Paperback Shop レビュー 

71
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I ordered a book via Amazon Market Place with a delivery date in about 2 weeks from the date of ordering. The item wasn't delivered and tracking showed that it had not even been dispatched by the d... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

AVOID - Ordered an expensive ‘new’ paperback on Amazon via this seller - told sent, and returned by their Courier so badly damaged they would refund the book. Said could not dispatch another copy f... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I ordered "Corporal Sam" By Q, advertised as "print on demand", via their alias Books2Anywhere on Abe UK. It arrived promptly and in good physical condition. However, the text is clearly scanned fro... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

The Pits, worst customer service I have ever had. Never use them again. They can't even look into shipping problems. They keep sending the same USPS tracking link to look up which is not the issue,... もっと見る

企業情報

  1. 書店

当該企業による記述

The UK’s first fully virtual bookseller supplying readers around the world.


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

71件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(71)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

pay for two - get one!

i ordered two books from them. package arrived with one book missing. messaged them and they asked for my address to ensure they had the correct one. how could i have received one book if the address was wrong? they then said that they sent them out separately. royal mail said you can't do that using the same tracking number as they wouldn't be able to differentiate between the book that arrived and the one that didn't.

messaged asking for a replacement or refund. no reply.

avoid!!

2022年1月22日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave feedback. I am very sorry to hear that you only received one of the two items that you ordered with us.

Our warehouse team package items in the best way to prevent damage to items during transit with can often result in sending orders in more than one parcel and each parcel will have its own reference and items shipped via Royal Mail are sent via an untracked and reliable delivery service.

I am very sorry that we have been unable to provide a replacement item, due to the way we work, we do not hold any items directly on site and do not have access to additional copies in order to send replacement items.

We take all feedback onboard so we can continue to improve customer experience.

Please accept our sincerest apologies for the inconvenience and disappointment caused by this experience.

Kind regards,
Customer Service.

5つ星のうち1の評価

Sent a book in the wrong language…

Sent a book in the wrong language (German), and then refused to refund me the postage I had spent to return it to them. It was not clear at all from the listing that this book wasn't in English. I did not appreciate the high handed response I received from them about this. I won't use them again for anything.

2021年12月24日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello, thank you for taking the time to leave feedback. I am very sorry to hear that you received your order in German and this was not clear on the product information.

We strive to provide all product information regarding the titles that are made available to us and raise any products that have limited information with our dedicated IT team to investigate and amend.

My sincerest apologies for the negative experience you have received shopping with us. We take all feedback onboard so we can continue to improve customer experience for all customers.

Kind regards,
Customer Service


5つ星のうち1の評価

Book never turned up

I ordered a book at the end of November, only to be told mid December that they wouldn't be able to supply the book and had cancelled my order. This would normally be acceptable but it was only after multiple times prompting them about my order did they decide to investigate. The book was reasonably priced, but only marginally better than main high street competitors or various online retailers. I will be steering clear of them unless I really have to. Positives are that the customer service team are very nice.

2021年12月15日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello, thank you for taking the time to leave feedback.

I am very sorry to hear that your order was cancelled and we were unable to supply this. We work from a virtual inventory and do not hold any items directly on site and occasionally, our supplier will advise that all stock has been exhausted and we are unable to locate these titles from alternative suppliers. We work hard to ensure all of our orders are fulfilled and if this is not possible we contact all customers.

We take all feedback onboard so we can continue to improve customer experience.

My sincerest apologies for the inconvenience this has caused.

Kind regards,
Customer Service.

5つ星のうち5の評価

Yoga book - print on demand (POD) - all good

I ordered a yoga book - print on demand (POD) via Abebooks and the order was fulfilled by Books 2 Anywhere who I believe are the same organisation. The book hadn't arrived at the earliest date so checked order status and then order and reviews. I noticed the book was POD and this company was getting very bad reviews on delivery and quality. Well fear not from my experience. This company delivered - brand new, no damage, good quality print and photographs binding. It arrived in the middle of the range of delivery times. Would use again don't know others circumstances but can't complain

2021年8月6日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello.
Thank you for taking the time to leave feedback. I am very glad to hear that your Yoga Book has arrived and is in pristine condition. We work hard to ensure all orders are delivered on time and in perfect condition. I hope you enjoy your new purchase and hope you order from us again soon. Kind regards, Customer Service.

5つ星のうち4の評価

Great Book Shop

My package arrived today and the books are in near perfect condition. It did arrive two days later than expected, but this is understandable. Other than that, I'm very satisfied with this brilliant service. Would use again.

2021年6月25日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello, thank you for taking the time to leave such a positive review. I am very sorry that your order did not arrive on time and we are currently working hard to provide tracking for all orders. I am very glad to hear that your order did arrive in near perfect condition, we have a dedicated team who work hard to ensure all orders are well packaged and delivered in perfect condition. I hope you enjoy your purchase and choose to shop with us again. Kind regards, Customer Service.

