レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Property was excellent but having trouble getting our £250 deposit returned! When contacting them they just say it has been released and to contact our bank. It is now well over 2 weeks and no commu... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

This apartment in Applewood Mill Road was simply superb. So comfortable, close to so many Supermarkets like Tesco, Iceland and restaurants to eat like Pizza Hit , Doner kebab. The rooms were very clea... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We had a very pleasant stay at Ashbourne heights last weekend. Pillow partners have been great in providing necessary information along the way. We did incur an issue while staying there which was qui... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We have been using Pillow Partners to manage our properties in Ayrshire for the last 4 years. Edith Clark has been our point of contact from day one and is extremely helpfully and puts our minds at ea... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

771件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 38に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

An exceptionally clean and comfortable


An exceptionally clean and comfortable apartment centrally located . We spent a week at 3c Marshalls Lane and couldn’t have been happier with all the dealings we had with Pillow Partners from booking to checking out .

2023幎10月14日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Chrisanne,
We are truly delighted to receive such a positive review from you! It's wonderful to hear that you found our apartment exceptionally clean and comfortable during your week-long stay. Our aim is to provide our guests with a memorable and comfortable experience, and it's great to see that we succeeded.

Your kind words about your experience with Pillow Partners, from booking to checking out, are much appreciated. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we were able to meet your expectations.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Very nice house and serviceminded hosts.

2023幎10月14日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Helle,

Thank you for your kind words and positive feedback! We're delighted to hear that you found our house to your liking and that our hosts provided you with service that met your expectations. Ensuring our guests have a pleasant and comfortable experience is always our goal, and it's great to see that we succeeded during your stay.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Helpful, friendly staff

This company communicated well. There were frequent, pleasant phone calls from friendly, helpful staff. Any queries I had were treated respectfully, with clear advice. I was genuinely surprised at the high cost of cleaning the house, but I had only one "complaint" (the coffee table in the living room appeared to have a greasy film). Otherwise, very clean and comfortable, with every kitchen gadget possible.

2023幎10月21日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Evelyn,

Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you had a positive experience with our staff and our communication. Providing excellent customer service is one of our top priorities, and we're thrilled that you found our team to be friendly and helpful in addressing your queries.

We apologise for the inconvenience regarding the cleaning cost and the issue with the coffee table. Your feedback is valuable to us, and we will certainly take this into consideration to ensure that we continue to improve our services.

On a brighter note, we're pleased to know that you found the house to be very clean and comfortable, with a well-equipped kitchen.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Really lovely cottage

Really lovely cottage, well fitted out with everything you need for a comfortable and enjoyable stay. Great to have a drying room on hand and the owners were really friendly and helpful. Such a lovely place to stay even when there's an amber rain warning in place. Great location too.

2023幎10月19日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi there,

We truly appreciate your kind words and glowing review! It's wonderful to hear that you had a fantastic stay at our cottage and that you found it well-equipped for your comfort. Our aim is to ensure that our guests have everything they need for an enjoyable stay, and we're thrilled to know that you felt well taken care of with the added convenience of the drying room.

The friendliness and helpfulness of our owners are qualities we value greatly, and it's fantastic to see that they made your stay even more special. We also take safety seriously, so we're glad you felt comfortable even during adverse weather conditions.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

It's clean and nice

It's clean and nice. Good location and customer service.

2023幎10月19日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hello Huiyeonpark,

Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that you found our property clean and pleasant, enjoyed our convenient location, and were satisfied with our customer service.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Accommodation

A great apartment in a very central location. Spotlessly clean when we arrived. The best review I can give is that I would want to use the accommodation again if I had to stay in Paisley in the future.

