レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I spent about a year trying to publish my profile as a sitter. I've encountered issues with the payment provider, which unfortunately never got resolved. Petbnb's customer support was almost entirely... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Deze app riekt van alle kanten naar oplichting voor mensen met kwade bedoelingen. Als je op een dier wilt passen moet je alle persoonskenmerken invullen anders kom je niet verder. Dus alles staat open... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Geweldige app! Het is gemakkelijk te gebruiken, veel coole opties, snelle en veilige betalingen. Omdat dit een APP-evaluatie is! Ik las hierboven de meningen dat de aanvraag slecht was omdat de oppas... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Voor onze hond zochten we een oppas. Eigelijk is dit nooit nodig aangezien er altijd wel iemand thuis is een onze hond mee gaat op vakantie. Ook voor de bewuste datum en oppas te vinden was het ma... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. オンラむン垂堎

圓該䌁業による蚘述

Petbnb is een platform voor hondenliefhebbers. Het doel van het platform is om baasjes in contact te brengen met oppassen in de buurt.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

67件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 85に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Horrible app

Horrible app! The Pawshake is 100times better!

I started searching for oppas for my dog in the area of Utrecht, but without success. I wasn’t able to check on calendar availability of the owners either, because you need to send messages to everyone first to check their availability.
When I finally find a pet sitter, we agreed on meeting up and she proposed me to pay her in cash. Instead, I proposed her to talk via Whatsapp, as the app chat is not very user friendly to have a first meet up.

Straightaway, they block my account and they do not allow me to activate it back again anymore. I contacted the help desk and they showed me a screenshot of our conversation, which they said it is on their terms and conditions that they can monitor conversations (which surprise! you cannot read T&C unless you go to the tab inside the app). Thus, not enough information or hidden terms when signing up!

Pawshake is very different and more open minded than this “starting pet app” their terms and conditions are easily accessible and no one cancelled my account for sharing my WhatsApp number ;)

In short, I don’t recommend this app at all!

2024幎8月24日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Hi

Thanks for your review. Your account was not blocked because you shared your WhatsApp number as we explained to you, it was because you agreed to pay cash, which as stated in the app and in the chat function itself it strictly against our terms and conditions. You also accepted that this was the case via the helpdesk.

These is also a clear warning at the top of each chat which states that payments must go via Petbnb.

Our system monitors messages for abuse or breach of our terms. This is common practice for many apps with messaging systems in order to keep the community safe.

We have no problem with people sharing their numbers as we understand that it can be easier to arrange a meet and greet.

Also the availability of s sitter is clearly visible on their profile and you can always search with dates.

Our terms and conditions are easily accessible on our app and our website.

Regards
Team Petbnb

5぀星のうち1の評䟡

Bang voor Chihuahua

Via Petbnb een oppas voor onze Chihuahua gezocht. Een oppas uit Arnhem wou wel oppassen met een overnachting. Ze kon via de apps van het bedrijf geen contact met mij krijgen dus zijn we zo verder gegaan. Ik heb ons hondje gebracht en binnen een uur moest ik hem weer ophalen omdat ze doodsbang was voor onze Chihuahua. Ik zei dat hij niks doet en ze niet bang hoefde te zijn. Toch moest hij opgehaald worden. Waar moet je ala minuut dan met je hondje naartoe als je op het punt staat een paar dagen weg te gaan? Dit aangeven bij Petbnb. Die doen er niks aan. Ze staat nog steeds op de lijst. Dus mensen hier vindt u geen betrouwbare oppas voor uw huisdier.

2024幎8月4日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Alfred,

We hebben ook contact gehad via de mail. Hier hebben we aangegeven dat we het erg spijtig vinden dat de oppas de boeking heeft geannuleerd. Echter, omdat je niet via Petbnb hebt geboekt en betaald - wat tevens een schending is van onze community voorwaarden - kunnen wij je helaas ook niet helpen. Ons platform geeft duidelijk aan dat je via Petbnb moet boeken en betalen, zodat onze klantenservice je kan bijstaan. Op deze manier is je huisdier verzekerd en kunnen wij terugbetalingen verwerken in ons systeem, indien nodig. Het is je eigen risico als je ervoor kiest dit niet te doen.
Daarnaast hebben we ook aangegeven verhaal te halen bij de oppas en hier notitie van te maken in haar profiel, dit hebben we dan ook beide gedaan. Mochten oppassers te vaak annuleren dan worden ze ook van ons platform gehaald.

