Petes Online Shop レビュヌ 

117
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

First, it took two weeks for me to receive three shirts, all a medium. I finally received them and on shirt was a large and other two were EXTRA EXTRA large. What the hell is going on here? Sorry,... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

SCAM COMPANY! DO NOT ORDER! I should have trusted my gut. I just got my order of men’s sweatpants XXL. They don’t even look like the pic and they wouldn’t fit a 12yr. old. Horrible quality too. Took w... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I ordered shoes in size 6, but I received size 7. I contacted the store, and they told me they would send me the correct size. However, I never received the replacement pair or a refund. Despite sendi... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT ORDER FROM PETER OLIVEIRA!!! SCAM!!! ORDERED JAN 18, STILL DO NOT HAVE PRODUCT AFTER 3 WEEKS. TRACKING SAYS IT SHIPPED FROM CHINA>NY,NY>INDIANAPOLIS,IN>WARREN MI, PERRYSBURG OH.....damn package... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

圓該䌁業による蚘述

As a small family business, our story started in 2024. My mother loves to shop but was becoming increasingly disheartened paying high prices for what turned out to be low quality products. This is where our Petes Online Shop began. We decided to set up our own small business sourcing quality, luxury products - without the highest price tag We believe our garments can create a wardrobe of essential, stylish, smart pieces that can be mixed and matched for any occasion. Whether it’s dressing for a coffee and a catch up, a city night out or a special occasion, there’s something for everyone. Our carefully chosen garments are manufactured to last so you can feel confident wearing them time and time again. Our clothes are chosen with care so they’re easy to style, easy to wear and easy to enjoy!


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

117件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 81に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.3

すべおのレビュヌ

(117)

過去12か月のレビュヌ数: 117ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

The quality won me over.

I'll admit, I was worried for a moment because the order came later than expected. But when I finally got it, the quality won me over. The fit, the look everything was just right. Even with the small problem, the overall experience was still really good!

2025幎12月19日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Logan,

Thank you so much for sharing your feedback! We’re thrilled to hear you love your order and had a great experience with us. We truly appreciate you choosing Peter Oliveira, and we can’t wait to serve you again in the future. :)

5぀星のうち1の評䟡

Sent me a different jacket than what I


Sent me a different jacket than what I ordered and it was too small I contacted them to exchange it they said I could keep it and they would send me another one. I waited almost 2 months and finally the other one showed up and it was the exact same jacket that's the first one which still didn't fit and isn't the jacket I wanted. You can't really talk to anybody there either. They stipulate if they send a replacement you can't ask for any more refunds. And being that they're in China you can't send something back to them it took 6 weeks or more the first time to get here and almost two and a half months the second time. Also I noticed inside pockets are sewed on weird. And one of the outside pockets on the left side where you put your hand in is actually sewn shut. You can't make this stuff up. Don't do it it's not worth it you're going to get burnt!!

2026幎1月5日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey there,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち3の評䟡

The product looks great and the material feels nice but the sizing just didn't work out for me.

The product looks great and the material feels nice but the sizing just didn't work out for me. I ordered the size I usually wear, but it came in tighter than expected, especially around the chest and sleeves. I really liked the design, so it's disappointing that the fit wasn't right.

2025幎10月18日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Tyler,

Thank you so much for sharing your feedback. We’re glad to hear you liked the look and feel of the product, and we’re sorry that the sizing didn’t work out as expected. Your comments are truly appreciated and help us improve moving forward.

Thank you for choosing Peter Oliveira.

5぀星のうち1の評䟡

BEWARE

This has to be one of the worst customer service operations. Hopefully you read through the reviews before you order anything. Items come from China to a warehouse in the U.S. and then mailed to the customer. Sad that we have this type of business online posing as a legitimate company.

2025幎12月25日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Twylla,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

I placed a $245 order on December 2 and


I placed a $245 order on December 2 and have received no updates or shipping information. The only response I got was an email from “Anna Smith,” which seemed automated and not legitimate. No further communication since. Just the same response that the item is on the way but the tracking number doesn’t give any real updates about location. I’ve contacted my bank to request a refund.

