Bright Engraved Soft Touch Maya Stylus Pen

Bright Engraved Soft Touch Maya Stylus Penのレビュー

商品の星評価は、その商品のすべてのレビューの平均として計算されます。


Pens.com ロゴ

販売元: Pens.com

www.pens.com/us

•

5.3万 レビュー

4.1

このページに掲載されている情報は、Pens.com の顧客によってTrustpilot 上に書かれた商品レビューのみに基づいています。


他の消費者の注目点

品質

4.5

39 件の評価

金額に見合う価値

4.3

37 件の評価


商品の詳細

  • メーカー: Pens.com
  • MPN: LMN

すべてのレビュー


5つ星のうち5の評価

Need a veteran discount on orders.have been buying from you for many years

品質: 5
金額に見合う価値: 3
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for contacting us at Pens.com. We are delighted to hear you love the great quality products received, and we look forward to working with you again soon.

5つ星のうち5の評価

Overall a really good pen.

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for contacting us at Pens.com. We are delighted to hear you love the great quality products received . We look forward to working with you again soon.

5つ星のうち5の評価

We love this product that is why we reorder the item. My only complaint is how long it took to arrive.

品質: 5
金額に見合う価値: 4
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for sharing your feedback on the products that you received. We are pleased to hear you love the great quality pens received, and we appreciate your continuous support and look forward to working with you again soon.

5つ星のうち5の評価

These pens write great

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for sharing your feedback on the products that you received. We are delighted to hear you love the great quality pens received which writes great. We look forward to working with you again soon.

5つ星のうち4の評価

Friends and coworkers agreed on quality and novelty of product

品質: 3
金額に見合う価値: 3
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答


Thank you for contacting us at Pens.com. We are pleased to hear you love the great quality products received and we look forward to working with you again soon.

5つ星のうち5の評価

Quality product.

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for sharing your feedback on the products that you received. We are delighted to hear you love the great quality pens received, and we look forward to working with you again soon.

5つ星のうち5の評価

great pen---was told it had the "fidget spinner" feature. Since it doesn't i want 50% off invoice....please adjust. & resend corrected invoice! Lpoʻ

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for sharing your feedback on the products that you received. We are pleased to hear you love the great quality pens received, and we look forward to working with you again soon.

5つ星のうち4の評価

The extra add on charges.

品質: 4
金額に見合う価値: 2
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for sharing your feedback on the products that you received. We appreciate you sharing your experience with us regarding the pens received. Please reach out to us at reviews@pens.com with more details regarding the extra add on charges.

5つ星のうち4の評価

My clients like them

品質: 4
金額に見合う価値: 3
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for your feedback! We’re glad to hear your clients like the pens!

5つ星のうち1の評価

We received several pens that were blank. Please see video for proof. We barely opened the bag last week, so who knows if there were more that customers took already.

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for sharing your feedback on the products that you received. We are sad to hear you received some of your pens blank. An email was sent to you with further details.

5つ星のうち5の評価

Came out well, exactly what I needed. Good quality also.

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

We appreciate you reaching out to us and providing your feedback on the products received. We are pleased to hear you love the good quality product received and we look forward to working with you again soon.

5つ星のうち3の評価

The ballpoint is too short and it doesn’t stay tight you have to tighten it several times when writing

品質: 3
金額に見合う価値: 4
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答



Thank you for sharing your thoughts on the products you received. I am sorry to hear that they did not align with your expectations. We are dedicated to maintaining high-quality standards in our offerings. An email was sent to you with further details regarding this issue.

5つ星のうち3の評価

The writing was so small you can’t even hardly see it

品質: 3
金額に見合う価値: 3
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for your feedback Mary

We sincerely apologize for the disappointment regarding the order. We strive to meet our customers' expectations, and we will try our best to assist.

We have also reached out to you via reviews@pens.com to address your concerns. Your feedback is valuable to us,
and we want to ensure we resolve this for you.

5つ星のうち5の評価

This is my fourth order of these pens. They are good quality and a great price point.

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for reaching out to us and for sharing your experience with us. We appreciate you sharing your experience with us regarding the products received. We appreciate your continuous support and look forward to working with you again soon.

5つ星のうち1の評価

Never received order After contacting Customer Service- they rushed a new order (who even knows where the first one ended up?) through & I received them yesterday. Great quality pens!

Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答


We thank you for sharing your feedback. We’re sorry that you had a negative experience. Please reach out to our customer support service at “reviews@pens.com “ so we can address your concerns directly.

5つ星のうち5の評価

Very nice, and exactly what I was looking for.

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

We are overjoyed to discover that the products and services you received with your order were exemplary. Our dedication is to deliver only the best to our customers, and we are grateful to have succeeded in this instance. We thank you for the opportunity to work together and look forward to future endeavors.

5つ星のうち5の評価

Love the pen. Only suggestion we have is to make sure all of them are put together firmly. we had to secure each one when taking them out of the box. We only had one that did not have the ink in it, so that was good.

品質: 4
金額に見合う価値: 4
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

Thank you for taking the time to share your positive experience with our high-quality writing pens. We are very pleased to hear you love the pens received and we must apologize that some of the pens came loosed. Please send us an email at reviews@pens.com with the order information. so that we can work with you to provide a resolution. 

5つ星のうち1の評価

Received this product yesterday and was very disappointed in shape they were received. Most of the pens were in pieces and ink was everywhere. There was no damage to the box so they must have been shipped that way. Called customer service and they were very helpful by refunding my money and allowing me to reorder.

品質: 1
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答


Thank you for sharing your feedback on the products that you received. We are sorry to hear that most of the pens received is in pieces and ink is everywhere . We appreciate you sharing with us that this issue was resolved and that a new order was submitted. Thank you for choosing pens.com.

5つ星のうち5の評価

Writes well and looks great

品質: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答


Thank you for taking the time to share your positive experience with our high-quality writing pens. We appreciate you taking the time out to write this lovely review and we look forward to working with you again soon.

5つ星のうち5の評価

Very nice product!

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Pens.com ロゴ

Pens.com からの回答

We value the time you took to let us know about your satisfying use of our fine writing pens. Thank you for taking the time to write such a kind review; we hope to collaborate with you once more in the near future.