We vinden het jammer om deze review van je te krijgen terwijl je niet eens officieel gebruik hebt gemaakt van ons platform op de manier zoals dit bedoeld is. Ook hebben we je te woord gestaan en uitgelegd hoe ons platform werkt. Meer kunnen we helaas niet voor je betekenen in dit geval. Mocht je in de toekomst wel gebruik willen maken van Petbnb en ook via de app of website een oppas boeken, dan staan we voor je klaar!

Met vriendelijke groet,
Team Petbnb

5぀星のうち1の評䟡

Nog veel werk aan

Leuk concept maar er is nog vanalles mis aan de site. Je krijgt aanvraag binnen als oppas, je hebt maar 24u om te reageren. Ik reageer maar accepteer nog niet want ik wacht nog op reactie van het baasje en daarna wordt de aanvraag direct verwijderd. (Er staat nochtans accepteer enkel als je de dieren al kent en plan anders eerst een kennismaking in.) Ik heb mijn account verwijderd want dit is geen prettige manier van werken. Misschien zou een app het beter maken, zoals de app Bsit voor babysitten. Dat je niet verplicht bent om zoveel keer per dag je mail te openen.

Antwoord op jullie antwoord: ik had binnen de 24u gereageerd en toch krijg ik dat de aanvraag automatisch verwijderd is, klopt dus niet. Petbnb is ook niet terug te vinden in de google play store, niet bij mij en niet bij mijn vriend (beide one plus gebruikers).

2024幎8月3日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Amina,

Je hebt inderdaad 24 uur om te reageren, zodat baasjes snel op de hoogte zijn of een oppas wel of niet aan hun aanvraag kan voldoen. Zeker voor last-minute aanvragen is dit heel belangrijk. Echter, reageren betekent niet meteen accepteren. Je kan dus gewoon wachten met een boeking accepteren totdat je een kennismaking hebt ingepland, zolang je maar binnen 24 reageert in de Messenger. Dit kan dus ook gewoon een "hallo" zijn.
Daarnaast hebben wij ook een app, deze kan je downloaden in de App store en Google Play.

We vinden het dus erg jammer om deze 1 ster review van jou te ontvangen, omdat de punten die je aanhaalt in je review niet helemaal eerlijk zijn aangezien ons platform wel degelijk ruimte heeft voor kennismakingen en we een app hebben.

Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan kan je ook altijd direct een bericht sturen naar hulp@petbnb.nl. Wij staan altijd klaar om je te helpen het beste uit je oppas profiel te halen!

Met vriendelijke groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

Met een gerust hart laten we Tommy bij


Met een gerust hart laten we Tommy bij Barbra achter.
Ben heel blij dat we via Pet B&B dit adres hebben gevonden.

2024幎7月2日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste G,

We zijn blij om te lezen dat jullie Tommy met een gerust hart achterlaten. 💚

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち1の評䟡

Op t laatste mom heeft anastasia onze


Op t laatste mom heeft anastasia onze boeking geannuleerd.. wij moesten daar zelf achterkomen. Asociaal!!! Wij gaan as vrijdag weg en.nu?? Schandalig petbnb is verre van waterdicht.. oppas zegt anders wordt ik mn huis uitgegooid als ik door ga. Wij zitten nu met een groot probleem !!!!!

2024幎7月12日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Tjerry,

Wij vinden het ten eerste heel vervelend dat de oppas heeft moeten afzeggen. Zoals we al in onze e-mail hebben vermeld, is dit een zeldzaam geval. We hebben je ook aangeboden om te helpen met het vinden van een alternatieve oppas, maar hier heb je helaas nooit op gereageerd. In dat geval is er helaas weinig dat we nog kunnen doen. Uiteraard krijg je het volledige bedrag terug. Mochten we je alsnog kunnen helpen met het vinden van een andere oppas, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

‚Mijn‘ oppas is als een 2e moeder voor


‚Mijn‘ oppas is als een 2e moeder voor mijn meisje. En bovendien een hondenfluisteraar. Ik laat mijn hond met een gerust hart achter bij haar. Petbnb is een prettige service.