2026幎1月3日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Rommy,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Disappointed in all facets to say the least

I ordered an xl cashmere sweater for my wife for Xmas.
I received a cheaply made polyester sweater with no brand or size tag after Xmas weeks later. The product was not the correct size. I have inquired about a refund.
It has turned into a greater nightmare. I was required first to email a picture of the sweater and have been informed there is 2 options.

1. A 15% refund and keep the the item. Basically $10 back on a $70 order.
2. Return the item and a full refund will be given, but I'm required to pay $40-$50 in shipping.

This seller is a fraud. The pictures aren't the items you receive ,and they make the return process a scam as well. I will never order from this seller again and encourage others to do the same.
Shame on them for misleading buyers and not doing the right thing.

2026幎1月4日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Jarvis,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

I was supposed to get a cashmere


I was supposed to get a cashmere sweater. Instead, it is a blend of garbage fabric, just polyester. There are no care instructions. No name label either. I believe it is most likely illegal not to have any label. Just found this...
Federal law requires that most textile and wool products have a label that lists the fiber content, the country of origin, and the identity of the manufacturer or another business responsible for marketing or handling the product. I thought I was ordering from the U.S. instead it came directly from China. It took almost a month to receive it. It resembles the item I ordered barely. Overall, Peter Olivera is nothing more than the likes of Shein or Temu and Should NOT be associated with Luxury!

2026幎1月3日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey there,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Product misrepresentation

I ordered 4 “cashmere “ sweaters on 12/10 , they did not come in time for Christmas and the tag says they are 100%polyester!! The design is different than what the depict in their advertisement.😡
A big No way again for this company!!

2025幎12月10日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Karen,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a number of outfits from the


Ordered a number of outfits from the company at the end of November 2025 and it is now January 2nd, 2026 and no items. Tried to call the customer service number but was not working. Wrote to them twice and after the 2nd time, received a response from Anna saying that it is still on its way. I've been reading these comments and it's very concerning. I will be more careful purchasing items from unknown vendors in the future. Thank you for all your comments. I should have read them prior to purchasing anything from this website.

2026幎1月2日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Annette,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Be warned

Be warned, they tell you that they are operating out of United States however that is not where the clothes are coming from and they will not take a short time also the address is not from within the United States, they are a deep fake and they are Drop Shipping items that are actually from Chinese warehouse or sold on one of those other platforms previously for a quarter of the price and of similar quality yes they are one of those yes they are responding in the comments yes they are very keen on how to be disingenuous when you respond with them through their email address and everywhere right now and no Google should stop sponsoring their items. I suggest that we all alert Googles sponsorship icons every time for whatever listing that shows up they need to know that this is a scam alert. Behold I am going to receive it yet another disingenuous seller remark from their so-called customer service everyone should be careful about a email only based service the phone number is not legitimate for customer.

Edit: They are disappointed that they cannot control the reviews is what it is. I wonder if it really is a family operation, all they can see our dollar bills. That is their marketing person responding.

2025幎12月3日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Maria,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Scam on price and quality

Was promised before Christmas. Got the product 12/30/25. Very POOR quality. Received an XL....I ordered a L. Picture on line was shown as coming below the knee. This does not even look close to the sweater I ordered.

2025幎12月9日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Nancy,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Don't shop at Peter Oliveira I purchased a jacket way before


JoI purchased a jacket at Peter Olivera website, way before Christmas to give it to my brother on Christmas, well I got it 3 days after. We ordered a large size and this jacket came with no tags and it's too big. It looks like a very cheap quality. I paid in total like 82.00. The website doesn't says where this store is at, and no phone number. I had contacted them befire ti ask when we were going to remove it and usually they would answer within a day. I already sent them an email 3 days ago letting them know that the jacket is too big, and they haven't responded. I don't recommend Peter Oliveira because they lie just to get your money,abd whey you try to contact them, they don't respond. Don't buy from places that don't have an address, phone number, and never heard of it... 1/11/26 Up to now, I have sent them the pictures of the jacket,and they have ignored my emails. They just want to keep my money i guess..

