and “ESCALATION” in the subject line. We’ll check your shipment directly and come back to you with a concrete solution: delivery confirmation, a reshipment or a refund.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Uma pessima experiência..

Uma pessima experiência..
Realizei uma encomenda ainda de um valor assim alto e ate hoje nao foi entregue nem respondem a email nem fazem reembolso...
Nao recomendo nada esta página

2026年8月30日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Olá,

Lamentamos muito a sua experiência. Ficar sem a encomenda, sem resposta aos seus e-mails e sem reembolso não é aceitável, e pedimos sinceras desculpas.

Gostaríamos de resolver a sua situação com prioridade. Por favor, envie-nos um e-mail para contact@palmrow.boutique com o número da encomenda e “ESCALATION” no assunto. A nossa equipa vai verificar o envio diretamente com a transportadora e responder-lhe com uma solução concreta: confirmação de entrega, novo envio ou reembolso.

Com os melhores cumprimentos,
A equipa Palm Row

5つ星のうち1の評価

!!!!!Been waiting over 2 weeks and…

!!!!!Been waiting over 2 weeks and haven't received my parcel.
Total scam!
Everyone Keep away!!!!!

2026年9月1日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry for the wait and understand how frustrating it is not to have your parcel yet.

Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number, and we’ll check the shipment directly with the carrier and give you a clear update on where your parcel is.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Scammers

Unfortunately the reviews here are accurate reflections of the quality of this organization. They are not above board, and when they sent a clearly nonsense excuse email about my order being lost with their shipping service, it became clear they are scammers. I informed if they couldn't provide and ETA, then they need to cancel my order and refund me asap. They wrote back saying the order is with shipping and impossible to cancel. Disorganized and unprofessional.

2026年9月5日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry for the confusion. You received conflicting information about your order, and that’s not the clear, honest communication you should expect from us. We apologize.

We’d like to give you a straight answer. Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number and “ESCALATION” in the subject line. We’ll confirm the real status of your shipment with the carrier and, if it can’t be delivered, process a refund.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service. They lost my parcel in transit then offered to send me what I had already paid for “ at no cost to me “ !
I asked for my money back and we’ve been going round in circles !
I ordered the black body warmer by mistake so I ordered a blue one before the first order arrived. Big mistake! The quality is so cheap looking. In the ad it looks like a Ralph Lauren body warmer but it’s just a very cheap body warmer with a Ralph Lauren logo ironed on. Wasn’t even a good attempt at a copy. Avoid at all cost!

2026年8月6日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry for your experience. When a parcel is lost in transit, you should be able to choose between a replacement and a refund, and we apologize that your request went round in circles instead of being resolved.

We’d also like to look into your concerns about the quality of the second item. Please email us at contact@palmrow.boutique with both order numbers and photos of the item, with “ESCALATION” in the subject line, and our management team will review your case and come back to you with a final resolution.

Kind regards,
The Palm Row Team

5つ星のうち1の評価

Ordered 8th August went out for…

Ordered 8th August went out for delivery according to them 14th August,still nothing.wish I had read the reviews before ordering.looks a bit of a scamming outfit.

2026年8月8日
自発的なレビュー
Palmrow ロゴ

Palmrow からの回答

Hi there,

We’re sorry your parcel hasn’t arrived, especially after the tracking showed it was out for delivery. We understand how frustrating that is.

Please email us at contact@palmrow.boutique with your order number, and we’ll open an investigation with the carrier to find out what happened in the final stage of delivery. If the parcel can’t be located, we’ll offer you a reshipment or a refund.

Kind regards,
The Palm Row Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報