2023幎10月21日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Stewart,
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay at our apartment. It's great to know that you found it clean and in a convenient central location. We'd be delighted to welcome you back should you ever return to Paisley in the future.
Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち2の評䟡

Unsuitable for 6 and overpriced

Flat very small and claustrophobic, can barely take 4 adults, not even a foot between the twin beds in smaller bedroom. Would be ideal for 2 adults and 2 children. However it is completely ridiculous to advertise it for 6. There's no dining table as space is taken up by the sofa. Adult number 5 and 6 would sleep in the kitchen/lounge leaving nowhere for anyone to sit or eat other than their beds. There's only 3 breakfast/soup bowls for 6 adults so not really set up for so many people either. On booking.com all images from different letting units at Elder Park are in a jumble so you don't know which ones actually are belonging to the flat you are renting. It is very misleading. Appartment is totally overpriced for what you are getting. Our group had a 2nd flat less than a mile away with 3 times the space for almost half the price. There's no doorbell or knocker at the house so once one person is inside we had to bang on the bedroom windows to get in or text from outside the door. Lots of banging from the other flat's residents as they had the same problem. Communication was awful. Still waiting for a call from property manager I was supposed to get on Monday. Only positive points I can make are that it was spotlessly clean and beds in master bedroom were very comfy.

2023幎10月21日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hello Ute,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your honest assessment of your stay, as it provides us with an opportunity to address the issues you've raised and improve our services.

We're truly sorry to hear that the flat did not meet your expectations.Regarding the image confusion on booking.com, we will look into this to ensure a more accurate representation of the rental units.

We are committed to addressing the communication issues as well, as it's essential for our guests to have a smooth and seamless experience. We apologize for any delay in our response and are taking steps to improve our responsiveness.

We are pleased to hear that the cleanliness and comfort of the master bedroom were positive aspects of your stay.

Kind regards,
Kayla
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Very helpful staff

2023幎10月21日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Catalin,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that our staff was able to assist you effectively. Providing excellent service is always our top priority, and we appreciate your feedback.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち4の評䟡

Lovely accommodation, great views.

The accommodation was lovely, very clean and with great views. Easy to get to most things especially by car but possible to walk too. This would have been 5 stars but there were a few small issues which were just a little disappointing.

2023幎10月14日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Jane,

We appreciate your feedback and are delighted to hear that you found our accommodation lovely and enjoyed the great views. We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and your kind words confirm that we're on the right track.

We also appreciate your honesty in mentioning that there were a few small issues. Please know that we take these concerns seriously and will use your feedback as an opportunity to improve and provide a flawless experience for future guests.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

I recommend and would stay again

Clean, comfortable, modern, well equipped, nice quiet location. A nice place to stay. Hassle free booking/collection of keys.
Thanks!

2023幎10月13日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Sean,

Thank you for taking the time to leave such a positive review. We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you found our property clean, comfortable, modern, and well-equipped. We look forward to hosting to you again!

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

The apartment was perfect

The apartment was perfect, that being amenities, cleanliness and location. The service I received prior to checking in was so helpful, and would not hesitate to recommend to anyone who is looking to stay there. I’ll be sure to use them again if I find myself in prestwick again.

2023幎10月13日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Michael,

Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our apartment perfect in terms of amenities, cleanliness, and location. Your kind words about our service are truly appreciated, and we're delighted that we could be of assistance to you.

We're honored by your recommendation and look forward to hosting you again if you ever return to Prestwick. Your satisfaction is our top priority, and we'll do everything we can to ensure your future stays are just as exceptional as this one.

Thank you for choosing our apartment, and we can't wait to welcome you back on your next visit.

Warm regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Perfect


An amazing apartment in a perfect position. Beautifully maintained. Very clean. Will happily stay there again.
Could not have asked for more.

2023幎10月13日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Miriam,
Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review of our apartment! We're thrilled to hear that you had a perfect stay and that our location, maintenance, and cleanliness met your expectations.

It's always our goal to provide a comfortable and enjoyable experience for our guests, and your kind words reaffirm that we're on the right track. We truly appreciate your feedback, and we can't wait to welcome you back for another stay. Your satisfaction is our greatest reward, and we look forward to hosting you again in the near future.
Kind regards,
Kayla,
CX Team,
Pillow Partners

5぀星のうち5の評䟡

Gorgeous apartment

Lovely apartment with a fantastic location for us, great communication with host and easy accessibility to the property.