2025幎12月4日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

For bad reviews


Hey Irma,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT Order anything from this


DO NOT Order anything from this website, very misleading, their products come from China, cheap quality, same stuff you can buy on TEMU or Alibaba for way cheaper. It took almost 1 month for my order to arrive. I contacted their customer service expressing my concerns and calling them out on their misleading sales tactics, for example on their website it says that products are shipped from the US and arrive in 5-7 days from order date. Straight up lie, they wrote back and all they could do is apologize over and over but offer no solution.
Do yourself a favor and buy it on Amazon, at least you'll be able to return it easily, with this company it will be impossible

2025幎12月3日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Mauro,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち3の評䟡

PeterOliveira.com

January 15 2026.
I was given a full refund today.

PeterOliveira.com
PeterOliveira.com goes by Pete's also .

See YouTube channel @VerifyBeta video exposing PeterOliveira.com
It is not a registered company.
I purchased $100 worth tried to cancel immediately and never heard back That was 7 weeks ago
January 15 2026
Still no refund of my $125.
Note :
I was fully refunded January 15 2026
Order #PO2676
The same tracking screen shot has been sent to me for over a month .

2025幎11月5日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Gee,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

I ordered from this company on December


I ordered from this company on December 9th and was told that it would be here before Christmas Day, and it is still not here! After reading all the other reviews I’m afraid that when I finally get what I ordered it will be something completely different. This was a Christmas present for my wife and I was excited to give it to her, but now I don’t have it to give her. It’s my fault for being to trusting that this was a legitimate company, and also after reading the other reviews I now know that I won’t be able to get my money back. It’s sad that companies are out there taking advantage of people, it’s especially sad being that it’s Christmas and it was supposed to be the one big present that I was supposed to give to my wife!

2025幎12月24日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Troy,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Ratings should offer zero stars

Ratings should offer zero stars. Company misleads you to believe they offer quality products for low prices and from US. Product shipped from China taking 24 days, arrived with no tags and looks nothing like the picture. Cheap quality, not cashmere as advertised. The $70 sweater I purchased could have been ordered through Sh**n or T**u for like $12-14. Supposed to be a Christmas present for my mother tomorrow and it's embarrassing. Have to run out today to get something else.

2025幎12月22日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey MC,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

i ordered my package on dec 9th

i ordered my package on dec 9th , today is the 24th and i still have not received my package. and highly doubt i will. very disappointing after spending over 60$.

2025幎12月24日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Abbi,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

No order received since Dec 1st

I placed my order on Dec 1st. Despite their website stating it would take 3-7 business days, I have not received it as of Dec 23rd. I had no idea it would be coming from China. Their contact info has EST hours for customer service email. I doubt I will hear from them or receive my package. I will fight these charges on my credit card.

2025幎12月23日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Lisa,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Scam! Do not order from peteroliveira.com!

The shirt I received from Peter Oliveira (peteroliveira.com) was cheap and poorly made, and did not match AT ALL the product photo on their website. The photo showed an embroidered linen shirt. What I received was synthetic and screen printed.

It took 6 weeks to arrive and the tag had been cut off. To get a refund required me to mail it back to China for $40-$50.

SCAM! DO NOT ORDER FROM HERE!

2025幎12月22日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Ben,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

5぀星のうち1の評䟡

Scam

Scam. Another online retailer passing themselves off as a legitimate business.
Sub zero quality.
Tags cut off garment.
Laughable.

2025幎12月21日
自発的なレビュヌ
Petes Online Shop ロゎ

Petes Online Shop からの回答

Hey Shawn,

We’re disappointed to hear you didn't have a good experience with us. If you could send an email to support@peteroliveira.com with your order number and “Trustpilot Review” as the subject, our team will review everything and make sure things are set right for you. :)

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報