レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I was frustrated because I hadn't received a notice that my subscription order was being fulfilled. I asked why I wasn't given a choice to skip a month. The person who handled my case offered to let m... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I ordered the Parasite Cleanse Drops, unfortunately they were no good for my dog, gave him really bad diarrhoea. When I contacted PawseyLabs, they issued an immediate refund and said they would report... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Company offers a 90 day money back guarantee but when you email to request the returns details you get back a generic email offering just 15% refund to keep the item. Why would I want to keep someth... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Significant improvements! 3 months in, no scooting, only scratches at collar, but still biting legs, less smell, occasional paw licking and more dry cushion days than wet (from licking!). I tried t... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

149件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 72に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.5

すべおのレビュヌ

(149)

過去12か月のレビュヌ数: 148ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Recurring order pause

I received a response to my message very fast and Christian was able to explain the situation and he did it kindness. He was able to put a pause to the order and refund the charge.

2026幎10月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

I ordered the Parasite Cleanse Drops, unfortunately they were no good for my dog, gave him really bad diarrhoea. When I contacted PawseyLabs, they issued an immediate refund and said they would report my experience for my dog. Excellent customer service.

2026幎10月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Yet I have not seen a difference

Yet I have not seen a difference, but they are enjoying the flavor. Crossing my fingers in time with more improvement. And I ordered only one now a second bottle has showed up and charged to my account. Please stop shipping. I have limit of my expense per month.

2026幎9月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Customer Service

I was frustrated because I hadn't received a notice that my subscription order was being fulfilled. I asked why I wasn't given a choice to skip a month. The person who handled my case offered to let me order every 60 days. So I decided not to cancel the subscription. I was very happy with the turnaround time and will definitely stick with them,

2026幎9月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

While the product works for my dogs the


While the product works for my dogs the customer service is horrible. I opted for a one time purchase and yet they still charged my card a second time as if I opted for a subscription. I contacted the company well before it was shipped and they waited until it actually shipped before responding to me telling me there was nothing they could do since it’s already gone out! I will not order from this company again due to this. I will find another solution

2026幎9月23日
自発的なレビュヌ
PawsyLabs ロゎ

PawsyLabs からの回答

We’re truly sorry for the frustration you experienced, Medea. We’d appreciate the opportunity to make things right—please contact us at help@pawsylabs.com so our team can personally assist you with your concerns. ❀

5぀星のうち5の評䟡

Good experience

2026幎9月29日
自発的なレビュヌ
PawsyLabs ロゎ

PawsyLabs からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback, Gerry! ❀ We’re delighted to hear you had a good experience with PawsyLabs. We truly appreciate your support! 🐟✚

5぀星のうち3の評䟡

Company offers a 90 day money back


Company offers a 90 day money back guarantee but when you email to request the returns details you get back a generic email offering just 15% refund to keep the item. Why would I want to keep something my dog doesn't like. I only tried the product on the basis of the money back guarantee. If your dog is fussy I would recommend you avoid this company

##UPDATE## After many push back emails of offering 15% refund then 30% refund they've finally offered to refund the full amount without returning the product. Changed from 1* to 3* due to the overall outcome

2026幎9月28日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報