2023幎9月26日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Elaine,

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that you found our apartment gorgeous and enjoyed its fantastic location. We take great pride in offering a comfortable and convenient experience for our guests, and it's gratifying to know that we met your expectations.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち4の評䟡

Great location on the sea-front

Great location on the sea-front. Clean and comfortable accommodation.

2023幎10月12日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Andrew,

Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our sea-front accommodation and found the location to be great.

Maintaining a clean and comfortable environment for our guests is one of our top priorities, and we're pleased to hear that it made your stay even more enjoyable.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Place

Excellent Place. Will stay again. Good parking and close to stores and restaurants.

2023幎10月13日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Nathan,

Thank you so much for taking the time to share your experience at our place. We're thrilled to learn that you had an excellent stay and that you found our location, parking, and proximity to stores and restaurants to your liking.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち1の評䟡

Taking deposit, cancelling my reservation with no explanation why then refund deposit but short by 40 pounds

Made a booking at bookin.com, then Pillow Partners took deposit even though booking was assuring no payment to be made until way in the future, then cancelled my reservation 2 weeks later, no explanation why what so ever, finally refunded my deposit on my card but short by 40-50 pounds, again, no explanations, reply, anything. Sent request to my bank to reverse card transactions so I can recover my money. Pathetic JOKE not a trustworthy company...

2023幎10月12日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Dear Mr Polanski,

We are sorry about the confusion that has been made via Booking.com. Our team had been in touch via the platform to explain that the apartment that you had booked was now no longer managed by ourselves. The refund was issued right away, but does appear that due to exchange rates there is a discrepancy.

Hopefully this clears up the miscommunication and indeed allows those reading the review to understand.

Yours sincerely,

Mark
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Very enjoyable stay

Accessing the property was easy using key box.
Property was clean and well equipped.
Good quiet location and Tesco five minute walk away.
Very happy with our stay would definately use again.

2023幎10月3日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Caroline,

Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We're thrilled to hear that you had a very enjoyable stay.

It's wonderful to know that accessing the property was straightforward with the key box and that you found the property clean and well equipped. We take pride in ensuring our accommodations are in great condition for our guests.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic apartment!!!

2023幎10月6日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Stewart,

Than you for your review! We are pleased you found the apartment to be fantastic! We look forward to hosting to you again!

Kind regards,
Kayla
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Enjoyable stay

Really enjoyed the place. Was neat and tidy. Thanks

2023幎10月4日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Francis,

Thank you for taking the time to leave a review. We're delighted to hear that you had an enjoyable stay at our property.

Maintaining a neat and tidy environment for our guests is a top priority, and we're pleased to know that you found everything to your satisfaction.

Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

5぀星のうち5の評䟡

Superb hotel.

Just had a 3night stay at this superb hotel. Very tastefully decorated, spotlessly clean throughout and the staff are welcoming and friendly. The breakfast both full English and continental were delicious and plentiful.
The Fig Tree is ideally situated for the Shanklin shopping area, and the Esplanade, both within easy walking distance.
Highly recommended.

2023幎10月5日
自発的なレビュヌ
Pillow Partners ロゎ

Pillow Partners からの回答

Hi Jane,

Thank you for your glowing review! We're delighted to hear about your recent 3-night stay at our hotel.

It's wonderful to know that you found the hotel to be superb, with tasteful decor and spotless cleanliness. We take great pride in maintaining our property to high standards. We're also thrilled that our staff's welcoming and friendly service left a positive impression on you.

We're pleased that you enjoyed our delicious and plentiful breakfast offerings, both the full English and continental options. Additionally, we're glad that you found our location convenient, within easy walking distance to Shanklin shopping and the Esplanade.

Kind regards,
Kayla,
CX Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報