2024幎7月12日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Kunde,

We zijn blij om te lezen dat jij je trouwe viervoeter met een gerust hart achterlaat bij de Petbnb oppas! 💚

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

Ontzettend fijne service

Ontzettend fijne service! Duidelijk en overzichtelijk, makkelijk te communiceren en betalen. Echt een aanrader

2024幎7月12日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Gosia,

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service. 💚

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

Heel lief echtpaar voor onze hondjes


Heel lief echtpaar voor onze hondjes en ze hebben veel met ze gewandeld en waren in hun huis rustig en hebben goed geslapen in hun eigen mandjes.
Zeker voor herhaling vatbaar.

2024幎6月1日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Alexandra,

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat jullie hondjes een fijne tijd hebben gehad bij onze Petbnb oppasser. 💚

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

Makkelijk op vlotte wijze een fijne lieve oppas kunnen vinden

Voor onze hond zochten we een oppas. Eigelijk is dit nooit nodig aangezien er altijd wel iemand thuis is een onze hond mee gaat op vakantie.
Ook voor de bewuste datum en oppas te vinden was het makkelijk zoeken door pet bnb.
De oppassen vergeleken duidelijk in hun cv wat ze kunnen betekenen. Alles in de cv klopte. We hebben de hond met een vertrouwd veilig gevoel bij de oppas gebracht en werden die dag op de hoge gehouden middels foto en app.
Voor een evt volgende keer zal ik zeker weet via petbnb zoeken om een oppas

2024幎6月27日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Jeanine,

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat jullie je hond met een vertrouwd en veilig gevoel hebben achtergelaten bij de oppas. Als jullie ooit toch weer een oppas nodig hebben, aarzel dan zeker niet om een kijkje te nemen op Petbnb. Onze oppassers staan voor jou en je trouwe viervoeter klaar! 💚

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

Veel plezier voor oppas en baasje!

Normaal voel ik me nooit zo geroepen om een recensie te schrijven, maar ik vindt dat Petbnb ook een postiieve recensie verdient als ik kijk wat er hier is geschreven! Ik ontmoet namelijke hele leuke mensen en lieve honden dankzij Petbnb! Het platform werkt goed en de betaling van het oppassen staat vlot op mijn rekening. Het is natuurlijk een bemiddelplatform, dus bepaalde dingen zijn ook je eigen verantwoordelijkheid. Maar als je dat goed begrijpt en goede afspraken maakt, dan is dit ontzettend leuk! Ik krijg vrij veel aanvragen uit de buurt en kom zo in contact met hondenbaasjes die ik anders nooit had ontmoet! Mijn hond vindt het heel gezellig dat we af en toe een logeetje hebben :)

2024幎7月5日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Eveline,

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je leuke mensen en lieve honden ontmoet via ons platform. De connectie tussen honden- en kattenbaasjes, hun trouwe viervoeters en liefdevolle oppassers zoals jij is inderdaad waar ons platform allemaal om draait. 💚
We hopen dat jij en je hond nog veel leuke logeetjes zullen hebben met Petbnb!

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

Geweldige app

Geweldige app! Het is gemakkelijk te gebruiken, veel coole opties, snelle en veilige betalingen. Omdat dit een APP-evaluatie is! Ik las hierboven de meningen dat de aanvraag slecht was omdat de oppas de boeking op het laatste moment annuleerde. Het is niet de schuld van de app, soms zijn mensen klootzakken en de beste app zal daar niets aan veranderen!

2024幎6月20日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Anna,

Dankjewel voor je vertrouwen in Petbnb. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze app. We hopen dat je viervoeter nog veel fijne speel & knuffeldates met onze oppassers zal hebben! :-)

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち1の評䟡

onverantwoord!!!!!!

Kennis gemaakt met een oppasdame Maria Wagenborgen. Heeft zelf twee middelmaat honden, woont zonder tuin op ongeveer 15 vierkante meter. Tot dusver geen probleem. Onze hond zou komen en nog een andere hond (mechelse herder). Maar voordat ik een vakantie boek moet ik wel weten dat mijn hond ergens terecht kan. Gezegd dat ik uiterlijk woensdag laat weten wat het wordt. Op woensdag 's ochtend heb ik ge-appt dat ik nog steeds aan het zoeken ben, antwoord mevrouw om 13.30u: "geen probleem, zijn geen andere aanvragen". 's Middags om 17.00u heb ik geboekt en laat het haar weten. "Oh dat is jammer, ik heb net een andere hond geboekt". Maar dan kan jullie hond er nog wel bij buiten bnb om. Lekker dan! Ik hoop dat ik mijn vakantie nog kan annuleren. Mijn hond gaat niet met 5 honden in zo'n kleine ruimte. Onverantwoord. Moeten ze ruzie krijgen........ (we praten over twee Roemenen van haar, mijn Roemeen een mechelse herder en nog een andere, waar ik het ras niet van weet).