5つ星のうち5の評価

Brilliant service

Brilliant service, fast delivery.

I ordered a second hand book from them through Amazon, I had a very hard time finding the book elsewhere as they have stopped printing it. The company replied to my email quickly, and The book is in PERFECT condition, and arrived a day early. Couldn’t be more pleased. Thanks UKpaperbackshop!

2021年5月19日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Chelsey, thank you for taking the time to leave such a positive review. I am very glad to hear that you are happy with your order and that this arrived ahead of the estimated delivery date. I hope that you will choose to shop with us again. Kind regards, customer care.

5つ星のうち5の評価

I was worried when I saw the bad…

I was worried when I saw the bad reviews on here and messaged my amazon shop to double-check it would arrive. They quickly responded to me which was amazing. Then today I receive my books! More than on time and in PERFECT condition. I would recommend them again. Not sure what all the bad reviews are about but they certainly nearly stopped me from buying my product, but I am glad it didn't.

2021年5月8日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Vazz,

Thank you for taking the time to leave such a positive review. I am very glad to hear that your order arrived on time and in perfect condition. I hope that you enjoy your purchase and choose to shop with us again.

Kind regards,
Customer Care

5つ星のうち1の評価

Poor service

Cancelled my order from Amazon without providing an explanation. This is just rude.

2021年5月6日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Matt, thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear that your order was cancelled. We have attempted to use Trustpilot's "find a reviewer" so that we can investigate the cancellation but have not received a response. If you would like to contact us directly regarding your order you are more than welcome to email our customer care team at customercare@paperbackshop.co.uk.

Our sincere apologies for any inconvenience caused.

Kind regards,
Customer Care

5つ星のうち5の評価

Fantastic experience...

Well, I don't understand all the poor comments made. I am extremely delighted with my book, absolutely beautiful. Well packaged and the customer service was second to none. Great experience with Paperback shop. Highly recommended. Many thanks..

2021年4月15日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Andy,

Thank you for taking the time to leave such a lovely and positive review. We are very glad to hear that you are happy with your order and hope that you choose to shop with us again.

Kind regards,
Customer Care.

5つ星のうち1の評価

Chess book

I ordered a chess book through this company and the diagrams were missing. How is a chess book without diagrams of any use?

2021年4月13日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello James.

Thank you for taking the time to leave feedback. We are very sorry to hear that your item arrived without the diagrams. We have tried to use TrustPilot to find some more information so we can investigate this for you, but have not received a response.

Please contact us directly by emailing our customer care team customercare@paperbackshop.co.uk so we can investigate what has happened.

Our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
Customer Care.

5つ星のうち1の評価

Cancelled my Amazon order for a…

Cancelled my Amazon order for a photography book with no contact or explanation whatsoever. Awful service - do not use this seller.

2021年4月6日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Good morning Keith.

Thank you for taking the time to leave feedback, we take all feedback onboard so we can continue to improve customer experience. We are very sorry to hear that we have had to cancel your order.

We have attempted to use the TrustPilot "Find Reviewer" to contact you so we can investigate this cancellation but have not received a response. Please do not hesitate to contact us directly regarding your order by sending an email to our customer care team at customercare@paperbackshop.co.uk.

Our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
Customer Care

5つ星のうち1の評価

AVOID AT ALL COST!

I have recently started looking into the Japanese pottery Art, Kintsugi and wanted to learn more about it etc. I found a book through ABEbooks who were advertising on behalf of Paperbackshop. They offered the book I had seen else where and at a great price with free postage.
It arrived this morning and I see that it has a fancy cover like a lot I checked out but turns out it's just a cheap notepad!
I contacted the company and they said return in good condition and they will refund (they didn't comment that their title was misleading) but I would have to pay the postage! Due to Covid situation normal post is hopeless so it would mean sending it special delivery but company wouldn't pay and gave me the impression they couldn't care less about their misleading description and basically blamed me for ordering the wrong item!
I would AVOID this company at all costs.

2021年2月26日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello, thank you for taking the time to leave feedback. We take all feedback onboard so that we can continue to improve customer experience. We are very sorry to hear that you found the title of the item you have purchased misleading. We have tried to use Trustpilot to find you so that we can investigate this for you but unfortunately did not receive a response. Please do not hesitate to contact us at customercare@paperbackshop.co.uk.

Our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
Customer care.

5つ星のうち1の評価

Ordered to books from this company via…

Ordered to books from this company via Ebay, said they had been dispatched - nothing has arrived, does not reply to emails, will have to go to Paypal for a refund, avoid at all costs, feedback on Ebay extremely poor DO NOT BUY FOR THIS COMPANY

2021年2月11日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Mr Kilham. Thank you for taking the time to leave feedback. We take all feedback on board so that we can improve customer experience. You placed your order on Ebay and we aim to deliver orders within 3-5 working days after your order has been shipped. We have contacted you directly regarding your order so we can work to resolve your issue.

