Petalpal レビュー 

790
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The daffodils are beautiful, they are my daughter’s favourite flower and her going through Breast Cancer surgery at the moment and in hospital, these are ideal. They won’t die and she loves them... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Received reasonably promptly. Arrived flat, disappointed only with the delivery driver who left it in front of our garage downstairs in the rain at 4am. Fortunately plastic wrapped so it survived. Pr... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I loved what I bought for my friend who recently lost her husband but not the delivery by Australia Post. It was left at her front door, no one attempted to knock or ring the bell. I messaged her aft... もっと見る

5つ星のうち5の評価

1. The products are exceptionally attractive and well made. 2. The promises in the promo are honoured. 3. Communication is prompt and to the point. 4. The delivery was exactly as ordered. 5. Whist... もっと見る


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

790件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(790)

過去12か月のレビュー数: 115件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

It doesn’t work

It doesn’t work, ist’s just a cart

2026年6月10日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Hi Ellen,

We're sorry to hear this wasn't what you expected. Our products are pop-up greeting cards that fold flat and open into a beautiful 3D display.

We receive many lovely reviews about our cards, so it's disappointing to know this one didn't arrive in perfect condition for you. If your card isn't popping up correctly, please send us an email at hello@petalpal.com and our friendly customer support team will be happy to take a look and help.

Kind regards,
The PetalPal Team

5つ星のうち5の評価

I love that I can order from Canada

I love that I can order from Canada and they deliver to the states.
My sister lives in California and loves pop up cards.
I was so happy to surprise her with these gorgeous “flowers “.
The communication was outstanding.

2026年6月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I loved what I bought for my friend who…

I loved what I bought for my friend who recently lost her husband but not the delivery by Australia Post. It was left at her front door, no one attempted to knock or ring the bell. I messaged her after receiving a message to say it had been delivered but she was home and didn’t know it had arrived! I rarely order anything online if it’s going to be delivered by Australia Post, their service is expensive and dreadful.

2026年5月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Arrived too late for Mum's 90th birthday

Ordered two weeks ahead of Mum's 90th birthday, which should have been plenty of time for it to arrive, if it had been shipped from within Australia.

According to the website expected delivery date was well within our time frame and I did assume it was being shipped from within Australia.

My mistake, but to be fair, the website is designed to create this strong impression.

Sadly, it took three weeks to arrive, too late for Mum's birthday.

The company can't control how long delivery takes of course, but if I'd known it was coming from China I wouldn't have bothered ordering. The expected delivery date was completely unrealistic for a parcel coming from China.

Be transparent with your location so your customers can make informed decisions.

2026年5月4日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Hi Donna,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry that your order arrived after your Mum’s 90th birthday. We completely understand how disappointing this must have been for such a special occasion.

Our standard delivery timeframe is usually around 5–10 days, however, in some cases delays with our shipping partners can unfortunately extend this timeframe beyond expectations. We sincerely apologise that this happened with your order.

We also appreciate your comments regarding transparency around shipping origins and delivery expectations. Your feedback is valuable and has been shared with our team as we continue reviewing how we communicate this information more clearly for customers.

As a courtesy, we have processed a full refund for your order. We genuinely value your support and are very sorry we let you down on this occasion.

If you have any other questions or concerns, please feel free to reach out to us at hello@petalpal.com and we'll be happy to assist you!

Kind regards,
The PetalPal Team

5つ星のうち5の評価

Lillies

Received in a very timely manner, well packaged and undamaged. As described, very happy

2026年5月8日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you for your kind feedback! I’m glad to hear your order arrived quickly, well packaged, and in great condition. We appreciate your support and hope to serve you again soon.

5つ星のうち5の評価

The product is beautiful!!

The product is beautiful and I found the customer service to be very helpful indeed when I needed them.
Much appreciated.

2026年5月8日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear you loved the product and found our customer service helpful. Your support truly means a lot to us, and we really appreciate you taking the time to share your experience 😊

5つ星のうち5の評価

Beautiful gift

The floral gift was well received by the recipient and such a surprise.

2026年5月4日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you so much for sharing this! We’re delighted to hear the floral gift was such a lovely surprise and so well received by the recipient. Knowing we could help create a special moment truly means a lot to us 😊

5つ星のうち5の評価

Excellent product

Excellent product

2026年5月6日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear you’re happy with the product. Your support truly means a lot to us, and we hope you continue to enjoy it 😊

5つ星のうち5の評価

Responding quickly when I had a…

Responding quickly when I had a question andsolved it right away to my complete satisfaction.

2026年5月4日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you so much for your kind feedback! We’re delighted to hear that we were able to respond quickly and resolve your question to your complete satisfaction. We truly appreciate your support and are always here if you need anything 😊

5つ星のうち5の評価

beautiful!

beautiful!

2026年5月4日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you so much! We’re so happy you think so 😊 We truly appreciate your support and hope you continue to enjoy it!

5つ星のうち5の評価

My wife loves this eco-friendly and…

My wife loves this eco-friendly and long lasting beautiful flowers for her birthday.

2026年5月4日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you so much for your lovely feedback! We’re so happy to hear your wife loved the flowers and that they made her birthday extra special. It means a lot to us that you appreciated the eco-friendly and long-lasting design as well 😊

5つ星のうち5の評価

Quality products

Quality products. Just as I expected .

2026年4月29日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

That’s wonderful to hear—thank you so much 😊

We’re really glad the product met your expectations!

5つ星のうち4の評価

Nice products

Beautiful products but shipping time is long! But would recomand

2026年4月25日
自発的なレビュー
Petalpal ロゴ

Petalpal からの回答

Thank you so much for your kind words—we’re really glad you love the products 😊

We appreciate your feedback on the delivery time as well. While shipping can sometimes take a little longer depending on location and the courier, we’re always working to improve this where we can.

Thanks again for your recommendation—it truly means a lot!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報