2024幎6月19日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Petra,

Wat vervelend dat de oppasser jullie afspraak niet is nagekomen. Omdat Petbnb een marktplaats is, kan het voorkomen dat andere baasjes precies op hetzelfde moment ook een oppasser boeken. Dit is helaas moeilijk te voorkomen. We begrijpen het helemaal als je je niet comfortabel voelt en in dat geval helpen we je graag om een andere oppasser te vinden die beter aansluit bij je wensen en behoeftes. Als je ons direct een bericht stuurt via hulp@petbnb.nl dan helpen we je graag!

Met vriendelijke groet,
Team Petbnb

5぀星のうち5の評䟡

Ideaal platform voor hondenliefhebbers!

Ik was al een tijdje op zoek naar een manier om meer met mijn passie (honden) te kunnen doen, en toen kwam ik Petbnb tegen! Ik heb de afgelopen maanden al op verschillende hondjes gepast, waaronder veel puppy’s. Soms wel veel werk, maar ook enorm schattig! Ik heb zelf ook een hondje, Lola, en als ik ooit een oppasser nodig heb zou ik ook zeker gebruikmaken van Petbnb. Uit eigen ervaring zie ik dat de honden altijd fijn met elkaar spelen en zo zijn ze natuurlijk veel vrijer dan in een kennel, want ze zijn gewoon bij de oppasser thuis. Ik zou Petbnb zeker aanraden voor mensen die een honden of kattenoppas zoeken - en ik ga zeker nog even door met op lieve hondjes passen! :-)

2024幎6月12日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Beste Janine,

Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je met enthousiasme en tevredenheid gebruikmaakt van ons platform. 💚

Met kwispelende groet,
Team Petbnb

5぀星のうち1の評䟡

Erg teleurgesteld in Petbnb

Erg teleurgesteld in Petbnb. Wij hebben ons in november 2023 aangemeld als honden oppas bij Petbnb omdat zij adverteerden met belastingvrije diensten doen. Bij de belastingaangifte bleek helaas dat de nieuwe DAC7 regel ons 50% belasting over deze inkomsten laat betalen omdat dit onze tweede baan is. Daarnaast gaat er nog eens zo’n 15% naar Petbnb waardoor er dus zo goed als niks meer voor ons overblijft. Petbnb was al op de hoogte van deze DAC7 regel omdat dit al per 1 januari 2023 in is gegaan. Daarbij zeggen ze dat het slim is altijd eerst een kennismaking te doen met de hond. Dit hebben wij gedaan om te kijken of het klikt met de oppas hond en onze eigen hond maar dit ging helaas goed mis. We zijn met spoed naar de dierenarts moeten gaan op een vrijdagavond. Wij hebben Petbnb gevraagd of zij iets konden vergoeden maar het enige antwoord wat wij kregen was dat we niet verzekerd zijn. Het feit dat we niet verzekerd zijn vind ik nog tot daar aan toe maar een reactie beginnende met wat vervelend dat dit gebeurd is had ik op z’n plaats gevonden. Dit laat duidelijk zien dat Petbnb niet om de dieren en het dierenwelzijn geeft maar puur en alleen het geld. Alles moet via Petbnb geregeld worden geven zij aan omdat je dan verzekerd bent en zij je kunnen helpen indien nodig maar als het erop aan komt kunnen ze nooit wat voor je betekenen en is het naar mijn inziens alleen maar goed geld verdienen over de hoofden van de oppassers.

2024幎3月19日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Bedankt voor je review. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat je ervaring met Petbnb niet is wat je ervan had verwacht.

Helaas kunnen wij niks aan de DAC7 wet veranderen, aangezien dit volgens de Nederlandse wetgeving is vastgesteld en geldt voor alle marktplaatsen. Als wij deze wet negeren dan heeft dit serieuze consequenties voor ons platform, met boetes tot wel €900.000. Volgens de Nederlandse regelgeving ben je namelijk verplicht je inkomsten door te geven aan de belastingdienst.