Our sincere apologies for any inconvenience caused. Kind regards, customer care.

5つ星のうち3の評価

I ordered a diary as a Christmas gift

I ordered a diary as a Christmas gift. Unfortunately it never arrived for Christmas and I had to request a refund. I have had responses to my emails within 2 days so whilst it was frustrating not to get my order and then having to make another purchase elsewhere which was not as nice as my original one I do however think the fact that we are in the middle of a pandemic with lockdowns, unusual work arrangements and postal backlogs with everyone doing everything online has to be kept in mind and recognise that things are just not running as smoothly as we are all used to. I have been told I will get a refund so hopefully that won't take too long. I would still use Paperback Shop in the future.

2021年1月7日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Liz. Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry that your order did not arrive for Christmas. Our team worked hard throughout the Christmas period to ensure all orders were delivered on time despite the current coronavirus pandemic and we are sorry to hear that your order was affected. We hope that you will choose us again in the future so we can show the service we aim to provide. Kind regards, customer care.

5つ星のうち5の評価

Placed order on 18th December

Placed order on 18th December. Estimated delivery between 23rd and 28th December. Arrived by courier at 10am on 23rd December. Fantastic service

2020年12月23日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello. Thank you for taking the time to leave feedback. We are very glad that your order arrived by the estimated delivery date and that you were pleased with the service. Everything we do is to ensure all customers have a positive experience.

Kind regards
Customer care

5つ星のうち1の評価

Order 3 separate packages from pbshop…

Order 3 separate packages from pbshop on Onbuy.com , the parcels were due a week ago by royal mail and still not arrived. When asked about it I was told to wait a few days which i did but still no items have arrived. Opened a case and still no contact from neither seller or Onbuy themselves. I thought the company was safe as it was given a 4.6 overall rating on Onbuy but I soon figured out that any review under 4 stars was not displayed. I am the least to say upset about this after wasting £45. I hope onbuy and the company will get in touch and fix this problem.

2020年12月14日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Good evening Rudshe. Thank you for taking the time to leave a review. We take all feedback onboard so we can improve customer experience. We are very sorry to hear that your items have not arrived. We have contacted you directly through OnBuy so we can investigate this and resolve this issue. Our sincere apologies for any inconvenience caused.

Kind regards
Customer care.

5つ星のうち1の評価

Virtual books- virtually unreadable

I ordered "Corporal Sam" By Q, advertised as "print on demand", via their alias Books2Anywhere on Abe UK. It arrived promptly and in good physical condition. However, the text is clearly scanned from the original book, then converted to text by OCR. It is not proof- read, or even basically spell- checked, and is not reformatted to suit the different page size. The result is all but unreadable. The very first line reads (sic): "Sergeant David Wilkes, of the First (Koyal) Eegiment of Foot...". Later: "'-TaJce you all notice: thatwlierassomeevil-dispoi^ed hoys did last night...". And, almost wonderfully: "GOB SAVE THE KING."

I'll keep the book to show my friends the cynical misuse of technology.

2020年11月13日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Paul.
Thank you for taking the time to leave us a review. I am very sorry to hear that you have received your item in an unreadable condition. We have tried to use TrustPilot "Find Reviewer" so we can get this resolved for you, however we have not been successful. If you could please email us at customercare@paperbackshop.co.uk, we would be more than happy to look into this for you.
Our sincere apologies for any inconvenience caused.
Kind regards
Customer care

5つ星のうち1の評価

A sorry excuse of a business...

Two expensive and heavy books were received with damaged corners. Paid over £13 to return them. Despite an emailed confirmation they would refund this amount in addition to my order value, they haven't. To say I'm miffed is an understatement and I will complain to Amazon about them.

2020年10月1日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello.
Thank you for taking the time to leave us a reply. We take all feedback on board to better all customer experiences. I am very sorry that you were not initially refunded the £13 for your return postage with the total of your order. I can confirm that this has now been issued and an email was sent to you to confirm this.
Please accept our apologies for the delay and the inconvenience this has caused.

5つ星のうち1の評価

PBShop in the UK never sent me “el…

PBShop in the UK never sent me “El rostro del asesino”. Please send me this book.

2020年7月6日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello Robert,
Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry that you did not receive your order.
I hope that we resolved your issue.

5つ星のうち5の評価

What is going on here

What is going on here? I've had a perfect experience. Amazon ratings are at 93%. Book arrived early in perfect condition.

2020年6月27日
自発的なレビュー
Paperback Shop ロゴ

Paperback Shop からの回答

Hello, thank you for your kind words, we are so glad to hear you had a perfect experience with us and we hope you enjoy your book.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報