Daarnaast moeten wij ook inkomsten genereren om het platform staande te houden, marketingactiviteiten te organiseren en zit er veel mankracht in het onderhoud van het platform. Wij werken hard achter de schermen om het voor baasjes en oppassers zo makkelijk mogelijk te maken om de juiste match te vinden.

De commissie bij Petbnb is alsnog lager dan die van soortgelijke platforms en bovendien werken wij met een stijgend verdienmodel, waarbij je commissie lager wordt naarmate je meer boekingen krijgt.

Zeker als je een eigen hond hebt, is het altijd aan te raden een kennismaking te plannen. Dit hebben jullie dan ook goed aangepakt. Het kan echter voorkomen dat je tijdens een kennismaking erachter komt dat het toch geen match is.

We vinden het dan ook vervelend dat deze kennismaking is geëindigd bij de dierenarts. We hopen dan ook dat alles goed gaat nu met jullie hond. Echter, zoals onze voorwaarden duidelijk aangeven is Petbnb zijn kennismakingen niet gedekt door onze verzekering.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je ons altijd een berichtje sturen via hulp@petbnb.nl. Met vriendelijke groet, het Petbnb team.

5぀星のうち1の評䟡

Deze app riekt van alle kanten naar


Deze app riekt van alle kanten naar oplichting voor mensen met kwade bedoelingen. Als je op een dier wilt passen moet je alle persoonskenmerken invullen anders kom je niet verder. Dus alles staat openbaar. Iemand die zogenaamd op zijn dier wil laten passen kan met een half nep profiel contact zoeken, dit klopt natuurlijk van geen meter.

2024幎1月29日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

We hebben nooit een oplichter gehad op Petbnb. Je kunt altijd het baasje vragen om meer informatie in te vullen over zijn hond. Je gegevens staan niet openbaar zoals je op Trustpilot hebt geschreven. We delen alleen je gegevens met het baasje als je een aanvraag hebt geaccepteerd en de boeking betaald is door het baasje. Inmiddels is het profiel van de oppas hond compleet gemaakt en het baasje heeft een andere oppas geboekt.


Met vriendelijke groet,

Team Petbnb

5぀星のうち1の評䟡

Schlechter, bÃŒrokratischer


Schlechter, bÌrokratischer Kundenservice der einfach aufgibt und nicht helfen will oder kann und kein techn.Dienst hat. Ich habe 2 Stden investiert um ein Profil anzulegen. Es kam immer ne Fehlmeldung bei dem Fragespiel. Ich habe an 3 versch.Tagen alle Antwortmöglichkeiten als Paaren durchgespielt, alle. Und trotzdem geht es nie weiter. Ich habe 2 Screenshots von der Fehlermeldung geschickt nichts. Aus Sicht der Arbeitssuchenden kann man sich die 2 Stden dafÌr besser ersparen.

2023幎12月4日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Hallo Mel,
vielen Dank fÌr dein Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass du Probleme bei der Erstellung deines Sitterprofils hattest. Wie wir bereits in unserer letzten E-Mail an dich vorgeschlagen haben, wÌrden wir uns sehr freuen, wenn du uns eine Bildschirmaufnahme senden könntest, damit wir das Problem genauer verstehen und dir schneller helfen können.
Wir danken dir fÃŒr deine Geduld und Kooperation!
Beste GrÌße,
Dein Petbnb-Team

5぀星のうち1の評䟡

dog got lost - Petbnb didn't help in any way

They lost my dog. I was on a trip and the petsittter lost my dog for two days.

My dog was luckily found by an amazing group of volunteers. He was found in the street with bruises. The company never asked me how it was going and they charged me the full amount and only paid for half of the vet bills.

2023幎11月1日
自発的なレビュヌ
Petbnb ロゎ

Petbnb からの回答

Hi Alejandra. Thanks for your review and we appreciate it is a difficult situation but this is not exactly correct.

First of all we are a marketplace. We don't do the sitting and the sitters are not our employees. You chose the sitter and had booked her many times before presumably because you were very happy with her services. As soon as we knew Mochi was missing, we contacted the sitter straight away as soon as we knew and also recommended a group of volunteers for the sitter to contact.

We also wrote to you telling you that we were very happy to hear he was found. We did not charge you the full amount as we aren't the party sitting your pet. As the sitter is not our employee we cannot refund you their money, they must decide to do that.

We earn a small commission from the booking which we will happily repay. For a further refund you will need to contact the sitter directly.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報